تسنیم نوشت:

وزیر خارجه سابق آمریکا مدعی شد انتقادات اسرائیل از توافق هسته‌ای کشورهای ۱+۵ با ایران برای دیپلماسی آمریکا مفید واقع می شود.
به گزارش پایگاه صهیونیستی الگماینر، وزیر خارجه سابق آمریکا گفت: انتقادات اسرائیل از توافق کشورهای 1+5 با ایران در موضوع هسته‌ای در واقع برای آمریکا مفید واقع می شود.

هیلاری کلینتون در یک جلسه محرمانه در واشنگتن اعلام کرده است هشدارهای نتانیاهو نسبت به احتمال اقدام نظامی علیه ایران جدی گرفته شده است و به آمریکا در معامله با روسیه و چین که روابط گرمی با ایران دارند کمک کرده است.

وی افزوده است که گسترش تحریم‌های فلج کننده علیه ایران در شورای امنیت با احتمال گزینه حمله اسرائیل به ایران تسهیل شده است.  این اظهارات کلینتون در تناقض آشکار با سیاست های دولت اوباماست که انتقادات رژیم صهیونیستی نسبت به توافق ژنو را رد کرده بود.

خاطرنشان می شود پایگاه های خبری وابسته به رژیم صهیونیستی اقدام به انتشار گسترده این خبر کرده اند.

26149

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 328945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    4 6
    خانواده کلینتون هم از حامیان صهیونیست ها هستند۰ شرم بر شما
  • بی نام IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    15 1
    خبر آنلاین هرخبری از هر پایگاه خبری انتشار دادن ندارد. تسنیم از کجا به جلسه سری ره داشته است؟ چرا باید مواضع سر اینطور سری در جلسه ای بیان شود ک ره به بیرون دارد؟ چرا تسنیم به نقل از هیچ پایگاه خبری یا رسانه ای این خبر را انتشار نداده؟ واضح است که این خبرگزاری مشی سیاسی خود را دنبال کرده است. نه نشر خبری واقعی.
    • بی نام A1 ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
      1 1
      شما از کجا میدانی که تسنیم با عواملی نفوذی در تشکیلات آنها ارتباط ندارد.
  • م رعيت A1 ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    14 2
    صرف نظر از اينكه اين خبر راست باشد يا دروغ. و صرف نظر از اما و اگرهاي بسيار؛ يك نكته قطعي است و آن اينكه امريكا اين دانش و توانايي در سياست خارجي را دارد كه از هر حركتي در مسير منافع و اهداف خود بهره بگيرد. درست مثل ناخدايي كه حتي قادر است از باد مخالف هم براي پيشروي استفاده كند!