واحد مرکزی خبر نوشت:

شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه گزارش داد: اسناد و مدارک موجود نشان می دهد رژیم آل سعود قاتلان و جنایتکاران محکوم به اعدام را برای رفتن به سوریه و جنگیدن در آنجا از زندان آزاد کرده است.
این شبکه در گزارشی درباره اقدامات جنایتکارانه رژیم آل سعود در سوریه اعلام کرد: رژیم آل سعود مرتکب جنایت انسانی جدید و شرم آوری شده است که نقض قوانین و موازین بین المللی به شمار می رود. آل سعود جنایتکاران و قاتلان محکوم به اعدام را در عربستان آزاد می کند تا با هدف کشتار و خون ریزی و خرابکاری به سوریه بروند.
این شبکه در گزارشی و در حالی که سند بسیار محرمانه ای درباره این اقدام رژیم آل سعود پخش می کرد افزود: این سند نشان دهنده جنایت قاطع آل سعود علیه بشریت و ملت های عربی است.
الاخباریه در ادامه این گزارش افزود: مسئله زشت تر و بدتر از این، این است که حامیان تروریسم و خادمان دشمنان منطقه برای جمع آوری کمک های مردمی با عنوان کمک های بشردوستانه به سوریه تلاش می کنند ، در حالی که این کمک ها برای خریداری تسلیحات نظامی، ابزارهای قتل و کشتار مردم و کودکان سوریه و تخریب مساجد، کلیساها و آثار باستانی و تاریخی در کشوری به کار می رود که عمر آن موازی با عمر تاریخ است.
آل سعود برای قتل و خرابکاری در سوریه تلاش می کند و خواهان ترویج فرهنگ خود است، فرهنگی که ملت خود را مورد ظلم و ستم قرار داده است. اکنون اهداف و نیات آل سعود برای کسی پوشیده نیست که در همه مسائل مربوط به کشورهای عربی در حال توطئه است.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 328919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نفس A1 ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    4 0
    خیلی مسخرس این جانی ها هر کار دلشون میخواد میکنن حکم دادن کشتن شیپیش لای مو حرامه فوتبال بازی کردن حرامه از اون طرف زنا شونو میفرستن برا جهاد نکاه این ها بدترین بلا برای مسلمونا هستن دارن وجهه ی شیعه وسنی رو خراب میکنن پس حقوق بشر کجاست اگه تو ایران بخوان کوچکترین کاری بکنن که صدای حقوق بشر در میاد جهان کفر متحده حالا به ظاهر چه یهودی باشه چه مسیحی چه مسلمون ولی در اصل همه جند الشیطان هستن