فارس نوشت:

اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه صبح امروز شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت اظهار داشت: شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت در جلسه امروز خود که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، به بررسی لایحه بودجه سال 93 پرداخت و اعضا گزارشات خود در این ارتباط را ارائه کردند.

وی افزود: در این جلسه علی لاریجانی بر تحرک بخشیدن به بخش اقتصاد در بودجه سال 93 تأکید کرد و افزود: این تحرک اقتصادی باید رویکرد کمک به بخش خصوصی و مشارکت این بخش در فعالیت‌های اقتصادی را مورد توجه قرار دهد.

نایب ‌رئیس فراکسیون رهروان ولایت خاطرنشان کرد: اعضای فراکسیون نیز در گزارشات خود با اشاره بر تحرک بخشیدن به اقتصاد در بودجه سال 93 بر توجه به طرح‌های عمرانی کشور تأکید داشتند.

همچنین ایسنا نوشت:

دیدار هیأت اروپایی با ستوده و پناهی، با مجلس و وزارت خارجه هماهنگ نشده بود

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: در جلسه صبح امروز(یکشنبه) شورای مرکزی این فراکسیون بروجردی و جلالی ضمن توضیح در مورد سفر هیأت پارلمانی اروپا به تهران تاکید کردند که اتفاقات رخ داده در سفارت یونان در برنامه هماIنگ‌شده بین مجلس و وزارت خارجه با این هیات نبوده است.

نعیمی‌رز در توضیح جزئیات جلسه صبح امروز شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: در جلسه امروز بروجردی و جلالی توضیحات مفصلی در مورد سفر هیأت پارلمانی اروپا به تهران به اعضای فراکسیون ارائه کردند.

وی افزود: توضیحات ناظر بر این موضوع بود که آنچه در سفارت یونان در جریان سفر این هیات گذشته است، در برنامه‌ای هماهنگ‌شده بین مجلس و وزارت خارجه با هیأت پارلمانی اروپایی انجام نشده است.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت تاکید کرد: آنچه در سفارت یونان اتفاق افتاده اقدامی خلاف عرف بین‌الملل و حرکت ناپسندانه هیأت پارلمانی اروپایی بوده است.

نعیمی‌رز همچنین با بیان اینکه در جلسه شورای مرکزی به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اشاره شد، گفت: در این جلسه بر این موضوع تاکید شد که دولت و مجلس باید همکاری جدی برای حل مشکلات اقتصادی مردم را در دستور کار قرار دهند.

به گفته وی در این جلسه موضوع بودجه 93 نیز مطرح شد و مقرر گردید که کمیسیون تلفیق کار جدی در خصوص بررسی این لایحه انجام دهد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین موضوع برگزاری کنفرانس ژنو 2 را از دیگر موارد مطرح شده در فراکسیون رهروان ولایت عنوان و اظهار کرد: در این جلسه به موضوع عدم دعوت جمهوری اسلامی در کنفرانس ژنو 2 اشاره شد که به باور اعضا پیام دعوت نشدن در این کنفرانس استمرار وضعیت موجود و حضور تروریست‌ها و آدم‌کشی‌ها در داخل سوریه است. البته جمهوری اسلامی نیازی به حضور در کنفرانس ژنو 2 ندارد.

وی گفت: بی‌تردید حل بحران سوریه و تن دادن همگان به اراده مردم این کشور برای برون‌رفت از وضعیت موجود راه‌حل اساسی است.

نعیمی رز در پایان خاطر نشان کرد که در جلسه شورای مرکزی اصولگرایان رهروان ولایت علی لاریجانی و محمدرضا باهنر رئیس و نایب رئیس مجلس نیز حضور داشتند.

 


/17220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 328728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =