شرق نوشت:

هفته گذشته در حیاط یکی از مدارس ابتدایی منطقه 16 تهران، دعوا و کشمکش میان دو دانش‌آموز پسر بالا می‌گیرد و در پی آن، یکی از آنها چاقوی همراه خود را درآورده و به پهلوی دیگری فرو می‌برد که همین امر موجب به «کما»رفتن دانش‌آموز مضروب می‌شود. وقتی دانش‌آموز پایه چهارم و ششم ابتدایی در حیاط مدرسه شهید چنگیزی با هم درگیری لفظی پیدا می‌کنند، کار به زدوخورد فیزیکی هم می‌رسد و به این‌ترتیب دانش‌آموز پایه چهارم چاقوی همراه خود را درآورده و ضربه‌ای به پهلوی دانش‌آموز پایه ششم می‌زند که همین امر موجب آسیب شدید این دانش‌آموز و انتقال وی به بیمارستان شده است.

این اتفاق در حیاط مدرسه و در حالی که دانش‌آموزان دیگر شاهد ماجرا بودند رخ داده و مشخص نیست که در آن زمان معاون و مسوولان دیگر مدرسه در صحنه حضور داشته‌اند یا خیر. به‌گفته مادر یکی از دانش‌آموزان این مدرسه، حال دانش‌آموز مجروح خوب نیست و گفته شده دانش‌آموز ضارب به قید وثیقه آزاد است و مراجع قضایی درحال پیگیری قانونی آن هستند.

البته سلطانی، کارشناس روابط‌عمومی آموزش‌وپرورش شهر تهران  گفت که این حادثه بیرون از مدرسه رخ داده و مربوط به چندروز پیش است.

دعوا و کشمکش در بین دانش‌آموزان به‌ویژه در بین پسران امر متداولی است اما زدوخورد تا این حد که دانش‌آموزی سلاح سردی همچون چاقو همراه خود داشته باشد و بعد بتواند آن را در حیاط مدرسه دربیاورد و آن را در پهلوی دانش‌آموز دیگری فرو ببرد جای اماواگرهای زیادی را باقی می‌گذارد، حتی اگر به‌گفته مدیر روابط‌عمومی آموزش‌وپرورش شهر تهران این حادثه بیرون از مدرسه هم رخ داده باشد.

این اتفاق خطرناک و قابل‌تامل آن هم در یک مدرسه ابتدایی در حالی رخ داده که طبق آیین‌نامه دانش‌آموزی، آوردن هرگونه سلاح و وسیله دفاعی توسط دانش‌آموزان به مدرسه ممنوع است و جزو تخلفات قابل پیگیری محسوب می‌شود. همچنین حضور یکی از معاونان، در حیاط مدرسه و در زنگ‌های تفریح بین دانش‌آموزان الزامی است تا اتفاقاتی همچون بازی‌های خطرآفرین و مشکل‌ساز در حیاط مدرسه رخ ندهد، چه برسد که دانش‌آموزی چاقو روی دیگری بکشد.

47301

کد خبر 328723

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 161
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهمن A1 ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    28 0
    متاسفانه سن خلاف پایین آمده است .
  • عرشیا A1 ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    اگر این اتفاق در امریکا رخ داده بود شبکه خبر و 20:30 و کیهان تا پایان سال چنان قشقری به پا میکردند که اون سرش ناپیدا ولی در کشور خودمان که اتفاق می افتد بعد از یک هفته لو میرود .
    • بی نام IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      به قول حسين شريعت مداري انشاله گربه است
    • رضا A1 ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      آی گفتی . آی گفتی .
    • بی نام IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      قابل توج کامران نجف زاده
    • بی نام EU ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      وقتي بدون فكر ميان دانش اموز ششم و رو اضافه ميكنن به مدارس ابتدايي همچين چيزايي طبيعيه: مثال ساده ش اينه كه دانش اموز ششم ابتدايي تو دوره بلوغه بعد هم مدرسه ايش بچه شش ساله ست. هزارتا مشكل داره اين يكيشه
    • شیرازی IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      افراط وتفریط همیشه محکوم به فناست!! مخفی کردن بعضی چیزا برای آرامش جامعه لازمه !! و گفتن خیلی از چیزا هم برای کسانی که آمریکا رو مهد تمدن و کعبه آمال خودشون میدونن واجب تر !!!
    • امیرمهدی IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      آخه چرا همه چیز رو به مساءل سیاسی ربط میدین ؟ خانواده ها بلد نیستن بچه تربیت کنن چه ربطی به کیهان داره ؟ مشکل تربیت نسل جدید که اکثرشون نه ادب دارند و نه چیزی از احترام به بزرگتر سرشون میشه ، جدی تر از این حرفها هست .
    • عباس A1 ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      دوست عزیز اینها توی دعوا با هم این کارو کردن ولی اونجا اسلحه میزارن توی جیب و با هر بهونه ای یا بدلیل مشکلات روحی و روانی و یا اقتصادی یا هرچیز ، هرچیز دیگه هفت تیر کشی میکنن! افتاد؟؟
    • م.ح A1 ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      342 5
      اینم در حالی است که حمل سلاح در امریکا ازاد است . اگه تو ایران حمل سلاح ازاد بود چه میشد ...................
    • منصور IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      269 2
      حالا بریم خدا رو شکر کنیم که حمل اسلحه گرم مثل امریکا تو ایران رایج نیست وگرنه مرده شور ومرده کش کم می اوردیم.
    • vahid IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      636 8
      دقیقاً می خواستم همینو بگم
    • میترا IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      64 1
      خیلی وقته که فحاشی، توهین، خشونت فیزیکی و کلامی قبح خودشو از دست داده. اینا هیچ کدوم از خارج نیومدن اینا بچه های ما هستند. قابل توجه بعضی ها که در معضلات فرهنگی و تربیتی هم در جستجوی ردپای خارجیها و مقصری غیر از خودمون هستند. هر گوشه که سرک بکشی وضع همینه از اینترنت بگیر تا یه تصادف رانندگی. از ارتباطات ساده اجتماعی تا درون خونواده ها.
    • محمد IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      عواقب ازادیه!!!!!!!!!!!...بکش تا بکشم... اصلاحات!!!!!!!!!!!!...توهم غربی یک ایرانی!!!!!
    • ali EU ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      415 5
      البته بهترين راه تكذيب است
    • بی نام A1 ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      273 5
      گل گفتی ،
    • حسین A1 ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      386 6
      کامران ، حالا بدو گزارش تهیه کن اگر مردی
    • بی نام EU ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      118 6
      دیروز شیراز امروز تهران آموزش و پروش مقصر نیست کی مقصره ؟ فکری به حال این بچه ها بکنید آینده مملکت داره بخاطر بی مسولیتی آموزش پرورش فنا میشه
    • بی نام IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      192 1
      بی توجهی به آموزش های مهارتهای زندگی و اجتماعی ثمره اش بهتر از این نمیشه...
    • هادی IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      نمیدونم چرا بعضی ها اینقدر سنگ امریکا رو به سینه میزنن تو امریکا هر هفته یه همچین موضوعی با سلاح گرم پیش میاد که همه رو به گلوله می بنده .
    • رضا A1 ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      39 8
      اره بخدا زدی تو خال.............
    • بی نام NL ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      36 0
      در امریکا به دلیل اطلاع رسانی شفاف این خبرها همه پخش می شوند.در ایران این اولین شفافیت در این زمینه است...که اونم اول میگن تو خیابان درگیر شدند...بعد هم میگند طرف صغر سنی کرده...بعد هم میگند چاقو نبوده..چنگال بوده
    • بی نام A1 ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      73 1
      بله حدود 1 ساعت از انحطاط اخلاق و فروپاشی نظام خانواده و فرهنگ و .... داستان میگفتند
    • محمد A1 ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      9 67
      كاربران خبرآنلاين يه چيزو دقت كنيد . هر اتفاق ناخوش آيندي توي ايران ميفته اين عرشيا با فاصله چند ثانيه مياد نظر ميده كه اگه تو آمريكا ميشد الان 20:30 چه ميكرد . بعد يهو مثبت هاش ميشه 1500 تا.
    • بی نام RO ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      12 55
      تو زمان ما 15 سال پیش هر روز دو سه نفری تو مدرسه با چاقو و قمه درگیر میشدن همچین قشقری به پا نمی شد!!!
    • حامد رها IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      28 0
      بقول شما اگر در آمریکا اتفاق می افتاد با تشکیل چند کارگروه و تفسیر های اخبار ها تمامی مسایل و مشکلات ریشه یابی می شود و هیچ نکته مبهم و تاریکی از قضیه باقی نمی ماند . حالا تو ایران و بقول شما بعد تز یک هفته مشخص نیست دعوا کجا اتفاق افتاده است؟؟!
  • محمدرضا A1 ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    200 2
    به کجا داریم میریم...؟ چرا آموزش و پرورش اینقدر ضعیف عمل می کنه؟! چرا خانواده ها روی اعمال و رفتار بچه هاشون نظارت درست ندارن. تربیت صحیح از خانواده شروع میشه. ان شا الله که دانش اموز مضروب سلامتی کاملشو به دست بیاره
    • ايراني IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      20 18
      وقتي يك معلم با بيش از 20سال سابقه كار هنوز درگير خوراك و پوشاكو مسكن ميباشد،آيا ميتواند درست وحسابي به تربيت فرزندان مملكتش بپردازد.همه تعطيلي معلمان را ميبينند ولي اينو نميبينن كه آنها براي تامين معيشت زندگيشان مجبورند،مجبورند به فكر شغل دوم وسوم باشند!!!
    • بی نام IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      6 1
      اینکه همش از خونه و خانواده باشه مخالفم چون میگیم آموزش و پرورش نه فقط آموزش!؟
  • پارسا IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    خدا روشكر ديگه همه چيمون داره تكميل ميشه...مسولان مچكريم....
  • آنالیزور A1 ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    233 9
    مگه اینجا تگزاسه داداش؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      56 0
      نخیر، ایرانه، البته اگه صدا و سیمای خودمون فقط از جنایت توی آمریکا و اروپا گزارش نمی گرفت و یه چندتا از جنایات ایران هم گزارش تهیه می کرد الآن باید می گفتی: اینجا ایرانه داداش؟؟؟؟
    • بی نام RO ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      24 5
      اگه تگزاس بود تفنگ در می اورد
  • بی نام DE ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    و چقدر راحت مسئولین محترم می گن بیرون از مدرسه بوده و تموم ... جرات و شهامت داشته باشید بگید تو دفتر داشتیم چای می خوردیم و به فکر تعطیلی بعدی بودیم ... بگید نتونستیم مدیریت کنیم
    • علی A1 ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      24 48
      شما دست بچه ات چاقو نده نمیشه که دم در مدرسه دانش آموزان را تفتیش بدنی کرد میشه؟؟؟؟
    • نازنین A1 ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      61 0
      والا زمان ما که تفتیش میکردن وسایل آرایش نداشته باشیم-اینا که دیگه چاقو دارن!؟؟!؟؟!!!1
    • بی نام IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      9 12
      برو حقوق معلم ها رو نگاه کن بعد میفهمی به همون چای خوردن هم نمی ارزه
    • بی نام A1 ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      9 3
      جالبه اگه بودجه بدن وزارت نفت در صدر جدوله اما دنبال مقصر که باشن آموزش پرورش اوله!!چطور یه معاون میتونه 200 تا بچه رو کنترل کنه اونم بچه های امروزی که دیگه همه جور خلافی بلدن! مقصر اول خانواده هاست با این تربیت ناصحیح و توقعات بی جا از مدرسه
    • رضا A1 ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      15 4
      متاسفانه آموزش و پرورش سیستمش بجه ها رو لوس بار آورده. درسته در نظام تربیتی نباید تنبیه بدنی کرد اما میشه که محکم و با درایت برخورد کرد. کاری کردن که یه دبیر نمیتونه به دانش آموز بگه بشین سر جات!!!!. اعجوبه هایی شدن به خدا. خانواده ها هم فکر میکنن بچه هاشون اشرف مخلوقاتند و بهتر از اینها نیست. 20 سال پیش ما خیلی از معلمهامون حساب میبردیم. اما افسوس الان .....!!!!!!!
    • سمانه A1 ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      7 4
      دقیقاً زمان ما هم هر روز کیفامونو می گشتن البته چه گشتنی بچه هایی که مأمور گشتن بودن خیلی راحت از چیزایی که میدیدن میگذشتن چون دلشون نمی خواست کسی رو لو بدن
  • بانو IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    275 1
    خدايا خودت. رحم کن
    • بی نام IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      8 0
      یعنی واسه این چیزا هم خدا باید کمک کنه یعنی این موارد اصلا ربطی به برنامه ریزی و فرهنگ سازی و هزار کاره دیگه که وظیفه آدماست نداره
  • آبتين A1 ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    حالا من فكر كردم بچه ها ويچت داشتن چون فقط همچين ابزارهايي مصاديق جرمانه محسوب ميشن
    • هفت A1 ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      43 0
      دقیقا... بابا چاقو که مهم نیس، همین که بچه ها ویچت نداشته باشن احساس امنیت تو جامعه موج میزنه :|
    • بی نام IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      30 0
      این مدرسه توی محل ما اسم مدرسه ام چنگیزپور .وقتی توی محل قاچاقچی خلاف کار جلو چشم این بچه ها هر کاری دوس دارن میکنن کسیم نیست جلوشونو بگیره بچه هام از اونا یاد میگیرن دیگه . محل ما یه کثافت خونست ک همه جور خلاف کار توشه بعد کلانتری ک باید رسیدگی کنه نیم ساعت با محل فاصله داره. ت کوچه خیابوناش معتاده ک پرسه میزنه . فردا پس فردا همین بچه های این محل میخوان یا قاچاقچی شن یا معتاد تک وتوک توشون خوب درمیاد وقتی سر کوچه همین بچه مواد مثل نقل ونبات این ور اون ور میشه ازشون چه انتظاری دارید
    • بی نام IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      35 1
      آره.عوض اینکه بگردین از بچه ها موبایل بگیرین بگردین چاقوهاشونو بگیرین،
    • بی نام A1 ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
      4 0
      گل گفتی همینو میخاستم بگم
  • بی نام IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    باور کردنی نیســـت!!!!! اگر همین اتــفــاق تو امـــریکا رخ داده بــــود چی می شــــد؟؟؟؟؟؟...... عکس العمل صدا و سیما چی بود؟....... ای خدا این بچه ها تو آموزش و پرورش چطوری رشد میکنن؟ اینا میخـوان با آیـنـده این مملکت چکار کنن؟ حالا باز هیشکی هم مسئولیت قبول نمیکنه
  • بی نام A1 ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    27 0
    میگن تو مدرسه های ایران آدم خیلی چیزا یاد میگیره ! همینه ؟
  • بی نام IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    15 6
    آمــــوزش و پـــــــرورش داره آینـده ساز ایران رو پرورش میده و تحویل میده، یا چــاقــو کش و جــانــی؟؟!!! ...اینا بزرگ شن چی میشـن؟ .... تـهران که اینـه شـهـرستان ها چطورن؟؟!
  • مرتضی A1 ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    37 0
    صدا سیما کجاست پس؟؟؟اگه تو آمریکا بود یک هفته روش کار میکرد.
  • بی نام FI ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    360 2
    قابل توجه برادرانی که اتفاقات آمریکا و اروپا را با علاقه و حرارت بیش از حد دنبال می کنن!
  • حسین A1 ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    498 5
    فرهنگ ما داره به کجا میره.......فحشا به ۱۶ سالگی رسیده و چاقو کشی به مدارس ابتدایی.
    • بی نام A1 ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      7 3
      آموزش و پرورش دانش آموز محور شده و لوسشون کرده!!!! البته تمام جامعه در بی فرهنگی سهیم هستند!!! و البته الان دانش آموزان از نظر ادب و رفتار در سطح پایینی نسبت به گذشته قرار دارند!!! بنده که در خانوادم فرهنگی دارم میبینم که همیشه از دست ادب دانش آموزان نالان هستند!!!! تا معلم میاد کمی در درس و تربیت بچه ها جدیت به خرج بده دانش آموز میپره میره میگه ما درس فلان معلم رو نمی فهمیم و تازه اول مکافات دبیر شروع میشه!!!!
    • بی نام A1 ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      13 0
      منظورت 12 سالگیه دیگه؟؟
  • بی نام IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    371 3
    اگر اين اتفاق تو آمريكا افتاده بود تا الان تلويزون 100 دفعه گفته بود و يك گزارش مفصل در مورد دو طرف دعوا ،معاونين ،مديران مدرسه حتي متصدي دكه سر كوچه مدرسه تهيه كرده بود
    • بی نام IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      119 2
      متصدي دكه سر كوچه رو خوب اومدي. ايول
  • بی نام IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    163 9
    با قيد وثيقه آزاده؟ اين خيلي مسخره است،ببينم نكنه ولي دانش آموز هم با قيد وثيقه آزاده،ببين بچه تو چه خانواده اي بزرگ شده كه چاقو كشي براش عادي بوده،بچه به پدر و مادر خود نگاه مي كند!
    • بی‌نام‌تر IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      50 27
      دیگه نه به اون نه به شما که حکمِ حبسِ خودش و خانواده‌شم صادر کردی.
    • بی نام IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      14 1
      بي نام تر عزيز من به قانون استناد كردم كه ميگه اگر بجه اي مرتكب همچين جرمي شد علاوه بر ان بچه ولي آن بچه هم بايد بازداشت بشه
    • بی نام A1 ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      55 3
      اتفاقا باید ناظم و مدیر رو هم باز داشت می کردند.
  • بی نام IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    103 2
    گل بود به آراسته شد يا بقول بعضي ها سبزه بود به گل آراسته شد. البته چندان فرقي هم نمي كند
  • بی نام A1 ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    اين ها نتيجه سياست نابخردانه دولت گذشته در ادغام راهنمائي و دبستان است اصلا از نطر روحيه و هيكل فيزيك يك دانش آموز ابتدائي با راهنمائي يكي نيست حتي رفت امد اين بچه هاي كلاس ششم كه با هيجان نوجواني همراست در مدرسه پسرم موجب صدمه ديدن بچه هاي كلاس اول شده با يك برخورد ساده كه بدون قصد هم بوده است فقط به خاطر نابخردي يك وزير ما بايد شاهد پيش آمدهاي اينچنيني بيشتري هم باشيم
    • بی نام IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      157 4
      دانش‌آموز پایه چهارم "چاقوی همراه خود را درآورده و ضربه‌ای به پهلوی دانش‌آموز پایه ششم" می‌زند!!.... نه بابا به این چیزا نیست که.... بچه خاله من پارسال کلاس اول بود 2ماه نشده بود که رفته بود کلاس اول بچه های کلاس سوم الکی الکی ریخته بودن سر بچه بیچاره به قصد کشت زده بودنش!... خشونت داره نهادینه میشه تو خون ایرانی ها... البته چیزی تعجب آوری هم نیست! از کوزه همان تراود که در اوست
    • بی نام IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      147 2
      جالب این جاست که بچه چهارمیه شیشمیه رو زده دقت کردین چه فاجعه اییه؟
  • محسن ص IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    124 1
    حالا فردا یه سری میان به اصطلاح کارشناس شروع میکنن به شناسایی هنجار و ....... اقا خود مردم میدونن چرا این اتفاقها داره تو این مملکت زیاد میشه.زودتر باید یه فکر اساسی کرد وگرنه بزودی اتفاقهای ناگوار دیگری را شاهد خواهیم بود.
    • احمد A1 ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      27 2
      بهت قول میدم فردا میگن از تاثیرات مخرب ماهواره و سریالهای دو ریالی ترکی بوده که این بچه با این سن توانسته همچین کاری بکنه
  • بی نام IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    156 2
    به كجا چنين شتابان مى رويم ان هم با اين همه ادعا
  • نگران IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    177 1
    خشونت داره تو جامعه نهادینه میشه بچه ها هم از بزرگترهاشون یاد میگیرن هیچکس دیگه رحم نداره خدا به دادمون برسه
  • بی نام IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    113 7
    بزرگ بشه چی میشه این بچه
  • بی نام EU ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    یکیو بخاطر موبایل اخراج میکنن یکیو با چاقو راه میدن مدرسه ! چی میگذره تو این مدرسه های ما !
    • اس A1 ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      چيكار كنن دانش آموزان ابتدايي را هر روز كه وارد مدرسه مي شن بگردن؟ موبايلو دانش آموز در مي آره باهاش صحبت مي كنه عكس و فيلم نشون مي ده و... ولي چاقو را در جيبش قائم مي كنه بنظرت خوبه ناظم هر روز دانش آموزان را بگرده؟ آموزش از خونه شروع مي شه وقتي بچه اجازه داره توخونه هر فيلمي را نگاه كنه مدرسه چيكار كنه؟
    • احمد IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      27 7
      اگر با قانون شکنی (مثل آوردن موبایل) با جدیت برخورد نشه، منجر به قانون شکنی بزرگتر (مثل چاقوکشی) خواهد شد. من نمیدونم واقعیت قضیه موبایل چی بوده و آیا آن فرد مستحق اخراج شدن بوده یا نه، ولی اینو میدونم که نباید یک طرفه و احساسی قضاوت کنم و چون یکی خودکشی کرده بگم نباید با قانون شکن برخورد کرد.
    • بی نام A1 ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      22 4
      من هم با اس موافقم. با اینکه فیلم ها از بودجه بیت المال تهیه می شوند (چه سریال های تلویزیون، چه فیلم های سینمایی) پر از خشونت افراط گونه است که مطمئنا به بیننده منتقل می کنند. خوب است به جای اینکه این فیلم ها پر از وحشی گری و دزدی و ... باشند به مردم بیکاری که به جای کتاب از تلویزیون درس می گیرند باشند مطالب مفید و اخلاق مداری منتقل کنند.
  • بی نام A1 ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    385 1
    آیا "در حیاط مدرسه شهید چنگیزی" بیرون از مدرسه است؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    161 1
    آنان که بذر خشونت می کارند به جز خشونت درو نخواهند کرد کار به جایی رسیده و خشونت چنان در جامعه تبلیغ شده که بچه ای خودش را دار می زند و آن یکی چاقو کشی می کند.
  • بی نام A1 ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    123 1
    هر دم از این باغ بری می رسد
    • بی نام IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      15 27
      باز که پیدات شد
  • بی نام A1 ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    109 4
    از بس كه شنيدم چاقو و چاقو كشي و زد و خورد حال هم در بين كودكان كم كم اسم تهران به تهران تگزاس تغيير پيدا خواهد كرد .....
  • بی نام IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    122 2
    مهم اینه که بجه ای به این سن، چاقو داشته و جرأت استفاده از اونو داشته!!! چنین بچه ای رو نمیشه مجرم دونست که حالا با قید وثیقه آزاد بشه. مثلاً میخواد بره زندان چی یاد بگیره. همه افراد جامعه در پیدایش این ناهنجاریها مقصرند...
    • بی نام A1 ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      28 0
      به خصوص صدا و سیمای عزیر!!!!!!!
  • بی نام IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    146 4
    کجان اونایی که فرت فرت میگن اعدام اعدام . اینم اعدام کنیم ؟؟؟ یا ریشه یابی ؟؟؟
    • بی نام IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      12 19
      هـــر دو گزیــنــه... یه عده اصلاح پذیرن یه عده نیستن واسه چی الکی هزینه بشه رو اونایی که نیستن؟...من به ذات خیلی اعتقاد دارم، به شرایط محیط تربیت هم بستگی داره اما ذات یکی خراب باشه نه تربیت خانواده نه محیط رو طرف تاثیر نمیزاره.... و اون اصلا تاثیر نمی پذیره!......... بیشتر اینایی که مثل شما حرف میزنن براشون از این اتفاق ها نیوفتاده کافیه چند بار به پستت بخورن.... یه چیزایی ریشه ندارن باید سوزوندشون
    • بی نام IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      2 4
      بی نام پاسخ دهنده عزیز . اتفاق نیافتاده امید وارم اتفاق هم نیوفته . منظور اینه که بچه کلاس 4 ابتدایی و اعدام ؟؟؟ سنش سن اصلاحه
  • بی نام A1 ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    10 58
    روحانی مچکریم
  • بی نام IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    15 0
    خوشبحال ما که بچگی ها نمی دونستیم چاقو چیه
  • محمود IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    31 0
    خیالتون راحت، هزارن اتفاق، شاید بدتر از این اتفاق می افتد که ماها خبردار نمی شویم
  • مهدی IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    112 4
    فرهنگ نیست به خدا ! بجای آموزش فرهنگ در مدارس چه چیزی داریم به بچه ها یاد میدیم؟! حالا ور دارید ویچت فیلتر کنید!
  • بی نام A1 ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    35 0
    اینجور مسایل می تواند در هر کجا اتفاق بیفتد مهم این است که در غرب اتفاق نیفتاده تا ضرغامی کیف کند
  • بی نام A1 ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    15 0
    ای وای . ای وای . همین الان که این خبر رو خوندم تمام تنم شروع به لرزیدن کرد . جامعه ی ما به کجا رسیده که یک بچه ی ده ساله چاقو همراه خودش داشته باشه و به راحتی از جیبش در بیاره و توی شکم یه نفر دیگه فرو کنه.
  • بی نام IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    17 2
    غفلت در مدارس سربازخانه ها شبانه روزی ها و خلاصه اداره ها و اماکنی که عده ای در آن جمع می شوند بیش ا ز اینهاست و شانس همراه باشد صبح سلامت بروی بیرون شب سلامت خانواده دور هم جمع شوند ؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    46 0
    اگه حمل اسلحه توی ایران مثل آمریکا آزاد بود، اونوقت جمعیت ایرانی منقرض می شد.
  • بی نام FI ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    15 0
    همین یه مورد کم داشتیم
  • وحید A1 ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    15 0
    وقتی به دعوا و مشکلات فرهنگی جامعه در بزرگسالان اهمیتی داده نمیشه، کم کم باید منتظر انتقال آن به سنین کودکی ماند
  • ارومیلی TR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    42 1
    یاد گزارش های صدا و سیما افتادم. ’موج خشونت در مدارس امریکا‘ بعدش هم یه مفسر میارن که اونا به فرهنگ ما تشنه هستن
  • m.j A1 ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    97 3
    صرفا جهت اطلاع گروه کارشناسان خبره 13نفره که ویچت را فیلترکردن
  • معصومه A1 ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    88 2
    شوخی میکنی؟ ماهم سن اینا بودیم چاقوی میوه خوری هم دست نمیگرفتیم که میوه پوست بگیریم!
  • صالح نسب A1 ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    9 0
    اتفاقا منم زمانی که در مقطع راهنمایی بودم 2تا از همکلاسیهام دعواشون شد یکیشون قمه داشت گردن طرفو برید که دکترها گفته بودند اگر 4 میلی متر بیشتر عمق داشت شاهرگشو میزد و میمرد.بعد مدیران اون مدرسه به اون بچه 12 ساله مضروب گفتند که بگو با خودکار به گردنت زده و چون وضعه مالیه طرف بسیار بد بود یه خورده کفش و لباس نو بجاش بهش دادند
  • امین GB ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    46 31
    آخرالزمان شده
  • مژده IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    59 15
    به میمنت و مبارکی سقوط فرهنگی داریم به سمت غربی ها نزدیک میشیم البته از نوع آدم کشی!!!
  • reza IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    16 0
    در یکی از مدارس راهنمایی هنوز سال اول راهنمایی بوده ها رفته با خود یه چاقویی اورده بعد رفته چاقو رو روی بخاری گازی قرار داده و خوب چاقو رو گرم کرده رفته روی صورت یکی از همکلاسیهاش اون چاقوی گرم و رو صورتش داغ کرده ...............به نظر شما بهترین راه برخورد با دانش اموز خاطی چیست؟
    • بی نام IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      11 4
      اول باید همون برنامه رو صورت خودش پیاده کنن بعدشم تبعیدش کنن به ناکجا آباد تا آخر عمر
  • امین A1 ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    78 4
    میگن در راستای تربیت صحیح اجتماعی ویچت رو فیلتر کردیم واقعاً خجالت داره مسئولین
  • سامان A1 ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    23 30
    مادرها به جای نشستن پای ماهواره وفیلمهای جم و..وپدرها به جای حرص پول ومقام ومعلماهم به جای چاپیدن خانواده ها به فرهنگ سازی وتربیت فرزندان باشند گول خودمون نزنیم
    • بی نام IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      7 1
      اون بچه اگه پدر و مادری داشته باشه و بخاطر مشکلات اقتصادی و ... از هم جدا نشده باشن و باز هم اگه سالم باشن و معتاد نباشن و... به احتمال زیاد هم مادرشم یا کار میکنه یا مریضه و این بچه از هیچ جا محبت ندیده که اینطور تو این سن چاقو بدست شده! پدرها و معلم ها هم حرص پول ندارن شما نفست از جای گرم میاد بالا از حال بقیه خبر نداری
  • بی نام IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    19 1
    یه برنامه 90هم برای مدرسه ها باید بذارن !
  • بینام IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    40 0
    چیز عجیبی نیست! احتمالا این بچه یکی از همون بچه های خانواده خوشبخت دوچرخه سوار بوده!!!!
    • بی نام EU ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      20 1
      آفرین . یعنی زدی به هدف ! حال کردم با این نظرت
  • آقوي هم ساده A1 ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    10 37
    روحاني مچكريم!
    • بی نام IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      13 2
      وقتی نسل هایی که پدر ومادرند وبلد نیستند بچه تربیت کنند، چه ربطی به روحانی داره؟
  • ندا A1 ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    18 0
    بیان دور هم یه کارگروه 13 نفره تشکیل بدن شاید این معضل هم حل شد و به کارنامه افتخارات کارگروه های محترم هم اضافه شد
  • بی نام IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    6 0
    متاسفانه کنترل مناسبی هم از طرف والدین و هم مسئولان و معلمان مدارس ابتدایی صورت نمی گیرد. چندی پیش یکی از دانش آموزان دبستان شهید امامی در منطقه 10 نیز با خود چاقو حمل کرده بود اما با وجود تذکر یکی از والدین برخورد جدی ای با این دانش آموز صورت نگرفت. حتی والدینش را برای دادن تذکر و راهنمایی به مدرسه فرا نخواندند. حداقلش این بود که بپرسند آیا والدین از همراه داشتن چاقوی فرزندانشان اطلاع داشته اند یا خیر. به نظر می رسد که این مسئله باید با جدیت بیشتری پیگیری شود.
  • بی نام A1 ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    32 1
    چه میکنه این آموزش و پرورش؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(به قول فردوسی پور)
  • پیمان IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    7 3
    اون از داستان بچه که گوشی آورد و مسئولین گفته "نه! به خاطر گوشی و اخراج خودکشی نکرده، اصلا کسی اونو اخراج نکرده بوده" این از داستان این بچه بیگناه که چاقو خورده مسئولین میگن "بیرون مدرسه بوده یعنی از گردن ما ساقطه! بیخیال ما مسئولین بشین!"
    • بی نام IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
      6 6
      پیمان جان اگر بر فرض مثال چاقو قبل از وقوع حادثه کشف میشد و دانش اموز اخراج موقت و یا به مدرسه دیگر از باب تنبیه منتقل میشد. باز هم امثال شما طلبکار میشدید.
  • پریا A1 ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    45 0
    اخبار 20:30 یخ زدن 4تا خر تو امریکا رو فورا با آب و تاب نشون میده اما خبر چاقو کشی تو مدارس تهران رو اصلا نمی بینن!!!!!!
  • علی A1 ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    8 1
    بازهم انکاروانکارو انکار ( مثل تمام اتفاقاتی که هرلحظه درکشور رخ میدهد ) یعنی هیچ مسوولی ویا مقامی شهامت نداره که مردانه بایسته وقبول کنه که بابا یه جای کار من و یا ما در ( فرهنگ ، آموزش ، اقتصادی .......) مشکل داره فقط قدرت اینو دارن توپ رو بندازن جای دیگه راستی پاسخگوی : غرق شدن دختربچه های بیگناه در دریاچه ( چندسال پیش ) ،آتش سوزی کلاس درس ،تصادف های اتوبوس دانش آموزان ،مشکلات جنسی درمدارس حتی درمدارس ابتدایی متاسفانه ( به نقل یکی از دوستان وکارشناس پرورشی آموزش وپرورش که دهها مورد رو برخورد کرده بود ، اعتیادو.......... !!!!!!!!! چه کسی خواهد بود ؟ افسوس وتاسف وخداوند خودش رحمی به نسل های بعدی کند
  • علي A1 ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    11 7
    فرهنگ ما جايي نرفته همين جاست .كنار گذاشته شده پندار نيك - كردار نيك -گفتار نيك هم اگر در كنار تعاليم ديني در هيئت ها آموزش داده ميشد كار به اينجاها نميكشيد منتظر باشيد مهد كودكي ها با مربيها دعوا كنند !!!!!
  • بی نام A1 ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    16 2
    اونایی که بچه هاتون همش در حال دعوا کردنن بفرستینشون رشته های رزمی مثل جودو و کنفو و ... بذارین اونجا خودشونو خالی کنن روی ما که جواب داد
  • حمید A1 ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    6 5
    من مدتها کار حقوقی انجام داده ام قرار ازادی به قید وثیقه برای جرح با چاقو بسیار سهل انگارانه ساده شده و باید قرار بازداشت موقت صادر میشد چرا که امکان فرار متهم بسیار بالاست با توجه به وضع وخیم مضروب
  • ریشه یابی!!!!!!! A1 ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    8 5
    لطفاً ریشه یابی بشه!!!!! یک نکته ای فراموش نشه!!!! شاید این دانش آموز کلاس جهارمی تحت فشار بوده از طرف دانش آموز کلاس ششمی!!! شاید بهش زور می گفته!!!!این مسائل در ایران همیشه بوده ولی گاهی رسانه ای میشه!!! متاسفانه جو مدارس ایران بد بوده بدتر نیز شده. از نظر فرهنگی واقعاً نیاز به بازنگری در کل جامعه هستیم. ما هم که دانش آموز بودیم از این مسائل فراوون داشتیم.
  • مونا IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    18 2
    وای خدایا چه جوری بچه هامون رو بفرستیم مدرسه. واقعا تاسف باره.ناظم و مدیر کجا بودند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      2 7
      ببخشيد مدير مدرسه هر كجا بوده فكر مي كرديد با دانش آموز چاقو بدست چيكار مي تونشته بكنه مديره سوپر من كه نيست چندغازم پول ميگيره
  • بی نام A1 ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    10 0
    سقوط فرهنگ یک اجتماع رابطه مستقیم با ادبیات یک کشور دارد .حرف زدن عموم مردم رو ببینید و سریالهایی که پخش میشه و ترانه هایی که خونده میشه و مردم زمزمه میکنند همش توهین و تهدید و خیانتو انتقامه وبه قولی اکثر خواننده هامون ترانه نه ((فحش)) میخوانند.فیلمها موضوع اصلیشون جر و بحث و درگیریه. به نظر من این داستان سر دراز داره و خشونت جامعه گریبان هممونو خواهد گرفت. ای دریغ از ما...
  • محمد IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    9 0
    متاسفانه یکی از دلایلی که بچه ها فحش های زشت میدن بددهنی بزرگترهاست و بچه ها یاد میگیرن..از راننده تاکسی بگیر که بددهنی میکنه تا پدر و مادر و افراد مختلف که راحت تو خیابون به همدیگه فحش و ناسزا میگن.
  • بی نام A1 ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    8 3
    یه نفر رو بخاطر موبایل بردن تو مدرسه اخراج می کنن بعد می ره خودکشی می کنه اونوقت چاقو بردن تو مدرسه آزاده و کسی با کارش کار نداره.دست مریزاد به این مسئولان با درایت.
  • بی نام IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    19 8
    چیزی به دانش اموز خاطی نگین میره خودکشی میکنه مدیر بدبخت باید جواب بده.
    • بی نام IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
      6 3
      برید دانش اموز خاطی را با سلام صلوات بیارید سر کلاس خدای ناکرده روانش اسیب نبیند اخه میدونید که بجه ها روح لطیفی دارند . بجاش مدیر و معاون و بگیرید اخه اونا از بدو تولد این بچه را تربیت کردند . و انگار نه انگار که پیامبر گرامی اسلام فرموده اند ( شخصیت انسان در 7 سال اول زندگی شکل میگیرد)
  • حسین A1 ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    29 0
    حالا هی خبر و تیتر درست کنین که امریکا ناامنیه این چیزا که پیدا نیست، کور خودمونیم و بینای مردم .
  • حسين A1 ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    8 3
    قابل توجه رسانه ملي مخصوصا خبر 20:30 ! همين چند روز پيش همايش افق رسانه بود با كلي ارائه راهكار. خود آقاي ضرغامي گفت: بايد واقيعيتها را در رسانه ملي بيان كرد.
  • آرش EU ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    8 0
    ان روزها که باد میکاشتیم باید به فکر برداشت طوفان هم میبودیم.نتیجه تزریق خشونت وافکار خشونت آمیز و نفرت پراکنی درسطح جامعه همینه.مسئولین بخودشون بیان و مراقب رفتار و گفتارشون باشند.
  • بی نام A1 ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    7 1
    یک بخش قضیه هست کمتر مورد توجه قرار می گیره . چند وقت پیش یک دانش آموز به خاطر همراه داشتن گوشی موبایل از مدرسه اخراج می شه و بعد هم خودکشی... حالا هم یه بچه به خاطر ندانم کاری مسئول ( مسئولیت دانش آموزان در مدرسه به عهده ناظم و مدیر و معلم است) در آستانه مرگ... آیا نباید این مدیر و ناظم محکوم بشن حداقل عزل.
    • نیما IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      2 7
      توی مدرسه 500 نفری اگر گشتن هر نفر 1دقیقه وقت ببره حدود 500 دقیقه وقت میبره ومدیر و معاون مدرسه هم هر روز باید هیچ کاری نکنند فقط بچه ها را بگردنند تا ساعت 2 بشود و برگردند خانه اون وقت کی به کارهای دیگر شان برسند کی این بچه ها بروند سر کلاس و درس بخوانند حالا تمامی تقصیر ها را بیاندازید سر مدیر و معاون ومعلم مدرسه واصلا با خانواده وخود بچه های خاطی کاری نداشته باشید و گرنه می روند خود کشی می کنند و دوباره تمامی کاسه وکوزه ها سر این معلمین و مدیران بیچاره خواهد شکست کمی انصاف داشته باشید بهتر است
  • اشيان IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    17 0
    توايران افتادني چيزي نمي گن ولي اگه کشور هاي اروپايي بود هزاربار تفصير مي کردند
  • بی نام IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    9 1
    واقعا فکر نمیکردم ویچت تا این حد آثار مخرب داشته باشه . حالا میفهمم چرا فیلترش کردین . الان که فیلتر کردین دیگه خیالم راحت شد که از این اتفاق ها هم نمیوفته دیگه :|
  • مهدي A1 ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    25 0
    مگه بردن چاقو به مدرسه اشكال داره؟؟؟؟؟ فقط بردن موبايل كاره بدي هست و بايد به خاطرش بچه رو اخراج كرد!!!!!!!!
    • بی نام A1 ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      4 2
      مگه با چاقو توي جيب خونه رفتن اشکال داره که به مدرسه رفتن اشکال داشته باشه . تو ميخواي معاون هنگام ورود به مدرسه جيب همه بچه هارو بگرده؟ خونواده ي اون هستن که از جيب بچه شون بايد با خبر باشن
  • ک A1 ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    15 24
    این نتیجه بازیهای خشن رایانه ای است/این حاصل تنش در خانواده هست/این حاصل ضدارزشهایی است که به جای ارزش در خانواده و جامعه شیوع پیدا کرده:پناه بر خدا:خودمون رو سرزنش کنیم نه پچه.
  • مسعود IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    16 0
    تو مدرسه ها چه خبره؟؟؟
  • بابک IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    41 0
    خوبه با ویچت نزدن همدیگه رو وگرنه الان هیچی ازشون نمونده بود!
  • بی نام IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    16 0
    اینهمه گفتیم اما خدا به خانواده بچه مضروب صبر بده و انشالله حالش زود خوب بشه!... من واقعا نمیدونم این بچه دیگه با چه جراتی میخواد بره مدرسه چه برسه به جامعه
  • محمد A1 ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    19 1
    این که موضوع جدیدی نیست حالا چون بنده خدا رفته تو کما شاید یکیم توجه شده به موضوع. تو دبیرستان خودمون یادمه 2بار این موضوع اتفاق افتاد و با چاقو داخل حیاط دبیرستان همدیگرو زدن کار به کما نکشید با بخیه و ... با پادرمیونی هم حل شد.
  • بی نام IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    23 0
    فکر کن بعد از 10 سال دیگه بچه های مهد کودک هم چاقو بکشند چه شیر تو شیری شده
  • بی نام IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    16 5
    یکی از دلایل پرخاشگری ها که در مدارس رخ میدهد برخورد نادرست و زننده برخی از مدیران این مدارس است
  • بی نام A1 ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    9 0
    این موضوع قدمت دیرینه داره . یادمه وقتی دبیرستان میرفتم هر روز بعد از تعطیلی, دانش اموزا چنان دعوایی با زنجیر وقمه و پنجه بکس و... جلو درب مدرسه را مینداختن که ناظم با هیکل ورزشی و درشتی که داشت صبر میکرد درگیری تمام میشد بعد میومد بیرون تازه نیروی انتظامی هم با وجود تماسهای زیاد مدیر مدرسه جرات نمیکرد اون ورا افتابی بشه حالا شما گیر بدین به امریکا
  • amir A1 ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    7 3
    بادرنظر گرفتن مشاوره خوب برای هر مدرسه ایمن را به ارمغان بیاوریم
  • بی نام IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    9 0
    کارتونهایی که بقالیها می فروشند و مجاز هم هستند رو یک نگاهی بیندازید...ازاول تا آخریکسری اعجوزه دارند واسه هم کری می خونند و همدیگر رو منفجر میکنند...اینقدر داغونند که اول کارتون یک مجری ایرونی میاد میگه بچه ها این کارتونه و باور نکنید کارهای توشو!....زمان ما کارتونها...رامکال بود یا...که اینقدر ملایم و زیبا بود آرامش می گرفتیم
  • مجید A1 ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    9 5
    واقعا واسه این نظراتی که ضد معلم داده میشه متاسفم توی قضیه خودکشی دانش آموز همه نظر دادن مدیر مقصره که بچه رو اخراج کرده حلا میگن چرا بچه هارو نمیگردن!خانواده ها روزی 8 ساعت بچه هارو میفرستن به مدرسه بعد کسی حق نداره از گل نازکتر به دانش اموز بگه!معلم حق تنبیه نداره اخراجم نمیشه کرد چون شاید بهش بربخوره بره خودکش کنه معلم با 700 تومنی که میگیره باید روانشناس جامعه شناس کارشناس مسایل خانواده خلاصه همه کارو باید بلد باشه که به خانواده های عزیز برنخوره
  • ابوذر IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    21 1
    منم تصمیم گرفتم برای پسرم معلم سر خونه بگیرم
  • شهروند IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    11 0
    از این چیزا زیاده سال گذشته خودم شاهد چاقوزدن یک دانش اموز راهنمایی بودم که چاقو رو زد تو گردنش شانس اورد هفته گذشته هم ت دو تا دبیرستانی تو کلاس در گیر شدن در حضور معلم.من خودم کیسه ای رو مدیر نشانم داد پر از سلاح سردو....ا.ز بستگان خو دم. معلم بود که با رینگ بهش حمله کردن ودریغ از حمایت اداره بی عرضه.این چیزا عمدا رسانه ای نمیشن.بعدش نوبت چاقو خوردن معلمه .جامعه وحکومت باید خشونت رو محکوم کنن.خشونت به هر شکلی باید متوقف شودتحت هر عنوان.شعار باید زندگی باشداز تمجید کردن خشونت به هر دلیلی باید پرهیز کرد
  • بی نام IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    8 0
    اين جور بچه ها بزرگتر بشن به خاطر 50000تومان زور گيري ميكنن وبعد هم ميگن اعدام آخه اينم شد فرهنگ ؟
  • بی نام A1 ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    10 1
    اوضاع بدتر از اين حرفاست . سال پيش شهر ما دانش آموز دبيرستاني با آچار فرانسه زده بود تو مخ معلم
  • علی US ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    9 5
    احساسی به موضوع نگاه نکنید .واقع بین باشیم . این موضوع رو بذارید کنار خودکشی پسر شیرازی . اونجا مدرسه چون گیر داده بود که چرا موبایل داری ، مقصره و اینجا چون نگشته که چاق داره یا نه ...
  • سمنانی A1 ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    8 0
    افتخاری دیگر.........
  • مقیمی A1 ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    7 0
    30 سال پیش سر ظهر با یکی دعوام شد کسی نبود سوامان کنه 45 دقیقه همدیگر را زدیم ( البته بیشتر شبیه کشتی بود) الان دعوا نهایت 20 ثانیه طول میکشه . 19 ثانیه هارت و پورت و 1 ثانیه ..... اعصابها کلاً خراب شده رفته پی کارش
  • بی نام A1 ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    3 9
    خیلی جالبه اینهمه نظر و تقریبا همه یک صدا میگن آموزش و پرورش یعنی بنظر شما این بچه پدرومادر نداشته ؟؟؟؟ یا اگه داشته هیچ مسئولیتی در قبال بچشون نداشتن؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    7 0
    خوب شد با داس نزد و گر نه ...............
  • بی نام IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    9 0
    یارو میاد تو صدا و سیما بخش خبری 20:30 با کوله باری از سن و قیافه بچه مثبت و یقه بسته و کت و شلواری ،پرتاب لنگه کفش به مردم آموزش میده که چی،که مثلا تو عراق یکی سر بوش لنگه کفش پرتاب کرده بود،یا یارو میاد عمدا سوالی میپرسه که مردم به روسای یک کشور دیگه فحش بدهند که حتی یک آقای کهنسالی چنان فحش غلیظی داد که خبرنگار مجبور شد سوت بزنه! بعد دیگه چه انتظاری دارید .همین دست پرورده های این صدا و سیمامون میرن میریزن تو صفحه مسی و لیما و پژمان جمشیدی و یا با چاقو همدیگه رو تیکه پاره میکنند!
  • بی نام IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    7 5
    بازهم مثله اون دانش اموزی که خودکشی کرد این بارهم اموزش وپرورش خودش رو مقصر نمیدونه.....؟؟؟!!
  • محمد A1 ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    8 2
    خیلی جالب تر از همه اینه ما کلاس چهارم بودیم نمیدونستیم قاچو چیه ! یا حداقل فک میکردیم کاربردش فقط میوه پوست کندنه!!!!!! به این میگن آگاهی و تکامل فرهنگی!!!!!!!!!!!!!!! واقعا که آموزش و پرورش فقط پولاشو بگیره
  • از ناحیه 16 ینگه دنیا KH ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    12 3
    سلام آقا من آمریکا زندگی می کنم. در همسایگی مدرسه ای که این اتفاق درش افتاده. تاکید می کنم که این اتفاق در ناحیه 16 امریکا اتفاق افتاده. اسم دانش آموز مضروب هم هاکل بری فین بوده. خودم اصن دیدم که اینجا اتفاق افتاده. چرا نشر اکاذیب می کنید عزیز؟ نکند شما هم برای آنها کار می کنید؟؟ شما دارین برای ازطکبار جحانی کار می کنید و اطلاعات قلط به مردم می دین

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین