آیت الله راستی کاشانی:رویکرد دکتر روحانی ادامه مسیر انقلاب و خط امام است

رئیس دفتر رئیس جمهور روز جمعه با حضور در یکی از بیمارستان های تهران از حضرت آیت الله راستی کاشانی عیادت کرد.

محمدنهاوندیان با ابلاغ سلام گرم رئیس جمهور کشورمان به آیت الله راستی کاشانی، از طرف خود و دکتر روحانی برای این شخصیت برجسته حوزه های علمیه و یار دیرین امام راحل(ره) آرزوی سلامتی و بهبود کامل کرد.
در این عیادت، آیت الله راستی کاشانی، با تشکر از ابراز لطف رییس جمهور گفت: خدا را شاکرم که اوضاع کشور و نظام به سوی تدبیر و مدیریت همراه با تفکر، خرد و منطق پیش می رود.
این استاد برجسته حوزه های علمیه با اظهار تاسف از فرصت های از دست رفته در هشت سال گذشته، سوء استفاده از نام دین و مذهب و به خصوص نام حضرت بقیه الله الاعظم، امام زمان (عج) و بداخلاقی ها و سوءرفتارهایی که واقع شد، از رویکرد مدیریت جدید کشور و همکاران پرتلاش دکتر روحانی در هیات وزیران ابراز خرسندی کرد و افزود: حقیر همواره برای آقای رییس جمهور دعا می کنم و معتقدم که توفیق ایشان مایه عزت و سربلندی مذهب حق و آسودگی و امنیت ایران عزیز خواهد بود.
وی اظهار داشت: قطعا تلاش های خالصانه دولت که امید را در دل مردم زنده می کند، در پیشگاه الهی و نزد حضرت ولی عصر (عج) پوشیده نخواهد بود و مایه شادی روح امام راحل عزیز و آرامش خاطر مردم ایران خواهد بود.
آیت الله راستی کاشانی برنامه های دکتر روحانی را تداوم حقیقی مسیر انقلاب اسلامی و خط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران توصیف و تصریح کرد: معتقدم که حرکت و تلاش ایشان با همکاری و مساعدت مسئولین و ملت مسلمان و با هدایت های مقام معظم رهبری، برای کشورهای اسلامی و منطقه تبدیل به الگو و سرمشق خواهد شد.
این یار دیرینه امام راحل(ره) با تاکید بر اینکه از تلاش ها و مجاهدت های تمام اعضای دولت و همکاران دکتر روحانی، به ویژه وزیر امور خارجه، جناب آقای دکتر ظریف تشکر می کنم، خاطرنشان کرد: آقای دکتر ظریف دیپلماتی شجاع، برجسته، عزیز و البته مظلوم است و همواره علاوه بر دکتر روحانی، برای دکتر ظریف نیز از خدای منان استقامت و صبر طلب کرده و حفظ ایشان را خواستارم.
آیت الله راستی کاشانی در ادامه توصیه کرد که آقای دکتر روحانی نسبت به برنامه هایی که اعلام کرده و نیات خیرخواهانه و صحیحی که دارد، استقامت و پایداری داشته باشد و نادانی نادانان و افراد کج فهم و کج سلیقه و بدخواهان نباید در عزم و تصمیم راسخ ایشان خللی وارد نماید.
وی اضافه کرد: آقای رییس جمهور آنچه را که تشخیص می دهند و لازم است، بر اساس قانون، بدون مسامحه پیگیری نموده و کوتاهی نفرمایند و البته می دانم که ایشان همین گونه هستند.
آیت الله راستی کاشانی بر توجه رییس جمهور به حوزه های علمیه و استفاده از نظرات خیرخواهانه مراجع، اصحاب برجسته انقلاب اسلامی و یاران امام راحل(ره) که متاسفانه در سال های اخیر مورد بی مهری قرار گرفتند، تاکید کرد.
این استاد برجسته حوزه های علمیه همچنین بر لزوم توجه رییس جمهور به انتقادات دلسوزان و خیرخواهان تصریح کرد.
آیت الله راستی کاشانی در ادامه با یادآوری سابقه طولانی آشنایی با دکتر نهاوندیان اظهار داشت: جنابعالی از خیرخواهان و دلسوزان نظام هستید؛ به شما علاقه داشته و دارم و خوشحالم که در کنار دکتر روحانی در خدمت نظام و مذهب حقه هستید.
این استاد برجسته حوزه های علمیه در پایان این دیدار بار دیگر از اینکه امروز به یمن حضور دکتر روحانی در مصدر ریاست دولت، بسیاری از نکات منفی دیگر نیست، خدای بزرگ را سپاس گفت.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 328543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهربان توسی A1 ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
    12 3
    موافقم اعتدال نیاز امروز جامعه است
  • میرزایی A1 ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
    10 4
    سلام بر اقای آیت الله راستی کاشانی به خدا چهره روحانی در هنگام سکوت دل ادم را به لرزه در می اورد. اسلام گرای واقعی هارت وپورت نمیکند بلکه مثل روحانی است آیامحمد ص با هارت وپورت اسلام را به جهان نشان داد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟روزی خواهد رسید که جهانیان خواهند گفت اسلام این چنینی واقعا دلپذیر است
  • بی نام IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
    2 5
    بله
  • بی نام IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
    10 7
    افرین راستی جون خوب گفتی...مچکریم..........
  • امین د IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
    6 3
    مواضع مثبت و معتدل و مدبرانه
  • عباس IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
    8 2
    قابل توجه اونایی که چوب لای چرخ می ذارن.
  • بی نام IR ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
    7 3
    رويكرد روحاني بازگرداندن حيثيت ايراني و اصلاح ناكارآمدي ها و برگرداندن آرامش به ايراني هاست، انشاا...