۰ نفر
۲۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۱

تسنیم نوشت:

منابع خبری محلی در سوریه گزارش دادند که فرمانده گروه تروریستی گردان‌های فاروق در سوریه طی درگیری با ارتش این کشور به هلاکت رسیده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از الحدث نیوز، برخی تروریست‌های وابسته به جبهه النصره محمد مروان الجهمانی ملقب به ابو عمر اللیبی از فرماندهان ارتش آزاد را اعدام کردند.
این اعدام در حالی صورت گرفت که عمر اللیبی پس از ربوده‌شدن از سوی تروریست‌های جبهه النصره مانند کلیه افرادی که از سوی این گروه تروریستی ربوده می‌شوند به سرقت، تجاوز به عنف و همکاری با نیروهای امنیتی سوریه اعتراف کرد.
از سوی دیگر برخی منابع خبری وابسته به تروریست‌ها اعلام کردند که حمد نورس فرمانده گردان فاروق وابسته به گروه‌ تروریستی ارتش آزاد طی درگیری با ارتش سوریه در درعا به هلاکت رسیده است.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 328518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
    6 23
    برای آمریکا مناسب نیست که بخواهد از القاعده حمایت کند، اما می تواند از گروه‌هایی که از نظر ایدئولوژیکی مشابه القاعده هستند اما به طور اسمی هم که شده از القاعده جدا شده اند حمایت کند و این به نطر بازی منصفانه ای می آید. ------------------ کاش طرفدارای امریکا برای یکبار هم که شده با اندیشه ی خودشون به این موضوع دقت می کردند.
  • بی نام A1 ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
    8 0
    این برای چندمین بار است که فرماندهان یا اعضای ارتش آزاد توسط گروههای مسلح وابسته به القاعده ربوده و اعدام میگردند وقت آن نرسیده که اعضای این ارتش متوجه شوند در معادلات قدرت در صحنه سیاسی و نظامی سوریه در آینده هیچ سهمی نخواهند داشت.