تسنیم نوشت:

یک منبع آگاه نزدیک به دفتر مقتدی صدر اخبار مبنی بر نفوذ یک جاسوس زن اوکراینی به دفتر رهبر جریان صدر عراق را تکذیب کرد.
یک منبع آگاه نزدیک به دفتر مقتدی صدر در گفتگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری تسنیم در خصوص انتشار خبری مبنی بر نفوذ یک جاسوس زن اوکراینی در دفتر کار مقتدی صدر ضمن تکذیب این خبر گفت: اساسا دفتر مقتدی صدر حوزوی بوده و نه در این دفتر و نه در هیچ دفتر دیگری کارمندان زن استخدام نمی‌شوند.
این منبع افزود: درخصوص تصاویر گرفته شده از این زن درکنار مقتدی صدر نیز باید اعلام کنم که این تصویر مربوط به همایشی است که هرساله به اهتمام شخص مقتدی صدر و در سالروز ولادت حضرت زهرا (س) در نجف اشرف برگزار می‌شود. در این همایش گروه‌های زیادی از کشور‌های مختلف جهان همچون ایران شرکت می‌کنند و بسیاری از آنان پس از اتمام همایش درکنار مقتدی صدر ایستاده و اقدام به گرفتن عکس می‌کنند که تصویر منتشر شده از این قبیل تصاویر بوده‌ و افراد موجود در آن هیچ ارتباطی با مقتدی صدر ندارند.
وی در ادامه در خصوص ابهاماتی که در مواضع اخیر مقتدی صدر در عراق وجود دارد تصریح کرد: ما همواره با گروه‌های داخلی در عراق تعامل داشته و در این مسیر به سیاست‌های آنان در قبال کشور‌های دیگر و پشتیبانی سایر کشور‌ها از آنان توجهی نداریم و از نظر ما تفاوتی وجود ندارد که این جریان‌ها به عربستان یا دیگر کشورها نزدیک باشند.
به طور کلی ما سعی می‌کنیم تا با کلیه طرف‌های عراقی همچون سنی‌ها، کرد‌ها، عرب‌ها، ترکمان‌ها و مسیحیان رابطه و بر اساس قواعد عدالت و تساوی با یکدیگر همزیستی داشته‌ باشیم.
وی افزود ما هیچ گونه جهت ‌گیری مشخصی در خصوص کشور‌های خارجی نداریم و سعی می‌کنیم تا روابطمان را در راستای مصالح عراق با همه آن‌ها حفظ کنیم.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 328316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =