مهر نوشت:

قائم مقام وزیر کشور، با بیان اینکه نشست وزیر کشور با احزاب در کمتر از 20 روز آینده برگزار می شود، گفت: از 48 حزب با گرایش های مختلف سیاسی برای حضور در این نشست دعوت به عمل خواهد آمد.

حسینعلی امیری  با اشاره به نشست وزیر کشور با احزاب سیاسی کشور گفت: وزرات کشور از حقوق کلیه احزابی که در چارچوب قانون اساسی فعالیت می کنند دفاع می کند و آن را محرتم می شمارد.

قائم مقام وزیر کشور تاکید کرد: وزرات کشور مدیریت سیاسی می کند اما در جریان سیاسی حل نمی شود و نگاه بخشی و جناحی به احزاب ندارد.

وی با بیان اینکه برای این نشست از 48 حزب دعوت به عمل خواهد آمد، گفت: تمام احزابی که در چارچوت قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی با گرایشهای مختلف اعم از اصولگرایی ، اصلاح طلبی، اعتدالگرایی و مستقل فعالیت می کنند در این نشست حضور خواهند داشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دبیرکل احزاب و یا چهره های حزبی به این نشست دعوت می شوند گفت: کسانیکه مسئولت حقوقی احزاب را برعهده دارند به این نشست دعوت خواهند شد.

امیری در پایان با اشاره به تاریخ این نشست خاطرنشان کرد:  نشست وزیر کشور با احزاب حدودا کمتر 20 روز آینده برگزار می شود.

عبدالرضا رحمانی فضلی 20 آذرماه در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران، از نشست خود با احزاب سیاسی کشور خبر داد و گفت: در این نشست، که تلاش می‌کنیم ظرف دو هفته آینده برگزار شود، سیاست‌ها و دیدگاه‌های دولت در مورد احزاب را تشریح خواهیم کرد و نقطه‌نظرات احزاب را نیز جویا می‌شویم.

17219

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 328153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =