۰ نفر
۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۳
خیابان‌های خون و بمب عراق

سازمان ملل سال 2013 را خونبارترین سال عراق در 5 سال اخیر اعلام کرده است.

 

 

 

سازمان ملل،  2013 را خونبارترین سال عراق طی 5 سال اخیر اعلام کرده است. خبرگزاری فرانس پرس در گزارشی در این باره می نویسد: عراق اکنون به صحنه حملات روزانه تبدیل شده است، در مساجد، بازارها، مراسم عزاداری و پایکوبی در این کشور بمبگذاری می شود و علاوه مردم عادی، نیروهای امنیتی و مقامات این کشور نیز هدف حمله قرار می گیرند.
از آغاز سال میلادی کنونی بیش از شش هزار و 500 نفر در خشونت های این کشور کشته شده اند و این مسئله موجب بروز تردیدهایی درباره توانایی نیروهای عراقی در تامین امنیت این کشور شده است.

منبع: رویترز 

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 328049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک مسلمان( نادر ) A1 ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
    15 4
    هركس يك نفر را بدون جرمي بكشد، مانند اين است كه همه مردم را كشته و اگر كسي را زنده كند، مانند آن است که همه را زنده كرده است؟ سوره مائده آیه 32 آیا الله به شما گفته است که برداران دینی و خودتان را منفجر کنید چرا به جای نیکوکاری به بدکاری می پردازید .برادارن دینی-وهابی و سلفی - شما بر پایه کدام منطق دیگران را می کشید من شما را لعن و نفرین نمی کنم که لعن الهی بر ظالمان خواهد بود و از الله تقاضای نشان دادن راه راست را به همه ما دارم نه راه کسانی که مغضوب شده اند و نه گمراهان.به جای این کارها که باعث تفرقه و دشمنی بین مسلمانان شده است بیایید بحث کنید و از خداوند کمک بخواهیم که هُوَ الْأَوَّلُ وَالْآخِرُ‌ وَالظَّاهِرُ‌ وَالْبَاطِنُ ۖ وَهُوَ بِكُلِّ شَيْءٍ عَلِيمٌ
  • ایرانی IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
    0 1
    برای رهایی از این مشکل باید ریشه رو بسوزانیم .چرا که سالهاست که این سنی و شیعه گری توسط دول اطراف خلیج فارش مطرح و مورد حمایت انها قرار گرفته است. اگر باور انها به دین و ایمان کامل بود مطمئنا دست به این چنین بی حرمتی ها با انسان را انجام نمیدادند . صهیونیست های غاصب از یک طرف و صهیونیست های افراطی با نام اسلام در عربستان و .. پشت پرده دست در دست هم ، اقدام به نفاق و تفرقه و کشتن مردم بیگناه میکنند و فردای ان روز نماز شکر نیز بجا می اورند . شما بگید به چنین حکومتهایی میتوان حکومت الهی گفت. و یا به چنین انسانهایی میتوان انسان نام نهاد؟ شما بگید چه بنامیم این شیاطن به ظاهر انسان را ؟