ایسنا نوشت:

به دنبال کشته شدن یک سرباز اسرائیلی در مرزهای مشترک لبنان با سرزمین‌های اشغالی، شورای امنیت دو طرف را به حفظ آرامش و خویشتنداری دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، به دنبال کشته شدن یک سرباز اسرائیلی به دست یک نظامی لبنانی در منطقه‌ راس الناقوره، واقع در مرزهای مشترک لبنان و سرزمین‌های اشغالی، شورای امنیت در بیانیه‌ای از هر دو طرف خواست آرامش خود را حفظ کنند و خویشتندار باشند.

شورای امنیت همچنین از ارتش اسرائیل و لبنان خواست تا برای روشن شدن حقیقت حادثه "خطرناک" مذکور به همکاری خود با نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان (یونیفل) ادامه دهند.

در این بیانیه آمده است: طبق گزارش یونیفل و براساس نتایج تحقیقات اولیه‌ که از سوی دولت لبنان صورت گرفته است، انگیزه‌های شخصی دلیل اصلی وقوع این حادثه بوده اعضای شورای امنیت منتظر نتایج تحقیقات مسئولان لبنانی و نیروهای یونیفل می‌ماند.

در همین راستا فرمانده نیروهای یونیفل طی نشستی که در این خصوص تشکیل شده بود، کشته شدن سرباز اسرائیلی به دست یک سرباز لبنانی را حادثه‌ای "بسیار خطرناک" توصیف کرد.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 327998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =