ایسنا نوشت:

رادیوی رژیم صهیونیستی فاش کرد، دیداری میان نمایندگان عربستان و رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رادیو رژیم صهیونیستی از دیدار نمایندگان عربستان و رژیم صهیونیستی در حاشیه کنفرانسی که اخیرا در کشور اروپایی موناکو برگزار شد، خبر داد و این دیدار را "دیداری تاریخی" توصیف کرد.

به گزارش این منبع، در نشستی که میان نمایندگان عربستان و رژیم صهیونیستی برگزار شد، ترکی فیصل، سفیر سابق عربستان در آمریکا و رئیس پیشین سازمان اطلاعات این کشور با سفیر سابق رژیم صهیونیستی در آمریکا و یکی از نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) دست داد.

ترکی فیصل در این نشست اسرائیل را به پذیرش طرح عربستان درباره پایان درگیری میان فلسطین و اسرائیل تشویق و در خصوص حسن نیت باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا در جریان مذاکرات صلح میان فلسطین و اسرائیل اظهار تردید کرد.

رادیو اسرائیل همچنین اعلام کرد، نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی حاضر در این نشست از ترکی فیصل برای حضور در کنست و سخنرانی در آن دعوت کرد و فیصل نیز ضمن رد این دعوت گفت، تا زمانی که مقامات رژیم صهیونیستی طرح "صلح عربستان" را اجرا نکنند این اقدام بی‌فایده است.

پیشتر نیز ترکی فیصل با مقامات رژیم صهیونیستی دیدار و با آنها دست داده بود که این اقدام وی جنجال‌های زیادی را برانگیخت.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 327893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا A1 ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    32 4
    آقای عربستان!! هم کاسه شدن با صهیونیست به ذلت ابدی می کشونه شمارو. ببین کی گفتم!
  • ایرانی IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    7 0
    درود بر شما .انچه که در این روزها به عینه ملاحظه میشود روابط گرم عربستان با اسرائیل است .انچه در طول دوران قبل و بعد از انقلاب در خصوص عملکرد و سیاست عربستان دیده میشود دشمنی اشکار و پنهان عربستان با ایران بوده و هست .در یک برحه از زمان سیاستهای اسرائیل و عربستان با هم همسو میشود ولی در نهایت عربستان سخت در تلاش است تا با نفوذ خود در میان کشورهای غرب مانع از روابط غرب با ایران شود چرا که موقعیت استراتژیک عربستان سست خواهد شد . سنی گری عربستان و تلاش برای محدود کردن شیعه ها در طول زمان برای همه اشکار شده است .لذا دولت ایران با درایت کاملی با اتخاذ سیاست های متعالی و ارتباط تنگاتنگ با غرب خصوصا امریکا میتواند تمامی رشتهای عربستان رو تبدیل به پشم کند . به امید پیروزی ایران بر عربستان./
  • ایرانی IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    6 0
    اسرائیل به دلیل روابط جنگ طلبانه و خصمانه که علیه ایران دارد با لابی گری و نفوذ در سنا و دولت امریکا همچنان در تلاش است که ایران را دشمن خود فرض کند چرا که منافع ان در دشمنی با ایران است .به عناوین مختلف اذهان جهان رو فریب میدهد تا بتواند ایران را کشوری جنگ طلب معرفی کند در حالی که حداقل در طول یک قرن گذشته ایران به کشورهای همسایه و منطقه حجوم نداشته و جنگی بین نها نبوده است.ایران به عنوان کشتی ثبات منطقه محسوب میشود و ارمیکایی ها نیز بدان واقفند اما بدلایل مختلف روابط ایران با امریکا سست شده است.اگر منافع طرفین تامین شود برای منطقه عالی خواهد بود.