ایسنا نوشت:

رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمین با بیان اینکه خداوند هیچگاه "ظالمان" را رها نمی‌کند اعلام کرد: براساس آیات قرانی پایان دوره "کودتاچیان مصر" نزدیک است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری روسیه الیوم، یوسف قرضاوی، رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمینو عضو سابق هیات علمای ارشد الازهر طی سخنانی با استناد به آیات 182 و 183 سوره مبارکه "اعراف" گفت: با استناد به این دو آیه قرانی باید بگویم "کودتاچیان" مصر در روزهای پایانی قدرتشان به سر می‌برند.

وی ضمن توصیف مقامات دولت جدید مصر به عنوان "ظالم" افزود: خداوند هرگز "ظالمان" را به حال خودشان رها نمی‌کند و قطعا آنها را به شدیدترین حالت به جزای اعمالشان خواهد رساند.

قرضاوی با بیان اینکه انتقام الهی بدون شک در انتظار "گروه حاکم" در مصر است مسئولان ارتش مصر را "کودتاچی" توصیف کرد و گفت: روزی خواهد آمد که تمام "ظالمان" جزای "ظلم" خود را در این دنیا و پیش از آخرت خواهند دید.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 327840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    9 6
    عاشق این نفسیراتون از قرآن هستم
  • بی نام RS ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    15 12
    وَالَّذِينَ كَذَّبُواْ بِآيَاتِنَا سَنَسْتَدْرِجُهُم مِّنْ حَيْثُ لاَ يَعْلَمُونَ. وَأُمْلِي لَهُمْ إِنَّ كَيْدِي مَتِينٌ. و كسانى كه آيات ما را تكذيب كردند به تدريج از جايى كه نمى‏دانند گريبانشان را خواهيم گرفت. و به آنان مهلت مى‏دهم كه تدبير من استوار است. خدا این عالم بزرگ و آزاده را برای مسلمانانِ آزادیخواه جهان حفظ بفرماید. به درستی که شکست کودتاچیان نزدیک است. و این با اراده مردم آزادیخواه مصر بود که با اتکا به ایمانشان تا امروز مقاومت کرده اند. درود بر مردم مصر و درود بر استاد قرضاوی.
  • سيدعلي IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    17 9
    لطفا استفاده ابزاري و حزبي از آيات قرآن رو متوقف كنيد. و بيش از اين به باورهاي مردم ضربه نزنيد!
    • بی نام RS ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
      11 12
      عصبانی نشو سیدعلی! استاد قرضاوی از آیات قرآن استفاده حزبی نکرده اند، فقط وعده الهی را از خلال آیات قرآن توضیح داده اند، اینکه ظلم و ستم ماندنی نیست، اینها رفتنی هستند. اینکه با مقاومت و توکل بر خدا به زودی شکستشان خواهند داد. این استفاده حزبی است سیدعلی؟ سیدعلی چرا ناراحتی حالا؟
  • بی نام A1 ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    15 10
    خدا شما اخواني ها را به راه راست هدايت كند چند تا آيه از قرآن مجيد هم هست كه ميگن اون جند تا شيعه بيچاره مظلوم رو كه شب ميلاد مهدي موعود به دست سما اخواني ها و صرفا به جرم شيعه بودن و به طرز ناجوانمردانه كه البته وحشيانه كه خاص شما اخواني هاي مصري هست كشتين آه شون و خونشون شما مصري ها رو ميگيره قرضاوي بابا اينقدر دم از قرآن نزن شما مصري فقط فكر ميكنيد خودتون مسلمونيد و قرآن رو ميفهميد بقيه دنيا هيچي نمي فهمن
    • جواد A1 ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
      6 5
      اشتباهي منفي دادم
    • بی نام A1 ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
      5 1
      خدا همه را به راه راست هدایت کند انشاالله. آن چند شیعه مظلوم را هم سلفی ها کشتند نه اخوانی ها، فرق سلفی و اخوانی خیلی زیاد است. اخوانی ها نمیگویند و نمیگوییم که فقط ما مسلمانیم، ما به تعدد تفاسیر و تکثر شیوه های زندگی معتقدیم و در سیاست هم جز این عمل نمی کنیم. شما بهتر است کمی شناختتان را از گرایشهای اسلامی موجود بالا ببرید. سلفی ها که آن شیعه ها را کشتند اتفاقا ضد اخوان و طرفدار کودتا هستند. همین الان اخوان المسلمین در کنار خواهران و برادران شیعه در بحرین در قالب جمعیت وفاق ملی دارند برای "آزادی" مبارزه میکنند. فرق ما با شما این است که ما هیچ ارزشی را بالاتر از آزادی قرار نمیدهیم و اسلام و دین و شریعت فقط وقتی برایمان واجد ارزش است که با حق انتخاب باشد. خدا همه را به راه راست هدایت کند.