منابع خبری از کشته شدن یک سرباز رژیم صهیونیستی در اثر تیراندازی در یک منطقه مرزی لبنان و سرزمین های اشغالی خبر دادند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از وب سایت خبری شبکه تلویزیونی سی.ان.ان یک نظامی صهیونیست در اثر تیراندازی یکشنبه شب در منطقه مرزی رأس ناقوره کشته شده است. 

سی.ان.ان در خبری فوری  به نقل از مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این سرباز در یک حادثه کشته شده است.

با این همه ساعتی بعد اظهارات متفاوتی از سوی مقامات صهیونیستی در خبرگزاری ها مبنی بر اینکه این نظامی در اثر تیراندازی از خاک لبنان کشته شده است.

پس از تیراندازی به طرف گشتی ارتش اسرائیل از جانب یک سرباز لبنانی و کشته شدن یک نظامی اسرائیلی ، مرکز امنیت لبنان در گذرگاه مرزی راس ناقوره در جنوب لبنان هدف تیراندازی ارتش اسرائیل قرار گرفت .

درهمین حال خبرگزاری رویترز نیز گزاش داد نجیب میقاتی نخست وزیر موقت لبنان با نماینده ویژه سازمان ملل متحد در لبنان گفتگو کرده است .

در حال حاضر ارتش اسرائیل در  مرز با لبنان به حال اماده باش کامل درآمده است . ارتش لبنان تاکید کرده است که در این تیراندازی هیچ نقشی نداشته است .

4949

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 327832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 17
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    14 4
    یا خدا! اینا باز افتادن به جون هم! همش جنگ و توهم جنگ. خسته نشدن؟
  • بی نام A1 ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    21 71
    معلومه که چه گروهی و برای چه هدفی منطقه رو میخواد نااروم کنه .همون گروهی که اگه صلح مابین اسراییل و فلسطینیها برقرار بشه خودش رو تو منطقه تنهاتر و منزوی تر از همیشه میبیند .دولت لبنان باید جلوی این گروه جنگ افروز را هر چه زودتر بگیرد .
    • بی نام A1 ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
      78 13
      دوست عزیز حقیقت را وارونه داری میبینی این اسرائیله که جنگ طلب هست و اگه جنگی نباشه منزوی میشه
    • بی نام A1 ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
      12 46
      در اینکه اسراییل جنگ طلبه شکی نیست ولی چرا حضرات همون گروه معروف با ندونم کاری بهانه رو برای این جنگ طلبها جور میکنند ؟الان قتل این سرباز اسراییلی چه محلی از اعراب داشت ؟
    • بی نام A1 ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
      48 7
      چند ماه پیش هم یه حمله خمپاره ای به مرز اسرائیل انجام شد که اکثرا نطرشون رفت به سمت حزب الله اما بعد از مدتی یکی از گروههای مسلح که در سوریه هست مسئولیتش را پذیرفت .
    • حقیقت گو IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
      15 8
      زمانی که بیروت توسط تانک های اسرائیلی اشغال شد تو و امثال تو کجا بودید که ببینید متجاوز کیه؟!! اون موقع حقوق بشر و کنوانسیون های بین المللی تون در کدام قبرستان تشریف داشتند؟!!! وقاهت هم حدی دارد!!! اسرائیل همین الان هر ماهه داره حریم هوایی لبنان رو نقض می کنه چون لبنان پدافند هوایی درست و حسابی نداره!!! بعد شما می گی گروه لبنانی تنش زایی می کنه؟!!! واقعا آدم خوبه اینقدر خودش رو به خواب نزنه. اون گروهی که تو داری ازش انتقاد می کنی تنها جرمش اینه که جنوب لبنان رو از چنگال نژاد پرستان صهیونیست خارج کرد.
    • بی نام A1 ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
      10 4
      اقای به اصطلاح حقیقت گو شما انروزهایی که ارتش حافظ اسد وقیحانه لبنان رو اشغال کرده بودند و با بیشرمی هر چه تمامتر این کشور مستقل رو با کمک عوامل خود فروخته اش رسما تحت الحمایه سوریه کرده بود کجا بودین ؟!!!!!!!!!!
    • حقیقت گو IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
      7 7
      ببخشید آقای بی نام و نشان!!! تا جایی که حافظه ی تاریخی من یاری می کند ابتدا اسرائیل به لبنان حمله کرد و پس از چند سال هنگامی که داشت با فشار مقاومت عقب نشینی می کرد چون ارتش لبنان فروپاشیده بود ارتش سوریه به عنوان ارتش عربی وارد لبنان شد. آیا ارتش اسرائیل با زور سلاح مجبور به عقب نشینی از این کشور شد یا ارتش سوریه که پس از یک سری عملیات روانی و اتهام زنی بابت ترور رفیق حریری مظلومانه و بدون هیچ چون و چرایی خاک لبنان را ترک کرد؟!!! اگر ارتش سوریه می خواست در لبنان حضورش را تثبیت کند و بماند (آنطور که اسرائیل با چنگ و دندان خواست بماند ولی نتوانست) آیا با کمک نیروهای قدرتمند (به قول شما خود فروخته) داخل لبنان نمی توانست؟!!! کی می خواست جلوشو بگیره؟!!! سعد حریری خوش گذران؟ مهره ی عربستان؟!
  • بی نام A1 ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    10 34
    ارتش لبنان تاکید کرده است که در این تیراندازی هیچ نقشی نداشته است!!! اره یه شکارچی داشت اونورا پرنده شکار میکرد یه تیر هوایی انداخت خورد به اون نظامی اسرائیلی...
  • بی نام IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    28 16
    متعجبم از اینکه برخی ایرانیان از اسرائیل دفاع می کنند!
  • شاکی از رژیم جعلی وحشی صهیونیستی A1 ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    75 13
    رژیم جعلی صهیونیستی درمنطقه تروریست است
    • بی نام A1 ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
      19 18
      با همین شعارها خودت رو خالی کن .
    • امیر A1 ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
      5 3
      من با اسراییل کاری ندارم یک عده یهودی تندرو که فقط بدنبال کشتارند ان هم کشتار مسلمین پس دشمن ما هستند ولی امیدوارم جنگی صورت نگیردکه پایانش رو فقط خدا میدونه...
  • علی A1 ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    14 14
    مرگ بر اسرائیل.
  • بی نام A1 ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    13 7
    استیون هاوکینگ بزرگ هم مخالف اسرائیله...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! همینجوری گفتم میدونم ربطی نداشت :-|
  • كارمند A1 ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    8 5
    يعني چه طرف قصد ورود به داخل خاك لبنان داشته گشتي رزمي بوده حالا يا ارتش يا حزب الله بهش تير اندازي كردند به وظيفه ذاتي شان عمل كردند .بيچاره فلسطينيها از هرطرف محاصره هستند اگر يه نفر مقداري دارو يا سيمان يا آجر براي تعمير سقف خانه اش كه در بمباران وگلوله باران اسرائيليها خراب شده از چند تا تونل زير زميني با هزار بدبختي وبا چند برابر قيمت وارد كند هدف تيراندازي قرار ميگيردصداي هيچكس درنمياد بچه فلسطيني نزديك سيم خاردارها توي كشور ومنطقه خودشون بارها هدف تيراندازي وراكت هواپيما وهليكوپترقرارگرفته اندپناهندگان تو اردوگاه تحت حمايت سازمان ملل بمباران شدند اشكال نداره؟.
  • شاکی از رژیم جعلی وحشی صهیونیستی A1 ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    12 6
    اسرائیل بایدازشوم ترین رازخود دست بردارد تحلیل گران مختلف راهكارهای متفاوتی را برای رسیدن به صلح در خاورمیانه پیشنهاد می كنند. اما سئوال اینجاست كه چرا زمانی كه می باید توجه سیاست‌مداران و رسانه های گروهی به 200 كلاهك اتمی اسرائیل معطوف باشد، برنامه هسته ای ایران در راس اخبار قرار می گیرد؟