تسنیم نوشت:

رئیس جمهوری سوریه از درخواست برخی سیاستمداران عراقی از وی برای کمک در جهت به شکست کشاندن روند سیاسی در این کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم،روزنامه الصباح به نقل از برخی منابع از افشاگری های بشار اسد رئیس جمهوری سوریه درباره اقدام برخی از سیاستمداران عراقی خبر داد.
بر اساس این گزارش ها بشار اسد فاش کرده است که برخی از سیاستمداران عراقی از وی خواسته اند که مرزهای این کشور را به روی تکفیری ها بازکنند تا روند سیاسی عراق شکست بخورد و سوریه نوار صوتی این درخواست ها را در اختیار دارد و به وقت مناسب آن را پخش خواهد کرد.
از سوی دیگر بثینه شعبان مشاور رئیس جمهوری سوریه تاکید کرد: سیاستمدارانی که به نظام سوریه حمله می کنند از ما خواسته اند که مرزها را به روی تکفیری ها باز کنیم.نوار صوتی این درخواست ها نزد دولت سوریه است و در وقت مناسب پخش خواهد شد.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 327682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
    تو از پس چند صد نفر از گروههای جهادی با تسلیحات ابتدایی بر نمیای .در مورد عراق هیس .
    • بی نام A1 ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
      69 6
      اولاً تو مگر آنها را حساب کردی که می گویی چند صد نفر دوماً هر کدام از همان چند صد نفر هزار تا مثل تو را حریف هستند.بعضی ها هیچ چیز جز حرف مفت وهارت و هورت بلد نیستند.اگرکاربه امثال تو بند بود بمب گذاری های انتحاری تا حالا به تهران رسیده بودند. ادمین بچاپ که جز حقیقت چیزی نگفتم.
    • بی نام A1 ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
      62 6
      چند صد نفر ؟ سلاح ابتدایی ؟ هیس ؟ لطفا شما نظر نده .
    • صادق GB ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
      0 0
      بدبخت اونا با کمکهای چند میلیارد دلاری عربستان و تسلیحات پیشرفته غرب و نیروهای چند هزار نفریشون دارن ناجوانمردانه مردم رو بقتل میرسونن و مثل موش بین مردم قایم میشن تا ارتش عربی سوریه نتونه بشون حکله کنه................