ماندلا، سمبل مبارزه با آپارتاید آفریقای جنوبی با اکثر رهبران و شخصیت های مهم عربی ملاقات کرده بود.

ماندلا، سمبل مبارزه با رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی با اکثر رهبران و شخصیت های مهم جهان عرب ملاقات و گفتگو داشت. در گزارش تصویری حاضر مهمترین و جالب ترین عکسهای ملاقات را می بینید. لازم به یادآوری است نلسون ماندلا، سمبل مبارزه با نژادپرستی در روز 5 دسامبر دیده از جهان فرو بست. پیکر ماندلا امروز(یکشنبه 15 دسامبر) در زادگاهش به خاک سپرده می شود.

منبع: یاهونیوز

5252

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
    18 31
    مثل اینکه نحس بوده همشون یه بلایی سرشون اومده
    • بی نام A1 ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
      14 9
      شوخیشم زشته یعنی چی در مورد ماندلا چنین تعبیری را به کار می بری!؟
    • مهدی A1 ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
      5 4
      اونا نحس بودن که سرنگون شدن. مودب باشین لطفا.
  • بی نام IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
    8 21
    برخی از این دیدارها صرفا جنبه دیپلماتیک داشته ولی دیدار با رهبران بزرگ و شایسته ی عرب که سالهای سال تلاش کردند برای کشور و مردمشان خدمت کنند و انان را از چپاول بیگانگان زورگو نجات دهند مثل معر قذافی و یا یاسر عرفات همانطور که در عکس ها هم کاملا مشخص است شکل و حالتی دیگر داشت. بهرحال ماندلا یک شخصیت طرفدار عدالت و ازادی و مخالف جنایت های قدرت های زورگو از جمله امریکا بود و برای کسانی که با امریکا مخالف بودند ارزش زیادی قایل بود.
  • بی نام RS ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
    3 0
    در زمان مبارزه ماندلا با آپارتاید، رژیم نژاد پرست افریقای جنوبی مورد حمایت امریکا و انگلیس و دول اروپایی بود. نه تنها دولتمردان که حتی روشنفکران بزرگ غربی هم هیچکدام از ماندلا حمایت نمیکردن. امثال میلتون فریدمن که صراحتا از آپارتاید دفاع میکردن، امثال ایزایا برلین هم یک خط حتی یک خط در دفاع از مبارزه سیاهان افریقای جنوبی ننوشتند. نزدیکترین دوستان ماندلا که به سیاهان افریقای جنوبی کمک مالی هم میکردن معمر قذافی، حافظ اسد و فیدل کاسترو بودن. اما پس از به قدرت رسیدن ماندلا یهو همه عاشقش شدن و احساس کردن قهرمان زندگیشون بوده و مثل آقای بیل کلینتون بر زندگینامه اش مقدمه نوشتن! فتامل!