ایسنا نوشت:

رییس‌مجلس شورای اسلامی گفت: استعمار برای ادامه سلطه خود بر ملت‌های اسلامی سعی دارد با لباس جدیدی وارد منطقه شود. علی لاریجانی صبح امروز در دیدار جمعی از نخبگان سیاسی، دانشگاهی و اصحاب رسانه مصر، انقلاب مصر را یک انقلاب اصیل و تاثیرگذار در منطقه دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره پشتیبان حرکت انقلابی مردم مصر بوده و از آن حمایت کرده است و ملت ایران خود را در کنار مردم مصر می‌داند.

وی در ادامه با اشاره به پیوندها و علائق دیرینه میان دو ملت گفت: دشمنان امت اسلامی با درک اهمیت برقراری مناسبات دوستانه میان دو کشور همواره سعی در ایجاد اختلاف و جدایی میان دو کشور از طریق دامن زدن به ایران هراسی و اختلافات مذهبی دارند.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه استعمار برای ادامه سلطه خود بر ملت‌های اسلامی سعی دارد با لباس جدیدی وارد منطقه شود، گفت: دامن زدن به اختلافات مذهبی در جهان اسلام، طرحی استعماری با هدف تحکیم امنیت رژیم صهیونیستی می‌باشد.

لاریجانی افزود: میان فرق مختلف اسلامی هیچ اختلافی در اصول وجود ندارد و استعمارگران می‌خواهند با استفاده تاکتیکی از گروه‌های تندرو و تروریستی سلطه خود را بر جهان اسلام تحکیم نمایند.

در ادامه این دیدار، چند تن از نخبگان سیاسی و رسانه‌ای مصر طی سخنانی با تاکید بر نقش موثر و تاثیرگذار دو کشور ایران و مصر در منطقه بر اهمیت تقویت و تحکیم مناسبات دوستانه میان دو کشور تاکید کردند.

17219

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 327569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    1 0
    عجب
  • بی نام A1 ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    1 0
    بابا باهوش! خرگوش. برا خودت يه هويج بخر. سلام به اون داداشاي دزدت هم برسون.