فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه برد موشک‌های ایران به اسرائیل هم می‌رسد، گفت: برد موشک‌های ما را فقط رهبر معظم انقلاب تعیین می‌کند.

به گزارش روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، عزیز جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران امروز در مراسم افتتاح این ساختمان در خصوص مواضع اخیر آمریکا در رابطه با مذاکرات ژنو اظهار داشت: بیانات مقام معظم رهبری در مقابل آمریکا چراغ راه ماست و هیچگاه نباید به دشمن اعتماد کرد.

این مسئول افزود: انقلاب اسلامی از اساس با نظام سلطه و استکباری مخالف است و شعار اصول انقلاب تا زمانی که پا برجا باشد با مواضع دشمن استکبار و نظام سلطه ناسازگاری دارد مگر آنکه ماهیت استکباری آمریکا عوض شود، در این صورت می‌توان گفت که ما جنگی با هم نداریم.

جعفری در پاسخ به سئوالی مبنی بر اضافه کردن برد موشکی سپاه پاسداران با بیان اینکه برد موشک‌های ما را فقط رهبر معظم انقلاب تعیین می‌کند عنوان کرد: ما به دنبال اضافه کردن برد موشک‌هایمان هستیم و توانایی انجام این کار را هم داریم و موشک‌های ما باید به اسراییل برسد و موشک‌های موجود دو هزار کیلومتری هم به اسراییل می‌رسد.

وی گفت: در جلسه‌ای که صبح امروز با فرماندهان سپاه استان البرز برگزار شد برنامه‌های خوبی به ویژه در بحث فرهنگی مصوب شد.

جعفری در پاسخ به سئوال دیگری در مورد فعالیت مجدد جریان انحرافی در کشور بیان داشت: جریان انحرافی در تلاش است مسیر انقلاب را از مسیر اصلی منحرف و به بیراهه بکشاند این حرف در شعار آنها که نه غزه ،نه لبنان، جانم فدای ایران نمود پیدا کرد که با تدبیر مقام معظم رهبری این فتنه راه به جایی نبرد.

سردار جعفری در پایان موضوع هسته‌ای را بهانه‌ای برای فشار به مردم در جهت جدایی از شعارهای انقلاب دانست.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 327184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =