فارس نوشت:

حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران درباره اظهارات یونسی مبنی بر اینکه «هنوز وزارت اطلاعات به تسخیر دولت جدید در نیامده است»، گفت: این عبارت که وزارت اطلاعات هنوز به تسخیر دولت جدید در نیامده است، ادبیات اِشغالگرایان است.

وی با بیان اینکه واژه‌های چون تسخیر جزء ادبیات سیاسی نیست، تصریح کرد: ممکن است یک فردی در انتخابات به پیروزی برسید و تغییراتی انجام دهد اما این به معنی تسخیر نیست و نمی‌تواند باشد.

حسینیان با تاکید بر اینکه «برخی نظریات ریشه‌کنانه دارند و می‌خواهند ریشه‌کنی کنند»، تاکید کرد: مجلس باید مراقب و هوشیار باشد و اجازه ندهد برخی که در فتنه نقش آفرین بودند سخنگو باشند.

وی با ابراز تاسف از اظهارات یونسی درباره وزرات اطلاعات، گفت: وزیر جدید اطلاعات را خود آقای رئیس‌جمهور انتخاب و به مجلس معرفی کرده است لذا استفاده از ادبیاتی چون هنوز به تسخیر در نیامده نشانگر قضایایی در پشت پرده است.

حسینیان با بیان اینکه «برخی می‌خواهند برای تحمیل امیالشان از ادبیات خشن استفاده و دیگران را تسلیم خودشان کنند تا آنها مرعوب شوند»، تاکید کرد: برخی می‌خواهند با توطئه‌افکنی علیه وزارت اطلاعات، نیروهای خودشان را وارد مجموعه کنند. وی گفت: آقای یونسی وزیر اطلاعات بوده و وزارت اطلاعات را درک کرده است و بهتر می‌داند که مبنانی وزارت اطلاعات بر محور اعتقاد راسخ به مقام معظم رهبری شکل گرفته است و قطعا با حرف‌های غیرمعقول نمی‌‌توان وزارت اطلاعات را تسخیر کرد.

نماینده مردم تهران در پایان با بیان اینکه تغییرات در هر وزارت‌خانه‌ای طبیعی است، گفت: اینکه به طور طبیعی برخی تغییرات انجام شود، بحث دیگری است اما ادبیاتی چون وزارت اطلاعات هنوز به تسخیر دولت درنیامده ادبیات اِشغالگرایانه است و نشان می‌دهد برخی اهداف خاصی را دنبال می‌کنند.

/27220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 327117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    مردم شما رو ميشناسن آقاي يونسي راهم ميشناسند
    • بی نام IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
      واقعا چه وزرایی داشته زمان اصلاحات. البته مجلس ششم هم اصلاح طلب بوده و شاید کسی نبوده تا این وزرا را استیضاح کنه.
  • بی نام A1 ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    انشا الله که توسط دولت تسخیر میشود،نتیجه تسخیر افراد موردنظر شما رو هم دیدیم!
  • کیوان A1 ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    7 0
    زبان هر کسی عقاید او را نشان می دهد. کسی که به جای مفهوم اعتقاد راسخ به خدا از اعتقاد راسخ به یک شخص یاد می کند، معلوم است که چقدر از مبانی اسلام فاصله دارد.
  • بی نام IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    3 0
    انشاالله خداوند ما را راهنمایی می کندوراه راست را جلوی ما قرارمیدهد همانطورکه تاحالا ماراتنها نگذاشته است.