۰ نفر
۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۳

جان کری وزیر امور خارجه آمریکا قصد دارد بار دیگر برای گفتگو با مقامات رژیم صهیونیستی به خاورمیانه سفر کند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از وب سایت فرانس 24  کری  که جمعه گذشته از سفر به خاورمیانه بازگشته بار دیگر قرار است فردا برای گفتگو با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی به منطقه سفر کند. جنیفر پساکی سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در گفتگویی مطبوعاتی ضمن اعلام این خبر افزود کشورش قصد دارد برای امضای توافق‌نامه‌ای نهایی بین اسرائیل و فلسطینی‌ها تلاش کند، نه دستیابی به یک راه‌حل موقت.
از مارس گذشته تاکنون این نهمین سفر جان کری به منطقه خاور میانه به شمار می‌رود. این در حالی است که مذاکرات مستقیم بین اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها در میانه مسیر خود قرار دارد.

کری قرار است روز جمعه بعد از دیدار و گفتگو با نتانیاهو با محمود عباس در رام‌الله دیدار کند. پساکی گفت: مذاکرات صلح در اوج اهمیت خود قرار دارد و به همین علت کری احساس می‌کند باید دوباره به منطقه بازگردد.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 327008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    تل‌آویو: نگران شروع انتفاضه جدید هستیم یک وزیر اسرائیلی درباره آغاز انتفاضه سوم در مناطق کرانه باختری هشدار داد. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از رادیو رژیم صهیونیستی، «یعقوب بیری» وزیر علوم و فن‌آوری رژیم صهیونیستی نسبت به آغاز موج خشونت‌ها در کرانه باختری در صورت دست نیافتن دو طرف فلسطینی و اسرائیلی به توافق در مذاکرات صلح هشدار داد. وی افزود: من گفته‌های حماس را تائید می‌کنم که در بیانیه خود به مناسبت بیست‌و‌ششمین سالروز آغاز انتفاضه نخست اعلام کرد که شعله‌های انتفاضه همچنان پابرجاست. این در حالی است که «یوال دسکین» رئیس سابق شاباک نیز نسبت به آغاز انتفاضه سوم در کرانه باختری ابراز نگرانی کرده است.