۰ نفر
۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۵

مهر نوشت:

رئیس سابق سرویس اطلاعاتی فرانسه یک سال و نیم پس از ترک این سمت، در کتابی که جدیدا منتشر شده درباره حامیان مالی و تسلیحاتی گروههای مسلح و افراطی در منطقه افشاگری کرد.

به گزارش روزنامه لبنانی السفیر، "برنار اسکاوارسینی" رئیس سابق سرویس اطلاعاتی فرانسه در کتابی با عنوان "سرویس اطلاعاتی فرانسه؛ گزینه های جدید" که چند روز پیش منتشر شده به افشاگری درباره نقش منفی عربستان سعودی و قطر در مسائل منطقه ای پرداخته است.

وی درباره بندر بن سلطان رئیس سرویس اطلاعات عربستان سعودی می نویسد: بندر بن سلطان در عرصه حمایت از گروههای مسلح (به اصطلاح جهادی) در بحرانهای افغانستان تا سوریه و لبنان و حتی مصر و شمال آفریقا نقش آفرینی می کند.

رئیس سابق سرویس اطلاعاتی فرانسه همچنین با اشاره به اقدامات قطر در حمایت از گرورههای مسلح اظهار داشت: قطر از سازمانهای غیر دولتی برای مخفی نگه داشتن حمایتهای لجستیکی و تسلیحاتی از گروههای مسلح استفاده می کند.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 326798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حامد رنجبر خنج قیر سکه روانی A1 ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
    5 1
    خون دامن هر کسی رو میگیره شاه ایران تقاص داد مرسی تقاص دادمبارک بن علی صدام عبدالله صالح هم مینطور حالا نوبت سیسی تو مصر و هوابیان کثیف در عربستان و ال خر تو بحرینه خون مظظلاومان دامان همشونو میگیره