ایسنا نوشت:

نایب رییس کمیسیون اصل نود مجلس گفت که کمیسیون اصل نود، در صورت ارائه مستندات مربوط به دریافت کارت هدیه از سوی برخی از نمایندگان توسط سازمان تامین اجتماعی، به این موضوع ورود پیدا می‌کند.

داوود محمدی اظهار کرد: گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی توسط کمیسیون اجتماعی به تصویب رسید و در صحن علنی قرائت شد. گزارشی که محورها و اعضای هیات رییسه تحقیق و تفحص کننده و اعضای عادی آن مشخص است.

وی افزود: در صورت ارائه مستندات مربوط به دریافت کارت هدیه از سوی برخی نمایندگان از سازمان تامین اجتماعی، کمیسیون اصل نود به این موضوع ورود پیدا می‌کند که چرا آنان چنین مبالغی دریافت کرده‌اند.

نایب رییس کمیسیون اصل نود تصریح کرد: وظیفه کمیسیون اصل نود رسیدگی به کار سه قوه است که یکی از این قوا مجلس می‌باشد. برای کمیسیون تفاوتی بین مجلس و قوای دیگر وجود ندارد و اسناد و مدارکی که به ما ارائه می‌شود حتما آن را مورد رسیدگی قرار می‌دهیم.

وی در مورد جوابیه مرتضوی به گزارش تحقیق و تفحص در مورد دلایل ارائه کارت هدیه به برخی از نمایندگان به تعداد 150 نماینده گفت: فکر نمی‌کنم این ادعای آقای مرتضوی صحت داشته باشد ولی اگر ایشان اصرار دارند می‌توانند اسامی این 150 نفر را با ادله به کمیسیون ارائه دهند تا کمیسیون طبق اسناد و مدارک، این ادعا را مورد بررسی قرار دهد.

محمدی در پایان تاکید کرد: اگر آقای مرتضوی اسامی را به ما اعلام کنند، کمیسیون به موضوع ورود پیدا کرده و بررسی می‌کند که این افراد به چه دلیل و از چه روش‌هایی این مبالغ را دریافت کرده‌اند. موضوعی که قابل پیگیری است.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 326735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میرزا کوچیک A1 ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
    5 0
    من خودم همین دیشب همه رفیقامو فلافل مهمون کردم . هدیه که بد نیست که تازه اگه یه روزی رییسی مدیری وزیری نماینده ای شدم به جا فلافل نون و سکه مهمونشون می کنم تا کور شوند مردمان مظلوم که متوانند دید .
  • حسین ت US ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
    5 0
    این فقط یه گوشه از اسناد مدارک مرتضوی بود اگر دست از سرش برندارید بیشتر رو میکنه مراقب باشید
  • از کارکنان شرکت های واگذار شده به بخش خصوصی A1 ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    نارضایتی کارکنان شرکت های وگذارشده به بخش خصوصی از دولت و نمایندگان محترم مجلس تقاضا می شود بر چگونگی رفتار با کنارکنان شرکت های دولتی که به بخش خصوصی وگذارشده اند نظارت داشته باشند زیرا در اغلب این شرکت های وگذارشده به وعده های داده شده عمل نمی کنند وضمن کاهش حقوق های سابق آنان مزایایشان را هم قطع کرده اند پاداش میلیونی را پرداخت می کند اما قادر به پرداخت مزایایی ناچیز ما شیفت های 24 ساعت زحمتکش نیست و نیز موجب محروم شدن کارمندان و کارگران مزبور از مزایای قانون کار شده اند از کارکنان شرکت های وگذارشده به بخش خصوصی
  • از کارکنان شرکت های واگذار شده به بخش خصوصی A1 ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 0
    و اگر دولت و نمایندگان مجلس قادر نیست به مشکلات کارکنان و نظارتی شرکت های واگذارشده به بخش خصوصی را ندارد بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند. که آیا خصوص سازی به معنای زیر پا گذاشتن حق و حقوق کارکنان است 100 میلیون تومان پاداش به مدیران خود داده است اززمان خصوصی شذن این شرکت های همچنان از دریافت نوبت کاری و اضافه کاری و مزایای غیر محروم هستند متاسفانه با مشکلات زیادی مواجه هستند آنها رسیدگی و توجه لازم و کافی نمی شود پس چرا باید خصوصی باشد چرا دولت و مجلس هیچ نظارتی ندارد
  • رزمنده در جبهه ها A1 ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
    0 0
    محاسبه دوران سربازی درسنوات خدمتی چرا باید بنده که 2 سال خدمت سربازی را درجبهه بوده ام با کسی که پشت جبهه خدمت نظام وظلیفه را انجام داده هردو به یک قیمت سابقه بیمه را بخریم چرا برای جبهه رفته ها هیچ ارزش قائل نستند حال آن که سربازی ما هم خدمت به کشورمحسوب می شده است وبرای محاسبه آن در محاسبه سنوات خدمت نباید پولی از ما دریافت شود
  • کارگر شیفتی A1 ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
    0 0
    وتعطیلی 5 روزه پایتخت شهریور ماه 1391 وحتی درتهطیلات 5 تهران به مناسبت برگزاری اجلاس سران غیر متعهدها ازپرداخت مزایا این 5 روز تعطیلات خودداری می کنند این نه فقط مشکل من که مشکل افراد بسیار است مدیران و معاونان این شرکت در حق ما اجحاف می کنند و حق و حقوق اضافه ما را نمی پردازند تقاضای رسیدگی داریم