روزنامه وطن امروز در گفت وگویی با علی‌اصغر زارعی نماینده تهران نوشت:

* برخی عناصر نزدیک به فتنه که امروز در دانشگاه‌ها جان تازه گرفته و از حمایت‌های داخلی و خارجی برخوردار بوده و با آنها ارتباط دارند، باعث نگرانی شده‌اند و گرنه ما از بابت دانشجویان یا فعالیت‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها نه‌تنها نگرانی نداریم بلکه استقبال هم می‌کنیم.
* دولت در قبال موضوع دانشگاه مواضع دوپهلو اتخاذ می‌کند.
* برخی حامیان دولت انتظار دارند که دولت نیاز آنها را در رفع حصر سران فتنه تعقیب کند و دولت هم چون نمی‌خواهد خیلی موضع‌گیری داشته باشد دوپهلو موضع می‌گیرد.
* برخی از افرادی که در این دولت به بدنه دانشگاه برگشته‌اند علاوه بر مسائل امنیتی دارای مشکلات اخلاقی نیز بودند که این باعث نگرانی ما شده وگرنه ما نه‌تنها هیچ نگرانی نسبت به دانشجویان خود نداریم بلکه به آنها اعتماد کامل نیز داریم.
* دانشجویان کسانی هستند که اگر عین واقعیت به آنها عرضه شود نه‌تنها از علاقه‌مندان نظام هستند بلکه از اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی همچون گذشته حمایت می‌کنند.
*آقای روحانی گفتند برای حل مشکلات اقتصادی کشور باید محیط‌های دانشگاهی آرام باشد ولی متاسفانه با به صحنه آوردن برخی افراد مساله‌دار در دانشگاه که منتج به ناآرامی در محیط‌های دانشگاهی می‌شود، اهداف اعلام شده توسط رئیس‌جمهور با این عمل در تناقض قرار می‌گیرد. این نماینده مجلس در پایان با اشاره به چرایی حضور جریان دوم خرداد در راس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بیان داشت: برداشت بنده این است که این اقدام از رئیس‌جمهور مطالبه شد و ایشان با قرار دادن جریان اصلاحات در وزارت علوم، به نحوی از شرمندگی آنها خارج شد.
/29212

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 326709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
    19 5
    چرا دروغ ميگيد خيلي هم روراست گفته
  • میرزا کوچیک A1 ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
    5 2
    آقا یه سوال ما میتونیم نفس بکشیم یا هنوز نه ؟