واحد مرکزی خبر نوشت:

فعال عربستانی که به دلیل انتشار خبرهایی از مسائل پشت پرده خاندان حاکم عربستان با نام مجتهد در توییتر هواداران بسیاری را به خود جذب کرده، دیدار رئیس سازمان امنیت و اطلاعات سعودی با مسئولان رژیم صهیونیستی را تأیید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، مجتهد امروز در صفحه توییتر خود نوشت: در پاسخ به کسانی که در خصوص دیدار بندر بن سلطان با اسرائیلی ها (صهیونیستها) سئوال کرده‌اند، می گویم که بله وی با چند تن از مسئولان این رژیم دیدار کرده است، که آخرین دیدار با همتای اسرائیلی خود در 27 نوامبر در وین صورت گرفت.
وی افزود: محورهای این دیدار: ایران، سوریه، اخوان، بهار عربی بود و آنها درباره بزرگنمایی (موضوع) ایران، نابودی گروه های جهادی در سوریه، کنار گذاشتن اخوان و نابودی بهار عربی توافق کردند.
این فعال عربستانی که به دلیل دقیق بودن برخی افشاگری‌هایش، محبوبیت نسبتا بالایی نزد کاربران عربستانی در شبکه‌های اجتماعی یافته است، خاطرنشان کرد: مشارکت اسرائیل (در این توافق) از طریق تجربه اطلاعاتی، فناوری پیشرفته و فشار بر آمریکا خواهد بود و مشارکت عربستان نیز از طریق پول، و نفوذ در کشورهای عربی و اسلامی صورت می گیرد.
مقامات سعودی هنوز واکنشی به این اظهارات جدید مجتهد نشان نداده اند.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 326695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    45 6
    ایران تنها میان اینهمه گرگ خدایا ما جا را به روی چه کسانی تنگ کرده ایم که انقدر دشمن داریم همش به فکر نابودی ما هستند ما اگر بشنیم تو ایران و حصار هم دور خودمون بکشیم و با هیچکس هم کاری نداشته باشیم قول میدم باز هم برای نابودی ما توطئه میکنند و نقشه میریزند...
  • حمید A1 ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    27 11
    تا انتقام شکست قادسیه را از عربستان نگیریم آرام نخواهیم گرفت
    • محمد IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
      15 2
      ما دنبال جنگ و نفاق نیستیم دوست عزیز ..این نوع تفکر اوناست نه ما..جنگ های گذشته برای هر چه بود چه از ما و چه بر ما ...دیگه تموم شد و نباید کینه گرفت البته باید دقت کرد که دوباره گزیده نشد...الان راه ورود به جهان دوستی و صلح و راه دادن دیگر ملت ها به کشور و گسترش فرهنگ و زبان است.وقتی این نوع حرکت شروع بشه هیچ کس نمیتونه جلوش رو بگیره حتی بمب اتم.