ایسنا نوشت:

سخنگوی کاترین اشتون، رییس سیاست خارجه اتحادیه اروپا گفت که در راستای اجرای توافق به دست آمده در ژنو میان ایران و 1+5 ، مقدمه‌چینی‌هایی برای اتخاذ تدابیر آتی (اتحادیه) اروپا در حال انجام است.

مایکل مان در گفت‌وگو با الشرق الاوسط بیان کرد که انجام اقدامات فوری در این زمینه ممکن نیست چرا که تحریم‌هایی در زمینه‌های مختلف وجود دارد. از این رو یک اقدام در چارچوب عملی است و اقدام دیگر در چارچوب فعالیت‌هایی است که نمی‌شود یک شبه درباره آن تصمیم گرفت.

مان ادامه داد: روند تحرکات آتی (اتحادیه) اروپا در تعامل با این پرونده و نتایج مذاکراتی که در ژنو انجام شد، در راستای گزارشی است که اشتون در شانزدهم ماه جاری میلادی (25 آذر) در بروکسل به وزیران خارجه اتحادیه اروپا ارائه خواهد کرد.

وی درباره احتمال تصمیم‌گیری درباره این مساله از سوی وزیران خارجه اتحادیه اروپا گفت: فکر نمی‌کنم که تصمیمات نهایی در این باره صادر شود بلکه تنها این مساله از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا روند عادی فعالیت‌های آتی مشخص شود اما تصمیم‌گیری نهایی انجام نخواهد شد. تنها بعد از تکمیل گفت‌وگوها و مقدمات لازم، تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد.

27219

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 326614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =