فارس نوشت:

محمدرضا خاتمی دبیرکل حزب منحله مشارکت و نائب رئیس مجلس ششم عصر امروز شنبه در همایش انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران که در دانشکده ادبیات به مناسبت روز دانشجو برگزار شد، گفت: امروز خورشیدهای ما دانشجویان و اساتیدی هستند که در زندان به سر می‌برند و ستاره‌های ما نیز دانشجویان ستاره‌داری هستند که به جرم عدالت‌طلبی از حقوق اولیه خود یعنی تحصیل محروم شده‌اند.

وی که 10 سال گذشته را سال‌های خرابی‌های گسترده در عرصه‌های مختلف توصیف کرد، یادآور شد: مردم می‌خواهند با اراده خود راهی را طی کنند که حاصل آن بهبودی باشد.

خاتمی با اشاره به اینکه مسئله دردناک این است که برخی با پوستین انقلاب و به اسم اسلام دست به این تخریب گسترده زدند، تصریح کرد: آنها بر اثر جهل و سوء استفاده و قدرت‌طلبی خود کاری کردند تا در روزگاری که ما بیشترین درآمد ارزی را داشتیم از بیشترین رقم تورم و بیکاری نیز رنج ببریم.

نایب رئیس مجلس ششم فضای 8 سال گذشته دانشگاه‌های کشور را گورستانی توصیف کرد و خاطرنشان کرد: آنها علیرغم همه حسابگری‌های خود یک جا اشتباه کردند و آن هم این بود که دانشگاه را نمی‌شناختند، از این رو صبر و پایداری مردم و دانشگاهیان سبب شد که این سناریوی مخرب ادامه پیدا نکند.

وی با بیان اینکه مردم در 24 خرداد به مسالمت‌آمیزترین روش سرنوشت‌شان را رقم زدند، ریشه این روز را در دوم خرداد و 22 خرداد سال 88 دانست مدعی شد: مردم به رغم خواست دشمنان ملت توانستند در 24 خرداد رأی خود را پس بگیرند.

خاتمی با تأکید بر اینکه  24 خرداد نشان داد که جامع متکثر ایرانی فریب و تحقیر را نمی‌پذیرد، افزود: مردم می‌خواهند روزهای اوج و شکوفایی خود را بی‌آفرینند از این رو 24 خرداد بازگشت به حاکمیت مردم بود.

دبیرکل حزب منحله مشارکت ضمن تشکر از افرادی که این زمینه را برای مردم فراهم کردند، تأکید کرد: ما از رهبر انقلاب که با دوراندیشی خود  اجازه ندادند کشور تخریب شود و همچنین نیروهای اصولگرا که عاقلانه فهمیدند کشور به تغییر نیازمند است، تشکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اصولگرایان نیز در این حماسه بزرگ شریک بودند، 24 خرداد را یک فضای جدیدی عنوان کرد و گفت: اولویت ما نجات ایران و دور کردن آن از ورطه سقوط است.

خاتمی ادامه داد: 24 خرداد نشان داد که راه کشور، اصلاحات و منش اعتدال است و کشور به این گفتمان نیاز دارد. از این رو ما در راه نجات کشور نباید از هیچ ایده‌ای خود را محروم کنیم؛ بنابراین نیازمند هم‌افزایی نیروها هستیم.

این فعال اصلاح‌طلب با تأکید بر اینکه همه باید در شرایط فعلی احساس نشاط کنند و هیچکس نباید نگران حصر باشد، یادآور شد: در سال‌های گذشته اتهام سکه رایج بود و از این فضا همه ضرر کردند لذا نباید اجازه داد که آن سال‌ها بازسازی شود و ما باید مناسبات اجتماعی خود را بر روش جدید استوار کنیم که این روش می‌تواند مورد قبول عقلا و دلسوزان کشور نیز باشد.

وی لازمه از بین بردن قانون‌شکنی و فساد را شفافیت، پاسخگویی و مشارکت عامه مردم دانست و یادآور شد: اگر این امر تحقق نیابد هر فردی که به سر کار بیاید می‌تواند دچار فساد شود.

خاتمی با بیان اینکه ما باید برای سربلندی ایران بسیاری از خواسته‌های خود را فدا کنیم تا اجرای قانون اساسی امکان‌پذیر باشد و زندانیان نیز آزاد شوند، گفت: در طول 8 سال گذشته نه تنها نخبگان هزینه بسیاری دادند بلکه عزت، غرور و ایمان عامه مردم از بین رفت و در واقع هزینه اصلی آن سال‌ها بر دوش ملت بود که کمرشان زیر بار فقر شکسته شد.

دبیر کل حزب منحله مشارکت با بیان اینکه نباید گذشته را فراموش کرد اما باید آن را بخشید، تصریح کرد: ما در 8 سال گذشته می‌خواستیم ثابت کنیم که روند کشور به سکون می‌انجامد و متأسفانه آنچه پیش‌بینی کردیم محقق شد.

خاتمی  در عین حال به وضعیت جریان اصولگرایی پرداخت و گفت: خوشبختانه اصولگرایان نیز به این نتیجه رسیده بودند لذا تأکید بر اینکه روند گذشته مخرب بوده دستاورد بزرگی است که جز با صبر مردم و نخبگان امکان‌پذیر نبود.

وی خطاب به دانشجویان گفت: شما فریب سر و صدای عده‌ای کوچک را که از تریبون، زور و پول برخوردارند، نخورید. چرا که این تندروها بخش کوچکی از جریان سیاسی هستند و نباید آنها را با اصولگرایان یکی دانست حتی اصولگرایان نیز می‌خواهند از این تندروها تبری جویند.

خاتمی خاطر نشان کرد: نباید به دست این اقلیت کوچک بهانه داد و اصولگرایان را به سمت آنها روانه کرد.

دبیر کل حزب منحله مشارکت ضمن ابراز تمایل برای رفع حصر موسوی و کروبی تأکید کرد: ما برای رسیدن به این حق کوتاهی نمی‌کنیم و امیدواریم مسئولان نیز پیام 24 خرداد را درک کنند.

وی افزود: ما خواهان جامعه‌ای هستیم که در آن حتی فردی مثل آقای احمدی‌نژاد که به هیچ کس پاسخگو نبود و اقتصاد و سیاست کشور را تخریب کرد فرصت دفاع منصفانه داشته باشد و در فضایی آرام و به دور از انگ‌زنی از عملکرد خود دفاع کند از این رو دانشگاهیان باید این امکان را برای احمدی‌نژاد فراهم کند.

خاتمی در پایان تأکید کرد: ما حامیان چشم و گوش بسته دولت یازدهم نیستیم و می‌خواهیم دولت به مطالبات اصلی مردم و دانشگاهیان که در واقع ناظر به منافع ملی است توجه داشته باشد.

در این مراسم پیام تصویری سیدمحمد خاتمی به مناسبت 16 آذر در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران پخش شد.

/2929

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 326495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 63
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    30 10
    "ستاره‌های ما نیز دانشجویان ستاره‌داری هستند که به جرم عدالت‌طلبی از حقوق اولیه خود یعنی تحصیل محروم شده‌اند." من سال 88 دانشگاه بودم و میدیدم که دوستم که اصلاح طلب بود ظاهر خودش را بسیجی کرد و شال سبز هم دور گردن انداخت و شروع به جمع آوری امضاهای دروغین از دانشجویان برای انتشار آنها در یک روزنامه میکرد. حتی در نشریه داخلی دانشگاه نیز مطالب دروغ منتشر میکرد. بعد از انتخابات تمام ریشهای خود را زد و با ظاهری کاملا متفاوت در دانشگاه ظاهر شد. این طور انسانهای پست فطرتی در دانشگاه داشتیم.
    • بی نام IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
      22 1
      صحبت از میلیون ها دانشجویه نه یه نفر از دوستان شما. بله آدم نخاله همه جا هست اما نمیشه حکم کلی داد. کامنتتون هم انقد دوپهلو و غیرواضح بود معلوم نیست منظورتون چیه
  • بی نام IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    خاتمی پاینده باد... افراطی برچیده باد...
    • بی نام A1 ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      افراطی اصلاح طلب.
    • حسین A1 ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      اسلام پیروز است فتنه گر نابود است
    • بی نام A1 ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      خاتمی خودش ردسته افراطیهاست
    • عزيز IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      48 9
      آفرين
    • بی نام A1 ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      12 92
      این محمد رضا خاتمی هر چی خودشو لوس میکنه خوشم میاد نظام محلش هم نمیذاره
    • رضا IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      10 67
      کسانی که وقایع عاشورا ا نتیجه افراطذپیامبر د جنگ بدر و حنین میدانستن الان به بچه های ح‌زب الهی انگ افراطی می‌ز نند
    • بی نام IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      10 54
      هرچی فکر میکنم نمی فهمم که چرا به شعارهایی که زمان امام راحل داده میشد و شعارهای روز بود و درنماز جمعه هایی که به امامت هاشمی نیز برگزار میشد همین شعارها داده میشد امروز میگن شعارهای افراطی . مثلا شعارمرگ بر آمریکا بارها و بارها درنماز جمعه هاشمی داده میشد و ایشان با لبخندشون و با ادامه حرفهای حماسی این شعاررو بیشتر و بیشتر ترویج میکردن امروز میگن شعار افراطی . چرا به مرور زمان بعضیها به واسطه برخی عوامل رنگ عوض کردند و یا خسته شدند ویا درست جهت عکس رو درپیش گرفتن .چقدر شهید باکری باهوش بود که اون جمله معروفش امروز تحقق پیدا کرده " دعا کنید شهید بشین چون بعد ازجنگ به 3دسته تقسیم میشین یا منزوی میشین و بیتفاوت . یا عافیت طلب و به دنبال دنیا رفتن .یا مخالف جریان انقلاب شدن ودرجهت عکس رفتن
    • بی نام IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      8 54
      یادمان نرفته وقت رفتنش کشته مرده های دیروزش چه موضعی درباره او داشتند ...ادمی که از سیاست فقط خندیدنش را یاد گرفته
    • محسن A1 ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      4 45
      دامن دوست به صد خون دل افتاده به دست به فسوسی که کند خصم (خاتمی ) رها نتوان کرد سابیدی به الک میرزا
    • نفس A1 ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
      0 4
      افراطی شمایید پس حکم به نابودی خود ندهید
  • بی نام IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    13 73
    اگر بعضی ها که امروزه به دنبال براندازی نظام هستند برای این نظام زحمت کشیده بودند و در جبهه ها حضور پیدا کرده بودند و یا در خانواده شان شهید داشتند تا این سختی ها را درک کنند، بعید میدونم هیچ گاه افکار اصلاح طلبی به سرشون میزد.
  • فرزاد یاس IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    68 10
    زنده باد اصلاحات ، زنده باد دکتر محمدرضا خاتمی...
  • آبی آسمونی ** A1 ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    48 4
    وااااای چقدر خوشحال میشم وقتی میبینم امیدمون ناامید نمیشه و داریم جواب اعتمادمون به این دولت رو می گیریم ...... امیدوارم هرچه زودتر شاهد شکوفایی غنچه هایی باشیم که 8 سال زیر رگبار بی عدالتی فرصت شکفته شدن رو نداشتن .... مچکریم جناب آقای روحانی ، رئیس جمهور عزیز و محبوبمون .....
  • علی A1 ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    20 5
    با عرض سلام حضور رئیس جمهور محبوب که این فرصت رو بوجود آورده که همه خصوصا اونهائیکه بین مردم محبوبیت دارند نیز بتونن از تریبون استفاده کنند و مثل هشت ساله گذشته عده ای خاص هرچی دلشان خواست نگویند .
  • بی نام IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    9 0
    دبیرکل حزب جبهه مشارکت ایران اسلامی دکتر میردامادی است و نائب رئیس آن دکترر نعیمی پور است لطفا اصلاح شود
  • امام IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    28 4
    آرزوی آزادی همه یزندانیان سیاسی ... وزندانیان اندیشه و بیان
  • طلبه ی بسیجی A1 ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    4 30
    یعنی ینفر پیدا نمیشه بزنه تو دهن این یاوه گو های فتنه گر و آشوب طلب
  • محمد A1 ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    36 6
    زنده باد خاندان حق و عدالت ،‌خاتمي هاي عزيز
  • علی.ف IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    32 4
    درود بر اصلاحات...
  • ما همه لنگی هستیم DE ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    29 3
    فقط اصلاحات تمام
  • بی نام IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    18 4
    روحانی در راستای حراست از اجرای قانون اساسی تمام تلاش خود را بر رفع حصر خلاف صریح قانون دو شهروند محصور باید انجام دهد
  • بی نام A1 ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    27 3
    درود بر دکتر خاتمی عزیز
  • بی نام A1 ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    25 4
    دمتون گرم که رفع حصر رو در تیتر آوردید به نظر من این کار باعث اتحادبیشتر در کشور می شود و بازتاب خیلی خوبی در جهان برای کشور ما دارد
  • بی نام A1 ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    6 23
    ای کاش حداقل مرد بود و می گفت من آزاد هستم و براحتی این هه علیه این و آن حرف میزنم ولی اینقدر جوانمرد نیست
  • بی نام GB ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    8 33
    مرگ بر فتنه گر و مرگ بر حامیان فتنه .9دی جاودانه باد.
  • بی نام A1 ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    9 18
    در نجابت و بزرگی اصولگرایان همین بس که در سال 76 و 92 به رقبای خود تبریک گفتندکه برخی ها این رو نکردند و دیدیم که چه کردند و امروز هم که به سخنان رضا خاتمی کاری نداشتند ولی افراطیون اصلاح طلب سخنرانی شریعتمداری سخنان بهم می زدند
  • بی نام A1 ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    6 14
    جماعت آزادی بیان دروغین خودشان را در امروز در دانشگاه شریف نشان دادند. یک عده چماق دار که فکر می کنند بر حق هستند و ادعای آزادی بیان دارند. مثل همیشه ترور شخصیت می کنید
  • صباغی A1 ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    25 3
    به امید نابودی افراطیون و ظالمین همدست اسراییل
  • بی نام IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    5 15
    خوبه اقای خاتمی هم قبول دارن خیلی از اصول گرا ها هم احمدی نژادو قبول نداشتن و الان هم جناب روحانی با رای خیلی از افراد غیر سیاسی که از لحاظ اقتصادی دچار مشکل بودند در انتخابات پیروز شدند. پس نباید همه چیزو سیاسی کرد.
  • بی نام IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    7 16
    "وی افزود: ما خواهان جامعه‌ای هستیم که در آن حتی فردی مثل آقای احمدی‌نژاد که به هیچ کس پاسخگو نبود و اقتصاد و سیاست کشور را تخریب کرد فرصت دفاع منصفانه داشته باشد و در فضایی آرام و به دور از انگ‌زنی از عملکرد خود دفاع کند از این رو دانشگاهیان باید این امکان را برای احمدی‌نژاد فراهم کند." این فقط یکی از اظهار نظرهای متناقض این آقا بود...قربان این فضای بدون انگ زنی برم!!!
  • فقط اعتدال IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    6 22
    خود شما ثابت کردی که از همون دسته افراطیون بی بند وبار هستی حالا به اسمی دیگر.برو بزار دولت کارشو بکنه
  • بی نام A1 ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    6 18
    گورستان هدفي بود كه شما داشتيد ايران را در فتنه 88 به آن تبديل مي كرديد ستاره و ماه ما دانشجويان و اساتيد حامي انقلاب و كشورند كه در برابر زياده خواهي شما وطن فروشان ايستاده اند ما دانشجويان اين قدر بيچاره نيستيم كه امثال شما براي ما تعيين تكليف كنند.مرگ بر افراطي
  • بی نام IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    4 28
    چند نفر دیگه باید با طناب پوسیده شما به چاه بیافتند موسوی کروبی تف تفی عارف بس کنید دیگه
  • هاتف A1 ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    9 4
    "وی با بیان اینکه مردم در 24 خرداد به مسالمت‌آمیزترین روش سرنوشت‌شان را رقم زدند، ریشه این روز را در دوم خرداد و 22 خرداد سال 88 دانست مدعی شد: مردم به رغم خواست دشمنان ملت توانستند در 24 خرداد رأی خود را پس بگیرند."
  • بی نام A1 ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    18 4
    پایان شب سیاه سفید است .... با کمک هم
  • علی IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    6 21
    درجوانی توبه کن که شیوه پیغمبریست /وقت پیری گرگ ظالم هم میشود پرهیزگار
  • مجید IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    6 20
    خودشو راه ندادن داداشش و فرستاده. مرگ بر فتنه گر. اگه بخودتون نمیگیرین . اگه نه منفی بدین
  • هادی A1 ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    7 23
    ببین درود بر خاتمی رو میذاری منم میگم مرگ بر خاتمی اینم بذار دوستان متوهم همونطور که خودتون میدونین و البته بسیاری از خائنین در فتنه ی 88 هم گفتن هیچگونه تقلبی در سال 88 رخ نداد، پس باید موسوی و کروبی رفع حصر بشوند اما محاکمه بشن و بعد ب خاطر خون های ریخته شده در 88 اعدام بشن شما بدون هیچ دلیلی ب ما میگین افراطی اما ما با دلیل و منطق ب شما میگیم مزدور اعتدال گراها ب خودشون نگیرن حرف بنده کاملا واضحه اقتصاد در دوره ی آقای احمدی نژاد دست پژویان بود با مدل فریدمنی الان هم چیز زیادی عوض نشده دست لیبرال هاست با مدل نئوکینزی طبق مدعا خود دولت در دین ما ربا جنگ با خداست خواهید دید وضع مردم بدتر بشه حالا نه لزوما اقتصادی بلکه میتونه اجتماعی یا فرهنگی باشه
  • بینام2 IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    16 5
    درود بر سید خندان
  • ایرانی اصلاح طلب IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    15 6
    درود به خاتمی عزیز که حرف دل بخشی کثیری از دانشجوها رو زد. نکته مهمی که اشاره کرد و به نظرم ارزش بزرگ شدن داره این بود که از رهبر انقلاب برای فراهم کردن شرایط انتخابات سالم در 24 خرداد تشکر کرد. واقعا این رو باور کنید اگه رهبری جلوی افراطی ها نمی ایستادن و اگه تأکید بر حق الناس بودن رای مردم نمیکردن نیروهای به اصطلاح خودسر بازهم کار دست نظام میدادن و فکر میکردن خدمت میکنن! این رهبری تنها امید برای رفع حصر موسوی و کروبی عزیزه. چون افراطی هایی هستند که منتظر ریختن خون این عزیزانن اما فقط رهبری میتونی آشتی ملی و آرامش و ثبات رو به کشور برگردونه. پس بیاین واقع بین باشیم و از رئیس جمهور بخواهیم به نمایندگی از ما از رهبر انقلاب درخواست آزادی برای سران در حصر بکنه. انشاله همه عزیزان دربند آزاد میشن
  • world A1 ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    14 4
    سلام بر روحانی ، درود بر خاتمی
  • فرح A1 ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    59 7
    با پشتبانى اقاى خاتمى بود كه مردم به پا صندوق هاى رأى رفتند و به اقاى روحانى رأى قاطعانه دادند و الحق كه اقاى روحانى هم جواب مردم را دادند و بقول خودشان با عقلانيت بدنبال مطالبات مردم هستند
  • بی نام DE ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    24 3
    زنده باد خاتمی و خاتمی ها...
  • m 8 IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    5 24
    مثلا خود شما دوران ریاست جمهوریت خیلی پاسگو بودی که الان داری از احمدی نزاد انتقاد میکنی که پاسگو نبوده. احمدی نزاد پاسگو نبود درست. ولی شما هم پاسگو نبودی
  • بی نام A1 ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    42 3
    از بخت بد سال 86 وارد دانشگاه شد و تا سال 90 دانشج. بودم .و گورستانی بودن فضای دانشگاه را به چشم دیدم .نه روحیه علم طلبی وجود داشت و نه روحیه دانشجویی .یه دهه شصتی هستم .از اینم شانس نیاوردم .ولی با حضور دولت اعتدال آینده رو روشن میبینم .
  • بی نام A1 ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    5 23
    ای بابا حالا اون 8 سالی که شما بودید مثلا چه ....
  • بی نام A1 ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    17 5
    درود بر خاتمي و آرامش
  • ليلي A1 ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    11 5
    درود بر خاتمي كه نظيرش در ايران كمتر پيدا مي شود. محاكمه ي موسوي و كروبي حق مسلم ماست
  • بی نام A1 ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    20 4
    وی خطاب به دانشجویان گفت: شما فریب سر و صدای عده‌ای کوچک را که از تریبون، زور و پول برخوردارند، نخورید. چرا که این تندروها بخش کوچکی از جریان سیاسی هستند . این قسمتش خیلی نکته داشت!
  • جوادمظفر IR ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    5 28
    حیف که سید محمد خاتمی این چنین برادر بی شخصیت وقدرت طلبی دارد و باعت تخریب ایشان میشود این ادم های تندرو باعث شکست نیروهای معتدل و منطقی اصلاح طلب شدند . نباید به اینها دوباره تریبون داد چون باعث تفرقه اند مانند تندروهای اصولگرا که هر دو گروه به کشور اسیب میزنند.حرکت در مسیر اعتدال و منطق و حکمت وتدبیر که خط مشی رهبری و رئیس جمهوری است
  • بی نام IR ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    18 33
    این رضا خاتمی از رو نمیره زمانی که برای خاک سپاری یکی از ایت الله ها به اصفهان اومده بود توی گلستان شهدا رفتیم بزنیمشوسر فحشکشیدیم بهش نخودشودوروریاش هیچ کدام نتونستد حرف بزنند حالا رفته 4تا اشغال گندیده دیده پارس میکنه
  • عای A1 ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    48 10
    بنام خدا البته عدای ازقبل فقیرترشدندچون پولهای میلیاردی به بهانه کمک به احزاب بحسابشان واریزنمی شدیاکشتیهای گازئیل خریداری شده ازخارج دربندرجبل علی امارات بقیمت هرلیتر1200تومان تخلیه نمی شدتا پول آن به حسابشان واریزشودتاکه فرزندانشان بتوانند ماه عسل شیش ماهه وسه ماهه به اروپاوجزایر هاوایی وقناری داشته باشند دراینحال هزاران نفرمردم بیچاره اعم ازمردوزن پیروجوان فقط برای سیرکردن شکم بچه هایشان دربیابانهای هرمزگان درآن گرمای بالای 50درجه بابچه ی بغل کارتن سیگار یاپارچه بدوش سرگردان نبودندچه کودکان وزنانی کهبه علت گرمازدگی تلف نشدند آقای خاتمی آیاآن مردم که درحال حازر قوت لایموتی دارندومجبور به تن دادن کوله کشی برای دیگران نیستندفقیرترشدند یا
  • سیدعباس A1 ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    سلام بر محبوب ایرانی - خاتمی ,هاشمی و روحانی
  • اصف IR ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    2 26
    با سلام قدرت و ثروت دو عنصر لاينفك در ظلم و فساد و تباهي است كه بايد توسط اراده مردم كنترل شود درغير اينصورت ما در هر سي چهل سال يكبار بايد شاهد انقلابي دوباره و دوباره باشيم و اين اصلا به صلاح كشور و مردم و بخصوص اسلام عزيز نيست .
  • بی نام A1 ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    59 1
    درود بر آزادگی و انصاف
  • بی نام IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    7 28
    مرگ بر منافق
  • حمید رضا اااااااااااااااا A1 ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    7 25
    جالبه خودشون دانشجوی ستاره دار رو به وجود آوردند الان اومدن براشون دلسوزی می کنند
  • بی نام A1 ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    5 6
    یادمون نره شعار جمهوری ایرانیه اقایان حالا هر کی شیعه ی علی ست یا علی مدد موضعش رو روشن کنه نمیشه هم برای حسین (ع) مشکی بوشید و هم از همجین ادمایی حمایت کرد اگه اینجوری باشیم اسممون میشه "منافق" دوست عزیز خدا وکیلی موضع نگیر دوستانه بخون میدونم عاشق علی هستی
  • الحقیقتی IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    15 4
    وای خدا چرا اینایی که کامنت هاشون منفی میگیره پی به اقلیت بودن خودشون نمیبرن
  • سامان IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    14 6
    اصلاحات اصلاحات دولت پاينده باد