۰ نفر
۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۲

واحد مرکزی خبر نوشت:


خبرنگار روسیا الیوم گفت درگیری ها در مناطق مختلف سوریه ادامه دارد و از سوی دیگر شواهد دال بر آن است که راهبه های یکی از معابد معلولا ربوده شده اند و ربایندگان قصد دارند آنها را با شماری از زندانیان مبادله کنند.
به گزارش شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، ابوطالب البوحیه خبرنگار این شبکه در دمشق در گفتگویی درباره خبرهای ضد و نقیض در خصوص ربوده شدن شماری از راهبه ها در معلولا در نزدیک دمشق گفت: همه اطلاعات به دست آمده از منابع مختلف و نیز منابع نزدیک به معبدی که راهبه ها به آن تعلق دارند نشان می دهد تصاویری که دیروز پخش شد نشان می دهد راهبه ها با تهدید روبرو هستند بخصوص که گروهی از افراد مسلح به نام گردان های آزادگان قلمون اعلام کرده اند راهبه ها را ربوده اند و خواستار مذاکره برای
آزادی آنها شده است. گروه رباینده خواستار آزادی یکهزار تن از زنان بازداشت شده از زندان و نیز لغو محاصره غوطه شرقی در مقابل آزادی این چهارده راهبه شده است. بر همین اساس منابع کلیسا امروز اعلام کردند راهبه ها تحت تهدید سلاح چنین اظهاراتی ایراد کرده و ربوده شدن خود را تکذیب کرده اند.
وی در ادامه درباره آخرین تحولات میدانی در سوریه گفت: درگیری ها در بیشتر مناطق مرکزی، جنوبی و شمالی سوریه ادامه دارد و افراد مسلح در مناطق مختلف با نیروهای ارتش سوریه درگیر شدند.

26149

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 326483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام GB ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    1 0
    معبد!!؟ منظورتون کلیساست!؟