تسنیم نوشت:

حسین شریعتمداری، بعداز ظهر امروز با حضور در دانشگاه صنعتی شریف، به بیان مطالبی درباره وظیفه جنبش دانشجویی و وظیفه روزنامه کیهان پرداخت.

سخنرانی مدیر مسئول روزنامه کیهان در حالی در سالن جابر بن حیان این دانشگاه برگزار شد که جمعی از دانشجویان مخالف وی اجازه صحبت به او نمی‌دادند و با فریادها و شعارهایی مانع سخنرانی وی می‌شدند که شریعتمداری در ابتدای سخنانش خطاب به این دانشجویان اظهار داشت: ما از بیدهایی نیستیم که با این بادها بلرزیم.

وی در پاسخ به این شعار دانشجویان که می‌گفتند کیهان اسرائیل پیوندتان مبارک، گفت: اگر یقین بدانید که اسرائیل به خاطر حرف‌های ما ناراحت می‌شود و عصبانی است، ما حاضریم هر شب این حرف‌ها را بزنیم.

وی در پاسخ به این انتقاد دانشجویان که از او می‌خواستند بیرون برود، گفت: ما بچه تهران هستیم و در تهران گم نمی‌شویم. شریعتمداری در این بخش از سخنان خود از دانشجویان خواست تا شعار مرگ بر اسرائیل سر بدهند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه بعضی‌ها دنبال این هستند که با این رفتارشان ما صحبت نکنیم، تاکید کرد: به هر حال ما سخنان خود را اعلام می‌کنیم. خداوند در قرآن کریم خطاب به پیامبرش فرموده است که اینها در کنار خانه خدا با کف و سوت زدن نمی‌خواهند صدای تو شنیده شود. به قول امام(ره) اگر می‌‌گویید چیزی نشده است، پس چرا اینگونه قیل و قال می‌کنید؟ اگر واقعا کیهان پاشنه آشیل آمریکا و اسرائیل را هدف قرار نداده است، پس چرا اینقدر داد و فریاد می‌زنید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان خاطره‌ای از دوران دانشجویی‌اش در اوایل دهه 40 یادآور شد: یک روز شهید آیت‌الله سعیدی فردی را به دنبال من و آقای الویری که از دانشجویان دانشگاه شریف بود فرستاد و از ما خواست که نزد ایشان برویم. آیت‌الله سعیدی در سخنانشان اعلام کردند شعارهایی که دانشجویان در دانشگاه سر می‌دهند، حرکت‌های خوبی است و نشان می‌دهد دانشجو انفعال ندارد. در آن زمان شعر من اگر بنشینم، تو اگر بنشینی در دانشگاه مطرح بود و آیت‌الله سعیدی تاکید کردند که جنبش دانشجویی باید هدف مشخصی را دنبال کند و خوب است در این شعارها و حرکت‌ها شعارهایی به نفع امام(ره) داده شود تا مسیر حرکت نیز به خوبی مشخص شود و همان روز به ما گفتند آیت‌الله طالقانی منتظر شماست و ما به دلیل خراب شدن ماشین نتوانستیم خدمت ایشان برسیم، اما چند روز بعد شعار خمینی بت‌شکن مطرح شد.

مدیر مسئول روزنامه کیهان در واکنش به فریاد دانشجویان اظهار داشت: آمریکا با آن ید طولانی‌اش حریف انقلاب نشد. شما مدیون بچه حزبی‌اللهی‌ها هستید، زیرا اینها روز حادثه کف خیابانها بودند، اما شما در آن زمان داشتید شیرکاکائو و شیر قهوه‌تان را می‌خوردید؛ پس خوب است قدر ولی‌نعمت‌هایتان را بدانید.

شریعتمداری در پاسخ به واکنش برخی دانشجویان که با هو کردن او را خطاب قرار می‌دادند، یادآور شد: بعضی از شما که با یک کلمه حرف اینگونه واکنش نشان می‌دهند، پس اگر فردا اتفاقی بیفتد چگونه رفتار خواهند کرد؟

وی در پاسخ به این سخن دانشجویان که بسیجی واقعی همت بود و باکری اضافه کرد: شهید همت و باکری خونشان در راه مبارزه با استعمار دادند، اما آن زمان برخی منتظر بودند تا آتش جنگ بخوابد و جنگ تمام شود و به جبهه سری بزنند.

مدیر مسئول کیهان در ادامه سخنانش در پاسخ به این شعار دانشجویان که می‌گفتند اسرائیل، کیهان پیوندتان مبارک گفت:‌ نتانیاهو اصلاح‌طلبان را بزرگترین سرمایه اسرائیل در این کشور می‌دانست و شما از ترس اینکه این سند بیشتر رو شود اینگونه فریاد می‌زنید.

شریعتمداری در واکنش به این سخن دانشجویان که فریاد "اصلاحات زنده باد/خاتمی پاینده باد" گفت: شما می‌توانید برای جورج سورس نیز شعار سر دهید. اصلاح‌طلبان وطن‌فروش بودند و اگر حزب‌الله نبود، وطن را فروخته و پولش را نیز گرفته بودند.

وی با بیان اینکه 16 آذر علیه آمریکا بود، یادآور شد: 16 آذر علیه آمریکاست نه زیر سایه آمریکا. البته من خدا را شکر می‌کنم که شما یک بار هم که شده برای اینکه کیهان را بکوبید مرگ بر اسرائیل گفتید و این نشان می‌دهد که شما خیلی پیشرفت کردید.

مدیر مسئول کیهان در ادامه سخنانش با بیان انیکه شما چون می‌بینید کیهان رفتنی نیست، می‌خواهید برای دوام اسرائیل شعار دهید، اما حزب‌الله بزودی اسرائیل را از بین می‌برد و همه دوستان او یتیم می‌شوند. برخی باید از همین حالا به فکر یتیمی خود بعد از اسرائیل باشند و به یتیم‌پروری فکر کنند.

شریعتمداری در واکنش به فریاد دانشجویان درباره زندانی سیاسی آزاد باید گردد، گفت: جناب آقای روحانی نیز به آزادی این افراد راضی نیست، چون نمی‌خواهد دولتش تحت فشار و همراهی اسرائیل قرار گیرد و من از آقای روحانی تشکر می‌کنم که می‌داند صرفا آنها با آمدنشان باعث آشوب و کانونی برای اسرائیل می‌شوند.

وی تاکید کرد: همه اسناد نشان می‌دهد که آنها تحت حمایت اسرائیل و آمریکا هستند.

مدیر مسئول کیهان در ادامه با بیان اینکه 7 درصد رای این همه سر و صدا ندارد، گفت: شما مجبور بودید به آقای روحانی بچسبید، زیرا اصلاحات قصد داشت از آقای روحانی به عنوان یک پل استفاده کند، اما او اجازه نداد.

شریعتمداری تاکید کرد: حزب‌الله تا زنده است اجازه نمی‌دهد ستون پنجم، اسرائیل و انگلیس آقای روحانی را تحت فشار قرار دهند.

ریگی به نفع سران فتنه گروگان‌گیری می‌کرد/ اصلاحات می‌خواست از طالبان حمایت کند

وی با بیان اینکه شما اصلاح‌طلبان در دامن طالبان هستید، گفت: من سندی ارائه می‌‌دهم و اینکه وقتی آمریکایی‌ها در افغانستان قصد جنگ با طالبان را داشتند، اصلاحات معتقد بود باید از طالبان حمایت کنیم. طالبانی‌ها خجالت بکشید؛ طالبان و اصلاحات دو لبه یک قیچی هستند که در دست آمریکا قرار دارد.

مدیر مسئول کیهان با بیان اینکه طالبان در فتنه 88 از اصلاحات رسما حمایت می‌کرد، گفت: عبدالمالک ریگی در آن زمان با صراحت گفت زندانیان فتنه را آزاد کنید تا من اسرای ناجا را آزاد کنم.

شریعتمداری افزود: شما دست‌تان به خون این مردم بیگناه آلوده است و از صدقه سر حزب‌الله نفس می‌کشید، اگر می‌گویید دانستن حق مردم است، پس از چرا ارتباط خود را با بیگانگان پنهان می‌کنید؟ ما از شما خواستیم جواب بدهید، اما شما سکوت کردیید.

وی در ادامه با بیان اینکه اگر فتنه‌گران و سران فتنه را هم آزاد کنند، همین اصلاح‌طلبان آنها را می‌کشند، گفت: همانطور که ندا آقاسلطان را کشتید؛ چرا فیلمی که بی‌بی‌سی دفعه اول پخش کرد و دوربینی که روی ندا آقاسلطان زوم شده بود را پخش نکرد؟ چون شما از آنها خواستید که آن را پخش نکنند.

اصلاح‌طلبان از تیر و طایفه صدام هستند

مدیر مسئول روزنامه کیهان خطاب به دانشجویانی که شعار علیه وی سر می‌دادند، گفت: برادرانتان را موسوی کشت. اصلاح‌طلبان از تیر و طایفه صدام حسین هستند. با حلوا حلوا کردن دهان شیرین نمی‌شود. صدام دنبال براندازی انقلاب بود و اصلاح‌طلبان نیز دنبال همین موضوع هستند. این ملت اجازه نخواهند داد ستون پنجم آمریکا وارد این کشور شود.

شریعتمداری خطاب به دانشجویان معترض گفت: شما اگر این کارها را نمی‌کردید من این اسناد را رو نمی‌کردم. راه خود را از فتنه‌گران جدا کنید. به نفع شما است که با طناب پوسیده آنها در چاه نروید.

وی خطاب به دانشجویانی که شعار می‌دادند "خاتمی پاینده باد" افزود: آقای خاتمی اگر می‌خواست پاینده باشد، دست دبیر کل ناتو را نمی‌فشرد.

مدیر مسول روزنامه کیهان با بیان اینکه شما شرایطی فراهم کردید که ما کپسولی مطالب‌مان را بیان کنیم، خاطرنشان کرد: شما من را بار دیگر نسبت به حرکت روزنامه کیهان تشویق کردید، چراکه من متوجه شدم که چقدر در دشمن‌ستیزی موفق بوده‌ایم.
/29220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 326445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 274
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پوریا IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    چه خیل طرفداری... خخخخ
  • بی نام A1 ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    چه شد شعار زنده باد مخالف من؟ دانستن حق مردمه چرا برخی ها به شعارهای خودشون پایبند نیستند؟
    • بی نام A1 ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      10 43
      این کامنت با نرم افزار هک شده و اینقدر منفی خورده
    • مهدی A1 ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      9 21
      ما هم میگیم زنده باد آقای شریعتمداری منتها بعد از این که از دانشگاه رفت بیرون!
    • بی نام A1 ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      18 5
      من از ملت عذرخواهی میکنم اشتباهی مثبت دادم
    • میم.الف A1 ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      54 6
      استاد هم مثل احمدی نژاد تو توهمات سیر میکنه. همه ایران اسرائیلین با این تفاسیر!!! فتنه گر که میگن یعنی شریعتمداری!
    • بی نام A1 ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      42 7
      حالا مگه كسي لنگه كفش به طرفش پرت كرده؟ايشون روزنامه داره ميتونه صبح تا شب حرفهاش رو اونجا بزنه
    • بی نام A1 ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      48 7
      بله دانستن حقیقت حق مردمه. نه دروغگویی که رسم دایم کیهان و رسم این 8سال بود
    • بی نام GB ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      40 6
      ایشون هر مطلبی را که بخواهد بدون سند و مدرک از طریق روزنامه کیهان با هزینه بیت المال منتشر میکنند. تریبون کیهان برای ایشون کافیه.
    • بی نام A1 ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      38 7
      وقتی عدالت نباشه.وقتی یک روزنامه سالهاست که هر چه میخواهد مینویسد واز مصونیت آهنین برخوردار است تنها راه اعتراض همینه.اون آزادی بیان و حق دانستن اونه که در یک محیط برابر و آزاد هر کس بتونه حرفشو بزنه بدون این که قرار باشه به صد تا منبع پاسخ بده.
    • بی نام A1 ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      51 8
      هر وقت موسوی و کروبی هم تونستن اینگونه تریبون دانشگاه رو بگیرند اونوقت این شعار عملی میشود. مردم خسته از این رفتار یکسویه به قاضی رفتن آقایان اصولگرا هستند.
    • علی رضا ایرانی IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      شما توهین نکن همیشه زنده باش قرار نیست توهین بکنی انتظار جواب نداشته باشی
  • رضا A1 ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    شریعتمداری هنوز دیر نشده .... توبه کن .... مطمئن باش خدا توبه ت رو قبول می کنه برادر . برگرد . برگرد.......
    • بی نام A1 ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      توبه گرگ مرگه .
    • علی IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      جای خدا تصمیم نگیر.حق الناس بخشیده نمیشه. لعنت برافراط لعنت برکاسب تحریم (خبر چاپ کن البته امید ندارم)
    • بی نام IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      115 7
      واقعا خدا به همين سادگي توبه ها رو قبول ميكنه ؟؟!!! يه عمر تهمت و دروغ و هتاكي و بردن آبروي مردم با يه توبه حل ميشه ؟!!!....
    • بی نام A1 ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      دیر نشده؟؟؟؟؟؟؟دیر شده برادر.خیلی هم دیر شده.
    • بی نام IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      مردم ازش شاکین. باید مردم ببخشنش. من که بعید میدونم همچین آدمی رو ببخشن.
    • سهیل IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      نمی دانم چرا هرازگاهی هوس میکنه خودنمایی کنه این آقای کیهانی!
  • بی نام IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    توهین و تهمت و اخلاق ناپسند و تنش مغایر با قران و اسلام و سنت پیامبر است
    • بی نام A1 ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      41 2
      اسلام سنت پیامبر قران اینها تنها چیزیهایی هستند که بهشون اعتقاد ندارن. برادران ما مرد بودن به خاطر کشورشون جون دادن نه مثله یه عده که به نامشون دارن سر ... میزارن.
    • محی الدین EU ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      11 95
      آیا هو کردن و اخلال در سخن کسی هم تراز با توهین نیست؟!!!
    • بی نام A1 ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
      17 6
      آقای محی الدین هو کردن ایشان از نظر اخلاقی ایرادی نداره
  • بی نام A1 ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    این افراد از بیرون دانشگاه تحریک شده بودند و احتمالا دارای قرار داد مالی هم بودند و با سرویسهای جاسوسی در ارتباطند
    • بی نام A1 ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      45 3
      کلا هر کس نظرش با شما یکی نبود جز سرویسهای بیگانه هست .
    • بی نام IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      18 3
      الكي ميگي...
    • بی نام IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      28 3
      نه این که شما عادت کردهاید تو این 8سال پول بگیرید و قتل و غارت انجام دهید به اسم اصلاح طلبان فکر کرده اید روحانی هم از این پولا داره نه غزیزم زمان چپاول بیت المال تموم شد
    • بی نام US ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      27 4
      توهم تا کی؟ هرکسی که با شما مخالف باشد یا طرفدار اسراییل و امریکاست یا جاسوس آنهاست یا تهمتهای تکراری و نخ نمای دیگر . محض رضای خدا ممکن نیست احتمال بدهید که اشتباه می کنید؟ به جز تهمت و فحش وادبیات احمدی نژادتان ، یک بار فکر کرده اید که با افراط گرایی هایتان چه ضربه ای به اخلاقیات جامعه زده اید؟ وضع اسف با راقتصاد و رشد منفی شش درصد ، به جهنننننننننننننننم
    • بی نام A1 ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      خنده برفت بسیار
    • علی رضا ایرانی IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      3 15
      اینقدر این رو به اون نچسبونید این ادبیات تهمت و توهین رو بذارید کنار .اگه بر این اساس بخواهیم صحبت کنیم یه کسایی هم پیدا میشن که بگن شما هم با سرویس های شریعتمداری در ارتباطید اما از اینطور برخورد با هم هیچ کس نفعی نمی بره
    • حسین A1 ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      22 4
      کافر همه را به خیش خود پندارد ...عزیزم اینجا خبری از ساندیس نبوده !!
    • بی نام IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      19 1
      این بنده خدا داره مسخره میکنه ادبیات کیهانو چرا منفی میدید بهش؟!
    • بی نام IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      19 3
      اتفاقا قرارداد را اون کسایی بسته بودند که اتوبوسی وارد دانشگاهشون کردن!!!!
    • محسن A1 ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      19 1
      بله بله؛ احتمالن در قتل هابیل به دست قابیل هم محرک اصلی بودن!!!
    • بی نام IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      17 3
      کافر همه را به کیش خود پندارد دقیقا کاری که این 8 سال زیاد انجام شد
    • بی نام IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      17 2
      دوستان منفی چرا!!!!!!تیکه انداخته
    • بی نام IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      15 7
      عزیز من این دانشجوها برترین دانشجویان ایرانند. مثل شما ریالی کار نمی کنند که؛ واقعا برای کشورشون و مردم کشورشون ارزش قائلن. منافع شخصی هم که ندارن مثل شما.
  • علی EU ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    شما می خواستید.... شما مجبور بودید ..... شما نتوانستید............این شماهایی که گفتی دانشجویان یکی از بزرگترین و معتبر ترین دانشگاه ایران هستند!!!!!!!چطور به خودتون این اجازه رو میدید که ما رو طرفدار اسرائیل بدونید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دانشجو ها همه باید اتحادشون رو نشون بدن و از این اقا شکایت کنن............اتحاد یعنی همین نه اینکه بریم تو صفحه فیس بوک مسی............صاف صاف داره نگاه میکنه بهمون و میگه دست نشانده اسرائیل هستین!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • قاسم IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      85 5
      مراماً بیاین یه شکایت نامه تنظیم کنیم بفرستیم دادگاه ببینیم چند نفر میان پاشو امضا کنن
    • احمد IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      83 7
      داداش ناراحت نباش ،خوب نمی فهمه . تا دیروز امریکا و اسراییل و زمین و زمان دشمن این بابا بودند حالا هموطن های و دانشجویان را هم به لیست دشمنان اضافه کرد . خدا شفا بده . البته میده!!
    • بی نام IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      80 7
      به کی شکایت کنند ؟ کی میتونه و میخواد این برادر حسین محاکمه بشه؟ این حسین آقا؟(البته آقا بودن فقط به خاطر مذکر بودنش است) اینقدر جاپاش سفته که رئیس جمهور و وزیر و وکیل نتونستند
  • حامد A1 ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    حرفهای آقای شریعت مداری چیزی نیست جز توهین به عقل و شعور این ملت.
    • بی نام IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      اينهمه سند سند ميكنه چرا هيچوقت يكيش رو منتشر نميكنه ؟؟!!!!
    • اشتباهی منفی دادم. A1 ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      74 5
      اشتباهی منفی دادم
    • بی نام A1 ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      98 6
      گر بدی گفت حسودی و رفیقی رنجید گو تو خوش باش که ما گوش به احمق نکنیم. جنبش دانشجویی باید راه خود را برای تحقق آرمان بلند آزادی خواهی ایرانی و بسط نظریه نوین حکومتی خود از پا ننشیند جنبش دانشجویی برای تحقق این آرمان و مبارزه و استبداد ستیزیش چه خون دلها خورده است وبا حرف این جاه طلب های پول پرست عقب نخواهد نشست.در بيابان گر به شوق كعبه خواهی زد قدم *** سرزنش ها گر کند خار مغیلان غم مخور
    • لاله IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      112 7
      به خاندان امام حسین هم گفتند خارجی هستند که در شام سنگ به اهلبیت حسین زدند اینده ها مشخص میشه بزارین بگه...
    • بی نام IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      20 63
      کدوم ملت؟ ملت 51 درصدی؟
    • بی نام IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      بیان واقعیتها، شجاعت میخواد که شریعتمداری داره.
    • بی نام IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      "من سندی ارائه می‌‌دهم و اینکه وقتی آمریکایی‌ها در افغانستان قصد جنگ با طالبان را داشتند، اصلاحات معتقد بود باید از طالبان حمایت کنیم." اگر واقعا این طور باشه، ببینید چه چیزهایی هستند بعضی اصلاح طلبان.
    • از صنف IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      بنده همین الان اعلام می کنم که شخصا حاضرم با آقای شریعتمداری مناظره کنم. ایشان دیگه شورش رو درآورده اند.
    • مانی IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      جناب بی نام من هم سندی می دهم که این روزنامه خدا تومن پول غیرقانونی گرفته. ماجراشو سایت انتخاب شرح داده... خواهشا یه سرچی کن و دفعه بعد با منطق صحبت کن!
    • بی نام IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      71 11
      سندت منگوله هم داره :))
  • يکى IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    عجب!!!
  • مهدی A1 ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    چقدر حال داد ! نایب الشعار همه ی دوستان بودیم . البته ما مثل بعضیا از بیرون دانشگاه آدم نیاوردیم .
    • بی نام IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      129 6
      حنجره تون طلا
    • دانشجوی فردوسی A1 ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      109 6
      دمتون گرمممممم حال کردیم اساسی
    • بی نام A1 ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      76 3
      خدا اجرت بده برادر
  • شهاب IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    درود بر خاتمی محبوب دلها. خیلی سوختی میدونم.
    • بی نام A1 ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      اون هم از دو ناحیه یکی دماغ و دیگری ( همون جا که احمدی نژاد می گفت )خخخخخخخخخخخخخ
    • فرهاد A1 ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      ایشون محبوب خدا هم هستند . خاتمی دوستت داریم . یا حق
    • سیداحمد IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      کارد نداریم ولی حرف حساب زده
    • مهربان توسی A1 ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      موافقم تا کی توهین به اصلاحات و سیدمحمد؟
    • بی نام IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      مرگ بر افراطی ...... شریعتمداری باید بخاطر تندروی هاش پاسخگو باشه...
    • دانشجو IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      فقط موندم این بشر چه رویی داره که رفته اونجا سخرانی کنه و دانشجویان محترم بشورنش
    • بی نام A1 ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      ببخشید برای کی سخنرانی میکردن ایشون ؟
    • بی نام MY ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      حسین آقا رو که نیست سنگ پای قزوینه
    • دانشجوی فردوسی A1 ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      وای خدا دمشون گرم...خوب حالشو گرفتن
    • بی نام IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      عجب حرفهای خوبی زده شریعتمداری؛ آفرین که نترسیده حقایق را جلو جمع بیان کنه.
    • بی نام A1 ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      به زودی منفی ها را زیاد میکنم همان طور که بعضی ها این کار را میکنند . زمان شروع ساعت 19 ، 19.30 یا 20( در صورت تایید شدن نظر ) . هر دقیقه صفحه را بارگداری کنید تا متوجه این رشد باشید .
    • بی نام A1 ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      ببین حقیقت رو باید باور کنی تعداد اصلاح طلبان در جامعه بیشتر از اصولگرایان است .
    • بی نام GB ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      در پاسخ به بی نام: اگه منفیارو 1000 تا بکنی یه شکلات جایزه داری!
    • احمد IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
      4 1
      درود برآن کسی که شعار مرگ بر آمریکای دانشجویان16آذر را زنده میکند.....نه آن کسی که با نام دانشجو از آمریکا حمایت میکند
  • بی نام IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    سخنان آقای شریعتمداری باید به عرض مقام معظم رهبری برسد ، آقای شریعتمداری در جهت تنش زایی درجامعه حرکت می کنند و این اصلا به نفع کشور نیست
    • iman NL ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      شریعتمداری دوست دارم چون حرفت یک کلامه هیچ نرمش قهرمانه ای نبودی و نیستی
  • بی نام IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    به به چه آزادي بياني!!!
    • بی نام A1 ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      39 3
      آزادی بیان را باید از صدا و سیما (پاتوق کیهانی ها) یاد گرفت!
    • بی نام IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      26 5
      آزادی بیانه دیگه مردم را جاسوس نادان ابله خطاب می کنه خودش فکر می کنه آدمه این زالو
    • بی نام A1 ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      23 1
      حضرت آقا!! آزادي بيان براي كسي كه تنها بر اين باور است كه بايد سر مخالف خود را بريد در هيچ جاي جهان پذيرفته نيست هيچ كس هم به چنين كسي آزادي بيان نمي‌دهد!!!!
    • بی نام IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      شما خودت رو ناراحت نکن ... این شیوه اصلاحاته.
    • بی نام IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      28 1
      وقتی که به روحانی کفش پرتاب می کردید که می گفتید این نشانه ازادی بیان است پس چی شد؟
    • بی نام A1 ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      352 9
      جفتتون باحالین شام در خدمت باشیم
  • بی نام IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    6 53
    درود بر تو و کلام قاطع و متقن تو
  • عرشیا A1 ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    25 1
    شریعتمداری بد جوری به اخر خط رسیده و داره مذبوحانه دست و پای الکی میزنه .
  • بی نام US ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    23 1
    به این شبه آدم حتی نباید فرصت نفس کشیدن داد چه برسه به حرف زدن !!! دم دانشجوها گرم ...
  • بی نام A1 ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    6 68
    درود بر حاج حسین دلاور مرگ بر مزدوران داخلی و وطن فروشان جاسوس
  • رشید IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    31 1
    دانشجویان بایدبه جای شعار و هو کشیدن ، سالن را ترک می کردند و نشان دهند که منش ما با آنها فرق دارد آن وقت شریعتمداری می ماند و یک مشت دانشجو نما که اصالت ندارند
  • بانو IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    18 0
    چه اعتماد به نفسى داره اين اقا!
  • هادی A1 ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    18 2
    آقای شریعتمداری باید مرزبندی خودشونو با اسرائیل شفاف کنن .
  • wrath A1 ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    16 1
    شما من را بار دیگر نسبت به حرکت روزنامه کیهان تشویق کردید، چراکه من متوجه شدم که چقدر در دشمن‌ستیزی موفق بوده‌ایم. جالبه، دشمن!!!!!!!!
  • بی نام A1 ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    21 1
    قاطی تر از این شریعتمداری نداریم. هرچی بهش بگی .حتی فحش به نفع خودش میگیره...! کلا تو یه دنیای دیگه است...!
  • بی نام A1 ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    21 1
    کیهان واقعا داره برعلیه منافع ملت ایران عمل میکنه
  • بی نام DE ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    25 1
    اخه شما چطور این مرتیکه رو به دانشگاه شریف راه دادید.
  • بی نام A1 ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    19 0
    این اقای شریعتمداری یه دانشمند هسته ای است باید در جاهای خیلی مهم ازش استفاده بشه. حیفه!!!!!
  • بی نام IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    16 5
    چه نظر خواهی بی نظیری .. لطفا برای نمونه یک نظر موافق آقای شریعتمداری عمار یاسر انقلاب را هم بگذارید!!!
  • بی نام A1 ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    9 44
    عبدالمالک ریگی در آن زمان با صراحت گفت زندانیان فتنه را آزاد کنید تا من اسرای ناجا را آزاد کنم.
  • بی نام IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    19 2
    سلام بر اصلاحات
  • بی نام A1 ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    27 1
    این شریعتمداری پشتش به کی گرمه که حتی در مقابل حرف صریح رهبری می ایستد؟
  • بی نام IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    21 2
    دیگه چه بلایی باید سر این ملت و مملکت بیاد تا این گونه افراد منزوی شوند.
  • بی نام A1 ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    35 1
    خداوند شزيعتمداري را اگر قابل هدايت است هدايت كند وگرنه جانش راهرچه زودتر بستاند چراكه خير است اول براي خودش بعد براي مردم!
  • احسان IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    21 2
    واقعا برای شما و همفکرانتان متاسفم ببین مردم گیر چه کسایی افتادند اینجور که ایشون میگه همه طرفدار اسرائیل هستند و همه جاسوس امیدوارم منتشر کنید تا ثابت بشه خبر آنلاین سانسور نمیکنه
  • بی نام IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    23 2
    این بابارفته به دانشگاهی که افرادنخبه جامعه دارندتحضیل میکنند یه سری تهمت وافتراوگردن کلفتی کرده انتظارداره ازطرف دانشجوهاتشویق هم بشه باباحرفایی بزن که بدل بشینه وخودتواصلاح کن
  • بی نام IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    23 1
    از جورج سوروس و مايكل لدين چيزي نگفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جل الخالق.
  • بی نام IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    20 3
    باسلام به همه دوستان میخواستم از آقای شریعتمداری سوال کنم ببینم اون آیه قرانی که خدا به پیامبر میگوید "اینها میخواهند درکنار خانه خدابا سوت وکف صدای توشنیده نشود "روآدرسش رو به ماهم بدهند تا مطمئن بشیم .واگرهم نیست اون قرآنی رو که مدعی هستن نشون بدن شاید ما هم به همون قرآن ایمان آوردیم .خبر خواهشن سانسورنکن واین کامنت رو نشون بده
  • بی نام A1 ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    24 2
    دست نشانده طالبان؟عه؟پس بیاین منم تو حصر خانگی نگه دارین‏!اخه من اصلاح طلبم و طبق گفته ایشون دست نشانده اسرائیل و یک فتنه گر‏!‏
  • علی ازبندرانزلی IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    18 2
    عقلانیت سیاسی حکم می کرد که آقای شریعتمداری سخنرانی اش را ناتمام می گذاشت نه اینکه مثل آدمهای گنده لات بعصی محله ها بدوبیراه افشانی می کرد.
  • بی نام IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    18 1
    این بابا خیلی‍ ر رو بود
    • مریم IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
      3 3
      سلام خودمونیم راست می گه اون از شیخ ساده لوح کروبی که فکر می کرد رای همه مردم ایران رو داره واون هم از موسوی که برای به دست آوردن رای تن به هر خفتی داده بود از بی بی سی بگیر تا امریکا و اسرائیل وعربستان همه از او ن حمایت می کردند واقعا خجالت داره ادم برای اهداف خودش با دشمن هم کاسه بشه اصلا باید بدونید مقدار رای که این آقا آوردفقط برای این بود که زمان جنگ نخست وزیر بودوبعد از اون اتفاقها چه بسیار از افرادی که اظهار پشیمانی وشاید فراتر از آن توبه کردند که چرا به یک همچین شخصی که عروسک کوکی دشمن شده رای دادند آدم خوبه اگر مذهبی نیست حداقل وطن پرست باشه وبا دشمن هم پیاله نشه
  • بی نام IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    18 3
    بابا شما برادران ارزشي چقدر يه حرف رو تكرار مي كنيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوبه خاتمي يه چيزي گفت كه شما هر جا كم آوردين همينو بگيد. يه كم نوآوري و خلاقيت بد نيست به خدا. يه درصد آي كيو هم چيز خوبيه برادران علم و صنعت.
  • علی A1 ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    48 3
    واقعا عجب آدم پرروییه این شریعتمداری کیهان، همه مردم هم بگن گم شو میگه من پیغمبرم. دست از سر این مردم بردار کیهان باتوم به دست، حامی جنایات کهریزک
  • بی نام IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    آقای احمدی نژاد هم خیلی ضد امریکایی و ضد اسرائیلی بود اما نتیجه عملکردش چرا به نفع آنها تمام شد؟.
    • بی نام A1 ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      57 6
      چون اين جماعت اول عمل ميکنند بعد به نتيجه ي عملشان فکرميکن()اگر قرار باشد به نتيجه هم فکرکنند!
    • امین د IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      59 7
      اینقدر که اسرائیل تو دوره دولت نهم و دهم خوشحال و راضی بود , چند برابر اون الان ناراحته , چرا!؟ , چون وجهه ایران تو دنیا داره درست میشه اونم با راه و روش درست نه بیانیه خوندن و انگشت حواله کردن و ...دان پاره کردن. این حرف امام(ره) و چندین بار هم خودت بهش اشاره کردی آقای شریعتمداری: "هرجا دیدید اسرائیل ناراحت و عصبانی است , بدانید کار درست و مسیر درستی را دنبال میکنید"
  • یه دانشجو A1 ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    زنده باد شریعتمداری مردی که فتنه گران از نامش تنشان به لرزه می افتد دوستش داریم
    • بی نام A1 ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      3 53
      کامنتهای بی نام 16:30:34 و یه دانشجو با نرم افزار هک شدند و به آن منفی زیادی دادند
    • پوریا IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      46 5
      هوای تل آویو چطوره...؟
    • شريعتمدارى EU ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      43 2
      اين كامنت رو هيچ كسى جز خود شريعتمدارى نميتونه گذاشته باشه:))
    • نیما DE ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      36 5
      دانشجوی کجایی شما ؟ دانشجوی مکتب کیهان دیگه ؟
    • علی IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      29 5
      شمردن بلدی؟ 659 منفی تا الان...
    • بی نام A1 ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      27 5
      یه نگاه به آراء منفی و مثبت این نظر نشون میده که کی 7 درصده :))
    • سامان A1 ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      28 4
      ما بیشتر میخندیم قربونت برم،لرزه ی انداممون واسه اینه که چه جوری یه آدمی این همه تهمت و افترا می زنه و آب از آب تکون نمیخوره ولی ..... بی خیال،خدا ستار بهشتی رو رحمت کنه!
    • سينا A1 ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      زنده باد عقلانيت آقاي دانشجوي به اصطلاح دانشجو از تعداد مثبت و منفي ها بفهم كه مردم به فرهنگ بالاي تشخيص حق و باطل رسيدن
    • محمد IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      15 5
      چقدرم لایک مثبت خوردی آقای یه دانشجو ؟!!
    • 1418 A1 ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      19 4
      منفيارو عشقه.
    • بی نام IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      13 3
      تنشان یا دلشان ؟ چون آدم رو اوق میاره فکر کنم دلمون لرزه می افته !!
    • عرشیا A1 ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      15 5
      اینجور که میبینم این مثلا دانشجو چقدر طرفدار هم دارد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • بی نام IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      23 3
      دانشجویی؟ از اونها که هیچ وقت فارغ‌التحصیل نمیشه نه؟ دیدم عکساتونو همه جا هم هستین ماشالله.
    • علی IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      11 5
      منفی ها رو ببین دیگه حرف نزن
    • بی نام IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      18 4
      این پایه تئوری های شریعتمداری که داره میلرزه تعداد طرفدارهای ایشان رو از نسبت نمران منفی این کامنت میشه مشخص کرد
    • بی نام A1 ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      31 5
      فتنه گر تر از شریعتمداری خودشه
    • بی نام A1 ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      32 3
      ازنام شريعتمداري شپش تن كسي تكون نميخوره!!!مگركاسبان فتنه ورانت خوران كه اينروزها اسنادشون داره درميادكه چه ميلياردي خوردن تواين هست سال
    • فرید اهوازی IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      برادر مثلا دانشجو اگه ریاضی یک رو بدون رابطه پاس کردی منفی هات رو بشمار ؟!!!!!!!!!
    • داداش حسین و نتان جون! پیوندتان مبارک! IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      19 4
      زنده باد "نظر نزدیکتر" ! :)
    • بی نام IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      18 2
      توهم زدی داداش!!! انگار جنس اش خوب بوده!!!
    • بی نام IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      13 2
      حیف از نام دانش جو که روی خودت گذاشته ای
    • بی نام US ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      این بیچاره ها آرزوی دانشجو شدن دارند اسمشون رو میذارن دانشجو! چماقدارهای جلوی سفارت انگلیس هم مشتی از همین باصطلاح دانشجوها بودند.
    • سعيد US ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      218 9
      زنده باد مردم، زنده باد شعور و انديشه ى اآزاديخواهي،زنده باد ايران و ايراني...
    • جیم جارموش IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
      7 2
      نمیدونم چرا همش حس میکنم این "یه دانشجو" همون دانشجوییه که تو تمام تظاهرات شرکت میکنه و همیشه تلوزیون نشونش میده ! همون که تو فیلم و عکساش همیشه دهنش شبیه غار بازه و در حال عربده کشیدنه ! 4300 منفی مبارکت باشه برادر !
  • بی نام A1 ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    مرگ بر دگماتیسم
    • بی نام A1 ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      2 57
      چیه شعار مرگ علیه همه مخالفین دولت به جز آمریکا؟
  • ح A1 ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    19 1
    بعضی از اقایون لقک دربارند این هم یکی از اوناس خاک به سر افرادی که ایشون براشون سخنرانی میکنه .حرکت ملت مشخص است ما با هاله مقدس و با هاله سیاهی که از دشمنان بیگانه ساخته اید فریب نمیخوریم پیشرفت و ازادی حق مسلم ماست
    • ع IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
      0 2
      کدوم آزادی منظور شماست؟آزادی خاتمی؟ یا آزادی در سایه ی آمریکا
  • احسان EU ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    28 4
    فکر کنم اصلاحطلبان بودن که حتی دریای خزر رو هم فروختن؟؟؟؟؟ راستی دشت ازادگان خوزستان رو کی به چینیها هدیه داده شریعتمداری؟؟؟؟ خدا رحمت کنه مردگان رو هرجور دلت میخواد قصه و رویا بباف.... به شعور این همه ادم توهین میکنی خودت رو ..... میدونی؟؟؟؟؟ وای به روزی که....
  • امین A1 ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    20 1
    راست گفتا شریعتمداری تو از دوست صمیمی نتانیاهو و اسرائیل کثیف هستی.برو بمیر
  • محمد کریمی IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    42 3
    این سخنان نشان داد دولت ها در ایران خیلی قدرت هم ندارند و یک آدم بی ادب و بی منطق مثل شریعت مداری که برمحور شیطان مداری حرکت می کند هر چه دوست دارد بر زبان می آورد آزادانه و قدرتمندانه! یادش بخیر هاشم آقاجری در دانشگاه حرفی زد و حکم مرگش را صادر کرد ولی این آقا 13000000تفاوت رای را می گویذ7 درصد و می گوید شما به روحانی چسبیدید ما نفهمیدیم روحانی از شماست یا از ما ! اگر از شماست چرا اینهمه به او گیر می دهید و اگر از ما چرا او را به نفع خودتان مصادره می کنید .شاید برای مخفی کردن شکست در انتخابات کار خوبی باشدکه انجام می دهید!
  • iman NL ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    22 2
    این به خودش چگونه اجازه میده که مخالفان خودشو اسرائیلی خطاب کنه ؟! حقوقدانه یا قاضی؟ والله قیافش و طرز فکرش و گفتارش به اسرائیلی های افراطی میخوره
  • محمد از كرمان A1 ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    22 1
    ميكه خود روحاني هم نميخواد ازاد بشن!!!!!!!!كه صحبتاي امروز روحاني رو بشنوي بد نيست...هر جند ميدونم ديوار حاشا براي شما خيلي بلنده.......... امروز روز دانشجو روحاني در جمع دانشجويان دانشكاه شهيد بهشتي : واکنش روحانی به شعاردانشجویان درباره موسوی و کروبی: دولت به همه وعده​هایی که به مردم داده پایبند است اصلاحات زنده باد ....روحاني پاينده باد....
  • بی نام A1 ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    11 48
    آقای شریعتمداری خدا طول عمر با عزت به شما دهد که بسیجی وار مقابل مخالفانتان این گونه سخن گفتید. این جلسه امروز شما مرا به یاد جلسه ای انداخت که در اسفند ماه سال 1370 از سوي دانشكده سينما و تئاتر دانشگاه هنر برگزار شد و «سيد مرتضي آويني» سخنران سومين روز ان همايش بود كه سخنانش به جنجالي‌ترين و پرحاشیه‌ترین بخش اين برنامه تبديل شد. آن روز هم به بدترین شکل ممکن به آوینی و سخنانش تاختند. حتی فضاي حاكم بر مدعوين پس از پايان سخنان شهيد آويني به سطحي از تشويش رسيد كه بيم آن مي‌رفت جمعي از حضار راسا براي ضرب و شتم آويني وارد عمل شوند. در پناه حق باشید.
  • ali IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    46 5
    زنده باد موسوی زنده باد کروبی
  • iman NL ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    40 1
    این آقا از احمدی نژاد که بزرگتر نیست چطور احمدی نژاد دادگاهی میشه ولی این تهمت زن نه؟
  • شين EU ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    32 2
    درود بر شرف دانشجويان شريف دانشگاه شريف
  • مجید IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    19 1
    آقایون کیهانی وقتی خودتون اجازه دفاع به مخالفتون رو نمیدید مخالف تو هم نمذاره تو حرف بزنی . اینا وقتی کسی باهاشون مثل خودشون رفتار میکنه شاکی میشن و دم از آزادی بیان میزنن ولی وقتی ساندیس خورها سخرانی خاتمی رو بهم می زنن صداشون در نماید .
  • بی نام A1 ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    28 3
    مغز این پیرمرد شدیدا متورم شده بطوری که همه چیزو قاطی کرده اسرائیلو اصلاحطلبو جورج سورسو خاتمیو .... همه رو یکی کرده خدا رحمش کنه با این مغز متورم متوهم
  • بی نام A1 ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    42 1
    مردم از این آقا متنفرند من خودم جانباز و فرزند شهید هستم وقتی میبینم این آقا چه طوری به شعور مردم توهین میکنه وادعای حزب الهی میکنه با تمام وجود ناراحت میشم شما همه افرادی که نزذیک و وابسته به امام بودند رو فتنه گر و خیانت کار میدونید ئلی فتنه گر واقعی شمایید که نمیخوایید مردم زندگی خوبی داشته باشند...
  • bi nam A1 ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    19 1
    بد سوخته شریعتمداری!آبو بریز همون جا عزیزم
  • modifyism A1 ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    19 3
    آا شریعتمداری به همه تو هین کردی ننگ بر تو 7در صد و از کجا اوردی رفتی از همه پرسیدی . مرگ بر اصلاح طلب یعنی عین تفرقه . چرا نمیای یه سر بزنی به همین سایت ببینی چندتا طرفدار دارن حمایتت میکنن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1روتو برم به سنگ پای قزوین گفتی زکی . اگه پشتت گرم نبود که الان پیش موسوی و کروبی بودی که.مرگ بر تو
  • محمد A1 ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    18 3
    درود بر خاتمی .درود بر روحانی . ملت ایران از افراطیون با تفکر طالبان صدمات ولطمات شدیدی خورده است . این گروه کشور را در طول 8 سال تاراج کردند و کاسبین تحریم بودند و دشمنی اینان از انتخابات ملت است .منافع این گروه اقلیت در گرو تندروی و تخاصم با دنیاست .
  • بی نام A1 ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    20 0
    چرا برای بعضی تهمت پراکنی و بی تقوایی حدی ندارد
  • امير RO ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    19 1
    اقاي شريعتمداري تو لياقت حضور تو شريف رو نداري. اينجا شريف است و شريف مي ماند.
  • مهدی A1 ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    20 1
    آقای شريعتمداری فقط در حال ريختن بذر کينه و نفرت در بين گروههای مختلف مردم است. تعجب می کنم که با وجودی که راحت به همه تهمت و افترا می زند و تو ذهن مريضش برای همه پرونده سازی می کند ولی نظام عدليه ما تا کنون هيچ کاری باهاش نداشته.
  • بی نام IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    28 1
    نرود میخ اهنین در سراقای شریعتمداری
  • بی نام A1 ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    8 40
    "آقای خاتمی اگه می خواست پاینده باشه با دبیر کل ناتو دست نمی داد..." کسی می دونه این جمله یعنی چی؟
  • رضا IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    23 2
    چه فکر بدی هرکس بانظر من مخالف هست اوامریکایی وانکلیسی است وسهیونیست شریتمداری بدانداکثر داشجویان این کشور فرزندان شهدا وجانبازان هستند انها نمیتوانند اسرائیلی باشند شریعتمداری باید خجالت بکشند وضمن توبه از ملت عذرخواهی کنند
  • عباس A1 ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    33 1
    واقعا کی این رو راه داده به بهترین دانشگاه ایران ؟! حیف تریبون دانشگاه برای همچنین ...
  • حسين IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    20 1
    تو سلامت اين آقا شك دارم
  • نقدی بر یه دانشجو IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    45 1
    اقای یه دانشجو واقعا براتو متاسفم که میگین زنده باد شریعتمداری مردی که فتنه گران از نامش تنشان به لرزه می افتد دوستش داریم .واقعا استدلال شما ها اینقدر هست چقدر باید خواری بکشید مردم جوابتون رو دادند با 700 منفی به شما و تنها 5 مثبت.زنده باد خاتمی و اصلاحاتش
  • محمد حسین A1 ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    22 4
    برادر حسین توجه کردی که از وقتی اومدی تو کیهان روش بر خوردت با اتفاقات تغییر نکرده ؟ هر چیزی پیش میاد یه مشت فرمت اماده داری و حرفاتو میریزی توشو یا علی.....و توجه کردی اگر حدود 10 کلمه را ازت بگیرند عملا روزنامت میشه 1 صفحه ودر ضمن میشه ماهنامه؟
  • مرتضی NL ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    آقای حسین شریعتمداری بسه دیگه تو این هشت سال دیدیم چه کار کردین ، مگه ما چند بار به دنیا میایم که اونم بخوایم برا شما زندگی کنیم ؟ بابا مردم فقط آرامش و رفاه میخوان ، که انگار این آرامش و عقلانیت و آگاهی، منافع شما رو بد جوری به خطر میندازه؟!!
  • بی نام IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    شریعتمداری را اصلا" کی راه داده بیاد اونجا سخنرانی کنه ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
  • بی نام US ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    حرف و عمل آقای شریعتمداری و احمدی نژاد فقط باعث تقویت موضع اسرائیل در دنیا شده است،آقای شریعتمداری لطفا اینهمه باعث تنش نشو،مردم نتایج 8 سال تنش رو دارن با پوست و گوشتشون احساس میکنند.
  • ل.ا IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    28 2
    حال کردم با دانشجو ها.دمشون گرم.فکر کنم آخرین باری بود که شریعت رفت دانشگاه. مرگ بر دروغگو ی افراطی
  • بی نام A1 ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    19 2
    مشت نمونه خروار است! شريعتمدارى يه مشت از اين جماعت دروغگويى هستش كه پشتشون از گرمى داره ميسوزه
  • بی نام A1 ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    20 1
    خدا یک عقل سلیم به جناب شریعتمداری بده.جای ایشون در دانشگاه نیست .اونقدر ادم باسوادمهمی نیست که بخواد برای دانشجو سخنرانی کنه.واقعا مملکت قحتو الرجاله؟
  • بی نام A1 ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    31 1
    مغز رو کلا اسید ریخته روش، یه دور هم با وایتکس کف سابی کرده رفته
  • ملوانی A1 ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    19 1
    حسین نتانیاهو آب بریز اونجاکه داره میسوزه!!!!! " خاتمی,روحانی,هاشمی " دوستتون داریم. کیهان ار ما عصبانی باش و از عصبانیت ب......!
  • ایرانی US ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    21 2
    اقا مملکت به این جور ادمهای منفی نیاز داره چون اگه امثال اینها نبودن ما خاتمی ها نداشتیم
  • مهدی A1 ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    23 1
    این بنده خدا خودشو به قرآن میچسبونه و یه جوری حرف میزنه که انگار دانشجوها جز این مردم نیستند. انگار خدا اینو فرستاده بین یه عده بی دین که مردمو به راه راست هدایت کنه. من میگم تا چند سال دیگه ادعای پیغمبری میکنه و میگه به جای کتاب جزوه میدم.
  • نادر A1 ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    6 40
    اقای شریعتمداری محکم سر حرفت بمان من طرف تو هستم باقی 75 میلیون نفر از عوامل فتنه هستندو جای پیش ما ندارند
  • حسین NL ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    10 56
    چه کرده اقا حسین شریعتمداری . . . ماشالله .. . . بسوزه چشم بدخواهاش که وقتی ایشون تحلیل میده اونا فقط بلدن هو هو کنن و افتخار به هو هو کردن! کاری که فقط از دست یک عده جهان سومی بر بیاد!!!!!!!
  • معلم GB ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    39 2
    شريعتمداري يك ديكتاتور است واگر اسلحه داشت دانشجويان مخالف را به رگبار مي بست .
  • حمید A1 ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    10 46
    سلام بر همه دوستان بنظر من بهتر بود اجازه میداد ایشان در یک جو آرام حرفشان را میزدند بعد یک نقد کارشناسی ارایه میدادید.
    • امیر A1 ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
      2 0
      اشتباه مثبت دادم
  • حسن A1 ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    27 2
    آقا قربونت این آیه که در باره " کف و سوت نوشته " آدرسشو به ما هم بدین ؟؟؟ !!!
  • بی نام IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    36 2
    سنگ پا بفهم دوران تو و احمدی نژاد تمام شده نفهم نگو توهین کردم که تو به بچه های ما در دانشگاه بدترین توهین ها را با نام حزب اللهی کردی مزدور تویی
  • بی نام A1 ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    20 1
    درود بر دانشجوي بيدار و شجاع شريف...
  • حسام + 10 A1 ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    30 1
    آقای شریعتمداری چه کاره هستند که روز دانشجو رفته دانشگاه شریف برای سخنرانی‌؟؟؟
  • بی نام IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    22 3
    بچه تهران نیستی و دماوندی هستی حسین آقا
  • ali IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    27 2
    چند سالشه این شریعتمداری؟چه عمرایی دارن؟
  • مهسا A1 ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    18 0
    وااااااااااااااااااااااااااای! یعنی چقدر بی منطق میتونه یه (آدم) باشه؟؟؟؟؟؟؟
  • حسن A1 ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    22 2
    روزنامه کیهان وشریعتمداری از طیف جنگ طلبان هستند که از هرج ومرج کشور روزی می خورند
    • عبدالصمد A1 ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
      1 2
      جنگ طلب اصلاح طلبان هستند که ایران رامیخواستند درگیردوجنگ ویرانگرکنند یک جنگ به نفع صدام دوجنگ به نفع طالبان
  • بی نام IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    38 5
    لعنت بر شریعتمداری که همیشه سوهان روی اعصاب مردم است.
  • بی نام IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    19 1
    ما 8 سال به توهین بدتر از این عادت کردیم؛ به شعورمون؛ خون خودتون رو کثیف نکنین...این بنده خدا هم میخواد از یکی بشنوه که: فقططططط تو خوبی....
  • بی نام A1 ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    18 1
    این انسان و تفکرش با شعار بر علیه اش دست از سر این ملت بر نمیداره!!
  • بی نام IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    27 5
    من فقط موندم که دانشجویان دانشگاه شریف چطور غیرتشان اجازه داد که شریعتمداری از درب دانشگاهشون بیاد داخل که تازه بعدش بخواهد اونجا سخنرانی کنه و این همه بد و بیراه نثارشان کنه!!! این آقا دیگه فقط مونده بود فحش رکیک به اصلاح طلبان بده!!!! دانشجویان دانشگاه شریف!!! چیکار میکنید؟؟!! فقط درس خوندن براتون مهمه!!!!
  • دلسوز!!! IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    30 2
    افتخار ميكني كه دانشجويان تو را هو ميكنند؟در تمام كشورهاي دنيا اگر دانشجويان كه عصاره سياسي هر كشوري هستند فردي را هو كنند خود شما مياي توي كيهانت ميگي ديگه نميتونه سرشو بالا بگيره!انتظار داري به همه فحش بدي و بقيه وايستن بهت بگن : به به!
  • بی نام A1 ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    25 1
    من قول ميدم چندروزديگه كيهان به برچسب به دانشجويان شريف ميزنه!!!نديدميگم يكي ازالقاب فوقه:فتنه،خاموش فتنه،انحرافي،زنجيره اي،امريكايي -اسرائيلي،جورس سيروس،طرفداردربون كاخ سفيد،پول گرفتن ازشاه عربستان...حرف كه ماليات نداره
  • حقبقت A1 ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    17 2
    عجبا !!! مارا چه میشود ؟ این همه تهمت وافترا به مردم آنهم از زبان کسی که مهر دیانت بر پیشانی خویش زده!!!! بی دلیل نیست جامعه به سمت قهقهرا میرود. خدایا مارا از شر شیاطین حفظ فرما .آمین یا رب العالمین.
  • طلبه ی بسیجی A1 ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    7 63
    این دانشجوها بهتره بذارن دو ترم از دانشجو بودنشون بگذره بعد آروغ روشنفکری بزنن"مرگ بر فتنه گر
  • negin IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    20 1
    شریعتمداری خوب نیست واسه رسیدن به هدفت به هر چی که دم دستت میاد چنگ میزنی .همینطور رگباری تهمت میزنی واقعا که
  • بی نام IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    29 2
    خدارو شکر وضعیت دانشگاه آزاد خیلی بهتره و از این نوع خس و خاشاک(شریعتمداری) سخنرانی ندارند. چون کسی از دانشجویان برای این تفکرات کوچکترین ارزشی قائل نیست.
  • امینی A1 ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    20 1
    صحبتهای اقای شریعتمداری متاسفانه بسیار افراطی و منفعلانه و نشان دهنده اوج ناراحتی وی از واکنش دانشجویان است
  • بی نام A1 ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    18 1
    این اقا چقدر توهین کرد فزض بعضی اصلاح طلبا اصلا با اسراییل اما اومد به همشون و به ما دانشجو ها این تهمت زد واقعا فکر اون دنیاش نمیکنه این ریش برای ادا گذاشته ...والا وقتی اینا رو میبینی یاد زمان حضرت علی ع می افتی
  • بی نام IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    20 1
    بخدا این یارو دیوونه هست!!!!
  • بی نام US ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    17 1
    عاغا الان این سند و مدرک که ایشون میگن که همه حرفه,الان منم بیام بگه ایشون با اسرایل دستش تو یه کاسه این شد مدرک
  • قاسم A1 ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    25 1
    من نمی دونم چی در مورد این بشر!!! بگم ولی همه میدونن این حرف ها چیزی جز رسوا کردن خودشون و افرادی که با جنجال و صحبت های بی مورد توی این ۸ سال به جایی رسیدن سودی نداره! همه جا از این دست افراد پیدا میشن ُ امریکا لابی صهیونیست داره اینجا ما کیهان و یارو رو!
  • بی نام IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    28 0
    خیییییییییییییییییلی روووووووووووووووووو دارررررررررررررررره!!!!!!!!!!.
  • بی نام US ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    26 1
    اوه اوه خیلی حالش بده این دیگه ! ایشون سند این مملکت رو شیش دانگ زده به نامش طلبکار هم هست :) رهبری رو بش بدید راحت کنید خودتونو سنگ پا قزوینه اصن !
  • بي نام IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    27 2
    درود بر خاتمي
  • بی نام IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    25 2
    انتظار داشتیم تاثیر رای مان را ببینیم و امروز به جای شریعتمداری ، خاتمی در شریف سخنرانی می کرد
  • ملت ایران IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    25 3
    "اصلاحات زنده باد/خاتمی پاینده باد"درود بر روحانی ودرود بر ملت اصلاح طلب ایران ....کیهان اسرائیل پیوندتان مبارک...مرگ بر اسراییل...مرگ بر اسراییل...مرگ بر اسراییل و حامیانش که با اونا همسو شده اند .
  • عدالت A1 ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    22 0
    خداوکیلی دانشمندا و روانشناسای مملکت رو باید بیارن رو مغز این بشر مطالعه کنن،ریگی به نفع سران فتنه گروگان گیری میکرد؟؟؟؟really
  • ناشناس A1 ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    22 1
    جناب آقای شریعتمداری خجالت بکش . از جوانی تا پیری از پیری تا به کی !
    • بی نام IR ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
      1 1
      از پیری تا به گور
  • احمد IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    18 2
    دانشجو یان عزیز متشکریم .همان طور که احمدی نژاد کاری کرد که بعد ها اصول گرایان او را بیگانه در جمعشان دانستند . حالا با این حرفهای شریعت مداری میخ آخر تابوت تند روی هم کوبیده شد . تا درس باشد جلوتر از رهبری ندوند و از ایشان خرج نکنند .
  • بی نام A1 ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    تعبیر آقای هاشمی درباره انکار هولوکاست جالب است. می گوید انکار هولوکاست و توجیه ظلم هیتلر، برای صهیونیست ها، مثل این بود که به آدم کوری دو تا چشم بینا هدیه بدهند.این تعبیر خیلی هم بیراهه نیست چرا که نویسنده فیگارو (مارک هنری) همین چند وقت پیش و بعد از حضور آقای روحانی در نیویورک بود که نوشت: اسرائیل تازه بعد از رفتن احمدی نژاد فهمید که چه کسی رفته! قابل توجه آقای شریعتمداری!
  • حافظ IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    8 19
    به نظر من باید به هر دو طرف حق داد هر دو یا جنگ صدمه دیدن ( مثل بسیجی ها و حزب اللهی ها) یا دیگه نمیخوان خونواده ها و بچه هاشون رو از دست بدن (مثل دانشجوهای عزیز داشنگاه صعنتی شریف) من به دانشجو ها و نخبگان این دانشگاه کاملا حق میدم الان بخوایم با امریکا جنگ کنیم ملیون ها نفر دیگم باید کشته بشن تمام نخبه ها به جای اینکه به ملت خدمت کنن باید زیر بمباران کشته بشن از طرفی کوتاه اومدن بیش از حد تاکید میکنم بیش از حد هم درست نیست بهترین راه راه اقای روحانیه اگرم به امریکا امتیازی داده باشیم اصلا بد نیست اتفاقا اگر بتونه جلوی جنگ و خون ریزی رو بگیره خیلی هم عالیه از هر دو طرف دعوت میکنم منطقی فکر کنن مخصوصا اقای شریعت مداری که باید به نخبگان و دانشجویان عزیز اهمیت بدن
  • محسني A1 ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    29 1
    ما هم فریاد می‌‌زنیم: کیهان، اسرائیل پیوندتان مبارک
  • مسعود IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    24 1
    من نميدونم به كدام قاعده و منطقي شريعتمداري حرف ميزنه.خاتمي رييس جمهور بود و نماد جنبش اصلاح طلبان .يقينا نظام و حكومت و مردم به اين موضوع واقف بوده و هستندو وقتي مقام رهبري حكم رييسمهور را تنفيذ ميكند ديگر انتساب ايشان به اسراييل و طالبان و....چه مفهومي دارد .شريعتمداري !برات خيلي متاسفم كه پاشنه آشيل نظام را هدف قرار دادي .اين بود رسم حرمت خون شهيدان ؟همپالگي تو اسراييل منور شده و تو از تنوير افكار هراساني؟وقتي دانشجو ميگويد برو بيرون يعني حرفات مستمع نداره پس بزن به چاك و برو بيرون .رو كه نيست سنگا پاي قزوينه.
  • مصطفی NL ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    23 1
    اه خوب اقای شریعت مداری اگر اصلاح طلبان از تیر و طایفه صدامند ، اگه تحت الحمایه اسراییلند خوب چرا میزارین بیان تو انتخابات شرکت کنند ، همچین حرف میزنه انگار اصلاح طلبا دارن تو سوریه میجنگن .......... شما که از همه چی سند داری یه کم از سند های احمدی نژاد رو کن
  • علی آقا A1 ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    15 60
    حاج حسین قهرمان شلیک کن" شلیک کن که تیر ها (نوشته های کیهان )دقیقا به هدف خورده از جلیزوبلیز انها معلوم است که درست به هدف می زنی .بزن سردار .به امید روزی که منافقین نابود شوند.
  • بی نام IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    25 4
    کی اصلا به این اجازه داده بیاد تو محیط مقدس دانشگاه!!؟!؟!؟!
  • اسفندیار A1 ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    22 3
    ایران با داشتن بزرگانی همچون شریعتمداری دیگر به هیچ دشمنی نیاز ندارد.روحانی خود میداند اگه اصلاحطلبان نبودند رییس جمهور نمیشد. شما هم میدانید
  • علی علیزاده عسگرخانلو IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    10 65
    حق باشریتمداری است برخی ازدانش جویان جوان زودتحریک شده شعاردشمن پسندسرمی زنند
  • بی نام A1 ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    22 1
    اين كاسبين فتنه كي ميخوان دست از سر مردم بردارند؟!!
  • اسی A1 ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    30 2
    اقای شریعتمداری در مقابل ملت زانو بزن و خموش باش.
  • بی نام IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    17 0
    شعری زیبا از آخوند ملا علی همدانی ره: در کشا قـــــــوس حوادث حکما را مثلی است در جهان هر عملی موجب عکس العملی است هر که شد صرف ستـــــــــــم پیشگی اندیشه او عاقـــبت بـــــــر کنــــد اندیشه او ریشـــــــه او روز مظلوم اگر شوم و اگــــــــــر مشئوم است روز ظالم به یقین تیره تر از مظـــــــلوم است
  • بی نام IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    35 1
    اونایی که میگفتن کفش پرتاب کردن نشانه ازادی است چرا الان انقدر شاکی شدن؟
  • ایرانی IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    22 1
    آقای شریتمداری چرا ااز روسیه که در مدت 11یا12ساله درساخت بوشهر سود ها کلانی برده وهنوز که هست از این نیروگاه مردم کشور نفعی ازآن نبرده اند ولی از حرف ها شما وتیترهای روزنامه کیهان در مورد دشمنی باغرب داد سخن بلند میگنی وروسیه وامسال کشور های دشمن راخوشحال میکنی وهمچنین روسیه از قبال دشمنی سودهای کلانی میبرد شما حرف نمیزنی نکند با آنها سر سری داری انقدر که روسیه باین کشور صدمه زده غرب نزده است روسیه از دردوستی بظاهر ولی ازکارت دشمنی که شما وامسال شما درست کردید استفاده میکند و بزیان مردم ایران این را بدان ومطمعن باش مردم ایران دوست دشمن خودرا میشناسد وهمچنین عمل کرد خیلی ها را که به منافع ملی این مملکت صدمه زده اند
  • سام A1 ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    7 42
    خبر انلاین چقدر مغرضانه تیتر زدی گفتی از سخنرانی ممانعت شده این همه سخنرانی را توی دلش که نگفته معلومه شما آره
  • محمد A1 ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    مايه افتخاره كه پياده نظام نتانياهو بر عليه آدم شعار بدن
  • علی IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    35 61
    حرف حق تلخ است طبق فرمایش مقام معظم رهیری درحال حاضر بصیرت وحفظ وحدت مهمترین وظیفه همگان است
  • بی نام IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    آقای شریعتمداری حرف مردم همون حرف دانشجوهاست.بهتره دست از سندسازی و حرف های توخالی برداری!
    • الیمی A1 ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      24 5
      تازه اون حرف دانشجو هاست ..... من اگه بودم ....
  • ehsan A1 ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    6 65
    واقعا دلم برای الواط دانشگاه می سوزه و از آن بیشتر برای خبر آنلاینی ها که با بازتاب دقیق این صحنه معلوم نیست به دنبال چه می گردند؟!!!!!
  • هستی IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    دود از سرم بلند شد وقتی مطالب آقای شریعتمداری را خواندم،ایشان آن خفته ای هستند که خودشان را به خواب زدند و بیدار کردنشان امکان ندارد.تنها می توان ایشان را به خدا واگذار کرد و امید به لطف پروردگار تا هرچه زودتر به راه راست هدایت شان نماید.
  • بی نام A1 ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    دنیا جایی برای زندگی مردمی تا تمامی عقاید است. اگر شما اصوللگراها به این جمله اعتقاد ندارید بهتر است شما و جمعیت بیسواد طرفدارتان از ایران برودید. در ایران مردم اصلاحات میخواهند..............
  • مهدی IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    چه حال خجسته ای داره این آقا !!!
  • بی نام IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    درود بر عقلانیت و اعتدال . درود بر روحانی . درود بر خاتمی . افراط و خودخواهی محکوم به شکست است.
  • بی نام IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    سردار قلم و سردار کلام
  • بی نام A1 ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    مثلا فكر كردين همه خبرآنلاين مي خونن كه نظرات شما رو ارزيابي كنن كسايي كه در برابر اسناد فقط لجبازي مي كنن و ميكن ما درستيم را نميشه گفت دانشجو.شريعتمداري بارها تو دادگاه سندهاشد برده ترس هم نداره اگه بي سند حرف مي زد كه تاحالا صدبار زندوني شده بود تو اين مملكت.چشم ها رو باز كنيد آينده تاريخ قضاوت مي كنه مارو و وطن فروش ها رو.گرچه تا همين الانم خيلي چيزا رو شده اگه متعصب نباشيم
  • سعید A1 ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    زندگی ما به کجا کشیده که امثال شریعتمداری باید بیان داشنگاه شریف حرف بزنند .
  • عليرضا IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    278 9
    دوستان لطفا نظر بدين . اگر نميدونستين ايشون مدير مسئول روزنامه كيهانه و اين ادبيات رو ميشنيدين حدس ميزدين شغل و جايگاه اجتماعي اين ادم چيه؟
  • ata A1 ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    این شریعتمداری دیگه واقعا به توهم گفته زکی تخیلات خودشو میگه بعد میگه مجبورم کردین اطلاعات با ارزشی رو براتون رو کنم اخه تو یه سند بیار ...
  • استاد شریف A1 ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    به دانشجویان شریف افتخار میکنم. دوستتون دارم بچه ها ......
    • بی نام A1 ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      30 4
      منم به شما نخبگان کشور افتخار می کنم
    • بی نام A1 ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
      3 3
      مخلص استاد گرامی
  • بی نام IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    احمدی نژاد 8 سال گفت بگم بگم شریعتمداری 36 سال
  • حقیقت گو IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    24 0
    آقای شریعتمداری، حالا ما مجبور بودیم خودمان را به روحانی بچسبانیم، شما چرا مجبورید الان از آقای روحانی که اگر رئیس جمهور نبود، خائن هسته ای اش می خواندید با این عبارات محترمانه یاد کنید و خط او را از خط خاتمی و دیگر اصلاح طلبان جدا کنید و خودتان را به او نزدیک نشان دهید؟!!!!
  • صادق مهدی علوی IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    18 0
    مگه نظر من توهین یا جسارت بود به آقای شریعت نداری.که کامنتمو نزاشتین تو قسمت نظرات.
  • بی نام A1 ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    14 57
    بسیجی واقعی حسین شریعتمداری
    • بی نام A1 ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
      7 2
      عزیزم ایشون بسیجی است نه بسیجی واقعی یعنی از بسیجی بودن فقط کتک زدنشو بلده
  • بی نام A1 ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    24 1
    شریعتمداری ودوستانشو به خدا واگذار کردم
  • ابی A1 ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    7 53
    خوشم میاد حرف راست رو میزنه ولو اینکه تلخ باشه
    • بی نام IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
      9 1
      باید می گفتی خوشم میاد حرف میزنه ولو اینکه دروغ باشه
  • داریوش IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    20 1
    شریعتمداری و همفکراش اسمشونو گذاشتن حزب اله و با خشنونت و خود خواهی که در جامعه راه انداختن بیشتر اسلام گریزی را به جامعه هدیه میدهند تا اسلام گرایی
  • بی نام A1 ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    24 2
    فکر می کنی 35 سال وطن فروشی به روسیه وطن فروشی نیست. شاید به عقیده شما وطن فروشان باید خاک کشور را میفروختید تا وطن فروشی کامل می شد.
  • سوال از آقای شریعتمداری A1 ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    29 1
    حسین آقا شما که تو تحریریه روزنامت به کلیه اطلاعات محرمانه دسترسی داری لطفا به قوه قضاییه کمک کن بتونه ریشه اختلاس 3000 میلیاردی رو بخوشکونه
  • محمد FI ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    4 10
    خدا رو شکر که هنوز آدمای شجاع تو مملکت ما زیادن اگر قرار به هو کردن و حرف نزدن باشه کاری که نداره از عهده دو طرف بر میاد همونطور که شما می تونید ما هم می تونیم باید شما اینقدر که از دموکراسی حرف می زنید یه کم بهش عمل کنید تا کی می خواهید فریاد بزنید و عمل نکنید؟ فقط با این کارا ..............
  • بی نام IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    7 2
    صدا و سیمان! چرا از این وقایع دانشگاه چیزی نگفت و اصلا به روی خودش نیاورد؟در ضمن فقط صدای مرگ بر آمریکا و اسرائیل و انرژی هسته ای حق مسلمه و اینا رو در سخنرانی دکتر روحانی پخش کرد که آقای روحانی گفت شما هر دو گروه شعارهای جالبی میدین!دقت کنید هر دو گروه یعنی یک گروه هم داشته شعارهای دیگه ای میداده که اصلا به مذاق صدا و سیمان خوش نیامد و پخش نشد.باز دمش گرم آقای دکتر روحانی که پته صدا و سیمان را رو آب ریخت با گفتن یک جمله فقط:شما هر دو گروه!!!یعنی یک عده هم میگفتن کار و اشتغال و اقتصاد خوب و ازدواج و زندگی بدون فشارتحریم و تورم حق مسلم ماست.
  • بی نام A1 ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    5 13
    خاتمی آب دزدک است وآب مردم اصفهان را به یزد برد . ااین کار کار یزیدیاست نه حسینی اینقدر سنگ اورا به سینه نزنید که اگه بیاد معلوم نیست چه چیز دیگری را می خواهد به یزد ببرد.
  • مجید IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    5 14
    درود بر مقام معظم رهبری و انتخاب با بصیرت ایشان برای روزنامه کیهان!!!
  • فرزاد A1 ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    5 13
    آقای شریعتمداری شماکار تونو ادامه بدیدمابسیجیاحامی نظامیم-خداوند درقرآن به نشانهای مختلفی برای هدایت گمراهان اشاره میکنه وادامش میفرماد ولی اکثرشان ایمان نمی آورند-افلا یتفکرون,افلایتدبرون...
  • بی نام DE ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    11 1
    من چندبار از شما خوهش کردم که این خودش یک نظر سنجی است لطفا به اقای شریعمت داری زنگ بزنید ببند چقدر نظر مردم باتوهمی که دارند متفاوت است وبه نظر مردم احترام بگزارند این همه بنام دین ومزهب عوام فریبی نفرمایند .
  • مهرداد IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    1 13
    بنظرم دانشجویان عزیز توهین نباید میکردند چون در این صورت مثل خود آن افراطی ها میشدند ،باید خیلی محترمانه سالن را ترک میکردند تا اون بابا بشینه برا کسایی که از بیرون با خودش آورده بود سخنرانی تکراری کنه و براش هورا بکشند....
  • بوشناس A1 ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    5 3
    علم و دانش و هورا کشیدن چه معجونی . منطق و استدلال و هورا کشیدن چه دانشجویی ، اینقدر داد بزن هورا بکش تا کشش دره
  • رضا IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    5 14
    متاسفم برای کسانی که دم ازآزادی بیان حرف میزن ولی هو می کنن دانشجو منصف کوش میکند درست انتقاد می کندهرچند مخالفش باشند تاکی بگوییم آزادی آزادی ولی هرجا باب میل ما باشد بگوییم اینست آزادی
  • سالار A1 ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
    4 3
    شعار زنده باد مخالف من را هم دیدیم
  • نسیم IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
    6 3
    دانشگاه شریف دیگه کسی رو سراغ نداشت روز دانشجو دعوت کنه واسه سخنرانی؟ ایشون جز کدوم قشر جامعه اند که با این حرفا خودشونو مضحکه عام و خاص کردن؟البته حقم دارن. بقول دوستمون ایشون انقد پشتش گرمه که داره دیگه از گرما میسوزه
  • عاشورا IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
    6 7
    میگن دروغگو حافظه خوبی نداره اینها!!!!اینایی که دم از زنده باد مخالف من و با ادبی و قانون مداری میزنن تحمل دو سه تا حرف مخالف رو ندارن!!عجب رویی دارن این جماعت!!ضمنا افراطی اونایی هستن که تو روز عاشورا دست از کف و سوت و رقصیدن نکیشدند......یا حق
  • نسرین IR ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    4 7
    آقای شریعمتمداری دمت گرم خوب پوز این اصلاحاتو به زمین زدی. باید بیشتر میگفتی تا کی ما باید بخاطر کارهای احمقانه اصلاحاتی ها بسوزیم
  • شهروند IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    6 0
    درود بر رهبر و هر كس مايه سربلندي و سرفرازي اين كشور است .
  • مراغه IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
    6 1
    درود بر یار یاور رهبر عزیز
  • بی نام US ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
    0 6
    نه بسیجیم نه حزب اللهی اما اینو خوب میدونم که همه اینها واقعیت بوده که شریعتمداری گفته.خیلی باید ساده باشی که فکر کنی امریکا و اسراییل بیکا ر نشستن فقط تحریم و تهدید میکنن "نه خیر اونا دارن کار میکنن.برای کار کردن هم نیاز به تفکری نزدیک به خودشون دارن وکی بهتر از اصلاحات.و نمونه های فراری شون هم که الان لندن نشینن مثل مهاجرانی و مسعود بهنود و سوش و...اصلاح طلب بودن.یه پازل بچینین کنار هم به جواب میرسین دوستان
  • مهرانا FI ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    0 0
    حالا اگه ایشون توهین کرد شما تو نظراتتون چیکار کردید!!!!!!!!! از حق نگذریم حرف حساب زده دانشجو استدلال بدون سوگیری یادت نره***