مهر نوشت:

سردار سرلشگر یحیی رحیم صفوی مشاور عالی فرمانده کل قوا در مراسم گرامیداشت 16 آذر و شهدای دانشجو که امروز شنبه در سالن بصیرت دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد گفت: اگر مسئولان این دانشگاه صلاح می​دانند روز 16 آذر را روز تجلیل از شهدای این دانشگاه نیز در نظر بگیرند و هر ساله مراسمی به همین مناسبت برگزار شود.

اهم سخنان مشاورعالی مقام معظم رهبری در ادامه می آید:

* حدود 64 سال است که یک مشت صهیونیستی پلید کشور فلسطین را اشغال کردند و حدود 5 میلیون از فلسطینی ها در کشورهای همسایه آواره شدند. چرا اینها به این روز افتادند؟ کشورهای عربی 5 بار با رژیم صهیونیستی جنگیده اند و در تمامی آنها شکست خورده اند اما چرا در جنگ 33 روزه و 22 روزه نوار غزه اسرائیل با شکست مواجه شد چون در گذشته کشورهای عربی یا با آمریکا بودند یا شعار ناسیونالیسم عربی سر می دادند و نه شعار اسلامی اما در جنگ 33 روزه و 22 روزه حزب الله لبنان پیشانی بند فرزندان ایران را بر سر بسته بودند و همین طور حماس نیز شعار پان عربیسم را کنار گذاشتند و مقاومت فرزندان ایران را الگو قرار دادند.

* حماسه 16 آذر سال 1332 زمانی شکل گرفت که نیکسون معاون رئیس جمهور آمریکا به ایران آمد و شاه 3 دانشجو را قربانی کرد. روز 16 آذر با گذشت زمان به فراموشی سپرده نمی شود. پیام 16 آذر را باید دانشجویان فعلی برای مبارزه با استکبار و رسیدن به استقلال در یاد داشته باشند.

* آمریکا سیاست فریبکارانه و قلدرمآبانه دارد اما ملت ما با تدبیر مقام معظم رهبری و با اجرای دولتمردان ایران که منتخب ملت ایران هستند از این چالش های اقتصادی عبور می کند و به ساحل امن پیشرفت، امنیت و حرکت متعالی خواهد رسید.

* علیه ایران توطئه نکنید، با ایران مشارکت داشته باشید و دوستی با ایران را به کشورهای دیگر ترجیح بدهید چون به نفع شماست زیرا اگر یک روزی خواستید سرنگون شوید آمریکا به شما وفادار نخواهد بود و ایران همیشه باثبات است و قدرتمند.

* ما ملت متمدن و بافرهنگی هستیم. کسانی که علیه امنیت این کشور قیام کردند و بیانیه دادند از نظر قضایی حکمشان روشن است و در همه کشورها در موارد امنیتی قوانین محکمی وجود دارد.

29295

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 326369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    20 4
    بله در قوانین کشور حکم فردی که با بزرگ ترین ثروت تاریخ کشور بزرگترین بدهی رو به بار اورده معلوم نیست فقط حکم کسایی که علیه این وضعیت و وضعیت دیگه ای که هممون می دونیم چی بود بیانیه دادن روشنه.... این تعریف روشن و واضح مملکت بی قانونه.
  • بی نام A1 ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    10 1
    شما سرهنگی سردار! کار قضاوت را به حقوقدانان بسپار. آخر ت خودت را به دنیای دیگران نفروش.
  • بی نام A1 ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    7 1
    خدايا اين موضوع 88 كي تموم ميشه كه ديگه توي مغزمان جاي خالي ديگري داشته باشيم و چيزي نو و زيبا جايگزين آن كنيم . ترا خدا بس كنيد ببنديد اين كتاب رو خسته شديم .
  • بی نام A1 ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    9 1
    وای به حال ملتی که سرهنگ هایشان به جای دادگاه حکم صادر کنند
  • منصف IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    1 4
    تکلیف کسانی که با تهمت و دروغ و عوامفریبی باعث سست شدن پایه های این نظام شدن چیه ؟ اونایی که با دزدی و بی تدبیری و قرار گرفتن در مقابل قانون و رهبری این نظامو به تمسخر گرفتن ! اونایی که همه رو به این نظام بدبین کردن تکلیفشون چیه ؟