تسنیم نوشت:

 مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور آمریکا در اولین نشست سالیانه حقوق بشر در واشنگتن با اشاره به حضور برخی مقامات ارشد کشورمان در شبکه‌های اجتماعی خواهان دسترسی مردم ایران نیز به این شبکه‌های اجتماعی شد.
سوزان رایس، مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور آمریکا در اولین نشست سالیانه حقوق بشر در واشنگتن،‌ در بخشی از اظهارات خود ضمن طرح ادعاهای واهی خود درباره نقض حقوق بشر در کشورمان گفت: "در ایران، در حالی که پتانسیل دستیابی به یک راه‌حل دیپلماتیک را درباره مسأله هسته‌ای مورد آزمایش قرار می‌دهیم، نگران هستیم که آیا در امتحان دیگر یعنی حقوق بشر نیز شاهد پیشرفت خواهیم بود؟"

مشاور امنیت ملی کاخ سفید در ادامه اظهارات خود افزود: "تحریم‌های ما درباره نقض حقوق بشر در ایران و نیز حمایت ما از حقوق اساسی ایرانی‌ها ادامه خواهد داشت."

وی در بخش پایانی اظهارات خود درباره ایران با اشاره به حضور برخی مقامات ارشد کشورمان در شبکه‌های اجتماعی خواهان دسترسی مردم ایران نیز به این شبکه‌های اجتماعی شد. "مردم ایران به مانند رهبران‌شان مستحق بیان عقاید‌شان به صورت آنلاین و از طریق رسانه‌های اجتماعی هستند."

این سخنان رایس در حالی مطرح می‌شود که کاربران ایرانی از بسیاری مزایای اینترنتی به مانند وب‌سایت‌ها، وب‌لاگ‌ها و انواع شبکه‌های اجتماعی مجاز ایرانی و غیرایرانی برخوردار هستند.

شایان ذکر است که اخبار منتشر شده حکایت از این دارد که رئیس‌جمهور آمریکا در سال 2011 فرزندان خود را از استفاده از فیس‌بوک محروم کرد.

26149

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 326067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    118 6
    حق استفاده از فیس بوک و یوتوب مثه حق غنی سازی و حق استفاده ی صلح آمیز از انرژی هسته ایه!!!
  • بی نام IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    16 31
    این تسنیم از کجا پیداش شده وابسته به کیه؟
  • بی نام EU ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    86 1
    «این سخنان رایس در حالی مطرح می‌شود که کاربران ایرانی از بسیاری مزایای اینترنتی به مانند وب‌سایت‌ها، وب‌لاگ‌ها و انواع شبکه‌های اجتماعی مجاز ایرانی و غیرایرانی برخوردار هستند.» وقتی جوابی ندارید بدید برای چی این حرفای بی ربطو به هم می بافین؟ شبکه های مجاز رو کی برای ما تعریف می کنه؟ دولت؟ خب این که عین نقض حقوق بشره
    • بی نام A1 ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      51 1
      دمت گرم
  • خلیج فارس A1 ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    4 21
    خوب برادر بی نام شما که تو تدبیر حرف ندارید اونو که درست کردین اینم یه فکری براش بکنید شاید ارتباطات سریع تر برقرار بشه!!!!
  • امیر IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    32 1
    "این سخنان رایس در حالی مطرح می‌شود که کاربران ایرانی از بسیاری مزایای اینترنتی به مانند وب‌سایت‌ها، وب‌لاگ‌ها و انواع شبکه‌های اجتماعی مجاز ایرانی و غیرایرانی برخوردار هستند." خب پ چرا اون مقامات ایرانی که دارن از شبکه های اجتماعی بزرگ(فیسبوک و تویتر) استفاده میکنن، از این شبکه ها استفاده نکنن؟!
  • بی نام IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    5 8
    والا ایرانیا تو شبکه های اجتماعی غیر از نازی جون قربونت برم و عسل جون چه خوشکل شدی و تولدت مبارک وجوک ترکی وشیرازی وزنجانی وعکسای دشمن کور کن کار دیگه ای نمیکنن هرادم عاقلی که فیس بوک درست میکنه بعد ارز چند ماه کنجکاویش برطرف میشه حوصلش سر میره خودش خسته میشه بیخیالش میشه
  • بی نام IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    2 24
    امریکا بهتره دیگه از حقوق بشر سخن نگه ، بهتره اول بره از عربستان و ترکیه و القاعده اجازه بگیره بعد بیاد حرف بزنه.
  • بی نام IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    3 14
    برعکس چیزی که شب تا صبح توی گوش ما می خونند امریکا رو خیلی راحت میشه با پول خرید چرا که برای هیچ چیز جز پول ارزشی قایل نیست. نمونش همین عربستان و قطر که با کاسبکاری امریکا جهان و حقوق بشر رو به تمسخر گرفتند.
    • بی نام IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
      8 2
      توهم زدی