ایسنا نوشت:

 

سخنگوی دولت در واکنش به درخواست احمدی‌نژاد نسبت به برگزاری مناظره با رییس جمهور، یادآورشد که جامعه در حال حاضر نیاز به آرامش دارد و ما وقت این حرف‌ها (برگزاری مناظره و واشکافی‌ها) را نداریم.

محمدباقر نوبخت درباره‌ی درخواست مناظره احمدی‌نژاد با روحانی گفت: آقای احمدی‌نژاد به آمارو ارقام مطرح شده در گزارش و نادرست بودن آنها اشاره کرده است و بنده لازم است تاکید کنم جناب آقای رئیس جمهور در گزارش صد روزه به مردم از آمار و ارقامی استفاده کردند که این آمار را مراجع رسمی کشور مثل مرکز آمار ایران بیان کردند.

وی افزود: البته باخبر شدم که رئیس محترم مرکز آمار در جهت دفاع از صحبت‌های آقای روحانی مصاحبه‌ای داشتند و باید دانست که رئیس مرکز آمار ایران همان مدیر محترمی است که در زمان آقای احمدی‌نژاد فعال بودند و ما هیچ یک از معاونین آن مرکز را تغییر ندادیم و این عزیزان از همکاران آقای احمدی‌نژاد هستند و هیچ اشکالی نیست که اگر ایشان نسبت به این آمارها تردیدی دارند به همکاران خود در این مرکز مراجعه کنند و مستنداتی را دریافت کنند.

وی افزود: طی 8 سال گذشته آقای احمدی‌نژاد بر حسب مسئولیتشان مرتب اعداد و ارقامی را بیان می‌کردند و شاید آن زمان هم نسبت به این آمار و ارقام برای محققان شبهاتی وجود داشت، اما به هر ترتیب امکانات رسانه‌ای در اختیار ایشان بود و ایشان می‌توانستند این آمار را بیان کنند. حتی روز آخر سخنرانی‌شان آماری داشتند که قابل تامل بود و به هر ترتیب مسئولیت‌ها و اختیارات این فرصت را برای مدیران فراهم می‌کند.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: حالا که جناب آقای احمدی‌نژاد فرصت بیشتری دارند می‌توانند مطالعات بیشتری هم داشته باشند. اگر چه این فرصت را برخی از مدیران قبلی نداشته‌اند و اکنون هم می‌بینیم که رسانه‌ی ملی فرصتی را برای یکی از وزرای سابق ایجاد کرد حال مساله‌ای نیست، اما به هر ترتیب باید گفت آنچه که جناب آقای دکتر روحانی اعلام کردند غیر از ارزیابی عمومی از مستندات آماری و واقعیت‌های اقتصادی نیست چنانچه هم اکنون همگان می‌دانیم که گرانی و تورم چقدر است و مردم نسبت به آمار بیکاری جوانان اطلاعات لازم را دارند.

وی اضافه کرد: همچنین همه می‌دانند که نمی‌توان برای پرداخت یارانه‌ها فقط به منابع حاصل از افزایش قیمت‌ها اکتفا کرد بلکه باید از بودجه‌ی عمومی هم برای آن صرف شود و این واقعیت روشنی است.

سخنگوی دولت در ادامه اظهار کرد: البته من این را عرض کنم طبیعی است که دولت به منابع بیشتر اطلاعاتی به ویژه عملکردهای گذشته دسترسی دارد اما قصد آقای رئیس جمهور این نیست که دوباره آن آمارها را واشکافی کنیم.

نوبخت با بیان این که جامعه در حال حاضر نیاز به آرامش دارد، تصریح کرد: ما وقت این حرف‌ها (برگزاری مناظره و واشکافی‌ها) را نداریم . همه‌ی دوستان ما به صورت تمام وقت فعالیت می‌کنند. ممکن است یک عده فرصت بیشتری داشته باشند . و ما به هر ترتیب درگیر این مباحث نخواهیم شد، اما امکان نقد دولت برای همه‌ی شهروندان عادی کشور فراهم است.

وی همچنین در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر این که برخی نسبت به گزارش صد روزه‌ی آقای رئیس جمهور انتقاداتی داشتند و معتقد بودند که آقای روحانی باید نسبت به مسائلی چون آزادی‌های مدنی، و حقوق شهروندی مطالبی را بیان می‌کردند اظهار کرد: قطعا این گزارش اولین گزارش آقای روحانی به مردم نبود و آخرین گزارش هم نخواهد بود.

وی گفت: در هر یک از این گزارش‌ها به فراخور انتظار عمومی مباحث مختلف مطرح می‌شود و در گزارش‌های بعدی به مباحث فرهنگی و اجتماعی بیشتر پرداخت خواهد شد و به هر ترتیب همه این رویکردها در یک مصاحبه نمی‌گنجد و آقای روحانی در مصاحبه‌های بعدی به سوالات و انتظارات دیگر اشاره خواهند کرد.

سخنگوی دولت همچنین پس از پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اعلام کرد که استاندار‌ان استان‌های قزوین و بوشهر در جلسه امروز مشخص شدند.

وی افزود: مرتضی روزبه در این جلسه به عنوان استاندار قزوین و مصطفی سالاری نیز به عنوان استاندار بوشهر انتخاب شدند.

محمدباقر نوبخت در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با مورد توجه قرار دادن ارائه لایحه بودجه 93 به مجلس، اظهار کرد: با توجه به آخرین هماهنگی‌ها ارائه لایحه بودجه روز یکشنبه هفته آینده به مجلس انجام خواهد شد. آقای رییس‌جمهور در روز یکشنبه نه تنها درباره بودجه نطق خواهند داشت و مشخصات، ویژگی‌ها و امتیازات آن را بیان می‌کنند، بلکه در کنار آن از عملکرد قانون برنامه پنجم در سال 91 و 90 نیز گزارشی را ارائه خواهند داد. اگرچه گزارش از سال 90 در تعهدات قانونی دولت نبوده است، اما از آنجا که حق مردم این است که عملکرد قانون برنامه را در سال 90 بدانند این گزارش آماده شد.

نوبخت در ادامه از نمایندگان مجلس و به ویژه ریاست مجلس تشکر کرد و گفت: دیروز در مجلس طرحی با قید دو فوریت مطرح بود و مشخصا درباره اصلاح بند «ب» ماده 65 قانون برنامه پنجم مباحثی مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود:با توجه به این‌که دولت اجازه داشت از خدمات بازنشستگان برای مشاغلی که در قانون از آن به عنوان "مقامات" یاد می‌شود استفاده کند و دولت می‌خواست از خدمات 24 نفر از بازنشستگان استفاده کند و مجلس محترم طی آن طرح دو فوریتی برای ممنوعیت و لغو استفاده از این 24 نفر را مورد توجه قرار داد که البته مجلس به آن رای نداد ، ما می‌توانیم از این تعداد از بازنشستگانی که دارای تجربه خوبی هستند استفاده کنیم.

نوبخت تاکید کرد: طی دولت‌های هفتم و هشتم جمع بازنشستگانی که از آنها دعوت به کار شده بود 669 نفر بود. در دولت‌های نهم و دهم نیز این رقم 984 نفر بود، اما در دولت یازدهم از ابتدای آن فقط از 24 نفر استفاده شده بود.

وی گفت: البته این موضوع را مورد توجه قرار می‌دهم که به هیچ وجه قرار بر این نیست که عرصه‌ها به غیر از جوانان واگذار شود و آقای رییس‌جمهور همواره استفاده از نخبگان و جوانان و به ویژه زنان در مشاغل اجرایی را مدنظر قرار داده بودند، اما ما فرصت برای آزمون و خطا در پست‌های حساس نداریم و استفاده از این تعداد بازنشستگان در مجموع منافع ملی را به همراه داشت.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 325964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 193
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ملت ارام A1 ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    احسن اقای نوبخت جوابی بسیار منطقی واصولی دادید خداوند در همه لحظه ها یارتان باد
  • پرسپولیس IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    0 3
    الله اکبر احسنت !
  • بی نام IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    0 4
    واقعا كشور احتياج به ارامش دارد گروه هوچى گرها فراموش نكنيد بقاى انها در بى نظمى است
  • بی نام IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    معلومه وقت ندارید چون که بسیاری از وقت را سیاهنمایی ها گرفته.
    • اس اس A1 ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      5 9
      شما حرص بخور،همونجور که ما ۸ سال حرص خوردیم
    • بی نام A1 ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      3 7
      حقیقت گذشته سیاه است. دولت جدید نتها حقیقت را نمایان می کند.
    • بی نام IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      2 1
      بسیاری اشتباهه همش را سیاه نمایی گرفته
    • یکی از مردم A1 ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      3 6
      ببخشید جمع کردن سیاه کاری های شما وقت برای مناظره (بخوانید شامورطی بازی) نمیذاره. ببخشید که گفتن گوشه ای از واقعیاتی که مردم با گوشت و پوستشون احساس میکنن از دید شما سیاه نمایی محسوب میشه. راستی بد نیست بدانید که آمار ارایه شده توسط سازمانی گرفته شده که مسولینش هنوز همون قبلی ها هستن.
    • بی نام IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      2 2
      سیاهنمایی چیه عزیز یاخودت وضعت خوبه یااینکه سرکردی زیر برف.
  • علی اصغر A1 ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    اقای نوبخت خوشم اومد خوب جوابشو دادی .
  • بی نام A1 ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    احسنت گل گفتی .....
  • بی نام IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    2 3
    بهتره یک صندلی تو پارک ملت بدن به احمدی تا با مرتضی حیدری گل بگن و گل بشنفن .مردم وقت این بازی ها رو ندارن .
  • بی نام IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    5 4
    وقتشو دارین خوبم دارین دل و جگروشو ندارین همینو بس
  • بی نام A1 ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    1 3
    درود بر دکتر روحانی
  • بی نام A1 ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    ایول عالی بود این واکنش
  • بی نام US ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    آفرین پاسخ خوبی بود.
  • بی نام A1 ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    اما امکان نقد دولت برای همه‌ی شهروندان عادی کشور فراهم است.
  • بی نام A1 ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    1 2
    آری همان صدا و سیمایی که فرصت دفاع از رئیس وقت مجلس خبرگان رهبری و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای دفاع از سابقه درخشان و افتخارات انقلابی اش گرفت اکنون برای طرفداران و وزرای احمدی نژاد فرش قرمز پهن می کند......زهی خیال باطل!!! راستی آیا صدا و سیما هنوز پیام انتخابات 24خرداد را درک نکرده است؟
  • بی نام IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    1 2
    تیتر و مطلب اضافه شده در پرانتز در متن خبر کاملا مغرضانه است ایشان نگفته ما وقتی برای مناظره نداریم (که شبیه نوعی فرار به نظر بیاید) بلکه اشاره کرده وقتی برای واشکافی آمارهای گذشته نداریم (یعنی دیگر نباید وقت تلف کرد).
  • بی نام A1 ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    "شهروندان عادي" خيلي خوب بود. مرسي دكتر جان.
  • بشير IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    3 2
    چطور وقت داريد24 ساعت تمام , تمام كارهاي دولت پيشين را گزاف ,... بخوانيد به طوريكه به نظر ميرسه اصلي ترين كار دولت نفي، دولت گذشته و گاهي هم مسأله هسته ايست معلومه كه كسي كه يه جانبه به قاضي ميره ناراضي بر نميگرده ما منتظر برگزاري مناظره مي مونيم يا علام الغيوب
  • بی نام IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    آفرين...
  • مصطفی NL ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    0 3
    اخ جانم از این جواب .... ولی من جای احمدی نژاد باشم یه چندتا نامه دیگه مینویسم شاید در جواب یکیش یه تراول 50 تومنی بیاد
  • مسعود A1 ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    شهروند عادی رو خوب اومدی
  • بهرام NL ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    0 5
    اه چرا وقت این کارها رو ندارین ؟؟؟ اقای احمدی نژاد که زمان ریاست جمهوریشون خیلی وقت این کارهارو داشتن ... البته شاید دلیلش اینه که شما در سطح مدیریت جهانی کار نمیکنین چون اونجا وقتش خیلی بیشتره
  • بی نام IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    بگو میترسیم
    • هادی A1 ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      3 4
      ترس از هم صحبتی با یک دروغگو
    • بی نام A1 ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      2 3
      معلومه فعلا کی ترسیده داره نامه میده
    • بی نام A1 ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      28 5
      آخه از چیییییییییییییییی؟؟؟؟؟
    • بی نام IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      19 4
      آره بابا ما می ترسیم!بیخیال شو برو .......بذار زندگیمونو بکنیم.
    • رهگذر IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      2 2
      چيه شما فكر كرديد بعد از هر مناظره و ... طرف رييس جمهور ميشه ؟؟؟؟!!!!! نه بابا بريد بخوابيد ...
  • بی نام IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    بهترین جواب ممکن
  • ايراني A1 ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    ممنونيم آقاي نوبخت بابت پاسخ به جا و صحيحتون
  • سعید A1 ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    2 2
    افکار عمومی تشنه ی حقیقت انتظار برگزاری چنین مناظره ای را در فضایی آزاد دارند. بدین ترتیب به انتظار مردم در خصوص تغییر و تحول در رویکرد به آزادیهای اجتماعی و فرهنگی هم عملا پاسخ داده شده است.
  • مینا A1 ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    0 3
    چرا نباید این فراهم شود؟ بدین شکل جناح راست از احمدی نژاد بتی میتراشد که حرفها داشت و .... آقا در خصوص همین استفاده از بازنشستگان ببینید جوان امروز چی تیتر کرده و واقعیت چه بوده. علی الظاهر 669 و 984 کوچکتر از 24 است.
  • majid A1 ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    وقت سیاه نمایی دارید وقت مناظره برای مشخص شدن واقعیت ندارید یا محمود راست میگه یا حسن دو حالت بیشتر نداره
    • مصطفی NL ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      هیچی اصلا شما راست میگین :))))))))))))))))
    • مرتضی A1 ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      4 4
      آقا مجید که صد تا کامنت گذاشتی یعنی تورم 40 درصدی و نرخ رشد اقتصادی منفی 5 درصد دروغه؟ راستی احمدی نژادتون غیر از سیاه نمایی در مورد کل 24 سال قبل از خودش مگر چیز دیگری هم می گفت؟
    • بی نام A1 ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      4 4
      محمود مگه راست هم میگه؟!
    • هادی GB ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      2 4
      لطفا وقتی مثبت و منفی هارو میبینی دیگه خاموش باش!!!
    • سروش IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      2 6
      آقا وقتی محمود خوابه که نمیشه بیدارش کرد . در ضمن با آمارهای دروغ احمدی نژاد که نمیشه مقابله کرد
    • علی A1 ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      2 2
      آره حالا شد سیاه نمایی تا دیروز بیان حقایق بود الان شد سیاه نماییییی چیزی که عوض داره گله نداره بردار بریزید اون جایی که آفای احمدی نژاد گفته بود میسوزه
    • ب.ا FI ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      5 2
      مناظره کردن هنر اون کسی هست که دارید سنگشو به سینه می زنی مجید جان دلبندم! این که چه کسی داره راست می گه و کی دروغ که مشخصه.. مناظره های گذشته از نوعه بگم بگم این مسئله رو به خوبی مشخص می کنه.. سیاه هست.. دیگه نیازی به سیاه نمایی نداره
    • بی نام IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      3 4
      احمدی نژاد باید محاکمه بشه الان وقت مناظره نیست
  • majid A1 ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    بله مشخصه همشون ترسیدن
    • بهرام NL ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      0 10
      مجید جان دلبندم اینقدر حرص نخور ماشاالله کامنت میده 3تا 3تا
    • بی نام IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      6 4
      محمود خطرناکه حسن
    • بی نام IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      3 6
      اشتباه مثبت دادم. خیلی خوب جواب دادند. ترسیدن!؟ محکم و با قاطعیت بود.
    • رضا ازرشت A1 ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      0 1
      بیشین بینیم بابا
    • محمد IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      6 10
      بله شاید ترسیدن چون واقعا جناب احمدی نژاد توانایی خاصی در نگاه کردن به دوربین و دروغ گفتن داره و در عوام فریبی هم بسیار هنرمند و ماهرند...
    • بی نام IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      5 3
      دیگه بیا بیرون از توهم برادر، بیا بیرون.... روز هجران و شب فرقت یار آخر شد زدم این فال و گذشت اختر و کار آخر شد آن همه ناز و تنعم که خزان می‌فرمود عاقبت در قدم باد بهار آخر شد شکر ایزد که به اقبال کله گوشه گل نخوت باد دی و شوکت خار آخر شد صبح امید که بد معتکف پرده غیب گو برون آی که کار شب تار آخر شد آن پریشانی شب‌های دراز و غم دل همه در سایه گیسوی نگار آخر شد باورم نیست ز بدعهدی ایام هنوز قصه غصه که در دولت یار آخر شد ساقیا لطف نمودی قدحت پرمی باد که به تدبیر تو تشویش خمار آخر شد در شمار ار چه نیاورد کسی حافظ را شکر کان محنت بی‌حد و شمار آخر شد
    • مسعود IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      8 6
      مجید جان... دلبندم، الان وقت محاکمه ایشونه نه مناظره.8 سال برای مناظره با منتقدانش وقت داشت که استفاده نکرد و...
    • خبر چاپ کن دیگه IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      2 5
      آره تو راست میگی.به خدا همه ی مردم ایران از شما میترسن.
    • بی نام IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      4 3
      یک ضرب المثلی هست که میگه : با ......... خاموشی به. چیز دیگه نمیشه گفت
    • شهروند IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      0 2
      اشتباه منفی زدم
    • بی نام FI ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      6 6
      از کسی که نه منطق دارد نه صداقت نه دانش نه معلومات و به هیچ چیز هم پایبند نیست می بایس حذر کرد این ترس نیست عزیزم... این 8سال و حتی الان هم تمام شبکه های تلوزیون و رادیو در خدمتش بودند و هرچه خواست گفت فعلا میتونه مثل یه شهرند عادی دولت رو نقد کنه اما در حدی نیست که بخواد با رییس جمهر کشور مناظره کنه.....:-):-)
    • بی نام A1 ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      33 8
      دارین حسابی میسوزینا آخ تو دلم داره کولر روشن میشه خوب محکم میزنن تو دهنتون حال کردم
    • حامد IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      31 7
      ترسو اوني هست كه ميترسه بره دادگاه!!! طفلك......
  • majid A1 ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    مرد و حرفش
    • majid2007 IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      4 3
      دوست عزیز، به قول رییس جمهور سابق و محبوب تون ، آب را باید آنجا ریخت که میسوزد.میدونم خیلی برای شوما افراط گراها سخته که یک شخص اعتدال گرا و راستگو شده رییس جمهور میهن عزیزمان
  • majid A1 ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    دولت راستگویان
  • بی نام IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    خدا قوت . روحاني مچكريم
    • ناشناس A1 ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      4 5
      باسلام خدمت همه دوستان دولت روحانی چهار ماه شروع به کار کرده مانده تا درباره او قضاوت شود
    • بی نام A1 ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      8 9
      بنده خدا متشكرم درسته از عشقت ياد ميگرفتي حداقل مترادف كلمات رو به كار ببندي مثل ممنونم ، مرسي ، دستت درد نكنه ، آفرين و خيلي چيزهايي كه شايد ربطي نداشته باشن اما حالا براي چي مچكري؟؟؟ براي گروني هاي اخير يا زنگ زدن و التماسش به اوباما يا ارزوني حباب گونه ارز و طلا و باز گروني نيازهاي اساسي مردم يا شايد براي ول شدن آدمهاي بي قيد و نا درست كدومش هان؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    0 4
    آقای دکتر نوبخت با سلام حقیر پیشنهاد میکنم این مناظره برگزار بشه و آقای روحانی به صورت عملی مسائل را برای آقای احمدی نژاد توضیح دهند! با این تفسیر:یک عدد خامه یک بسته پنیر یک شیشه مربا و یک عدد مرغ و یک بسته برنج در محل مناظره حاضر کنند و با این اقلام به توضیح مسائل ذیل بپردازند: 1.قیمت این اقلام 84 چقد بود و 92 چقدر شد؟!(البته پر واضح است ایشان باید تورم منطقی رو هم که طی هشت سال 20 الی 25 درصد بر این اقلام هست رو حساب کنند) 2.شمایی (آقای احمدی نژاد) که میگید ما با 45000 تومان دست مردم (به اصطلاح دو قرون جیب مردم پول گذاشیتم) رو گرفتیم با این مبلغ فقط برنج رو میشه خرید. مسائل سیاسی و ... هم لازم نیست چون سیاستی که در خدمت اقتصاد نباشه اساسا به قهقرا میره اونی که احمدی نژاد انجامش داد!
  • مرتضی IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    0 4
    احسنت و افرین.جواب منطقی همین بود.این اقا دنبال جنجال و حاشیه سازی برای دولت جدید بوده و هست.در مناظره هم به دنبال عوام فریبی و تحریک احساسات مردم هستن.بهرین کار بی توجهی به حرکات و صحبتهای ایشون و رسیدگی به اوضاع کشور هستش.
  • بی نام A1 ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    کسی که تنها به قاضی بره پیروز بیرون میاد احسنت
    • ahmad A1 ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      1 2
      اوه این جملت منو یکی میندازه ... وایسا .... یه کم صبر کن ... هان . هان ... یادم اومد .... ا . ن بود فکر کنم....
    • بی نام A1 ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      2 4
      حالا فعلن بره دادگاه!!!
    • دولت آبادی A1 ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      3 5
      به فرض حرفت درست باشه. 8 سال دکتر جونتون به عالم و آدم یه طرفه تاخت . به طوریکه برادر و دوستان سالمش هم فهمیدند و رهایش کردند . شما به عنوان شهروند عادی ! چه حرکتی کردی ؟ صدات در اومد ؟ نظرت نسبت بهش عوض شد ؟ پس مشخص شد ادعای انصاف داشتن شما فقط یه ادعاست !!
    • بی نام A1 ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      2 4
      8 سال محمود یکسره به قاضی رفت(توهین افترا و...) کسی چیزی گفت.تریبونی برای دفاع بود؟ همیشه هم پیروز بود(چون قاضی خودش بود مشایی و شریعتمداری). اما قاضی در این دولت مردم هستند.مردم خودشون نشون میدن کی حق و کی حق نیست
  • حسین IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    اگه وقت این حرفا رو ندارین پس چرا کل کاراتون شده انتقاد از دولت گذشته.باباکار خودتون رو انجام بدین دیگه
    • بینام IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      2 4
      خب اگه خرابکاری های دولت قبل گفته نشه بعضی ها فرق بین سیاه نمایی وراستگویی رونمیدونن...
    • م IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      3 0
      اشتباهی مثبت دادم.منفییییییییییی
    • منصف EU ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      4 5
      حسين آقا!!!!! آقاي احمدي نژاد که تمام وقت خودش رو صرف کوبيدن دو رييس جمهور قبليش کرده بود عزيز. همينه که مملکت تو اين 8 سال اينجوري شد ديگه. جريان لاريجاني ها رو هم يادت نره. ديگه هر کسي حق حرف زدن داشته باشه احمدي نژاد نداره!
    • نسرین IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      3 3
      این جماعت افراطی ، همان القاعده ی مقیم ایران هستند ، هرچند کم تعدادند و غیر منطقی و اهل جن گیری و...... ولی به علت متعصب بودن در افکار توهمی اشان ، خطرناکند و نمی توان آنان را ندیده گرفت و می بینیم که هر جا موقعیت خودنمایی داشته اند آن کشور را به کام جنگ داخلی و کینه توزی و دشمنی کشانده اند. دولت وظیفه دارد در مورد القاعده ایهای وطنی ذهن مردم را روشن کند طوری که اقوام و مذاهب مختلف بتوانند مانند گذشته در کنار هم زندگی کنند وبدانند خداوند ، خود ، انسانها را متفاوت آفریده تا از هم بیاموزند
    • بی نام IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      3 3
      بله تا خرابکاریهای دولت قبل و پاک نکنن که نمیشه کار جدید کرد گذارش عملکرد یعنی همین که مردم بدونن که چقدر دولت قبلی مملکت رو به بیراهه برده و الان این اضافه راه بابت رسیدن به نقطه صحیح است قابل توجه نژادیها
    • بی نام IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      2 2
      احیانا حسین منظور همون حاج حسین شریعتمداری خودمونه دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام EU ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    5 1
    اگه وقت ندارید چرا 100روز وقت گذاشتید واین امارها را نوشته وگزارش مثلا 100روزه دادید اما حالا که دستتان روشده برای دفاع از کزارش خود یک ساعت وقت نداری روحانی جون برو استراحت کن مثل بعداز گزارش که فرداش تا لنگ ظهر خوابیدی چون برای اولین بار بعداز ساعت 12 شب بیدار بودی زیرا پس از گزارش فرداش معاون اول ریاست جلسه هییت دولت رابر عهده داشت اما اقای احمدی عزیز
  • بی نام EU ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    وقت شاید هم جرات
    • بی نام IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      2 3
      فرق جرأت و حماقت خیلی زیاده ... بزرگان میگن که با احمق معاشرت نکنید که تنها فایده اش این است که عرض خود میبرد و زحمات ما میدارد ...
    • عنعع IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      5 0
      جرات
    • رضا IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      2 5
      تا حالا دید یک ادم عاقل و فهمیده با یک دروغگو که واسش هیچی مهم نیست حتی ابروی خودش چه برسه به ابروی مردم با هم مناظره کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
    • ,لیرضا US ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      1 4
      جرات رو ان کسی نداره که تو دادگاه حاضر نمیشه.شاید هم باز داره دورکاری میکنند ایشون.
    • بی نام A1 ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      14 5
      دقیقا ! برای همینه که در 4 ساله گذشته در صدا و سیما و همه تریبون ا دوستان شما تنها به قاضی رفتند وراضی هم بیرون آمدند. خوبه احمدی نژاد فرصت مصاحبه با رسانه ها و روزنامه ها رو داره ........
  • بی نام A1 ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    "اما امکان نقد دولت برای همه‌ی شهروندان عادی کشور فراهم است" جانـــــــــــــــــم جواب ! فکر کنم پاسخ بسیار خوانا واضح و بین هست ونیاز به هیچ توجیهی نیست!
    • بی نام IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      14 8
      جناب نوبخت : "....از آمار و ارقامی استفاده کردند که این آمار را مراجع رسمی کشور مثل مرکز آمار ایران بیان کردند." چی شد دوره احمدی نژاد امار , مرکز امار ایران را قبول نداشتید , اما حالا قبول دارید .
    • در حسرت محمود US ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      12 15
      دولتی که هیچ کاری نکرده جز لغو دستورات انقلابی دولت پیش چه چیزش جای نقد دارد. کسی را نقد می کنند که کاری کرده باشد. اهم کارهای این دولت در سه بخش خلاصه می شود: لغو دستورات انقلابی دولت قبل، فروش دستاورد هایی که دولت انقلابی پیشین با مقاومت در برابر استکبار کسب کرده بود به ثمن بخس و افتخار به آن، ننه من غریبم بازی و معصوم نمایی در برابر ملت شهید پرور و کاسه گدایی بر سر هر کوی و برزن بلند کردن بخصوص در برابر خرجی ها و دشمنان. البته از کسانی که به علت کبر سن گوششان نمی شنود و چشمشان چیزی نمی بیند و تا چیزی می شود دست و کمر و پشتشان درد می گیرد انتظار بیشتری نمی توان داشت.
    • آقای احمدی نژاد بخواند IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      14 10
      آقای احمدی نژاد لطفا بجای مناظره با آقای روحانی پاسخ نمایندگان محترم مجلس درخصوص فساد گسترده در تامین اجتماعی رو بدید!(اکثرنمایندگان مجلس از حامیان جنابعالی بودند)
    • بی نام A1 ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      7 4
      میبینم که بعضی ها بدجور لرزه بر اندامش افتاده. روشن شدن حقایقی که پنهان شده، تلخه ولی ترس نداره.
    • بی نام GB ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      12 10
      اینای که منفی میدن شما هم با احمدی نژاد به زباله دان تاریخ پیوسته اید
    • بی نام A1 ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      12 11
      این طرفدارای دولت قبلی که میگن دولت میترسه مناظره کنه راس میگن، واقعن احمدی نژاد ترسناک هست، چون حیا ندارد، تهمت میزند، سفسطه میکند، دروغ میگوید، حقیقت را کتمان میکند و مسئولیت همه چیز را به گردن دیگران می اندازد. گرانی ها و شکست ها و تحریم های نفتی و تحریم های بانکی و حیف و میل شدن 1000 میلیارد دلار درآمد نفتی را به گردن دیگران می اندازد. در حالیکه خودش 8 سال همه کاری کرد و اوست که باید پاسخ دهد و نه دولتی که تازه 100 روز بر سر کار آمده.
    • بی نام IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      11 12
      برای تهمت زدن وقت داشتند ولی برای پاسخ شنیدن وقت ندارند... عاقلان دانند...
    • بی نام EU ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      19 65
      وقتی که آقای روحانی ادعاهای نادرست رو کردن باید به فکر آرامش جامعه بودن نه الان ..............
    • محسن A1 ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      1 3
      بند بعدم اشاره شد اقای روحانی از خودش چیزی نگفت از مرکز امار که ریساش با دوره قبلی یکی درضمن بعضی وقتا حقیقت تلخ از شیرین همه چی اروم ایران بهشت بهتر؟؟؟؟؟؟
    • حامد ش IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      6 8
      اتفاقا وقتی جناب روحانی حقایقی که تو دولت پیش بود و هیچ وقت گفته نمی شد را رو میکرد چنان آرامشی بهم دست داده بود!!
  • بی نام IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    2 0
    خزانه خالی ؛ درست خالی بودن انبارها ؛ درست واردات کالاهای اساسی مردم ؛ درست افزایش صادرات نفت جهت کاهش میزان وابستگی دولت به نفت ؛ درست بیشترین درآمد در دولت های قبلی با کمترین میزان صادرات نفت ؛ درست دادن دو سبد کالایی به کارگران تا پایان سال ؛ درست توافقات هسته ای و پذیرش حق غنی سازی برای ایران ؛ درست عدم پذیرش حق غنی سازی برای ایران توسط آمریکا (بر اساس توافقنامه هسته ای fact sheet) ، طبق اظهارات رئیس جمهور محترم مبنی بر وجود ضمیه اجرایی پس این مورد هم کاملا درست پس نتیجه می گیریم مردم نباید خیلی چیزها رو بدانند و این مسائل باید دست آدمهای اهل سیاست باشه ؛ درست
  • بی نام A1 ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    0 4
    به احمدى نژاد بايد درس عبرت داد
  • بی نام A1 ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    والله به خدا حرف حق زده
  • مصطفی IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    1 4
    اینجانب به عنوان یک شهروند عادی با کمال صداقت اعلام می کنم از اینکه مرا با احمدی نژاد مقایسه کردید ، از شما بسیار گله مندم
    • حه مالي IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
      0 0
      تو در حدي نيستي كه خودتو با احمدي نژاد مقايسه كني كسي هم مقايسه نخواهد كرد.
  • ابراهیم A1 ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    0 4
    عملکرد آقای احمدی نژاد به وضوح قابل لمسه و نیازی نیست دربارش حرف زده بشه. دولت جدید هم به زیاده گویی بعضی ها توجه نکنه و کارشو انجام بده. چون مردم بر اساس سطح رفاه و آرامش و آسایشی که به دست می آورند، به قضاوت خواهند پرداخت. پس دولت به حاشیه توجه نکنه و به خدمت رسانی بپردازه
  • بی نام A1 ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    0 5
    احسنت .دکتر بهتره دنباله مشکلاته ملت باشه تا این حاشیه های پوچ وبی معنی
  • بی نام A1 ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    2 0
    دولت راستگویان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟|
  • مسعود تهرانی A1 ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    0 4
    آقای احمدی نژاد بعد از رای نیاوردن جلیلی و شکست در انتخابات حالا که میبینه اوضاع داره آرام میشه خودش دست به کار شده برا به هم زدن اوضاع آرام کشور.به نظر همه مردم باید این آقا را سانسور کنند.اصلا انگار نه انگار که احمدی نژاد وجود داره.این آقا دوست داره دیده بشه.دوست داره تیتر اول بشه.اصلا کیه چه مقامی داره که میاد درخواست مناظره میکنه؟بگذارید کابوسی به نام احمدی نژاد برا مردم تمام بشه.بگذارید مردم اون دوران سختی را کم کم فراموش کنند.همه میدونند آقای روحانی راست گفتند.نیاز به مناظره نیست مردم همه اون دوران را احساس کردند.این آقا بیاد مناظره کنه دوباره دروغ میگه و بی ادبی میکنه.
  • پژمان IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    0 3
    البته باخبر شدم که رئیس محترم مرکز آمار در جهت دفاع از صحبت‌های آقای روحانی مصاحبه‌ای داشتند و باید دانست که رئیس مرکز آمار ایران همان مدیر محترمی است که در زمان آقای احمدی‌نژاد فعال بودند و ما هیچ یک از معاونین آن مرکز را تغییر ندادیم و این عزیزان از همکاران آقای احمدی‌نژاد هستند و هیچ اشکالی نیست که اگر ایشان نسبت به این آمارها تردیدی دارند به همکاران خود در این مرکز مراجعه کنند و مستنداتی را دریافت کنند.
  • بی نام A1 ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    3 2
    ذولت آقای روحانی درجا زد ، متاسفم ، به هر حال برای مردم فرصت مغتنمی بود تا با واقعیتها آشنا بشن و البته رو حافظشونم کمی فشار بیاد برای چندسال آینده خوب بود ؟
  • بی نام IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    5 0
    جانم احمدی نژاد
  • آقا محسن CA ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    2 1
    البته انتقاد کردن حق هر شهروندی هست ولی خدایی تازه از دست این احمدی نژاد راحت شدیم. بذارید ملت یه مقدار نفس بکشن و جو رو ملتهب نکنید. کاش روحانی هم یه مقدار یواشتر میرفت که احمدی نژاد سر و صداش در نیاد.
  • بی نام A1 ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    0 4
    هشت سال دروغ کافی بود دیگه حوصله شنیدن دروغ محمود رو نداریم
  • بی نام IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    3 0
    احمدی نژاد فکر می کرد که آقای روحانی «وقت» این کارها را دارد...حالا که «وقت» ندارید دیگه تهمت نزنید.
  • دریا IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    2 0
    تو مملکتی که سرانه مطالعه برای هر فرد کمتر از 1 و نیم دقیقه است. شما میدونید این همه روشنفکر از کجا اومده آیا؟
  • دلسوز ایران A1 ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    0 4
    "وی افزود: البته باخبر شدم که رئیس محترم مرکز آمار در جهت دفاع از صحبت‌های آقای روحانی مصاحبه‌ای داشتند و باید دانست که رئیس مرکز آمار ایران همان مدیر محترمی است که در زمان آقای احمدی‌نژاد فعال بودند و ما هیچ یک از معاونین آن مرکز را تغییر ندادیم و این عزیزان از همکاران آقای احمدی‌نژاد هستند و هیچ اشکالی نیست که اگر ایشان نسبت به این آمارها تردیدی دارند به همکاران خود در این مرکز مراجعه کنند و مستنداتی را دریافت کنند." یعنی خداییش بهترین جواب رو بهش داده.........احســــــــــنت♥یکی آبُ بده دست احمدی نژاد:)))))))
  • سالار ایرانی IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    3 0
    وای بر شما که انسانی را اینگونه تحقیر نکنید. هرچه بود از شما بهتر بور
  • حميد IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    0 2
    چرا به ا.ن. وقت مناظره با رئيس جمهور داده شود، به ما نه؟ اونم مثل ما يك شخص عاديه. تازه اگر مجرم نباشد!
  • بی نام IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    0 4
    درود بر دولت تدبیر و امید . مثبت++++++++++
  • بی نام A1 ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    0 2
    نباید وارداین بازی شد حالا هرکی هرچی میخاد بگه قدر این ارامش جامعه رو باید بدونم و الکی از بین نبریم
  • علی IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    0 5
    رای که به روحانی دادم حلالش.
  • بی نام A1 ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    0 3
    امیدوارم صدا وسیـــــــما صحبت های آقای نوبخت رو در مورد پیشنهاد مناظره پخش کنه
  • شمالی A1 ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    0 4
    آقای majid احمدی نژاد کی حرف راست زده که شما از میفرمایید یا محمود راست میگه یا حسن ؟؟؟
  • بی نام IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    0 5
    هر روزی که میگذره زوایای جنگی که در دوره احمدی نژاد صورت گرفته بود بیشتر روشن میشه خدایا این بشر چیکار کرد با این کشور وملت؟ تاریخ واینده بصورت روش نشون میده چیکار کرده. اینایی هم که سنگش رو میزنن 100% از رانتی هان.که نونشون تو پاتیل ملت بوده خدا ازت نگذره. ضربدر توان 750 ملیارد
  • حافظ IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    5 1
    اصلا کسی با شما حرف زد آقای سخنگو ؟! کسی از شما نظر خواست ؟! آقای روحانی یه حرفایی زده باید جوابگو باشه شمام این وسط خواستی مثلا مطرح بشی باشه اشکالی نداره :) ماشالله کاربرای خبر انلاین کم هم نمیارن فکر کنم یه روزی بیاد یه نظر سنجی برگزار شه بگن : خدا وجود دارد n ملیون منفی بخوره بعدش خبر انلاین به این نتیجه برسه که خدا وجود نداره اصلا کی اینجا چیزی از مناظره میفهمه؟ فقط مثبت و منفی رو عشقه بزن به سلامتیییییییییییییییییییییییییی
  • بهداد A1 ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    0 5
    عزیزان من، دوستداران آقای احمدی نژاد شما که هر روز می بینید کامنت های شما رای منفی گرفته و تعداد مخالفان شما 5 برابر موافقانتون هست (به طور میانگین). چرا مثل این آقا از رو نمیرید؟ شما نهایتا 20% کشور رو تشکیل میدید نه بیشتر. قرار نیست 80% فدای شما 20% بشه. اینو محمود اشتباه به شما تفهیم کرده
  • امیر A1 ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    0 6
    طرفداران احمدی نژاد بدانند رییس جمهور منتخبتان انقدر گند زده که تا سال های سال دیگر پاک نمی شود لطفا بگذارید روحانی کارش را بکند.......روحانی مچکریم....
  • مهر سا IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    0 2
    لطفا گول نخورید ووارد حاشیه نشوید
  • بی نام IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    0 4
    اصلا در حد یک رییس جمهور مردمی نیست که با یک شهروند عادی که 16 میلیارد پول بیت المال رو بدون اجازه جابجا کرده مناظره کنه!!!
  • بی نام IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    0 0
    فعلا همه اينها سر گرمي سايتها است
  • سعید A1 ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    1 3
    یه حرفی زدی مجبور شدم بگم : " نوبخت جان مچکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــریم
  • داینی IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    1 2
    بنده از طرفداران این دولت هستم جناب اقای نوبخت به یاد دارید در ان شب تاریخی با چه غروری با دکتر خوش چهره مناظره کردید و چه تاثیری در انتخاب احمدی نزاد داشتید من که با حضور شما در دولت تدبیر وامیدمخالفم چون میترسم دوباره دسته گل اب بدین
  • سید GB ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    3 0
    اما یادمان نرود شخص آقای روحانی در گفت و گوی ویژه خبری در ایام انتخابات گفتند: چه خوب است اگر شب به کسی در صدا و سیما تهمت زده شد، فردا صبح بیاید و در تلوزیون جواب دهد. http://jahannews.com/vdcb09bf8rhb5fp.uiur.html
  • سهند A1 ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    1 4
    آقای دکتر نوبخت عزیز اصلا ارزش جواب دادن ندارن چون خیلی راحت به مردم نگاه می کنند و دروغ می گن هشت سال کشور رو نابود کردند
  • بی نام IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    0 3
    جناب رئيس جمهور جناب آقاي نوبخت سپاس سپاس سپاس. جواب دندان شكن تر از اين نمي شد. خدايا شكرت كه دولت اين قدر خردمند هست.
  • بی نام A1 ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    2 0
    اینم از مدعیان مدنیت
  • بی نام A1 ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    1 4
    افرین..........
  • بی نام A1 ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    0 4
    دمت گرم روحانی .احمدی نژاد خجالت خجالت هه هه هه
  • ashna IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    5 0
    درود بر 2 دکتر ایرانی اهل عمل نه شعار: 1)دکتر احمدیث نژاد 2)دکتر ظریف این دولت پشت کارای دکتر ظریف خودشو قایم کرده. سایر وزرام یه تکونی بخورن
  • بی نام A1 ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    2 0
    وقت نمیخواد .دو ساعت میشینی صحبت میکنی . داداش
  • احمد IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    0 4
    احمدی نژاد بجای مناظره به دادگاه فکرکنه !
  • یب A1 ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    0 4
    این یارو ممود میخواد دوباره خودشو مطرح کنه....جواب خوبی بود
  • جلیل IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    3 1
    امروز نوبخت موضوع مناظره رو منتفی دانست وهمنوطور که تاکید کرده بودم حالت اول اتفاق افتاد وروحانی ترسید واین کار کاملا به نفع احمدی نژاد تمام شد دولتی که می ترسه با رئیس جمهور قبلی مناظره کنه و با این بهانه که جامعه نیاز مند آرامش هست از مناظره سر باز میزنه پس چطور شد که شما 45 دقیقه از وقت گزارش رو به انتقاد از احمدی نژاد اختصاص میدی اما برای مناظره با ایشون وقت نداری روحانی خیلی ترسو هستی اگه جرات داری این انتقادا ت رو در حضور احمدی نژاد انجام بده نه درحضور چندتا مجسمه احمدی نژاد از ته دل دوستت دارم تو به وظیفه ت عمل کردی وحاضر شدی که پاسخگو باشی اما دولت ترسویان از ترس تو جرات انجام این کار رو پیدا نکرد اونها فقط بلدند در پشت سر تو حرف بزنند و جرات رویایی با فرد بزرگی مثل تو رو ندارند
  • بی نام IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    6 1
    آقای نوبخت عزیزتو این هشت سال که میگین خیلی به مردم سخت گذشته شما هم مردم عادی بودین یا یه جای مشغول کاربودین؟
  • بی نام A1 ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    3 0
    اگربه خوداجازه میدهیدصبح تاشب ازدولت گذشته بگویید پس تحمل جواب راهم داشته باشید ازصداوسیمامیخواهیم فرصتی هم برای دفاع به زییس جمهور قبل بدهد
  • بی نام A1 ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    0 5
    با اینهمه خرابکاری دولت قبل چطوری روتون میشه طرفداری کنید . درود بر روحانی.
  • مسعود1990 IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    1 6
    خدایا چرا این احمدی نزاد دست از سرمون بر نمی داره. 8 سال بسمون نبود!!!!!!!!
  • بی نام IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    3 0
    آدمی که کم بیاردتخریب میکند.مناظره سال84خوش چهره با نوبخت
  • امین A1 ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    0 6
    حالا یه دولت اومده داره سعی میکنه بدون سر و صدا و شلوغ کردن و متهم کردن دیگران برای فرار از مسئولیت کار میکنه برای بعضی از اقایون دولت قبلی ناخوشاینده!نمیدونم چرا یه عده نمیخوان اوضاع کشور اروم باشه همیشه دنبال فرصت هستن که اوضاع رو ملتهب کنن؟روحانی ازت ممنونیم به خاطر زحماتیکه میکشی
  • خداوردى A1 ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    1 5
    احمدى حالا يه شهروند عادييه،تعجب نداره از اولش هم بيش از اين نبوده و نيست مدتى با امانت مردم كه همان رايشان بود تاخت وتاز كرد و خودش را ملعون تاريخ اين كشور كرد،نتيجه ٨سال خيانتش را همه مردم با كوشت وبوستشان حس كردند،هر روز هم كه ميكذره بوى تعفن جديدى از خدماتش بلند ميشه، تامين اجتماعى يه نمونه اش........
  • بی نام A1 ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    1 0
    خبرآنلاین توروخدا کامنتها رو تایید کن و نمایش بده
  • یک فرهنگی A1 ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    1 4
    این 4،5تا نظر مخالف فقط به منفی هاشون دقت کنند میدونم از مردم عادی نیستن و....ولی خداییش خیلیییییییی پررویید
  • سعید US ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    2 2
    اعتماد به نفس ایشونو پنکه داشت الان شده بود هلیکوپتر
  • علي IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    3 1
    همه ملت فهميدن روحاني جرات مناظره با سلطان رو نداره.
  • مهران A1 ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    3 0
    تعویض مجدد استانداران؟!! معلومه یک دست کلید و یک دست داس!!!!!
  • بی نام A1 ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    0 4
    احمدی نژادنامردم بایدمناظره کند
  • بی نام IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    0 5
    دمشون گرم ایشون اول یه حموم دبش بره از اون ور هم بره دادگاهش وقت مردم رو بیشتراز اون 8 سال نگیره
  • مهسا A1 ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    0 4
    سیاه نمایی کار رییس دولت قبلی و دارودسته و دوستدارانش بود نه افراد نجیبی مثل روحانی و ظریف و زنگنه و ....دولت از این جهت وقت نداره که تمام وقتش فعلا داره صرف برطرف کردن خرابکاری های دولت قبلی میشه .
  • اکبر IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    3 1
    کسی که بتواند آقای احمدی نژاد محکوم کنه فکر نکنم پیدا شه
  • بی نام GB ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    0 6
    احمدی نژاد دیگه به زباله دان تاریخ پیوسته و ارزش مناظره نداره ، اصلا در شان رییس جمهور محترم نیست که با احمدی نژاد زیر یک سقف بنشینند چه برسه به این که با احمدی نژاد مناظره کنه!این احمدی نژاد همون کسیه که مینشست جلوی مرتضی حیدری هر چرتی که دلش می خواست در می کرد و هیچکس هم حق اعتراض یا انتقاد نداشت همین احمدی نژاد تو انتخابات 1388 در مناظره با مهندس میر حسین موسوی به کسانی مانند ایت الله رفسنجانی ، و.... که حتی جانشان برای انقلاب هم در خطر بود ،اتهام هایی زدند بسیار ناروا و احمدی نژاد گفت همه ی اسامی مفسدین را افشا می کنم اما اخر چه شد؟ جزء ان که بزرگترین فساد ها در تاریخ ایران چه در بخش اداری و چه در بخش اقتصادی در طول دولت همین اقا رخ داد! خبر انلاین میدونم که درج نمی کمی ولی بخونش
    • محمد IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
      1 1
      برو توبه كن داداش.هنوز نميفهمي كه اينها بايد از عملكردشون كه سند دارن دفاع كنن يا نقد كنن.ربطي به اسم و شخصيت و ظاهرشون نداره.يه آمارهايي احمدي نژاد داده،روحاني ميگه دروغه.حالا احمدي ن‍ژد ميخواد از آمارهاش دفاع كنه يعني از عملكردش.يعني از زحمات تمام كساني كه به نوعي به دولت ايشون خدمت كردن.اگه آقاي روحاني اجازه نده،براي خودش بد ميشه.بايد با آمار رسمي ثابت كنن كه كدومشون راست ميگن.بالاخره يكي راست ميگه ديگه.
  • rojman IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    0 6
    سایت انتخاب تیتر جالبی داشت: "آقای احمدی نژاد! برای مناظره دیر است وقت محاکمه است"
  • بی نام A1 ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    2 1
    بقول شما اون ذروغگو بود شماچطور
  • یکی IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    2 0
    بی انصافی نکنید و نوشته ی ما رو هم ثبت کنید: اینو بچه 7 ساله هم میدونه که پشت سر کسی حرف زدن کاره خیلی زشتیه و عذاب الهی داره ، چه برسه به یک آخوند این کار نا پسندی بود که در عدم حضور دکتر احمدی نژاد به تخریب ایشان پرداخت. مطمئنم اقای احمدی نژاد جواب ها و حرف های خوبی برای گفتن داره که نمیزارن و همش دهنشو میبندند
  • ابراهیم بت شکن IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    3 0
    آقای نوبخت سخنگوی دولت باصطلاح راست گویان در آینده نزدیک ادعاهای دروغ تون مثل دروغ دوران فتنه 88 ثابت می شه با فرافکنی علیه دولت مظلوم احمدی نژاد شانه از مناظره خالی نکنید . چرا از مناظره با احمدی نژاد همیشه پیروز میدان مناظره ، می ترسید . نترس ازآقای احمدی نژاد خواهش میکنیم که در مناظره ، اقای روحانی را مثل میر فتنه گر و شیخ فتنه ضربه فنی نکنه . اگه راست مگید بگذارید مناظره شکل بگیره
  • اعتداله:0 A1 ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    3 0
    اون دفعه که دست پیش گرفتن که پس نیفتن دیدن بد کردن /حالا میگن وقت نداریم . دولت راستگویان
  • بی طرف IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    2 0
    بلی حالا که خرتون از پل گذشت این حرفارو میزنین باشه جوجه رو آخر پاییز میشمارن...
  • بی نام A1 ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    0 5
    دمتون گرم درود بر اصلاحات راست گو مرگ بر فریب کار
  • m IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    0 3
    یعنی درگیره این شهرونده عادیت شدم ... ایول
  • مهدی IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    0 5
    والله که ملت 4 ماهه که در آرامش بسر میبره 4 ماهه که از بدبختی و استرس 8 ساله کمر راست کرده
  • علی IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    0 6
    احمدی نژاد 8سال به کسی اجازه حرف زدن نداد . از هردستی بدی از همون دست پس میگیری
    • عدالت NL ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
      1 0
      بمیرم خیلی حرفا تو گلوت باد کرده نه ؟ شما ها که هر چی میخواستین تو مجلات و روزنامه هایی با صاحب های گردن کلفت مملکت در مورد آقای دکتر احمدی نژاد مینوشتین و به خورد چهارتا آدم کم اطلاع مث خودتون میدادین . الان اگه جرات دارین همچین مجلاتی رو در مورد رئیس جمهور محبوبتون بنویسین اگه دهنتون رو اسفالت نکردن . رئیس جمهوری که شهارش تدبیر و امیده همون اول همه رو ناامید می کنه و از بدبختی های مملکت میگه که هی نداریم و هی نداریم .....
  • آبتین US ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    3 0
    البته جناب آقای دکتر روحانی برخی چیزهایی که مورد اعتراض واقع شد رو آماری ندادند که این آمار رو بخواد سازمان آمار بده.ضمنا مردم ایران مصداق جمله کوفی و لا یوفی برای کوفیان هستند و اداره آمار براحتی میتونه از آقای روحانی حمایت کنه در سایر موارد. ضمنا شهروند عادی شامل نام دکتر احمدی نژاد نمیشه،رئیس جمهور سابق هم در عنوان و هم در پستی مصوب مجلس،عضو شورای تشخیص مصلحت نظام و کسی که تحت شماتت قرار گرفته باید احقاق حق کنه.
  • امد IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    3 0
    خسته نباشی احمدی نژاد عزیز ما زیر خط فقری ها ازت راضی ایم.به زبان ما تو راست گو هستی به زبان پول و طمع کاران و دنیا دوستان حرف حسن .
  • بی نام A1 ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    1 3
    دیدین 20.30 مثل همیشه با بی عدالتی فقط یه تیکه شو پخش کرد؟!!
  • ایرج امیری A1 ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    35 9
    ادم اینطور ادمهای مودب رومیبینه در کابینه اقای روحانی جای بسی خوشحالی است وبا هم مقایسه میشوند .
  • حسن IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    3 0
    فقط به سیاه نمایی دولت گذشته میپردازید اقای نوبخت وضعیت خودش در شهر رشت مشخص است همیشه طرفدار سرمایه داری بوده
  • محسن EU ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    3 0
    ترسوها
  • خودم A1 ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    3 0
    رو راست باشید بگید اگه کار به مناظره کشید چطور میشه از اون همه سیاه نمایی و ادعاهای پفکی رو دفاع کرد اونم در مقابل احمدی نژاد
  • ایرانی A1 ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    3 1
    قصد احمدی نژاد از این مناظره پرده برداشتن از خیلی چیزاست که ما ازش خبر نداریم.ما همین روحانی مچکریمو گرفتیم ولش نمیکنیم.
  • دادگاه عدل و مردم DE ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    1 5
    محمود وقت نداشته بره دادگاه انها هم وقت نداشتند ديگه
  • جواد IR ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    3 0
    راستی همه ی همکاران احمدی نژاد برکنار شدن جای تعجب نداره که چرا رئیس مرکز آمار برکنار نشده؟احتمالا خطش با اونها یکی بوده وگرنه حتما برکنار میشد.من حالا مطمئن شدم آمار احمدی نژاد درست بوده و رئیس مرکز آمار خوشخدمتی کرده.در ضمن شما که مطمئنید احمدی نژاد مقصره خوب چرا از برگزاری یه مناظره دوسه ساعته میترسید؟خوب میتونید کار رو یکسره کنید.همه ی همکاران احمدی نژاد برکنار شدن ولی رئیس مرکز آمار نشد جوابش به عهده خوده شما مردم کمی فکر کنید منطقی فکر کنید نه احساسی.همه ی کسانی که خطشون با دولت جدید یکی نبود برکنار شدن ولی رئیس مرکز آما نه !!!!!!!!!!!!!بیشتر دقت کنید چرا؟مناظره یکی از بهترین راهها برای روشن شدن مردمه و اینکه مشخص میشه اموال و داراییهای دولت جدید چقدره.(زنده باد احمدی نژاد).
  • بهروز A1 ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    3 0
    طلا که پاکه چه منتش به خاکه.اگه روحانی راست میگه نباید از مناظره به بهانه وقت نداشتن شانه خالی کنه.مگه یک مناظره تلویزیونی چقدر طول میکشه؟من نمیخواهم از احمدی نژاد طرفداری کنم ولی باید مکشخص بشه کی راست میگه کی دروغ!
  • علي IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    0 7
    اگر اقاي احمدي نژاد ادم سالمي بود 17000000را براي خودش و دانشگاهش از بيت المال بر نمي داشت
  • محمد A1 ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    2 0
    اگر مسئولان کشور خود را صادق و متعهد به شهدا و امام راحل(ره) میدانند؛ لازم است برای شفافیت و رفع بی اعتمادی، "مسئول مرکز آمار کشور" که چهار ساله در این پست می باشد و تا کنون آمارهای متناقضی ارائه کرده را به پاسخگویی فرا خوانند؛ زیرا ملت شریف و عدالتخواه ایران دیگر تحمل تناقض گویی و دروغهای بچگانه مسئولان را ندارند!
  • بی نام IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    7 6
    مرحبا به تمام دولت مردان یازدهم
  • حمید IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    0 3
    دمت گرم حسابش نذاشتی بهترین راه برای مقابله با هوچيگران همینه دمت دمت دمت
  • بی نام IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 2
    اره دیگه خودتون رو کشتید میخواید به گدا گشنه ها کمک کنید . اینقدر ادا در میارید خسته نمیشید؟ تدبییررررررررررررررررر امییییییییییییییییییییییییید اعتداااااااااااااااااااااااااااال . خدایی بعد 100 روز خیلی زحمت کشیدید ..............................
    • بی نام IR ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
      0 1
      چطور شما 8 سال از همین کارا بلکه بدترشو کردید و.... حالا چرا می سوزییییییییییییییییید این صدقه دادنا و مردم و عادت به اینا دادن که از دولت فخیمه احمدی نژاد به ارث رسیده چرا از حق می رنجیم
  • ناشناس A1 ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    2 0
    اینا وقت ندارن چون باید برن حساب کنن چطور میشه اعلام کنن خزانه پر یه شبه خالی شده....( ما که اصلا فکر نمیکنیم گذاشتن تو جیبشون و ادعا کردن خالیه مثلا ما متوجه نشدیم. راستی چند میلیاردی که از آمریکا گرفتینو چطور تقسیم کردین بین خودتون و کلا گفتین دروغه؟؟؟؟؟؟!!!!... وای از زمونه ای که حکامش بشن این...
  • بهار EU ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    5 4
    همچي از جواب "شهروند عادي " ذوق كردين كه انگاري لطف كردن بهتون.. صدقه مي دي جناب نوبخت؟نه پس مي خواستين مردم حق نقد نداشته باشن؟ اصلا مگه كي مي تونه حق نقد رو از مردم بگيره؟
    • مهدی A1 ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      2 6
      مگه یادتون رفته احمدی نژاد و دارو دستش چجوری مردم رو بایکوت کرده بودن
  • میثم A1 ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    3 0
    روحانی جرأت مناظره با احمدی نژاد رو نداره. همین نوبخت آنچنان در مناظره سال 84 با خوش چهره، ذلیل شد که نمیدونم چطوری روش شده دوباره بیاد حرف بزنه
  • بی نام A1 ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    0 0
    شما با این نظراتون دارین با برنامه ای که براتون ترتیب دادن پیش می رین.متاسفم برای کشوری که مردمش اینطور تنگ نظرن
  • مصطفی A1 ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    2 1
    اوضاع کشور واضح تر از اونیه که نیاز به مناظره داشته باشه
  • ali A1 ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
    0 0
    عملکرد افراد نشان میدهد .تورو......1000ذرصدی