۰ نفر
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰

تسنیم نوشت:

منابع وابسته به وزارت کشور عراق از هلاکت والی القاعده در عملیات امنیتی در فلوجه در استان الانبار خبر دادند.
به گزارش پایگاه النهرین، منابع وابسته به وزارت کشور عراق اعلام کردند: نیروهای امینتی عراق طی عملیاتی در روستای المکاسب در الرضوانیه در  جنوب غرب بغداد 9 مظنون به دخالت در حوادث تروریستی را بازداشت کردند.

این منابع بیان کردند: بازداشت این افراد بر اساس اطلاعات دقیق انجام شد و همه بازداشت شدگان به مراکز امنیتی منتقل شدند.

یک منبع وابسته به پلیس استان الانبار بیان کرد: در درگیری های پلیس با افراد مسلح وابسته به القاعده در منطقه السمنت در فلوجه در استان الانبار والی القاعده در شهر فلوجه کشته شد و دو نفر دیگر زخمی شدند.

این منبع افزود: پس از دریافت گزارش هایی درباره حضور اعضای القاعده در منزلی در فلوجه به آن منزل حمله شد و والی القاعده که در این درگیری ها کشته شد به طور غیابی به اعدام محکوم شده بود و یکی از مظنونین بود.

منابع نظامی عراقی در استان کرکوک از کشته و زخمی شدن چهار فرد مسلح در انفجار بمبی که در حال انتقال آن به شمال کرکوک بودند خبر دادند.

این منابع بیان کردند: افراد مسلح این بمب را از استان دیالی به سوی کرکوک انتقال می دادند.

یک منبع وابسته به پلیس استان الانبار همچنین اعلام کرد: انفجار بمب در مسیر گشتی ارتش عراق در شمال حدیثه در 170 کیلومتری غرب الرمادی سبب زخمی شدن سه نفر از نظامیان شد.

منابع نظامی عراقی در استان نینوی نیز اعلام کردند: نیروهای امنیتی مانع از انفجار بمب در منزل درید کشموله استاندار سابق نینوی شدند.

این منابع افزودند: گروه های مسلح این بمب را در مقابل درب منزل کشموله کار گذاشته شده بودند.

یک منبع وابسته به پلیس استان نینوی اعلام کرد: بر انفجار بمب کنار جاده ای در مسیر گشتی پلیس در حال عبور از منطقه الغفران در شرق موصل یک نظامی زخمی شد.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 325963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =