واحد مرکزی خبر نوشت:

دو حزب کار و شاس رژیم صهیونیستی در زمینه سرنگونی دولت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به توافق رسیدند .
روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت نمایندگان احزاب کار و شاس بر ادامه تلاش ها در کنست ( پارلمان اسرائیل) با هدف سقوط دولت فعلی به ریاست بنیامین نتانیاهو تاکید کردند .
یدیعوت آحارونوت افزود این تصمیم پس از دیدار اسحاق هرتسوگ و اریه درعی روسای احزاب کار و شاس گرفته شد.
به گزارش خبرگزاری الرساله نت از بیت المقدس ، روزنامه اسرائیلی یادآور شد دفتر اریه درعی در بیانیه ای از توافق این حزب با رئیس حزب شاس برای تقویت همکاری مشترک و ادامه تلاشها از طریق کرسی های مخالفان برای سرنگونی دولت بینامین نتانیاهو خبر داد .
دفتر درعی در این بیانیه از همکاری با هرتسوگ بر ضد دولت فعلی اسرائیل ابراز خرسندی کرد.
این روزنامه به نقل از مشاور رسانه ای رئیس حزب کار نوشت اسحاق هرتسوگ بارها بر عزم خود برای تشکیل فراکسیونی بزرگی از نمایندگان احزاب مخالف در کنست با هدف تغییر ائتلاف دولت فعلی تاکید کرده است.
تصمیم دو حزب کار و شاس برای سرنگونی دولت نتانیاهو ، پس از دعوت تزیپی لیونی وزیر دادگستری از اسحاق هرتسوگ برای پیوستن به دولت ائتلافی فعلی گرفته شد .
لیونی از هرتسوگ خواسته بود با هدف کاهش تاثیر تصمیمات دو حزب خانه یهود و اسرائیل خانه ما بر عملکرد دولت در زمینه ادامه گفتگوهای صلح با تشکیلات خودگردان فلسطین ، به دولت ائتلافی بپیوندد.
پس از آغاز دور جدید مذاکرات صلح اسرائیل با فلسطین ، حزب خانه یهود تلاش کرده است با خروج از دولت ائتلافی فعلی ، دولت بنیامین نتانیاهو را ساقط کند .

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 325961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    54 14
    تاریخ مصرف صهیونیست ها تمام شده ، فاتحححححححححححححححححه