ایسنا نوشت:

یک کارشناس علوم سیاسی روس در بیوگرافی جدیدی که از ولادیمیر پوتین منتشر کرده؛ رئیس‌جمهور روسیه را فردی "زخم‌ خورده و همجنس‌گرا" توصیف کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه دیلی میل، استانیسلاو بلکوفسکی، دانشمند علوم سیاسی روس در کتابی به نام "پوتین" مدعی شده که شایعه وجود رابطه میان ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه و ژیمناست زن مشهور روسی، توسط تیم روابط عمومی وی ابداع شده و دلیل آن احتمالا برای منحرف کردن افکار عمومی از مساله همجنس‌گرا بودن رئیس‌جمهور است.

بلکوفسکی با انتشار این کتاب موجب خشم کرملین شده است چرا که در این کتاب پوتین، رئیس‌جمهوری بزرگترین کشور روی زمین، پسر ضعیف یک فرد الکلی توصیف شده است.

بلکوفسکی عنوان می‌کند: کلید درک ذهنیت ولادیمیر پوتین در دوران کودکی او نهفته است. ولادیمیر کوچک که عملا بدون پدر و بدون عشق و مراقبت والدینش بزرگ شده، یک کودک منزوی و عبوس بود. پوتین پسر یک فرد الکلی بود و دو سال قبل از تاریخ تولد رسمی‌اش به دنیا آمده است. مادر وی با ولادیمیر به گرجستان رفت و این کودک چندی بعد به لنینگراد منتقل شد و به زوج دیگری سپرده شد که والدین رسمی رئیس‌جمهور آینده شدند.

بنا به گفته بلکوفسکی پوتین تمام عمرش را صرف جستجوی یک خانواده جایگزین کرد. وی بوریس یلتسین را پدر جایگزین پوتین می‌داند و رومن آبراموویچ، مالک باشگاه فوتبال چلسی را نیز به عنوان برادر جایگزین پوتین معرفی می‌کند.

وی پوتین را یک سیاستمدار شدیدا تنها می‌داند که حیوانات را به انسان‌ها ترجیح می‌دهد و در اثبات این ادعا می‌گوید: تصاویر پوتین همراه با ببرها و خرس‌ها صحنه‌پردازی نیستند. در این عکس‌ها پوتین واقعی نهفته است. او از مردم و وظایفش فرار می‌کند و به طبیعت پناه می‌برد. وجهه‌پردازانی در کرملین هستند که دائما داستان‌هایی درباره شجاعت وی ساخته و مدعی رابطه وی با آلینا کابائوا، قهرمان المپیک می‌شوند در حالی که چنین داستانی ساخته و پرداخته تیم روابط عمومی پوتین است. رئیس‌جمهور احتمالا به صورت بالقوه همجنس‌گراست.

این کتاب همچنین روایاتی از زندگی دختران پوتین، ماریا 28 ساله و یکاترینا 27 ساله دارد.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 325949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =