مهر نوشت:

رژیم صهیونیستی به طور تلویحی ترور حسان اللقیس یکی از مسئولان حزب الله را برعهده گرفت.
به گزارش خبرگزاری مهر، المیادین در خبری فوری به نقل از شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حسان هولو اللقیس پیش از این چند بار از عملیات ترور نجات یافته بود و اسرائیل در ترور وی ناکام مانده بود.
اطلاعات نشان می دهد که 3 نفر عملیات ترور حسان هولو اللقیس را اجرا کردند. این اظهارات به ویژه پس از واکنش حزب الله به ترور اللقیس بیانگر این است که رژیم اسرائیل به طور تلویحی مسئولیت ترور وی را برعهده گرفته است.
گفتنی است حسان هولو اللقیس یکی از مسئولان حزب الله امروز در مقابل منزل خود در منطقه الحدث در جنوب بیروت ترور شد و به شهادت رسید. حزب الله رژیم صهیونیستی را عامل ترور وی دانسته است.
5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 325932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    38 15
    سلام ،حزب الله اگر ترور عماد مغنیه را تلافی می کرد اسرائیل جرات پیدا نمی کرد این اقدام جنایتکارانه را انجام دهد.احتمالا این ترور به سفارش عربستان انجام شده است چون زمزمه های این تهدیدها بگوش می رسید.حزب الله باید کل رهبران اسرائیل را تهدید وعملیات مقابله به مثل را در سریعترین زمان ممکن انجام دهد.مطمئنا اسرائیلیها وکلیه کسانی که در این ترور نقش داشته اند تقاص این ترور را سخت خواهند پرداخت.
    • بی نام A1 ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      9 8
      تلافی میکرد یعنی چی؟ اسرائیل در ترور عماد مغنیه نقشی نداشت. تحقیقات رو درباره ترور مرحوم مغنیه (که در دمشق اتفاق افتاده بود) بنا به ملاحظاتی متوقف کردن و دیگه حرفشم نزدن. هر تروری میشه که کار اسرائیل نیست. پس بقیه چیکارن؟!
  • alireza IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    28 13
    مرگ بر اسرائیل
    • مجی IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      6 11
      مرگ نگویید حتی به جلاد خونریزی مثل اسرائیل که تاکنون هزاران نفر را کشته و بدان میبالد!!!!!!!!!!!!
  • farid IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    5 2
    سلام به نظر من. این کار عوامل ال سعوده اگر اسرائیل هم به گردن بگیره برای حمایت از اینهاست تا در مقابل افکار عمومی ملتهای عربی. ال سعود قاتل خود اعراب .به نفع اسرائیل تلقی نشه