یک وزیر سوری در گفتگو با خبرگزاری فرانسه گفته است بشار اسد در دوره انتقالی همچنان رئیس جمهور سوریه باقی می ماند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه   عمران الزعبی، وزیر اطلاع رسانی سوریه گفته است در صورتی که در نشست ژنو توافقی به دست آید ، بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در دوران حکومت انتقالی همچنان رئیس جمهور این کشور باقی خواهد ماند.  وزیر اطلاع رسانی سوریه گفت : « اگر کسی فکر می کند ما به کنفرانس ژنو دو خواهیم رفت تا کلیدهای دمشق را به مخالفان بسپاریم ، دلیلی برای شرکت در این کنفرانس وجود ندارد.»
الزعبی افزود : « تصمیم گیری به عهده رئیس جمهور اسد است و چنانچه به دوره حکومت انتقالی برسیم در این دوران نیز اسد اداره کشور را بر عهده خواهد داشت.اسد رهبر سوریه است و رئیس جمهوری این کشور خواهد ماند.»

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 325929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ضد جنگ IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    13 2
    آخه بابا جان وقتی یه کشور اینجوری دو قطبی میشه و مردمش از هر گرایشی دست به اسلحه میبرن و هم دیگه رو میکشن چه معنی داره که رئیس جمهور اون کشور همچنان بر سر قدرت باشه؟ قرار دولت به مردم خدمت کنه یا مردم به دولت خدمت کنن؟ اگر هم فکر میکنن که رای مردم رو دارند راهش اینکه آقای اسد کنار بره و حزب ایشون در انتخابات شرکت کنه. اینجوری شاید مخالفان مسلحی هم که یک مقدار معتدل ترند دست از اسلحه بردارن و در انتخابات شرکت کنن. به خدا مردم عادی دارن تاوان این لج و لج بازی ها رو میدند. خدایا کی ادمها واقعا ادم میشن؟
  • بی نام IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    0 1
    بشار اسد اخرین امید ازادی و نرفتن منطقه به قهقرای کامل. درود بر ایران و سوریه ، ننگ بر تروریسم و امریکا