نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: دلخوش کردن به گشایش‌های خارجی و گره زدن سرنوشت اقتصاد کشور به مذاکرات هسته‌ای آدرس غلط دادن به دشمن و آتش گذاشتن زیر دیگ طمع آنها برای فشار بیشتر بر ملت ایران است.

به گزارش خبرآنلاین، الیاس نادران نماینده تهران در نطق میان دستور امروز خود با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ژنو، گفت: موضوع هسته‌ای، مساله‌ای ملی و بلکه فراملی است و نیازمند ساخت مستحکم درونی نظام است. به همین دلیل آنهایی که از هر جناحی به دنبال دو قطبی کردن جامعه هستند بدانند که به این ملت و آرمان‌های نیم قرن اخیر این ملت خیانت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ما به فرزندان این ملت در مذاکرات هسته‌ای اعتماد داریم، تصریح کرد: ما می‌دانیم که آنها از حداکثر ظرفیت خود برای دفاع از حقوق ملت ایران بکار می‌گیرند، به همان نسبت به طرف‌های مذاکره بویژه آمریکایی‌ها و دنباله‌روهای اروپایی اش بی اعتمادیم.مجلس به نمایندگی از ملت مذاکرات هسته‌ای را با حساسیت دنبال می‌کند، و چنانچه کمترین شیطنت از دشمنان این ملت ببینید پاسخ دندان شکن و پشیمان کننده خواهد داد.

نادران خطاب به دولت گفت: دولت بداند سطح دستیابی ما به فناوری‌های هسته‌ای و کاربردهای آن در کشاورزی، صنعت، دارو، محیط زیست، ماهواره و سوخت شناورهای زیرسطحی را متخصصان داخلی و توانمندی‌های فرزندان این ملت تعیین می‌کند و خط قرمز ما است. حفاظت و حراست از کلیه صنایع مرتبط با هسته ای و سرمایه های انسانی و فنی آن از اوجب واجبات است.چرخ صنعت این کشور نخواهد چرخید مگر اینکه سانتریفیوژهای ساخت داخل به خوبی بچرخد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه در فاز دوم مذاکرات طمانینه در طرف ایرانی حفظ شود، خاطرنشان کرد: تا گمان نشود که تعجیل در دستیابی به توافق مسئولان اجرایی را ناچار از عدول از برخی از ظرافت‌ها کرده است.

این نماینده اصولگرای مجلس در ادامه به برخی نکات اقتصادی اشاره کرد و گفت: متاسفانه بی تدبیری‌ها، شکاف‌های داخلی بین قوا، و شرارت دشمن و محاصره اقتصادی باعث تداوم رکود اقتصادی و فشار مضاعف بر معیشت مردم گردیده است. مهار تورم و مدیریت منابع و هدایت آنها به سمت تولید واقعی و تقویت بنیان‌های اقتصاد مقاومتی در تولید، توزیع و مصرف یک وظیفه ملی و دینی است.

وی تاکید کرد: دلخوش کردن به گشایش‌های خارجی و گره زدن سرنوشت اقتصاد کشور به مذاکرات هسته‌ای آدرس غلط دادن به دشمن و آتش گذاشتن زیر دیگ طمع آنها برای فشار بیشتر برملت ایران است. وحدت، همدلی و استفاده عالمانه از ظرفیت های داخلی و حل اساسی مشکلات ساختاری اقتصاد ایران راهکارهای برون رفت از مشکلات موجود هستند.

نادران با بیان اینکه اظهارات متناقض و بخشی نگری مسئولان اقتصادی اجرایی باعث القای این مطلب شده است که کشتی اقتصاد کشور را ناخدایی نیست، گفت: نمی توان اقتصاد را ملوک الطوایفی و جزیره ای اداره کرد، اقتصاد کشور ارشد می خواهد. هنوز ملت نسبت به اساسی ترین مسائلش در امسال و سال آینده بی اطلاع است. هدفمندی یارانه‌ها، قیمت کالاها، نرخ سود بانکی، سیاست ها یپولی و مالی، مدیریت سهام عدالت، آزادسازی اقتصادی و ... از جمله مسائلی است که جز با داشتن یک دستگاه فکری منسجم اقتصادی، نگرش اقتصادی عدالت محور و اراده لازم در همساز کردن همه مدیران اقتصادی دولت حل نشدنی است.

وی تاکید کرد: نگاه به گذشته و نقد دولت گذشته به جای نگاه به آینده وارائه عملکردهای سیاست های اقتصادی جز دامن زدن به اختلافات و دعوای حسن محمودی نتیجه ای ندارد.

نادران در پایان با بیان اینکه یک شوخی هم با دولت می‌کنم، اظهار داشت: شما که بازی برد - برد با خانم اشتون را بلدید لااقل تعامل تان را با مجلس در خصوص استانداران، وزارت علوم و دستگاه های اجرایی بهتر کنید. در افتتاحیه پل صدر که توسط قرارگاه خاتم الانبیا ساخته شد پیش خود گفتم کاش آقای روحانی اینجا بود می دید که سرهنگ های این مملکت چه خدماتی به مردم مومن و صبور کشور کردند.

/27220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 325912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 92
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهاب IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    60 1
    شما حتما دوره بعد برای مجلس رای میاری! شک نکن!
  • بی نام JP ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    34 1
    ما اگه بخوايم سرهنگ هاي مملكت همون كار سرهنگي رو بكنن و پل سازي رو بدن دست مهندسين كي رو بايد ببينيم اقاي جناب سرهنگ سردار نادران؟
  • majid A1 ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    4 17
    بابا روحانی حقوقدانه نه اقتصاد دان معلومه که اقتصاد و ول میکنه
    • بی نام IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
      1 0
      مملکت 8سال دست دکتر مثلاً شهرسازی بود خیلی ساخته شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اتفاقاً شخصاً معتقدم که همین حقوق دان بودن ایشون نقطه قوت شون هست. در ثانی قرار نیس که همه کارها رو خودشون انجام بدن پس وزرا چی هستن عزیز؟؟؟
  • عباس DK ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    22 1
    حتما وقتی نادران آخرین جمله اش را گفت فریاد احسنت..احسنت..نمایندگان بلند شد.
  • بی نام JO ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    55 2
    کاش می دانستید آن سرهنگها این پروژه ها را با چه بودجه های هنگفت و بهره وری بسیار پایین به سرانجام می رسانند. کاش سرهنگها کار نظامی می کردند و مهندسین کار مهندسی!
  • بی نام IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    26 0
    موضوع هسته‌ای فراملی دیگه چیه؟!!!!!!یه توضیح کوچولو میشه بدید آقای نادران؟
  • بی نام A1 ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    4 1
    بانظرشما مخالفم
  • یک ایرانی IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    32 2
    مگر در آن8سال شما خواب تشریف داشتید که لایحه بودجه با تاخیر فراوان ودر لحظات آخر تقدیم مجلس میشد حتی مجلسیان هم نمیدانستند تمام موارد مورد نگرانی شما سال بعد تکلیفش چیست ودر نتیجه مملکت باین روز افتاد اکنون که از خواب بر خواستید متوجه شدید که داستان چیست چرا آن موقع نگرانی های خود را ابراز نمیکردید البته گوش شنوائی هم وجود نداشت واصلا اهمیتی بشما وحرف هایتان نمیداد دلیل انهم شکایت های موجود از رئیس دولت قبلی است
  • الياس نادران IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    22 3
    هر چي دوست داريم بار دولت کنيم، تيکه ، مطلک، دري وري، اسمشم ميگذاريم شوخي مگه نه؟
  • بی نام A1 ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    27 3
    شما تو مجلس داری واسه مردم چیکار میکنی؟
  • بی نام A1 ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    27 3
    تو مجلس خوش میگذره؟ این یه سالم هر جور میخواهید رفتار کنید
  • بی نام A1 ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    28 3
    سال دیگه نشونتون میدیم انتخابات چیه
    • بی نام IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
      0 0
      عمرا دوره بعد مجلس اصلاح طلبی شکل بگیره. مجلس افتضاح ششم را یادمون نمیره. ضمنا مگه فقط تهران نماینده داره؟
  • بی نام A1 ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    25 2
    برنامه های اقتصادی به زودی در قالب بودجه 93 ارائه می شود. بهانه دیگری بگیر اقای نادران.
  • بی نام IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    12 1
    تکلیف اینها قراره توی قانون بودجه مشخص بشه. شما که مثلا نماینده هستی نباید جامعه را دچار بدبینی به دولت کنی چون می دونی که بدون ریل گذاری نمی شه قطار اقتصاد رو حرکت داد. مردم را با حرف هایتان گول نزنید!!!
  • بی نام IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    13 1
    اقای عقل کل با چه سرمایه ای با کدام درامد با توجه به اینهمه پروژه های ناتمام از کجا باید شروع کرد محمود شما چیزی برای برنامه ریزی گذاشته است خجالت بکشید با اینگوته اظهار نظرهای بیخود این حرفها از مسئولیتهای شما نسبت به حمایتهایی که از محمود داشتید نخواهد کاست اگر اندک اعتقادی به زندگی پس از مرگ دارید از همکنون بروید استغفار کنید شاید دل مردم به حالتان رحم بیاید اگر بدانید نگاه خدا به خلق از راه دل همنوعانشان است
  • خشایار IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    18 2
    باز این آقا نطق کرد، خدارو شکر یکسال بیشتر نباید تحملش کنیم
  • بی نام A1 ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    2 26
    من از این آقای نادران خوشم می یاد هر چند انتقاد می کنه ولی انتقادات ش مثل قهوه با شیرینی می مونه. تلخ و دوشت داشتنی باهم.
  • صادق A1 ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    23 1
    حمايت از احمدي نژاد و لاپوشني كردن كه شاخ ودم نداره
  • مجید IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    3 39
    اخیرا روزنامه دولت نوشته بود: ( منظور روحانی از سرهنگ جان کری بوده چون قبلا نظامی بوده) ، اینا مردم رو چی فرض کردن؟ درود بر سرهنگ .درود بر مدریت جهادی
  • بی نام IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    16 1
    اقاي نادران شما متولي مباحث اقتصادي در مجلس 8 سال گذشته بوديد نتيجه كارتان شد اين حالا هم به گل آلود كردن آب مي پردازيد لطفا سكوت پيشه كنيد.!
  • بی نام A1 ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    26 2
    آقای نادران! مگر شما توی مجلس نیستید؟ مگر در این هشت سال کاری برای ملت کردید؟ چه قدر جلوی خلاف کاری های قانونی اون دولت ایستادید؟ حالا .... دو روز صبر کنید... کاش یک ذره این فشارهای مردم رو شما هم تحمل می کردید.... راست می گید یک سری برید کف جامعه ببینید چه قدر بچه های مردم بیکارند... شما چه کار کردید... فقط کارتون شده افشاگری.... اون هم چی.....
  • محسن IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    3 1
    آقای نادران دقیقادرست میگویند.دولت درزمینه های صنعت - تولید- راه وراه آهن- مسکن - صادرات-کشاورزی- دامپروری - بانکداری و... سریعابایدسدهای بیهوده راازجلوی پای ملت برداردوپروزه های راهگشاراتعریف کند وبازمانبندی اجرای آنها رامتعهدشودوبااستفاده ازتوان بخش خصوصی این پروزه هاراانجام دهد تاهم گزارش کارداشته باشدوهم تکلیف ملت مشخص باشدکه چکارکنندتابه دولت کمک کنند.وهم بهانه بدخواهان دولت وملت ازدستشان گرفته شود.
  • بی نام A1 ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    11 0
    ادب مرد به ز دولت اوست!واقعا متاسفم......
  • بی نام CN ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    14 0
    سرهنگ‌ها یا چیني ها !! جناب نادران لطفا یکم صبر گذشت زمان نقش سرهنگ‌ها و بابک زنجانی ها و رانت های معامله شده در این قلیل خدمات را به واقعیت می رساند.
  • احسان EU ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    14 1
    ئو سال دیگه پای صندوق رای به شما هم محمودی رو نشون میدیم
  • بی نام A1 ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    اگه قرار سرهنگها کار ساخت و ساز کنند پس تکلیف این همه مهندس بیکار چی میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • محسن IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      94 1
      یعنی بهترین نظری که میشد داد!!!!!!احسنت!!!!
    • نوید A1 ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      52 2
      ای گفتی
    • بی نام IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      9 79
      هر کی عرضه داره بیاد جلو؛ این گوی و این میدان.
    • بی نام IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
      67 2
      آقای با عرضه! کدوم گوی و میدان! رقابت سالمی وجود نداره شما اگه عرضه داشتی پیمانکار دسته دوم نمی گرفتی خبرآنلاین لطفا چاپش کن
    • بی نام IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
      0 0
      تا یک میلیون سال دیگه هم بشینید از این جور حرفها بزنید نه اون به قول شما سرهنگها کوتاه میان نه مهندسها به شغلشون میرسند!! بابا این همه کار توی این مملکت روی زمین مونده، شما حتما میخواهی بری همون کاری رو انجام بدی که اون به قول شما سرهنگ انجام میده؟!! درسته، فرصت ها برابر نیست و هزار و یک مشکل دیگه وجود داره، ولی یادت نره، اگه قرار باشه فقط به جون اون دو تا سرهنگی هم که دارن با همه ی اشکالات کار می کنند هی نق بزنید، سرهنگ ها یا غیرسرهنگ هایی خواهند آمد که شما روزی آرزو خواهید کرد که ای کاش همون سرهنگ دوباره سر کار بیاد لااقل دو تا کار انجام بده!! نمونه اش هاشمی که یک زمانی اونقدر به جونش نق زدند، حالا یکی که هزار بار بدتر بود رو که دیدند حلوا حلواش میکنند!! باباجان کار خودتو درست انجام بده
    • امين د IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      0 0
      آخخخخخخ بنازم به ناز شصت همون مهندس ، دكتر و پورفسور اين مملكت كه داره زير دست همين سرهنگها و سردارهاست و بهترين امكاناتشون كار ميكنه و به اسم همين سرهنگها و سردارها تموم ميشه!!!
  • بی نام IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    8 1
    خب حالا یعنی که چی جناب سرهنگ؟
  • بی نام A1 ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    24 1
    جناب نادران شما که اینقدر دلسوز مردمی چرا؟8 سال پیش که یه عده که شما بهتر از همه ما می شناسیدشون اینهمه گرفتاری برای مردم بوجود آوردن ،سکوت کردید ؟حالا از اینکه جناب دکتر روحانی نرفته برای افتتاح پل صدر (که اگه میرفت جای بحث بود چون کارهای مهمتری ایشون دارن)ناراحتی و متلک میندازی!!
  • بی نام IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    آقای نادران تو خوبی.
  • بی نام A1 ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    16 1
    وی تاکید کرد: نگاه به گذشته و نقد دولت گذشته به جای نگاه به آینده وارائه عملکردهای سیاست های اقتصادی جز دامن زدن به اختلافات و دعوای حسن محمودی نتیجه ای ندارد.حسن ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! لااقل حرمت رییس قوه مجریه" دکتر روحانی" رو داشته باشین. این چه طرز صحبت کردنه!!؟؟
  • بی نام IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    لطفا صحبت نمايندگان با معلومات ومردمى را بنويسيد
  • حسن A1 ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    2 1
    منظور دعوای حسن و محمود است. طوری که شما نوشته اید برخی فکر می کنند که منظور "حسن محمودی" است و به دنبال این هستند که به دانند حسن محمودی چه کسی بوده است!!
  • علي IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    10 0
    جناب نادران عزيز آن مهندسين طراح . محاسب وناظر بيچاره زحمتشو كشيدن ولي......................
  • بی نام IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    29 2
    چطور اون زمان که محمودی دولت را تخریب می کرد .شما چیزی نمی گفتی .وقتی محمود رفت حالا می گی:نگاه به گذشته و نقد دولت گذشته به جای نگاه به آینده وارائه عملکردهای سیاست های اقتصادی جز دامن زدن به اختلافات و دعوای حسن محمودی نتیجه ای ندارد. عجب ؟؟؟؟!!!!!!!!!!
  • بی نام IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    16 0
    بلايي كه خودتون بر سر اين مملكت و پول نفتش و اقتصادش آورديد رو گردن ديگران نياندازيد!!! شما كه قطعنامه ها رو كاغذ پاره ميدونستيد مملكت رو به اين روز انداختيد! بجاي عذرخواهي از ملت،‌ طلبكار هم هستيد!؟؟؟
  • s IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    با جمله آخرش کاملا موافقم.
  • بی نام A1 ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    11 1
    آقای نادران تعامل با شما خصوص استانداران، وزارت علوم و دستگاه های اجرایی بازی برد-باخت برای دولت است چون اشخاصی که شمامدیریت ها می پسندید دقیقا نقطه مقابل اشخاص مورد پسندطرفداران وحامیان دولت است ولی بازی برد-برد با خانم اشتون دقیقا پیگیری خواسته مردم در سیاست خارجی بود.چرا همش خودتان را به آنراه میزنید؟
  • بی نام IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    290 9
    آخ آخ...تو پاراگراف آخر قشنگ نشون داد مشکلش چیه...آخ آخ...
    • تات IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      7 111
      آخ آخ چی گفت؟ مسخره کردید با این سیاسی بازی ها...خدا پدر همون احمدی نژاد و سرهنگ ها را بیامرزه...دولت خودش رو کشت مسکن اجتماعی 100 هزارتا اجاره ای ،مسخره نیست!
    • anar A1 ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      70 1
      آقای نادران شما هم باید پاسخوگی برخی دریافتی ها ی خود با شید حواستان را جمه نکردید گاف جا گذاشتید
    • بی نام IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      46 1
      دقیقن همه دردشون همینه
  • بی نام SE ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    25 2
    آقای نادران این مجلس دو سال دیگر میرود و مردم از دست این خود بزرگ بین های زیاده خواه در همه چیز، انشاءلله راحت میشوند. آقای نادران باید به حال مملکتی که پل سازیش بدست سرهنگها افتاده و مجلسش به دست شما گریست.
    • بی نام IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
      1 0
      1000تا لایک داره این کامنت
  • منصف IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    10 1
    عزیز دل برادر خوب گفته شده که:بریز آب را آنجا که میسووووووووووووووزد!
  • بی نام A1 ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    15 2
    ظاهرا هنگام خواندن تحقیق و تفحص از بیمه خواب بودن .به هر حال من ناراحتی ایشون را درک میکنم
  • بنده خدا A1 ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    9 4
    سلام دوستان من خودم در پروژه های متعددی که به پیمانکاران خصوصی مثل کیسون دادند حضور داشتم واقعا توانمندی سرهنگها مثال زدنی است. نمونه اش می توانید به مونوریل قم سر بزنید تا ببینید کیسون (غول پیمانکاری ایران) چه دسته گلی آب داده. خدمت اون دوست عزیزمون که گفتند مهندس های بیکار پس چی بگم که سرهنگها حدود 60 هزار نفر پرسنل در قرارگاه دارند که تنها 5% درصد اونها رسمی اند و بقیه مثل منو شما نه سرهنگ اند نه حقوقدان مهندس اند. نمونه دست گل دیگه این پیمانکارها آزادراه تهران-شمال هست ایشاله برای نوه هامون باز میشه
  • بی نام IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    54 2
    وقتی سرهنگ پل می سازه حتما پزشک هم بقالی می کنه و بقال نماینده مجلس می شه و نماینده مردم رفتگر و مهندس هم پلیس ضد شورش و... اینه تز نادران؟؟ خجالت نمی کشید واقعا؟؟ احتمالا سرهنگ های ما با بیل و کلنگ و لودر برای دفاع از کشور خودشون رو آماده می کنن؟ یک عقب گرد بزنید و هر کسی بره سرکار خودش. توی این کشور متخصصین تراز اولی در ساختن انواع سازه داریم که بهشون اجازه فعالیت داده نمی شه.
  • حامد IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    18 0
    منظورت از تعامل در خصوص وزارت علوم گوش کردن به ناسزاهای رکیک رئیس کمیسیون آموزشه؟ آقا شما مشکلت جای دیگس خودت تو جمله آخرت لو دادی. خبر آنلاین میدونم که نظرمو نمیذاری ولی مهم نیست.
  • بی نام GB ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    9 0
    روابط با خارج هم خوب بشه متاسفانه ایران از داخل خرابه
  • احسان IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    49 1
    ای کاش امثال آقای نادران عقلانیت و انصاف و معرفت نیز داشتند.
    • بی نام IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
      1 0
      از محالات نگو
  • بی نام A1 ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    26 1
    آقای نادران آبو بریز جایی که میسوزه
  • بی نام A1 ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    14 0
    آقای نادران بگذارید مردم در این امید وآرامشی که بوجود آمده نفس بکشند روحانی گفت وقتی دولت را تحویل گرفتم همه جا بدهکار بود سعی کردیم بدهی ها را بدیم داروی مردم را تامین کنیم گندم مردم را تامین کنیم تورم 40 درصدی را یک درصد کاهش بدیم و... گزارش همین است دیگه
  • بی نام IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    13 1
    جمع کن بینیم بابا
  • ش ر IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    8 0
    سلام بابا اين اقا چطور راي اورده ها فهميديم بر ميگردد به هحمد ي نزاد رهبري وهمه مردم راضي اين اقا ناراضي
  • طرفدار اعتدال IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    11 1
    دولت برنامه های اقتصادی و سیاسیش رو ارائه و اجراش رو هم شروع کرده. اولین ثمرات مثبتش رو هم همه ملت دارن به وضوح می بینن. اما این وسط نمیدونم شما و همفکراتون که حاصل تفکراتتونو تو 8 سال گذشته دیدیم چرا بجای همراهی و نقد منصفانه همش سعی دارید چوب لای چرخش بذارین. فکر میکنم مشکل جای دیگس!
  • بی نام IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    15 0
    مجلس روزای اخرت هست...مردم منتظر انتخابات هستن
  • lkhnd IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    21 0
    آقای نادران وقتی امثال شما نمایندگان (به اصطلاح) مردمی برای افتتاح یک پل توسط سرهنگ ها به خط میشینف آقای روحانی باید جور شما در رسیدگی به مردم زلزله زده رو بکشه که این آخرت داره و اون کار شما دنیا!
  • علی IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    15 0
    سلام ایشان چندین سال در مجلس بودن چه گلی به سرمون زدن که این همه از آدم و عالم طلب کارند؟؟
  • بی نام A1 ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    158 6
    سرهنگ ها کار ساخت ساز را از سد سازی شروع کردند و عنوان بزرگترین سد ساز دنیا را با افتخار بر سینه زدند درحالیکه سد سازی با مسائل محیط زیستی و توسعه پایدار مغایر است .پاراگراف اخر تمام حرف اصول گراهاست .روحانی باید کسایی رو که اتوبوسی اومدن با قطار به جای اولشون برگردونه
  • hamed DE ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    کاملا منطقی و صادقانه
    • بی نام IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      58 4
      با منطق شما و صداقت آقای احمدی نژاد. آره منطقی و صادقانه
  • بی نام A1 ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    12 0
    منظورتون اینه که دولت برای اختیارات قانونی خودش هم از شما اجازه بگیره آقای نادران؟ میشه بگین که شما در این مدت چه تعاملی فرمودید؟
  • سادات A1 ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    27 1
    اقای نادران متاسفانه قدرت درک و بینش سیاسی شما در حد یک وکیل نیست .صد افسوس بیشتر همکارن محترم شما از این نقیصه رنج می برند .منظور اقای رییس جمهور از خطاب قرار دادن سرهنگها نحوه ی نگرش سیاسی و اجتماعی انها نسبت به عامه ی مردم بود که صاحب تفکر پادگانی هستند نگفت در زمینه عمران و سازه مشکل دارند! در ثانی مگر در قرارگاه خاتم سرهنگها معمار و مهندس عمرانند یا فارغ التحصیلان رشته های سازه و صنعت ؟ فراموش نکن رضا خان هم یک سرهنگ بود و پل ورسک را ساخت . رنج من انوقت بیشتر میشود که وزیران با سواد و جسوری چون اقایان زنگنه و فرجی دانا و ظریف باید بیایند و به سوالات شما و همکارنتان که هنوز ان پی تی را ام پی تی میدانند پاسخگو باشند . !! ای وای بر من ....
  • بی نام A1 ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    36 2
    این شبه نماینده دوباره راه افتاد!!!! یادش رفته که احمدی نژاد از کیسه همین آبادگرانیا در اومد و کشور را ویران کرد
  • علی IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    21 0
    آقای نادران ساخت پل کجا بازسازی ایران تخریب شده در عرض 8 سال توسط دولت کجا!
  • بی نام IR ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    8 1
    یکی باید بپرسد مشکل آقای نادران چیست؟چه چیزی را دوست دارند فراموش شود؟
  • بی نام A1 ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    18 1
    اقا نگذان نباش روحانی کارش رو خیلس بهتر از اون چیزی که فکر می کنی بلده
  • بی نام EU ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    17 0
    این همه آسمون ریسمون بافتن نداشت لپ مطلب رو بگو شماها درد مردم رو نمیخواد درک کنید فقط بفکر هم پیاله هاتون هستید .که عزیزان در گرفتن پیمانکاری پرسود عقب نیفتن دیدیم دوست عزیز شما احمدی نژاد چقدر خدمت صادقانه به این مردم مظلوم داشتن.البته دولت پاک رو مردم عزیز هیچ وقت فراموش نمیکنن.شما امثال شما معلوم نیست از این مردم چی میخواین.
  • بی نام IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    7 0
    من هم با این اوضاع مشکل دارم . هزچند بند دلم پاره میشود وقتی فکر میکنم روحانی خدای ناکرده ممکن است موفق به حل معضلات فراگیر مملکت نشود .
  • اکبر A1 ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    52 3
    رو که نیست، سنگ پای قزوینه 8 سال که همه مسولات اصولگرا بودن برا 700 سالمون کافیه، آقای نادران تو هم سال آخر نمایندگیته ایشالا
  • بی نام IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    27 1
    من تقریبا هر نظری می گذارم منتشر نمی شود در حالی که توهینی روا نمی دارم فکر نمی کنید حذف اینهمه نظر یعنی راندن دیدگاهها به زیر زمین برای همین است که این مملکت شده مملکت غافلگیری چون فکر می کنیم اگر چیزی را نبینیم آن نیست!
  • بی نام IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    3 26
    همین سرهنگ ها خیلی هاشون مهندس این مملکتن . شما فکر کردی زمان جنگ خیلی مهندس داشتیم که تو جبهه ها از جونشون بگذرن..... نه عزیزم همین کسانی که الان تو چرخه مهندسی دارن فعالیت میکنند و اقای روحانی مسخره شان میکند همون رزمندگان قدیم هستند که حالا برحسب اتفاق سرهنگ و ... لقب میگرند ....
  • بی نام CA ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    28 3
    سرهنگهای مملکت لازم نیست پل بسازند. بلکه باید از مرزها دفاع کنند. دقیقا مشکل ما و دولت همینه
  • داریوش IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    0 0
    قحط رجال همین است
  • بی نام IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    1 0
    کاش میشد از پروژه های شهرداری هم تحقیق و تفحص صورت میگرفت تا معلوم بشه این کارها با چه وضعیتی و به دست چه شرکتهایی انچام میشه و مهمتر اینکه قیمت تمام شده این پروژه ها باید چقدر میشد و چقدر شده!!!!
  • آنتی افراطی A1 ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    2 0
    متاسفانه برای من سوال است امثال آقای نادران ودیگر مجلسی ها چگونه وارد مجلس شده وبه اصطلاح وکلای ملتند. همینجا سوال پیش می آید که ایشان ودیگر آقایان وبانوان تحت پرچم اصولگرایان که همیشه وقتی دوربینی روی آنها میرود یا در حال خواب زمستانیند حتی در گرمای تابستان!!!!! یا در حال بلوتوث بازی وکلای چند درصد از مردم ایرانند چند درصد به آنها رای داده اند؟؟!!! وقتی شبها سر بر بالش میگذارید آیا با خود فکر نمیکنید اگر این مملکت سازوکار درستی داشت لیاقتتان حتی در حد کارگر شهرداری هم نبود؟؟؟؟!!!! اکنون طوری شده که با آمدن امثال شما به مجلس وریاست جمهوری کابوس وار 8ساله احمدی نژاد حتی میوه فروش سر کوچه آقای احمدی نژاد هم ادعای وکیلی ملت و ریاست جمهوری ایران را دارد این است دستاورد حکومت 10ساله قشر شما
  • بی نام A1 ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    1 0
    خبر انلاین خواهشا اسامی نمایندگانی که از مرتضوی پول دریافت کردهاند را دقیقا منتشر کنید تا مردم وکلای خود!را بشناسند تشکر
  • بی نام IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    0 0
    ایشون نطق فرمودند نمی دونند که در یک پروژه 10 میلیاردی که 50 میلیارد پول حیف میل میشه چقدر برای کشور مضر است ایشون نمی دونند سرهنگها اجازه ظهور به استعدادهای ایرانی نمی دهند ایشون نمی دونند استعدادهای ایرانی باید از کشور فرار کنند و در امریکا و ... خودشون رو نشان دهند افسوس که نمی دونند و نمی خواهند بدونند
  • ممد A1 ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    0 0
    مثل اینکه خار سرهنگها بد جور تو چشم بعضیها رفته.
  • بی نام IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    0 0
    همین سرهنگها بودند وهستند که شماها راحت میخوابید و گرنه ما دست کمی ازافغانستان وپاکستان نداشتیم شرف وعزت سرهنگها قابل سنجش نیست که افرادی مفت گو ومفت خور درمورد سرهنگها اظهارنظرکنند وکی شود دریا به پوز سگ نجس
  • عادل شریفی GB ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    0 0
    جناب دکتر بعنوان یک استاد اقتصاد مشکلات اقتصادی مملکت را بیان کنید و راه کار ممکن را ارایه نمایید و مجریان را با خلوص نیت نقد کنید که اگر این پیشه می شد امروز این مصیبت ها را نداشتیم اگر چه انجه من میگویم شماها نمی توانید درک کنیدزیرا اگر نمایندگان مثل مردم زندگی می کردند و به وظایف قانونی خود عمل می کردند و خود را ناظر بر عملکرد دولت می دانستند نه این مملکت فقیری داشت و نه نیازمندی و نه اینکه پای نمایندگان مجلس در پرونده مه افرید ها جا باز می کرد جناب دکتر ،حسن و محمود رییس جمهور ایران هستند و بودند اگر نقدی هست با ادبیات محترمانه بیان کنیم
  • بی نام A1 ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    1 0
    پول مردم را خوردن وچاپیدن که دیگه عرضه نمی خواهد هر کس وناکسی مس تواند مال مردم را بچاپد
  • بی نام A1 ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    1 0
    خبر جان درج کن لطفا .چرا هیا هو می کنید و رمزی حرف می زنید .فریاد که دوره این نماینده ها و دولت قبلی پول بیت المال را بالا کشیده حالا چرا این همه حرف وحدیث است بگیرین و محاکمه کنید وسلام .....وگرنه همش بازیه سر ما بی کلاه