بدهی 250 هزار دلاری صدا و سیما کار دست والیبال داد/از رؤیای میزبانی تا کابوس حذف از لیگ جهانی

عدم پرداخت مبلغ حق پخش باعث شده تا حالا تمام دغدغه داورزنی به جای میزبانی در لیگ جهانی،بقا در این مسابقات باشد.

مهری رنجبر:یک تهدید جدی. بعد از اینکه صدا و سیما سهم واقعی فوتبالی‌ها را از حق پخش تلویزیونی نداد، حالا نوبت به والیبالی‌ها رسیده. اگر بدقولی تلویزیونی‌ها برای فوتبال تنها ضرر مالی دارد اما این بار بدقولی آنها نتیجه‌‌اش برکناری از لیگ جهانی والیبال ایران است، آن هم به خاطر بدهی 250 هزار دلاری صدا و سیما بابت حق پخش تلویزیونی بازی‌های لیگ جهانی به فدراسیون جهانی والیبال. بدهی‌ای که بعد از 5 ماه هنوز تسویه نشده و البته سرنوشت ماندگاری ایران در لیگ جهانی به آن گره خورده است، در حالی که بقیه تیم‌ها، هم حق پخش را داده‌اند و هم پاداش‌هایشان را گرفته‌اند.

ظاهراً پورمحمدی مدیر وقت شبکه 3 این قرارداد را در آلمان امضا کرده اما فعلاً صدا و سیما که او را برکنار کرده، آن را به گردن نمی‌گیرد. با عدم تسویه بدهی آنها، فدراسیون والیبال ایران، هم مغضوب FIVB (فدراسیون جهانی والیبال) شد و هم پاداش 150 هزار دلاری‌‌اش بلوکه؛ در حالی که درخشش تیم ‌ملی ایران در اولین حضور لیگ جهانی، سودای میزبانی مرحله نهایی را به سر رئیس فدراسیون والیبال ایران انداخت، تا حدی که بعد از آن همیشه مدعی گرفتن این امتیاز بود. حتی داورزنی که با خواب و خیال‌های خوش برای گرفتن میزبانی مرحله نهایی سر کرده، آخرین تیرش را برای شکار این فرصت در جام قهرمان قهرمانان زد اما مسئولان FIVB که از ایمیل نتیجه‌ای نگرفته بودند، آب پاکی را در توکیو روی دست نماینده داورزنی ریختند. جوابی که برای ایران از رؤیا کابوس ساخته است.

الکساندرا بوریچیچ رئیس کمیته مسابقات FIVB و نماینده تام‌الاختیار اری گراسا در لیگ جهانی بعد از شنیدن پیشنهاد ایرانی‌ها برای میزبانی مرحله نهایی لیگ جهانی با لبخندی گفت: «ما آمادگی داشتیم ایران را به جای ژاپن در تورنمنت‌ها جایگزین کنیم چرا که تیم ایران کیفیت خیلی خوبی دارد و سطح مسابقات را بالا می‌برد اما با شرایط پیش آمده در لیگ جهانی حتی ممکن است تیم ایران را کنار بگذاریم. تلویزیون ایران هنوز به تعهدش برای پرداخت 250 هزار دلار حق پخش بازی‌ها عمل نکرده است.» البته این همه ماجرا نیست. ایران که برای اولین حضور نمی‌خواست جلوی بقیه کشورها کم بیاورد، حتی از مشاوره‌های پیرو ربادنگو رئیس سابق کمیته مسابقات FIVB استفاده کرد. هر چند ایران در بقیه موارد از ناظران 4 بازی در تهران very good گرفت اما ایرادات پخش بازی‌ها و عدم پرداخت حق پخش، امتیاز میزبانی ایران را ناپلئونی کرد.
ایرادی که کین تانا ناظر اسپانیایی بازی ایران با آلمان خیلی روی آن حساسیت به خرج داد؛ آن هم وقتی تهیه‌کننده یا نماینده تلویزیون برای پخش مستقیم در جلسه هماهنگی با ناظر حاضر نشده بود. همان موقع او که از گروه تلویزیونی ایران راضی نبود، گفته بود: «من گزارشم را برای تلویزیون ایران رد می‌کنم و فکر می‌کنم این مسئله برای دادن یا ندادن میزبانی مرحله نهایی لیگ جهانی به ایران تأثیر‌گذار باشد.»

اعتراض دیگر FIVB به نوع پخش بازی‌هاست. ظاهراً طبق قانون همه بازی‌ها باید به صورت H. D پخش شود اما تلویزیون ایران به رغم تعهد بازی‌ها را به صورت S. D پخش کرد که همین مسئله صدای اسپانسرهای FIVB را درآورد. بوریچیچ می‌گوید: «پخش بازی‌ها به صورت S. D باعث شد تا اسپانسرها به خاطر کیفیت پایین، تبلیغ نکنند و بخشی از پول FIVB را هم ندهند.» البته عدم حضور بانوان و نبود تهویه مطبوع سالن هم جزو ایراداتی است که ناظران در گزارش خود برای میزبانی ایران در لیگ جهانی به FIVB داده‌اند. به همین خاطر ایران تنها 168 امتیاز گرفت تا بین 18 تیم حاضر در لیگ جهانی با تک ماده قبول شود. در حالی که 8 کشور 200 امتیازی شدند و بقیه 198. البته شاید اگر قرار باشد فدراسیون جهانی به ایران ارفاق کند، نگه داشتن ایران در لیگ جهانی باشد اما این تیم به جای بازی در گروه A با تیم‌های بزرگ، به جای ژاپن با تیم‌های ضعیف‌تر در گروه B بازی می‌کند.

با این حساب محمد‌رضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال که صبح دیروز برای حضور در جلسه سالانه لیگ جهانی راهی لوزان شده، مأموریت مهمی دارد. مأموریتی که همه فکر و ذکر او شده‌؛ متقاعد کردن مسئولان FIVB برای ماندن ایران در لیگ جهانی و البته گروه A. او می‌گوید: «موضوع خیلی حیاتی است. فرصتی استثنایی که برای ورزش ایران به وجود آمده است اما اگر صدا و سیما همکاری نکند والیبال را تهدید می‌کند. اگر صدا و سیما بدهی 250 هزار دلاری‌‌اش را بدهد ایران می‌تواند در لیگ جهانی 2014 جزو 8 تیم اول دنیا باشد اما اگر تسویه نکند به احتمال زیاد تیم ما کنار گذاشته می‌شود. نهایت لطف آنها هم ماندن در لیگ جهانی است اما تیم در گروه B بازی می‌کند. حالا در همه جای دنیا تلویزیون به فدراسیون‌های والیبال خود پول هم می‌دهد اما ما پول نمی‌خواهیم، تنها می‌گوییم بدهی‌شان را به فدراسیون جهانی بدهند تا تیم ما از لیگ جهانی حذف نشود.»

رئیس فدراسیون والیبال روی بلوکه شدن پاداش 150 هزار دلاری تیم هم صحه می‌گذارد: «حالا که بدهی 250 هزار دلاری تلویزیون تسویه نشده، فدراسیون جهانی پاداش 150 هزار دلاری تیم را بلوکه کرده و اصلاً شاید آن را سر به سر کند. حالا که نامه زده‌اند شما با کسر 150 هزار دلار باید 92 هزار دیگر بدهید تا بدهی ایران صاف شود. این مسائل در حالی پیش آمده که برای صدا و سیما 250 هزار دلار اصلاً رقمی نیست. در حالی که تلویزیون با تبلیغات و آگهی می‌تواند آن را جبران کند، چرا باید به خاطر مسائل کوچک کشور ما زیر سؤال برود؟» در حالی که فدراسیونی‌ها مدتی است تقلا می‌کنند تا صدا و سیما را برای پرداخت بدهی متقاعد کنند اما آنها همچنان شانه خالی می‌کنند. حتی ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما وقتی محمود گودرزی وزیر جدید ورزش خواسته تا با تعامل این مشکل را حل کند، ظاهراً منکر چنین مسئله‌ای شده است. در این شرایط داورزنی در سفرش علاوه بر مذاکره برای جلب اعتماد FIVB باید نسخه قرارداد صدا و سیما را هم با خودش به تهران بیاورد. سعید درخشنده دبیر سابق فدراسیون والیبال هم با گابریل رئیس امور مسابقات FIVB مذاکره تلفنی در این باره داشت تا راه را برای مذاکره بهتر هموار کند: «اگر بدهی تسویه نشود و تهدید جدی، والیبال ایران لطمه می‌خورد. البته من به خانم گابریل ایمیل زدم که با آمدن وزیر جدید برای حل این مسئله تعامل انجام می‌شود. حالا داورزنی باید ضمانت کند که این بدهی پرداخت می‌شود. امیدواریم که با حمایت تقدسی‌نژاد ایران در لیگ جهانی به حقش برسد.»

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 325153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 73
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    5 0
    واقعا که! این مسولین صداوسیما هم دیگه شورشو دراوردن.چطور پول دارن برای ساخت برنامه های مزخرف ولی برای این کار که حیثیت ملی محسوب میشه پول ندران؟
  • بی نام IR ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    2 0
    ضرغامی در حد صدا و سیما نیست.
  • عرشیا A1 ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    8 0
    صدا وسیمای شاهکار ما فقط باعث سردرد و کلافگی مخاطبین خود نیست بلکه در عرصه جهانی هم حرفهایی برای گفتن دارد !!!
  • mohammad A1 ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    3 0
    جهان سوم جهان سوم ...
  • بی نام US ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    137 1
    تو این صدا و سیما چه خبره؟
  • بی نام IR ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    2 0
    از صدا و سیما و آقای ضرغامی بیشتر از این انتظار نمیره
  • ali IR ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    2 0
    آن همه افتخار آین همه خجالت که به خاطر عده ای به نام بک ملت بزرگ نوشته می شود. آقایان لطفا خجالت بکشید. مردم ایران را بی آبرو نکنید.
  • امیر IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    123 3
    مبارک باشه !!! دستتون درد نکه آقای مهندس
  • بی نام IR ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    79 2
    یاللعجب
  • بی نام RO ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    2 0
    حرف حق دادن نگو ضرغامی ناراحت میشه ....
  • بی نام IR ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    6 0
    صدا و سیما ثانیه ای میلیاردها تومان از تبلیغات تلویزیون به جبب میزنه اما به اصول خودش پایبند نیست . مشخص شد که ابن مسئولین صداوسیما تنها به فکر پر کردن جیب خودشان نه رضایت مردم و بیننده. ضرغامی حیا کن صداوسیما رو رها کن
  • ورزش دوست IR ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    30 0
    کجاست این برنامه صرفاجهت اطلاع که همه رو مسخره میکنه بیاید رییس و مدیران تلویزیون خودمون رو مسخره کنه که سالی سه تا شبکه راه می اندازنن مثل آب خوردن اما نه حق پخش میدن نه حق کپی رایت . تلویزیون انحصاری و حکومتی بهتر از این نمیشه
    • بی نام A1 ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
      4 0
      وقتیکه مدیر صدا وسیما درعرض 35 سال فقط سه نفر بودن اول هاشمی بعد لاریجانی و الان هم ضرغامی که همه هم از منصوبین و نورچشمیهای بعضیا هستند وضعیت صدا وسیمای ما بهترازاین نمیشه . اونوقت میگن چرا مردم ما ماهواره نگاه میکنن . واقعا دستتون درد نکنه ... جناب ضرغامی
  • بی نام IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    3 0
    این چه وضعشه .. برای این صداوسیما و آقایان ضرغامی و پورمحمدی متاسفم . حق ندارن با آبروی کشور بازی کنند
  • بی نام A1 ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    ضرغامي مچكريم
  • مهدی IR ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    180 2
    کلا هر چی می کشیم از این صدا و سیما ست
  • بی نام IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    این تقصیر صداوسیما نیست .فدراسیون جهانی باید عادت کنه به شیوه مدیریتی ایران
    • شهروز IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
      3 0
      آفرین. نظرت خیلی قشنگ بود
  • سعید A1 ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    139 5
    تنها راه حلش اینه حق امتیاز بازی هایی مثل والیبال یا بازیهای سرخابی به شبکه های ورزشی خارجی داده بشه تا اونوقت حساب دست سیمای ملی ما بیاد
    • بی نام EU ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
      9 0
      كدوم شبكه ي خارجي حاضره بازيهاي سرخابي رو پخش كنه؟! خيال مي كني خارجي ها مثل ما بيكارن كه بشينن و "بزن زيرش" فوتبالفارسي رو تماشا كنن؟!
    • داود A1 ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
      3 0
      حالا سرخابیا چه تحفه ای هستند که خارجیا بازیشون رو پخش کنن! هر چی ورزش این مملکت زیر سر همین سرخابیا و حمایتای بیجا از اوناست...
  • بی نام A1 ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    5 0
    واقعا بايد اين سازمان بي كيفيت را تعطيل كرد
  • بی نام IR ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    1 23
    امریکا جینایتکار این همه پول های مارو بلوکه کرد اینهم روش . ما دست از مقاومت جهادی خود در مقابل استکبار جهانی برنمی داریم .زنده باد صداوسیما
  • بی نام IR ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    2 0
    واقعا به خاطر 250 هزار تومان می خوان ایران رو حذف کنند. خیلی مسخرس
  • بی نام IR ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    0 12
    ضرغامی مچکریم
  • بی نام GB ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    221 1
    از اينكه مدام آبروي كشورم با سهل انگاري هاي فردي و سوءمديريت ها برده ميشه خسته شدم !! ايران و ملتش آبرو دارن بخدا ، كاش بفهمين آقايون مسئول !كاش...
  • بی نام A1 ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    چه بهتر. این همه خرج واسه چی بود آخه؟! که در لیگ جهانی یا چهارم بشیم یا پنجم !!!!! این همه پول بیت المال هدر بره که در گروه از آخر اول بشیم ؟!!!!
    • فرهاد A1 ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
      11 1
      کارمند شبکه سه هستی دیگه!!!!!!!!!!!!
    • امین 4 ساله IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
      8 0
      عزتی نمیخوای پولشو بدی دیگه چرا میزنی تو سر مال؟
    • بی نام IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
      6 0
      آره اين پول را خرج يك مشت فوتباليست بي مصرف كنيم بهتره!
    • بی نام A1 ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
      149 3
      چون کلا درکی از لیگ جهانی نداری نمیدونم باید چی بهت بگم!!!
    • بی نام IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
      63 2
      اگه اشتباه نکنم تو باید مشاور اقای ضرغامی باشی
  • بی نام IR ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    4 0
    تلویزیون ایران همیشه تو همه زمینه ‌ها سنگ تموم میزاره... جایی نیست که به تخلفات این سازمان رسیدگی کنه؟؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    3 2
    آخه 75 میلیون تومنم برا صدا سیما پولیه ؟؟!!!!!!!!!!!!!
    • بی نام A1 ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
      3 0
      75 میلیون نه 750 میلیون.
  • ویسی A1 ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    1 9
    خیلی جالبه.حتی یک سالن استاندارد والیبال در کشور نداریم انوقت آقای کفاشیان توقع داشتن میزبان جام ملتهای فوتبال آسیا رو به ایران بدن !!!! واقعا به چیمون باید افتخار کنیم ؟؟؟؟؟ در لیگ جهانی والیبال هم که همیشه در ته جدول قرار میگیریم! حالا هم که چهارم شدیم 750 میلیون خرج رو دست صدا و سیما گذاشتیم
    • گواردیوالا A1 ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
      3 0
      چی میگی؟؟؟؟ خوابی یا بیدار؟
    • بی نام EU ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
      1 0
      راست گفتی . این همه سر و صدا کردند ، همش آخر یا یکی مونده به آخر شدیم
  • رضا IR ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    280 3
    وای نه پس این رییس صدا و سیما کی عوض میشه
  • بی نام A1 ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    90 2
    هميشه مسائل از اين دست دز ايران زياده از مردم عادي بگير تا مسئولين و دولت هميشه بدحسابي و زير قرار داد زدن و بي برنامگي هست...
  • فرید IR ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    126 1
    چطور با غرور ودلخوشی مردم که ناشی از پیروزیهای اخیر والیبالیستهای با تعصب و افتخارافرین کشور بودند بازی می کنند همین دلخوشی ولذت کوتاه مدت را هم از جوانان بگیرید تاعدم مدیریت شما بیشتر معلوم شود
  • بی نام IR ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    285 1
    برای صدا سیما مبلغی نیست .تصور کنید تنها تبلیغات تلویزیون در زمان پخش والیبال چه در آمدی رو برای صدا و سیما به همراه دارد.
  • حسام A1 ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    2 0
    صدا و سیما کور خود هست و بینای مردم همیشه هم دوست داره همه چیز مفت و مجانی تموم شه هنوز شاهکار آنها در پخش بازی ایران ولبنان را یادمون نرفته
  • بی نام IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    2 0
    خجالت آوره....
  • بی نام IR ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    1 0
    نه ه ه ه ه ه ه ه ه!!!!!
  • تلخ اما حقيقت A1 ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    155 2
    وقتي قراردادي با جهان بستيم اونا مثل ما نيستن كه بزنن زير مفاد قرار داد يا مثل ما نيستن كه بدحسابي براشون عادي باشه و چند ميليارد چك برگشتي عادي باشه... ولي خدايي آخرش به اين نتيجه ميرسيم كه وضعيت هر كشوري نمادي از مردم اون كشوره!!!‌ مردم بد حساب مسئولين بدحساب! تا تحول اساسي در رفتار مردم رخ نده اين رفتار در مسئولين ما هم هميشه ماندگار خواهد بود چون مسئولين هم به هر حال از بين همين مردم هستند... تلخه ولي حقيقته!!
  • جواد A1 ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    4 0
    صدا وسیمای "ضرغامی"؛فقط سیاسی کاری و مغلطه را بلد است آنهم در حد خوشایند بعضیا! واسه همین است که اجازه ایجاد شبکه خصوصی را نمیدهند ؛ تا صدا سیما ی به اصطلاح "ملی " درش تخته نشود .
  • بی نام IR ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    3 1
    صدا سیما از خداشه که والیبال از لیگ جهانی حذف بشه تا دیگه مجبور نباشه بازی ها رو پخش کنن مبادا یه تماشاچی بی حجاب رو نشون بده و اسلام به خطر بیفته
  • بی نام A1 ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    2 1
    پولشو از فدراسیون بی خاصیت فوتبال بگیرین.
  • بی نام IR ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    1 0
    شاید اگر صدا سیما یک شبکه خصوصی بود دیگر این گرو کشی رو نمی توانستد انجام دهند
  • میثم A1 ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    1 0
    واقعا برای رسانه میلی متاسفم!!اگر همین ورزش را نشان ندهندهمین بینندگان موجودرانیز دو دستی تقدیم شبکه های ماهواره ای می کنند برای همین است که اکثریت عقلا بر تشکیل تلویزیون خصوصی تاکید می کنند.
  • پاي ثابت IR ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    521 2
    به قول فاميل دور:من ديگه حرفي براي گفتن ندارم
  • بی نام A1 ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    446 3
    كل برنامه قابل ديدن صدا و سيماي ايران فقط گاهي اخبار و پخش مسابقات ورزشي هست. اي كاش وزارت ورزش محكم بايستد و هيچ مسابقه اي را بدون دريافت هزينه اجازه پخش به صدا و سيما ندهد تا صدا و سيما بفمد چقدر برناه هايش خاطرخواه دارد.
    • بی نام A1 ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
      10 2
      کاش اخبارش هم قابل تحمل بود.
  • بی نشون IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    378 1
    این چه وضعشه؟؟؟چرا آبرومون تو همه ی دنیا باید بره؟؟؟این همه پول خرج همایش های مزخرف میکنن اونوقت والیبالمون این وسط داره ضربه میبینه از لجبازی آقایون
  • بی نام IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    2 0
    هر دم از این باغ بری می رسدو معلوم نیست تا کی بایستی چوب بی لیاقتی بعضی ها را بخوریم
  • بی نام A1 ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    2 0
    صدا و سیما که خیرش به کسی نمیرسه حالا شرش هم داره دامن اینها میگیره! واقعا نمیدونم این ضرغامی داره چکار میکنه!
  • بی نام A1 ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    1 0
    بجاي تقدير وتشكر كارشونو راه بندازين شورشو دراورده اين تلويزيون گل و بلبل
  • امین US ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    186 1
    ما کلا عادت داریم رشته هایی که دارن روز به روز پیشرفت می کنن و افتخار آفرینی می کنن بی توجه بشیم حتی بعضا باعث عقب گرد اون رشته بشیم!کلا تو ایران عده زیادی هستن که نمیتونن موفقیت یک عده دیگه رو تحمل کنن!!!!نمونش همین فوتسال که یه زمانی باخت 1-0 به برزیل همین خوده منو ناراحت کرد ولی الان ...!همین والیبالم این کارو بکنن کلکسیون افتخارات صدا و سیما تکمیل میشه
  • محسن عزیزی IR ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    335 1
    وقتی شبکه های تلوزیون رو به صورت انحصاری میکنن و شبکه های خصوصی اجازه تاسیس ندارن . نتیجه همین میشه. واقعا " برای صدا و سیما متاسفم .
  • saeed IR ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    754 2
    یعنی والیبال ما به اندازه تبلیغ چیپس و پفک برای صدا و سیما ارزش نداره!!؟؟؟
    • امین A1 ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
      122 2
      کاش تبلیغ چیپس و پفک بود، همش تبلیغای رو اعصاب تن تاک و بالا بالا هست :|
  • بی نام A1 ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    80 5
    جالبه خبرانلاین که نظرات رو نمی ذاری
  • بی نام IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    907 4
    کل قدرت های والیبال دنیا یه طرف این صداوسیمای در پیت یه طرف.یکی این غضنفرو مهار کنه بابا.
    • بی نام A1 ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
      70 6
      صدا و سيما ملي يا خيانت به منافع ملي؟ ضرغامي بايد بركنار و مجازات شود به علت همچنين خطايي
  • محمودددد IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    6 0
    ننگ ما ننگ ما صدا و سیمای ما
  • حمید A1 ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    2 0
    واقعا خجالت داره این همه هزینه از بیت المال برای باشگاههای فوتبال میشه عدم هزینه یک میلیارد تومن برای تیم والیبال ( دستمزد یک!!!! بازیکن فوتبال) با این نتایجی که گرفتن تاسف باره
  • بی نام EU ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    2 0
    صدا و سيماي ما عادت كرده كه فقط كسب درآمد كنه،اصلاً كلمه اي به نام "هزينه" توي فرهنگ لغاتش تعريف نشده.اون از ماجراي پرداخت حق پخش به باشگاههاي فوتبال،اون از پخش غيرقانوني فوتبال اروپايي،اينم از اين. جالبه كه فردوسي پور هم موضعش در قبال اين مسأله سكوت محضه.
  • از آقا رضا به حسن آقا A1 ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    1 1
    سلام حسن آقا. لطفاً کلیدتو بنداز به صدا و سیما و ما رو از این کار و بار مضحکش که حیثیت برا ایران نذاشته نجات بده!!!! روحــــــــــــــــــــــــــــــــــانی پیشاپیش متـــــــــــــچـــــــــــــــــکریــــــــــــــــــــــــــــم
  • بی نام IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    1 0
    طالبان در لباسهای شیک! تفکر طالبانی عیان است...
  • ای جی IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    2 0
    تفکر احمدی نژادی همچنان برای تعلیق ورزش داره تلاش خودشونو می کنه و این دفعه هم نوبت والیبال هست
  • بی نام IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    4 0
    اگه تیم ایران از لیگ جهانی کنار گذاشته شود مردم حسابی از خجالت ضرغامی در میایند
  • بی نام A1 ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    3 0
    صدا و سیما از عمد ین کار رو میکنه. میخوان ورزش در دوران روحانی فقط ناکامی کسب کنه تا بعدا از این استفاده کنن.