لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا با پیروزی پر گل رئال مادرید،بایرن مونیخ،منچستر سیتی و منچستر یونایتد همراه بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در شب دوم از دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان چهارشنبه شب 8 دیدار در شهرهای مختلف جهان برگزار شد.

در گروه A  تیم های بایرلورکوزن و منچستر یونایتد به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 5 بر صفر به سود یونایتدی ها به پایان رسید.شیاطین سرخ که در بازی رفت هم موفق شده بودند با 4گل لورکوزن را بدرقه کنند با این پیروزی 11 امتیازی شدند تا صعودشان به مرحله بعد را قطعی کنند.

در دیگر بازی از این گروه تیم شاختار موفق شد با 4 گل رئال سوسیه داد را درهم بکوبد.آنها که بازی رفت را با  نتیجه 2 بر صفر واگذار کرده بودند این بار موفق شدند رئال را با نتیجه 4 بر صفر شکست دهند و به رده دوم جدول رده بندی برسند.به این ترتیب بازی هفته آخر آنها با منچستر یونایتد اهمیت زیادی برای آنها دارد.طوری که شرایط صعودشان به مرحله بعد در گرو این بازی خواهد بود.از این گروه بایرلورکوزن هم برای صعود به مرحله بعد شانس زیادی دارد.

در گروه B رئال مادریدی ها که در خانه گالاتاسرای موفق شده بودند 6 گل به این تیم ترکیه ای بزنند در خانه خودشان با نتیجه چهار بر یک توانستند این تیم را ببرند.مادریدی ها که از هفته قبل صعود خودشان به مرحله بعد را قطعی کرده بودند با کسب این نتیجه به امتیاز 13 رسیدند تا به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعد شوند.

در دیگر بازی این گروه هم تیم های یوونتوس و کپنهاگن دانمارک به مصاف هم رفتند که این بازی هم با نتیجه سه بر یک به سود  یوونتوسی ها به پایان رسید.با این پیروزی یوونتوسی ها به امتیاز 6 رسیدند و جای گالاتاسرای را در رده دوم جدول رده بندی گرفتند.

به این ترتیب اگر آنها موفق شوند در بازی آخر خود گالاتاسرای را در ترکیه شکست بدهند می توانند به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شوند.تکلیف تیم دوم در گروه دوم به روز آخر کشیده شده است و هر سه تیم یوونتوس،گالاتاسرای و گپنهاگن برای صعود شانس دارند.

در گروه C اندرلشت در خانه از بنفیکا پذیرایی کرد و تیم های پاری سن ژرمن و المپیاکوس هم به مصاف هم رفتند.در بازی اول بنفیکای مهمان موفق شد 3 گل به اندرلشت بزند تا در نهایت با نتیجه 3 بر 2 مقابل این تیم به پیروزی برسد.

در بازی دوم هم فرانسوی ها دو بر یک مقابل نماینده یونان به پیروزی رسیدند تا آنها هم به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد شوند.

با توجه به نتایجی که در بازی های امشب این گروه به دست آمد بنفیکا  و المپیاکوس به امتیاز 7 رسیدند تا تکلیف صعودشان به مرحله بعد به هفته آخر کشیده شود.با این تفاوت که بنفیکایی ها بازی سختی مقابل پاری سن ژرمن خواهند داشت.

در گروه D این رقابت ها هم بایرن مونیخ که بازی اش با زسکا مسکو چند ساعت زودتر از سایر بازی ها آغاز شده بود موفق شد سه گل به نماینده روسیه در خانه اش بزند و مسکو را با نتیجه سه بر یک ترک کند.آنها که صعودشان به عنوان تیم نخست از هفته های قبل مشخص شده بود در بازی آخر میزبان منچستر سیتی خواهند بود.

در دیگر بازی این گروه هم منچستر سیتی به مصاف تیم ویکتوریا پلژن رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 4 بر 2 شکست دهد.این در حالی است که آنها هم در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت های مرحله گروهی 12 امتیازی شدند تا پس از بایرن مونیخ به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شوند.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 324903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دل پیرو A1 ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    13 2
    یوونتوس بسیار امیدوار شد برای صعود.... تنها با یک تساوی مقابل گالاتاسرای، یووه می تواند به مرحله بعد برود. امسال بایرن، یوونتوس، رئال و بارسا مدعیان اصلی خواهند بود.
    • چلسي A1 ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
      0 2
      برو بابا . پس چلسي قاتل بارسلون اينجا چيكاره است ...
  • بی نام A1 ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    9 0
    هت تریک آرتور ویدال فوق العاده بود.
  • بی نام A1 ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    3 0
    خبرآنلاین یه اشتباه کردی. در گروه "بی" دیگر کپنهاگن شانسی برای صعود ندارد. حتی اگر رئال مادرید را ببرد و هفت امتیازی هم بشود، باز نمیتواند صعود کند. از این گروه یا یوونتوس صعود میکند و یا گالاتاسرای. کپنهاگن در بازی های رو در رو وضعیت مناسب تری از یووه و گالا ندارد.
  • ارمان A1 ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    5 4
    این مادرید هم خوب روی بارساییا رو کم کرد...... حال کردم