حضور ظریف در مجلس و اشتیاق نمایندگان برای گفت و گو با وی و طرح سوالاتشان از وزیر امورخارجه، باعث شد که جلسه امروز صحن علنی با زمان بندی خاصی همراه باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هیات رئیسه به هر یک از نمایندگانی که قصد طرح سوالاتشان از وزیر امورخارجه را داشتند، فقط چهار دقیقه وقت داده بود که هیچ یک از شش نماینده​ای که سخن گفتند این زمان بندی را رعایت نکرده و بیش از این نطق کردند. این مساله شوخی​های رئیس مجلس با نمایندگان را در پی داشت. از جمله آنکه خطاب به محمدرضا تابش به شوخی گفت که «شما در وقت غصبی صحبت می​کنید!»

روح​الله حسینیان نماینده تهران هم قبل از اینکه نطقش را بیان کند اعلام کرد که دو دقیقه از وقت ظریف را هم گرفته است. رئیس مجلس هم به شوخی گفت که «آقای وزیر دیگر وقتی ندارند که بخواهند ببخشند!» اما حسینیان به گفته خودش بیش از 4 دقیقه صحبت کرد و رئیس مجلس هم بار دیگر به شوخی به او گفت که «آقای ظریف وقتی ندارد که بخواهد ببخشد، همین طوری هم مذاکره کرده​اند!» حسینیان حتی بیش از دو دقیقه وقتی که از ظریف گرفته بود حرف زد و با این واکنش لاریجانی مواجه شد که «شما یک دقیقه هم از وقت آقای عراقچی لابد استفاده کردید!»

در پایان سخنرانی حداد عادل هم رئیس مجلس به مزاح به وی گفت: لابد شما هم دو دقیقه از وقت خانم اشتون استفاده کردید!

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 324849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجتبی IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    1 3
    هههههههههههههههههه. عالی بود
  • بی نام IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    5 3
    خداییش تیکه های علی لاریجانی حرف نداره. خیلی خندیدم!!
  • بی نام IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    11 2
    ان شاء الله در حماسه سیاسی دیگر در سال 94 مجلس هم یک دست میشه و بعضی ها دیگه خواب نماینده مجلس شدن رو هم نمی بینند.قابل توجه آقای حسینیان (ممنون خبر آنلاین)
  • بی نام A1 ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    1 1
    ههههه وقت اشتون! عجب جوکیه این اقای لاریجانی
  • ليلي A1 ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    2 0
    هرچند از شوخي هاي لاريحاني اصلا خوشم نمياد ولي انصافا شوخيهاي امروزش باحال بود. اين جوري پيش بره كم كم ياد مي گيره چه جوري خوشمزگي كنه بدون اين كه به كسي بربخوره يا معني بدي داشته باشه
  • بی نام A1 ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    4 0
    آخه حداد واشتون خیلیم بهم میان
  • محمد IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    4 1
    جناب حسینیان قدری در انتقادات تندی میکنند که از شخصیت روحانی ایشان که مردم را بارها به متانت وادب وصبر واحترام متقابل دعوت کرده اند ومیکنند دور است باید توجه داشت که بعلت حساسیت مطلب مشتاقان زیادی مطالب را پیگیری میکنند که ادبیات جناب ایشان بد اموزی دارند ارامش نیاز امروز جامعه است ایشان باید بدانند که شخص اقا پیگیر مسیله ژنو هستند در ضمن اتفاقی نیافتاد اگر دروغ بگویند ما بر میگردیم سر جایمان دقت شد که بد اخلاقی در جامعه زیاد شده اقا رسایی وکوچکزاده وایشان قدری تامل کنند درست نیست حرفهای شاهزادگان عربستان با زبان وادبیات اقایان زده شود لطفا دقت کنیم وباور کنیم اتفاقی نیفتاده مردم ورهبری بیدارند
  • يكي IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    193 3
    خيلي آدماي باحالي داريم تو مجلس. وضعمونو نميبينين؟
  • بی نام A1 ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    11 0
    ببینم، واکنش دکتر حدادعادل به تفسیر دکتر ظریف از عبارت inalienable right چه بوده است؟ معادل پیدا کرده اند؟