تسنیم نوشت:

یک روزنامه لبنانی گزارش داد که رئیس جمهور سوریه اجازه ورود رهبر حزب سوسیالیست ترقی خواه لبنان به کاخ ریاست جمهوری آن کشور در دمشق را نخواهد داد.
روزنامه الاخبار لبنان به نقل از کسانی که با بشار اسد در دمشق دیدار کرده‌اند، گزارش داد، رئیس جمهور سوریه اجازه ورود ولید جنبلاط رهبر حزب سوسیالیست‌ ترقی خواه لبنان به کاخ ریاست جمهوری سوریه را نخواهد داد.
بر اساس این گزارش،‌ اما ممکن است تیمور، پسر ولید جنبلاط اجازه ورود به کاخ ریاست جمهوری را داشته باشد. جنبلاط از زمان آغاز بحران سوریه همواره از مخالفان این کشور حمایت کرده هر چند با تحولات اخیر در عرصه میدانی و پیشروی نیروهای دولتی، این سیاستمدار لبنانی تا حدودی از مواضع خود عقب نشینی کرده است.

روزنامه الاخبار در ادامه گزارش داده است که بشار اسد در پاسخ به سوالی درباره علاقه وی برای ارتباط با اعراب و مقامات لبنانی گفته است، کسانی که می‌خواهند اشتباه‌های خود را تصحیح کنند باید به دمشق سفر کنند.

بشار اسد تاکید کرده است که درهای کاخ ریاست جمهوری بر روی کسانی که در کشتار مردم سوریه شرکت داشته‌اند باز نخواهد شد و اگر هر کسی می‌خواهد اشتباه خود را جبران کند می‌تواند به راحتی از دمشق دیدار کند.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 324802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    23 2
    تروریسم چیزی جز نابودی و بدبختی برای کشوری به ارمغان نخواهد اورد. ننگ بر تروریسم ، زنده باد زندگی
    • بی نام IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
      0 0
      به این میگن نظر دادن بدون جبهه گیری