اخبار خوش اقتصادی رئیس جمهور/ تورم تا پایان سال آینده به 25 درصد می رسد/خزانه خالی تحویل گرفتیم

رئیس جمهور با بیان اینکه گزارش منظم از سوی دولت ادامه خواهد داشت گفت: دولت باید با افتخار در برابر مردم پاسخگو باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام حسن روحانی در گفت و گوی زنده تلویزیونی در تشریح گزارش 100 روز نخست فعالیت دولت یازدهم گفت: گفته بودم علاوه بر برنامه چهارساله دولت تدبیر و امید برنامه کوتاهی هم برای 100 روز داشته باشم و در پایان 100 روز کار دولت را در طول آن 100 روز به ملت عزیز گزارش بدهم.

وی درباره دلیل انتخاب 100 روز گفت: 100 یک معیار است و صد روز در ادبیات ما همواره به آن اشاره شده و یک دوره زمانی است که نه خیلی کوتاه و نه خیلی بلند است. اساس این بود که یک برنامه کوتاه مدت مورد نظر دولت باشد و دولت به مردم گزارش دهد و این گزارش 3 بخش دارد و امشب یک بخش آن است و یک بخش گزارش مکتوب است که در رسانه ها منعکس خواهد شد و یک بخش هم گزارشی است که توسط وزرا در بخش های خود به اطلاع مردم می رسد و از فردا آنها هم به تدریج اعلام می کنند.

رئیس جمهور گفت: روزهای ریاست جمهوری را نمیشمارم و هر روز ریاست جمهوری مهم است و دولت تمام تلاشش بر این است که حداکثر استفاده را برای خدمت به مردم استفاده کند. بنده در روز تحلیف دولت را به مجلس معرفی کردم و این برای اولین بار رخ داد و دولت تلاش می کند فرصت را از دست ندهد. گرچه همین طور که این دولت اولین دولتی است که اسامی را به مجلس داده هفته گذشته دولت کامل شده و از نمایندگان تشکر می کنم.

وی افزود: این گزارش دولت مخصوص برنامه 100 روزه نیست و دولت در هر مقطعی به مردم گزارش کار خواهد داد و افتخار دولت پاسخگویی در برابر مردم است و مردم باید از جزئیات برنامه مطلع باشد و دولت بدون مردم نمی تواند مسئولیت سنگین را به مقصد برساند و دولت با این گزارش دهی می خواهد مردم و دولت از نظر اطلاعات نزدیک یکدیگر باشند.

روحانی ادامه داد: ممکن است دولت مشکلات فراوانی داشته باشد و این مشکلات را با مردم در میان می گذارد و تمام برنامه ها را به مردم می گوییم و حتما صاحبنظران و اندیشمندان می توانند با نقد و نصیحت و پیشنهاداتشان به دولت کمک کنند.

رئیس جمهور درباره گزارش 100 روزه در حوزه اقتصاد گفت: در گزارش امشب ضمن این که گزارش عملکرد 100 روزه به مردم داده خواهد شد به همان صورت هم به مردم می گوییم که در چه شرایطی کار را آغاز کردیم. اولین روزهای بعد از انتخابات من با اولین مشکلی که رو به رو شدم شرایط کالاهای اساسی در کشور بود و گزارشی که از وزارت صنعت گرفتم نگران کننده بود و من فکر می کردم تا 3 ماه انبارها پر است اما هفته اول بعد از انتخابات گزارشی به من رسید این بود که کشور از نظر کالاهای اساسی از جمله گندم با مشکل مواجه است و در برخی استان ها گندم برای 3 روز وجود دارد و بلافاصله با مسئولان اجرایی صحبت کردم و مشکلات را بررسی کردیم و این اولین مشکلی بود که با آن رو به رو شدم.

وی ادامه داد: خوشبختانه اقدامات خوبی صورت گرفت و از وقتی دولت کار خود را آغاز کرد ذخیره خوبی شده بود و اولین اقدام ما این بود که ذخایر را به رقم قابل قبولی برسانیم و امروز انبارهای ما به اندازه کافی پر است و برای آینده دور هم خرید انجام گرفته است.

رئیس دولت یازدهم تاکید کرد: مسئله دومی که دولت در مرداد با آن رو به رو شد خزانه خالی بود. خزانه کشور آنجایی است که حساب های دولت آنجاست و مخارج هم از آنجا تامین می شود و باید ماهانه 17 هزار و 500 میلیارد تومان درآمد می داشتیم چون طبق قانون بودجه درآمد ما 210 هزار میلیارد تومان بوده است. روزی که دولت آغاز شد موجودی خزانه 1280 میلیارد تومان بود و آخر ماه که باید حقوق پرداخت می کردیم موارد ضروری در بخش حقوق باید 7 هزار و 500 میلیارد تومان پرداخت می کردیم و از این 7 هزار و 500 میلیارد تومان فقط 2 هزار و 870 میلیارد تومان در خزانه بود و بیش از 4 هزار و 600 میلیارد تومان باید از بانک استقراض می کردیم. بنابراین در همان ماه مرداد دولت برای پرداخت حقوق 4 هزار و 600 میلیارد تومان بدهکار بود و با یک مشکلی به نام عدم تامین درآمدها رو به رو بودیم و در 5 ماه اول تنها 47 درصد منابع بودجه تامین شده است و اگر بودجه مصوب را حساب کنیم هم اکنون نیز 57 درصد منابع را می توانیم تامین کنیم و لذا ناچار به اصلاح بودجه شدیم.

وی ادامه داد: بر همین اساس با دو فوریت اصلاحیه بودجه را به مجلس دادیم که تا کنون به دولت نیامده و بودجه 210 هزار میلیارد تومانی به 171 هزار میلیارد تومان رسید.

رئیس جمهور افزود: شرایط اقتصادی کشور شرایط رکود تورمی بوده است و ما سالهایی بوده که دارای رکود بوده ایم اما در همان سال تورم ما آنقدر بالا نبوده است و سالهایی بوده که تورم زیاد بوده اما رشد بالا بوده است. ولیاین که تورم بالا باشد و رکود هم برقرار باشد سال 91 است. بنابراین این شرایط که این حد رکود و تورم در تاریخ 50 ساله کشور ما بی سابقه است. به غیر از سال 57 و 58 در 50 سال گذشته همچین رکود تورمی در کشور سابقه نداشته است.

وی تاکید کرد: ما مشکلات را با کمک مردم حل می کنیم و شما می بینید در همین مدت کوتاه 100 روزه در تورم توانستیم یک قدم مهم برداریم. آنقدر موضوع تورم برای من مهم است که تقریبا هر دو یا 3 روز یکبار از مسئولان سوال می کنم.

رئیس جمهور با بیان این که در ماه های گذشته هر ماه نسبت به ماه های قبل تقریبا 2.2 روند صعودی تورم بوده است، گفت: این دو ماه اخیر روند به 1.2 شده است. در حالی که در پایان ماه مرداد و شهریور تورم نقطه به نقطه 43 درصد بوده در پایان مهر ماه تورم نقطه به نقطه 36 درصد شده است و این خبر بسیار خوشی است. بنابراین رشد تورم را تلاش کردیم مهار کنیم و در این مدت مهار کردیم و تلاش می کنیم تا پایان سال تورم را به نقطه مطلوب برسانیم و در سال آینده یکی از برنامه های اساسی دولت مهار تورم است و تا پایان سال آینده به سمت تورم 35 درصد خواهیم رفت.

وی تاکید کرد: ماه های پایان سال کنترل تورم سخت تر می شود اما قول مسئولان این است که تورم تا پایان سال جاری به 25 درصد خواهد رسید.

/27295

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 324724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 181
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس A1 ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    اگر خزانه خالی تحویل گرفتی چطور توی دوماه پر کردید که الان داریدتورم رو مهار میکنید؟؟؟اینهمه سیاهنمایی؟؟؟واقعا تعجب آوره.
    • بی نام IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      عزیز من با تنظیم سازو کار اقتصادی و مدیریت درست در درامد ها و مخارج دولت میشه تورم و مشکلات رو کم کرد.ای !یک خورده فکر کن بعد حرف بزن!!!!!!!!!!!
    • بی نام IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      جالب اینجاست که دو بسته کالایی هم قراره با این وضعیت خراب دولت به مردم داده بشه!!!! خدا میدونه این پولها از کجا قراره بیاد.
    • بی نام A1 ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      3 19
      از همون سیب زمینی ها می خوان بدن
    • محمد US ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      182 6
      دود هشت سال سیاهنمایی هنوز توچشماته داداش که همه جا رو سیاه میبینی. تو برو گوجه رو از سر کوچه بعضیا بخر شاید فکرت بهتر کارکنه
    • سجاد IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      68 2
      عزیز تورم که با پول خرج کردن متورم تر میشه. یکم فکر هم بد نیست.
    • علیرضا A1 ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      117 6
      آقای عباس شما مشکلت چیه واقعا؟ شما و امثال شما با منطق کاملا بیگانه هستید کسانی مثل شما که از اون 8 سال دفاع میکنند اصلا ارزش بحث کردن ندارن
    • رضا US ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      139 6
      سیاهنمایی اونیه که بعد از هشت سال هنوز قبول نداری سرت کلاه رفته
    • بی نام IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      22 2
      برای اینکه پول ها رو مثل دولت قبل بین طرفدارانشون تقسیم نمیکند!
    • بی نام A1 ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      13 1
      جالبه آقایون حالا که آمار اقتصادی بدهی هی منتشر شده می گویند چطوری تورم را کنترل کردید تا دیروز که می گفتید همه چیز گرونتر شده!!! با کار کارشناسی همون چیزی که دولت قبل کاملا باهش بیگانه بود انقدر آمار قبلی فاجعه است که نمی تونید باور کنید نه؟
    • بی نام IR ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      21 1
      جناب عباس هنوز نفهمیدی تورم ربطی به خزانه پر یا خالی نداره؟ رفیقت احمدی نژاد با پر ترین خزانه تاریخ ایران بزرگ ترین تورم تاریخ رو گذاشت رو دستمون... یه خرده مطالعه کن بعد به قول همون رفیقت بسیجی وار بزن به خط
    • ارش A1 ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      13 0
      عباس اقا فکر کنم حساب کتاب بلد نیستی و خرید خونه رو انجام نمی دی . اگر 200 تومان بابا بهت بده بری نون بخری و 1000 تومان دودر کنی و لایی بکشی خوب چی می شه کم میاری دیگه . ....انشا.... که متوجه شده باشی
    • پیمان EU ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      17 0
      عباس جان.. این همه جواب رد گرفتی و منفی گرفتی و کوبیدنت... روت کم شد؟ ایشالله قوه قضائیه کارش رو خوب انجام میده و دست خائنین رو برای ملت باز تر میکنه و پول مردم رو از حلقشون تو هرجای دنیا که مخفی کرده باشن بیرون میاره. تو که نگران نمیشی؟؟
    • بی نام IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      5 1
      چقد لحن حرف زدنت آشناست....... من تعجب میکنم....ما کی خزانه رو خالی کردیم....دولت ما پاکترین دولتهاست
  • حسن روحانی IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    روحانی مچکریم
    • هدی IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      دیدید آخرش این جمله رو به خودمون برگردوند؟؟؟؟ من که اشکم درومد .روحانی واقعا متشکریم
    • فرید A1 ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      128 7
      نظر به اینکه یک سری از دوستان سوالات جالبی پرسیدن میخوام بگم که تک تک این سوالات رو میشه جواب داد ولی متاسفانه اینجا محل مناسبی نیست و فکر نمیکنم سایت هم همشو تایید کنه قطعا با گذشت زمان نتیجه مثبت کار این دولت مشخص خواهد شد و سوالات بسیار پیش پا افتاده دوستان جواب داده خواهد شد
    • بی نام IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      امیدوارم این تعصب کورکورانه نباشه و همه چیز رو با هم ببینیم.
    • بی نام A1 ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      316 5
      انشاءا.. درب هیچ خانه ای بسته نباشه" (اینو خیلی خوب گفت امیدوارم نکته این جمله رو همه فهمیده باشن)
    • بي نام A1 ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      من مي خوام بگم شهيدي فر مچكريم چون سوال هاش عالي بود
    • رضائیان GB ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      فقــــــــــــط سیاه نمایی بود!
    • بی نام A1 ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      مجریه خیلی لوس بود. همش میپرید وسط صحبت رییس جمهور
    • مهربان توسی A1 ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      52 5
      روحانی شبیه خاتمی حرف میزنه
    • بی نام IR ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      48 2
      اقاى رضائيان كه مى گوييد همش سياه نمايى بود شما در ايران زندگى كرده ايد؟ حتى برخى اجازه دسترسى ازاد به اينترنت ندارند خوب فكر كنيد وحافظه خود را به كار بياندازيد
    • مجتبی IR ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      46 7
      بزن لایکو واسه روحانی قشنگه
    • امير تبريز اوغلي ضد لنگي و كيسه IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      14 94
      به نظرتون غرب غير از اينكه ما 20 درصد غني سازي رو متوقف كنيم چي ميخواست؟آيا چيز ديگه اي ميوخاست؟15 سال زجر كشيديم ايتنو بدست بياريم. خوب يا بد به دست اومد. دو دستي مثل آب خوردن تقديم كرد. به هيچ كس نه نگفت. من موندم لاين جشن و خوشحالي برا چيه؟
    • اشکان IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      3 2
      چرا روحانی مچکیرم مردم از خودتون و صبرتون تشکر کنید مردم متشکریم
    • بی نام A1 ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      6 26
      ای قدرنشناس ها. دکتر احمدی نژاد وقتی اومد یک کدوم از گندهای دولت خاتمی رو رو نکرد اینطوری اونم با اون وضع افتضاحی که دولت رو تحویل گرفت سال 84.
  • حامی جلیلی ضد 6 تایی ها A1 ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    اخبار خوشت این بود که کل هسته ای رو تعطیل کنید بعد تمام تحریم ها هم برجا مانده تحریم نفت و بانک مرکزی لغو نشده این یعنی شکستن غرور ایرانی
    • بی نام A1 ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      شما با خیال همون احمدی نژاد و جلیلیت زندگیتو بکن. بی زحمت کاری به این دولت نداشته باش!
    • بی نام A1 ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      حالا خوبه تمام این تحریم ها رو همون کسانی که شما طرفدارش هستید به وجود آوردن. اون موقع غرور شما نشکست؟!
    • بی نام A1 ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      172 5
      غرور ایرانی یعنی اینکه هیچ پدری شرمنده بچه هاش نباشه ... غرور ایرانی یعنی اینکه هیچ جوونی در حسرت پراید نباشه تا باهاش مسافر کشی کنه اونم با مدرک لیسانس دانشگاه ملی .... دوست عزیزشرمنده زن و بچت نشدی غرور یادت بره
    • ناصر A1 ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      75 6
      سر در نمی آوری چرا حرف میزنی ؟
    • بی نام A1 ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      103 6
      غرور ما خيلي وقته شکسته. تازه الان داره ترميم ميشه(اگه بشه)
    • بی نام IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      99 6
      شما بهتره بری جای دیگه ظرفیتهاتو ازاد کنی
    • بی نام IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      95 4
      غرور مگه شما غروری هم گذاشتید شما نه تنها غرور بلکه کمر مردم رو هم شکستید
    • بی نام A1 ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      108 4
      بله بله،غرور ایرانی ها زمان احمدینژاد احیا شد که دایره روابطمون محدود بود به کومور و غنا،و در صورت ادامه یافتنش از گرسنگی و کمبودِ دارو نسلِ پرغرورمون منقرض می شد،این یعنی غرور و افتخار آقا.
    • hamid A1 ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      132 5
      من فقط نظر شما رو جلب میکنم به بسته پیشنهادی جناب جلیلی تو سال 88 که به غربی ها ارائه کرده بود برو اونو بخون معنی شکستن غرور رو میفهمی !! بجای دفاع از حقوق ملت غربی ها رو نصیحت میکرد و به راه راست هدایتشون میکرد ! 8 سال مملکت رو تو این وضعیت نگه داشتین الان هم هر باجی این دولت به غربی ها بده مقصر همون کسایی هستن که تحریم ها رو کاغذ پاره میدونستن
    • بی نام IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      12 2
      نظری از روی توهم یا شکم سیری زیاد ...
    • بی نام IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      6 1
      آقای حامی! جواب شما (ها) رو آقای ظریف امروز تو مجلس دادند. من ایرانی 8 سال غرورم شکست بود با هر بار دیدن ظریف احساس غرور و شادی می کنم شما رو نمی دونم
    • فواد احمدیان US ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      0 0
      غرور ملی وقتی میشکنه که دو تا جوون به خاطر مشکلات اقتصادی نمیتونن به هم برسن و یا ازهم جدا بشن غرور ملی وقتی میشکنه که یه پدر مجبور هر کاری بکنه که خانوادش به مشکلی بر نخورند اما آخرش نتونه .... غرور ملی وقتی میشکنه که یه جوان تحصیلکرده بیکار و معتاد تو خانوادتون باشه .... غرور ملیت وقتی میشکنه که ..........
  • رضا A1 ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    ارقام از کجا درامد
    • بی نام IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      من هم سوالم همینه.
    • مصطفی A1 ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      از همونجایی که دولت قبلی در اورده
    • بی نام A1 ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      149 5
      من نمیدونم یه سری تو این 8 سال چقدر سود کردن که الان اینقدر شاکین!
    • ادیب IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      117 4
      از مرکز آمار دولت قبلی که دانشجو ها رو هم شاغل حساب میکرد یعنی کدوم آدم دانشجویی رو شغل میدونه من موندم.
    • حسین A1 ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      85 4
      کسانی که از این آشفته بازاری و بی تدبیری و رانت بازی در 8 سال قبل سود کلانی می بردند مسلما هم باید از گزارشات امیدوارکننده رئیس جمهور محبوبمان ناراحت باشند!!! اخه جلوی کارهاشون گرفته می شه!!! کسانی که می گفتند قعطنامه ها کاغذ پاره ای بیش نیست و آن قدر قعطنامه صادر کنید تا ....تان پاره شود باید فکر اینجاشم می کردند.
    • بی نام A1 ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      14 0
      از همون جایی که دکتر محمود نمودار می آورد!
    • بی نام A1 ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      8 0
      ارقام وجو داشته فقط دولت قبلی اعلام نمیکرده یا راستشو نمی گفته.................
  • بی نام A1 ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    آماری که دکتردرمورد فجایع دولت قبل ارائه کردن واقعا تاسف آوره
    • ليلي A1 ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      259 7
      نيمه ي پر ليوان اينه كه دكتر روحاني با همين خزانه ي خالي و وضعيت بغرنج، تونست تورم رو مهار كنه و اين همه اميد به جامعه تزريق كنه
    • علی IR ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      9 54
      ایشون با علم به مشکلات پا به صحنه گذاشت،تغییر خاصی هم ایجاد نشده خدایی؛خیلی صحبتها کلی و متناقض بود.به نظر من دکتر فقط آمد که تو 100 روز آمده باشه
    • بی نام IR ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      33 0
      همه ميدونستن فقط روحاني تو تلوزيون گفت ما براي خودمون ميگفتيم آمارهاي دكتر احمدي نژاد رو
    • بی نام IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      13 64
      هرکی یک طرفه به قاضی بره راضی بر میگرده . شو جالبی بود
  • مصطفی A1 ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    شیخ حسن مچکریم
  • بی نام IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    روحانی دوستت دارم
  • علی IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    یعنی تو کل صدا و سیما 2تا آدم حسابی برای مصاحبه پیدا نمیشه؟ این یارو که از اول مصاحبه نیشش باز بود و داشت نیشخند میزد
    • بهنام IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      12 23
      عزیزم این یارو که میگی ، آقای شهیدی فر هستند و خیلی هم مجری محبوب و مسلطی هست دو نفر دیگه هم خوب بودن مخصوصا اون خانم مجری که خیلی خوب و مسلط از رئیس جمهور روحانی سوال میکردند .
    • کامران IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      157 7
      مجری ها هم از تسلط روحانی به وجد اومده بودن.
    • بی نام A1 ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      113 5
      مجری ها به درد مصاحبه میخوردن خوبه ضیا رو نیاوردن
    • بی نام A1 ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      دیگه زیاد حساس نشین خواهشا ! اتفاقا مجری برای تایید روحانی لبخند میزد ! خیلی هم خوب بود !
    • مهدی A1 ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      25 2
      شما خیلی رو صدا و سیما حساب باز کردی ها! این صدا و سیما نبودش بهتر از بودنشه!
  • بی نام US ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    اقاي رئيس جمهور شما كه مدعي هستي 20 سال دبير امنيت ملي بودي و از اول انقلاب در بطن نظام چگونه از خالي بودن خزانه خبر نداشتي؟؟؟پس با چه جراتي پاشدي اومدي خودت رو كانديد كردي ؟حالا هم هر چي كم مياري مثل بجه مدرسه ايها ميگي كار صبحيها بوده..
    • علیرضا سوری A1 ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      زمان جنگ هم دشمن تا دندان مسلح به کشور ما تجاوز کرد. اگه هر کدوم از رزمنده ها افکار شماها رو داشتند واویلا بود که!!!!!
    • بی نام US ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      86 4
      بوده داداش. چشم امثال شما ، هشت سال که هیچ؛ هشتاد سالم بهش طلم بشه , دیگه باز نمیشه
    • محسن A1 ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      اون تیکه بچه مدرسه ی ها باحال بود
    • مهرداد IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      12 0
      دبیر امنیت ملی ادعا نیست،حکم داره و کسی هم تکذیبش نکرده،همه از خالی بودن خزانه خبر داشتن و صدای همه هم در اومده بود،مگه برخی از نماینده های دلسوز نمیگفتن خزانه خالی شده؟ولی دولت قبلی اجازه داشت هر کاری میخواد انجام بده و اعتراض بقیه هم به جایی نرسه.
  • بی نام IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    جالبه وقتی احمدی نژاد گفت دلار به 3000 نمی رسه همه دست به دست هم دادن تا به این هدف برسند .............. اما این دولت خیلی راحت تو 3000 نگه داشته شده ............... مشکوک نیست.
    • شاهین A1 ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      17 0
      مشکوک ناتوانایی ریس جمهور قبلی تو کنترل کردن قیمت دلار بود.از این افزایش دلار بیشترین استفاده رو هم خودش برد.
    • بی نام IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      117 7
      نه مشكوك نيست .
    • کاوه IR ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      19 0
      اون مشکوک نیست، تو مشکوکی اخوی.
    • بی نام A1 ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      13 0
      اگرم قبلی ها هدفشون این بوده نمی دونستن چطوری میشه کنترلش کرد. مشکل از دولت روحانی نیست مشکل از دولت احمدی نژاد بوده که نمیدونستن چکار کنن. احمدی نژاد دوست داشت دلار گران بشه چون با همین پول دلارا یارانه رو میداد. اگه واضحات دولت قبلی رو ببینی اینها واست مشکوک نمیشه.
    • بی نام IR ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      12 1
      ارثیه شوم احمدی نژاد حالا حالاها دست از سر ما بر نمی داره.
    • بی نام A1 ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      18 0
      نه مشکوک نیست چون تیم قوی اقتصادی داره سیستم رو پیش میبره نه حاله ی نور
    • بی نام DE ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      10 0
      شما يه ذره اطلاعات اقتصادي ببر بالا اون موقع هم که دلار 1000 تومان بود از سر شکم سيري ودلارهاي نفتي بود که رييس جمهور محبوبت همه رو به باد داد اگر از 6 سال قبل سالي 20% درصد قيمت ارز بالا ميبردند يا دلارهاي نفتي درست خرج ميشد الان وضعمون اين نبود ضمناً تا زماني که چرخه اقتصادي مملکت درست نشه پايين آوردن قيمت دلار کاذب خواهد بود و بعد يه مدت دوباره بالا ميره
  • اوجان IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    کسایی که در هشت سال احمدی نژاد سکوت کردن باید محاکمه بشن ..
    • بهمن A1 ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      17 2
      عزیز من و شما شما ساکت نبودید؟
    • بی نام IR ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      45 3
      این مجری هایی که به خودشون اجازه میدن وسط حرف رئیس جمهور اینجور بپرن و سعی کنن جواب رو هدایت کنن زمان احمدی نژاد کجا بودن!!!!!!
    • محمد A1 ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      10 65
      آره. همه اونهایی که تمام خدمات احمدی نژاد رو دیدن و سکوت کردن و یا سیاه نمایی کردند باید محاکمه بشن. بنده خدا روز خوشته. با یک توافق نیم بند مبهم این همه خوشحال شدید. فردا که غرب دوباره تحریمتون کرد و دیگه 20 درصدی هم نیست که سرش معامله کرد اونوقت میخاید چیکار کنید. تحریمهای کشور از اول انقلاب بوده دولت احمدی نژاد با تلاش و صبر و استقامت و دادن چند شهید فیزیکی و چند شهید شخصیتی تونست نزدیک به 200 کیلوگرم اورانیوم 20 درصد تولید کنه. نصف این مقدار واسه برداشتن همه تحریمها از ابتدا تا الان کافی بود. اما این دولت با دادن همه اورانیوم 5 میلیارد دلار قراره بگیره. میدونید یاد قرارداد الجزایر افتادم که بهزاد نبوی در برابر آزاد کردن همه گروگانها هیچ بدست آورد.
    • بی نام IR ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      12 2
      حالا چطوری میشه این سکوت کنندگان را پیدا کرد؟
  • روحانی طلب CH ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    آقا این مجری چرا ساکت نمیشهه نمیزاره بنده خدا حرف بزنه:|
    • بی نام IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      55 2
      داریییییم داریییییم.....................
  • بی نام A1 ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    18 1
    "مردم از شما متشکریم"...روحانی یدونه ای
  • عباس.آ IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    21 2
    من جای دولت قبل شرمنده شدم ....... زنده باد این دکتر روحانی چقدر شفاف و صادقانه صحبت کردند
  • علی آقا IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    15 0
    امار و ارقامی که اقای روحانی اعلام کرد به معنای واقعی کلمه فاجعه هستش . باعث و بانی بدبختی مردم باید محاکمه بشن .
  • محسن IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    11 1
    نوع اجرای برنامه مصاحبه رئیس جمهور خوب نبود. سه مجری برای چی!؟ بی نظمی و هرج و مرج. خانم سپانلو نسبت به بقیه بهتر بود و توی برنامه بعد فقط باید ایشون مجری مصاحبه با رئیس جمهور باشه
    • بی نام A1 ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      2 0
      خانم سپانلو را برای اینکه یک زن هم در برنامه باشد آورده بودند ولی صورتش را از دور و بصورت نیمرخ نشان می دادند در حالیکه تار مویی که روی پیشانی صورت اقای شهیدی بود به وضوح دیده می شد. ضمن اینکه در حاشیه آقایان مجری پر حرف، مجالی برای سخن گفتن هم نیافت .
  • مرتضی A1 ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    74 6
    من طرفدار دکتر روحانی ام
  • بی نام IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    خالی بندی تو روسای جمهور مسریه؟!
  • بی نام A1 ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    125 5
    وباز هم روجانی متشکریم/تا کور شود هرآنکه نتوانددید/ این دولت حتی اگر دست آورد سیاسی و اقتصادی نداشته باشه همین گام نخست (مذاکرات ژنو)در جهت اثبات حقانیتش کافیست.
  • بی نام IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    83 5
    اقای روحانی از زحمات شما وتدابیر وعملکرد صحیح شما بسیار سپاس گزاریم وارزوی سلامتی برای شما داریم.
  • ليلي A1 ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    102 7
    مثل هميشه عالي عالي عالي.. روحاني مچكريم!
  • بی نام IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    122 5
    آقاي روحاني ممنون از بيان خوبتان ، أين كسايي كه ايراد ميگيرند،در دولت قبلي كه شب ميخوابيديم صبح پا ميشديم ارزش پولمون نصف شده بود ! كجا بود ند ؟؟
  • علی IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    من نه به احمدی نژاد رای دادم نه روحانی ولی خدایش مگه آقای روحانی از اوضاع کشور بی خبر بودکه کاندیدای ریاست جمهوری شددر این صورت یاایشون سیاستمدار خوبی نیستند که بعید به نظر میرسه یا می دونستند وهدفش خدمت بوده بس حال که کار را دست گرفته بهونه جویی وفرافکنی نکند که دولت راچطور تحویل گرفتم وخودشون هم برنامه اقتصادی مدونی ندارند چطور دیگران را نقد می کنند.بابا تورم رامردم باجیبشون می سنجند نه آمارهای که هیچ کس از منابع اخذ آن مطلع نیست ماکه امیدواریم ام به شرطی که سیاه نمایی برای تبری جستن خود نباشد
    • بی نام IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      12 0
      خزانه خالی یا پر فرقی نداره میدونید چیه وضعیت اقتصادی کشور در حالت بحرانی و هر اقتصاد دانی میدونه که درست کردن این اقتصاد بحرانی زمان می بره با یک ماه یا 2 ماه درست نمیشه چند سالی طول میکشه به حالت ایده آلی برسیم حالا شما بگو رییس جمهور چطور بیاد مردم را حالی کنه که اقتصاد و نمیشه در مدت کمی مشکلش و حل کرد ؟؟؟؟؟؟
  • ندا IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    63 5
    دولت تمام تلاشش اینه که کسریش رو برطرف کنه ...دستشونم درد نکنه خیلی زحمت میکشن...روحانی دوستت داریم ..نرخ رشد اقتصادی -رو بتونید صفر هم کنید خیلی یه ...
  • بی نام IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    76 5
    به خاطر صداقت و زحمات بی دریغ روحانی و کل کابینه در این مدت مچکریم .
  • بی نام A1 ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    122 5
    واقعا عالی بودددددددددددددددد روحانی مچکریم
  • بی نام DE ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    71 11
    کاش دو تا مجری درست و حسابی تر و بی طرف میزاشتن که به جای سوالات مسخره سوالات خوب و سنجیده می پرسید ، جواب های جناب دکتر بسیار خوب و امیدوارانه بود. آمار ها درست بود و باید تیم احمدی نژاد محاکمه بشن به جرم خیانت در حق ملت ، این حق ملته ، حضرت علی هیچ وقت از بیت المال و حق مردم نمیگزشت ... یادمون نره تازه بعد 8 سال داریم طعم کمی بهتر زیستن رو می چشیم.
  • عادل IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    68 4
    وقتی میگیم وحدت ملی یعنی کامنت های بالا!!!تا کی کینه ومنافع شخصی؟داداش وجدانا بیاییم هی نگیم منم منم مثل 8سال گذشته.متاسفانه این ادبیات منم منم وانتقاد های مخرب که 8ساله مد کردند مارو عقب انداخته.لازمم نیست آمارو بگیم از کجا اومده دیدن افزایش بیکاری قشر تحصیلکرده -افزایش قیمت مسکن ماشین خوراک پوشاک و...دادن وام با بهره بانکی بالا -افزایش کلاه برداری ها -چشم داشتن به ناموس هم واز بین رفتن احترامات -ساخت مسکن با مصالح درجه 2 و 3 و...خودش میگه آمار درسته وبه خاطرجاافتادن فرهنگ منم منم گفتن.
  • بی نام IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    137 4
    نهادهای نظارتی هشت سال فقط ناظر فجایع اقتصادی درین مملکت بودند
  • هادی EU ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    64 8
    مجری وسطیه مثل این بود که داره با یک متهم حرف میزنه اصلا حرف زدنش جالب نبود.ما به یک حماسه در صدا و سیما نیاز داریم و اون جایگزین کردن فردی عادل به جای ضرغامیه. رئیس جمهور منتخب با تمام وجود از شما حمایت می کنم.خبر آنلاین خواهشا اینبار رو چاپ کن
  • erfan A1 ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    75 6
    ما که هر موقع تو خبر انلاین cm گذاشتیم نمایش ندادند....ولی اقای روحانی گفت 35 % و نه 25.....روحانییییییییییییی مچکرییییییییییییییییییم
    • بی نام GB ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      12 1
      کاملا" درسته. ایشون گفت تا پایان سال 92 میشه 35 در صد و در پایان 93 میشه 25 درصد پس لطفا" در مردم توقع بی جا ایجاد نکنید.
  • بی نام A1 ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    114 6
    بالاخره بعد از هشت سال ما دوباره پیغام صلح و دوستی و ارزش وجود آرامش برای مردم رو از زبون یه مقام ارشد دولتی شنیدیم واقعاً آن چه که در هشت سال گذشته دولت برای مردم ارمغان آورد چیزی جز نگرانی ، استرس ، عدم امید به آینده و متعاقباً زندگی بوده و عاید آن این بوده که عده ای فرصت طلب از این جو سوء استفاده شخصی کردن و در حالی که مردم حواسشون نبود 750 میلیارد دلار پول رو که اصلاً معلوم نیست چطور و کجا رو خرج کردن رفت . به ونزوئلا کمونیست ، جزایر سلیمان ، کومور شرقی ، کوبای کمونیست ، چین کمونیست ، روسیه ی کمونیست و از همه مهمتر شیطان بزرگ اسرائیل که خوب خدمت کردن خوب حقم داره این اسرائیل الان اینقدر نگرانه در هر حال ما این دولت رو انتخاب کردیم و تا آخرشم پاش هستیم روحانی مچکریم
  • world A1 ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    186 6
    اخر نفهمیدیم احمدی نژاد با 600 میلیارد دلار چی کار کرد؟! ولی در هر حال بخاطر امار های شفاش اقای روحانی ممنونیم روحانی مچکریم
  • بی نام US ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    40 31
    خبر انلاین هم که نظرها رو فقط سلیقه ای منتشر میکنه و جناحی
  • بی نام A1 ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    5 0
    تورم در سال جاری به 35 درصد میرسد که به اشتباه 25 درصد لحاظ شده است
  • امین IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    80 6
    ما که تمام این فجایع دوره احمدی نژاد رو میدونستیم و به خاطر همین به شما رای دادیم.اما مطمئنم که اگر دوباره این دارودسته برگردن بازم عده زیادی از مردم که فقط تا نوک بینی شون رو میبینن و خیلی هم فراموشکار هستن بهشون رای میدن.
  • بی نام IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    73 8
    آقای روحانی مچکریم . این مجری هم روی اعصاب بود !!!!!
  • بی نام A1 ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    65 9
    خدایی مجری بهتر از مجری پارک علت نداشتن؟؟؟ قیافش شبیه سالار خان برره شده بود امشب!!
  • بی نام IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    روحانی گفت در حال تدوین حقوق شهروندیه یعنی قراره به شهر نشینها حقوق بده کسی میدونه چقدر میده حقوق روستاوندی نداریم
    • بی نام IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      11 2
      خیلی بی مزه ای
    • پیمان IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      4 4
      چقدر تو خوشمزه ای!
    • ساده DE ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      2 24
      انرژی هسته ای که براش شهید دادیم تعطیل تحقیر ملت توسط امریکا و انگلیس و ... تحریم ها پا برجا سیاه نمایی فراوان فرافکنی این یعنی غرور ملی
    • بی نام A1 ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      7 1
      یک کمی فکر کنید بعد حرف بزنید یک کمی تحقیق کنید بعد حرف بزنید
  • بی نام IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    165 6
    خدا 3000 میلیارد ما را از حلقوم دزدان و دروغگویان و عوام فریبان در بیاورد دولت روحانی عزیز را متعالی بگرداند
  • بی نام A1 ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    13 1
    انشاالله سلامت و پاینده باشید. یه رئیس جمهور واقعی
  • بی نام IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    17 2
    امشب را با ضبح نماز میخونم به سلامتی دولت راستگویان و نفرین بر 3000 میلیاردر ها و دزدا ن و دروغگویان و عوامفریبان
  • بی نام A1 ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    17 0
    روحانی دوستت داریم چشم حسودات کور
  • بی نام IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    آره همه اينارو باور كرديم آقاي روحاني كه تو مجمع تشخيص بودن نميدونسته ذخاير انبار خاليه نميدونسته خزانه خاليه من كه آدم عادي تو اين مملكتم ميدونستم كه احمدي نژاد دلار ميفروخت پول يارانه ملت در بياد بسه آقاي روحاني با اين تفاسير مجمع تشخيص كاملا بي فايدس كه يه غضوش از ابتدايي ترين مسائل مملكت بي خبره
    • مصطفی A1 ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      14 1
      عزیزم احمدی نژاد وزیر خودشو قبول نداشت که بهش امار بده تو میگی مجمع تشخیص هاهاهاهاهااخخخخخخ
    • بی نام A1 ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      11 1
      شنا برو وظایف مجمع تشخیص مصلحت را نگاه کن اینکه بدونه تو انبارهای کشور چه وضعیتی هست جزو وظایف مجمع نیست شما درسته ناراحتی اما یک نگاهی به وظایف مجمع بیاندازی خوبه یک لیوان آب سرد هم بخور
    • بی نام IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      3 12
      بي نام جان درسته جزو وظايف مجمع نيست ولي اينا كه آقاي روحاني ميگه جزو مسائل ابتدايي كه هر مسئولي تو مملكت ازش خبر داره بعد آقاي روحاني كه از اول انقلاب از سران مملكت نميدونسته يكم فقط يكم فكر ميخواد
  • توحید IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    119 4
    احسنت به شیخ دیپلمات ، یه تیکه انداخت به صذا و سیما اونجاش خیلی باحال بود .
    • بی نام A1 ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      1 9
      پول هایی که نیست جالب نبوده تیکه جالب بود .ما چه مردمی هستیم
  • بی نام IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    68 7
    چه قدر آقای شهیدی فر حرف زدند و حرف رییس جمهور رو قطع کردند ، کلی حرص خوردم من ....
  • سینا ایرانی A1 ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    9 0
    درود بر خرد، دانایی، شکیبایی و مهربانی که کلیدهای درهای پیشرفت هست این هدیه های الهی را هر کسی به کار برد و داشته باشد باعث نیکبختی و پیروزی و بهروزی کشورش می شود
  • بی نام A1 ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    6 0
    لابد انتظار دلشتید بگه دولت رو بسیار خوب و بدون بدهکاری و پولدار تحویل گرفتم؟!
  • علیرضا A1 ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    7 1
    متاسفانه بعضی از دوستان به خاطر کم آگاهی (نه نا آگاهی) دچار تفسیر اشتباهی از اجرای مجریان مصاحبه با آقای دکتر روحانی شدند و صد البته کم تقصیرند چرا که صدا و سیما به خاطر گرایش سیاسی میران ارشد و میانی اش معمولا خیلی مشتاق به نمایش توانمندی های دولت یازدهم نبوده,اما بودن این مجری ها و نبودن مجریان دیگری ن مثل آقای حیدری با مصلحت دید نهاد ریاست جمهوری بوده و این نوع گزینش ونحوه پرسش سوالات و قطع کردن صحبت های آقای رییس جمهور تعمدا و به واسطه فاصله گرفتن از فضای مصاحبه با رییس جمهور اسبق بوده است تا دیالوگ جانشین مونولوگ شود و فضا صمیمانه تر جلوه کند
  • بی نام A1 ۰۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    8 2
    افراطي ها بدونند كه اگر دست از كارشكني در كار دولت نكشند زير پاي ملت له ميشن.
  • بی نام IR ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    3 24
    شما میدونستید اوضاع چطوریه میخواستید نیاید
  • صیاد A1 ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    10 3
    دولت دکتر روحانی را باید همچو کابینه سید بزرگوار خاتمی عزیز دید ابتدا منش و روش یک فرد مسلمان . آرام و با وقار .لبخند بر لب در اوج گرفتاری و کوهی از مشگات به ارمغان مانده از کابینه گذشته با آرامش سخن گفتن و بیان حقایق و آینده نگری به جلو . برداشتن خاکریزها و سنگرهای بجا مانده دولت قبل و هموار کردن همه راه ها . بر طرف کردن چهره اظطراب مردم و به لبخند و امید داشتن به آینده . اگر این دولت نتوانسته در این 100 روز هیچ کاری نکرده باشد لا اقل همین بس که کشور را به آرامش روحی و روانی و خارج از امنیتی بودن به پیش برده است . اگر شب پرستان و منفعت طلبان داخلی و خارجی بگذارند و چوب لای چرخ نگذارند سرعت این دولت در انجام وظایف بیش از پیش خواهد بود
  • يونس A1 ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    2 11
    سوالهاي از پيش تهيه شده و جوابها ........ حداقل خوب بود اين عوامل حقوق بگير موقع سوالها قيافه هشان را عوض ميكردند صدا وسيما كه ثبت خانوادگيشان است
  • دانا IR ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    10 2
    امیدواریم همه اونهایی که احمدی نژاد را طرفداری میکردند درس عبرت گرفته باشن و بتونند جواب وجدان خودشون رو بدن. ولی مردم این تجربه رو بدست آوردند که دیگه همه پیشنهادهایی رو که این گروه به مردم میدن رو با دیده شک و تردید بنگرند و شاید هم بر عکس اون عمل بکنند تا نتیجه مثبت بگیرن.
  • بی نام A1 ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    7 0
    ايشان قول دادند در پايان 92 تورم به 35%ودر پايان93به25%برسد.لطفا خبر را اصلاح كنيد
  • آرش IR ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    3 0
    با سلام در قسمت تيتر اصلي نوشتين تورم تا پايان سال آينده به 25درصد ميرسد اما آخرين جمله تو خبرتون نوشتين تا پايان امسال به 25 درصد ميرسد داداش گل 12 ماه اختلاف دارن كه!!!!!
  • m f EU ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    7 0
    خداوندراسپاس بخاطرهدایت مردم سرزمینم بسوی ر وحانیازتلاشهای هیئت محترم دولت متشکرم
  • بی نام A1 ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    3 8
    كي خبرداره كه خزانه خالي بوده يا پر مثالي هست كه ميگه اوني كه اينجا نيست هميشه مجرمه و متهم اگه راست ميگين آدماي دولت قبل رو دعوت كنيد همراه ترازنامه مالي و صورتهاي مالي دولت منتهي به مرداد ماه رو براي مردم منتشركنيد تا مردم خودشون قضاوت كنن نه اينكه دولت قبلي كه دستش به جايي بند نيست مورد آماج توهين وتهمت قراردهيد آقي رئيس جمهور ميگه خزانه خالي بوده معاون اولش مياد ميگه خزانه 34هزار ميليارد مانده داشته آقاي فرزين ميگه 52هزارميليارد بوده تحويل داديم با اين آمارهاي متفاوت چه توقعي هست كه كسي باور كنه
  • حمید A1 ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    10 2
    این واقعا رفتار و ادب یک رئیس جمهور در خور کشور بزرگی مثل ایران است.
  • بی نام A1 ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    9 0
    حرفهاي واقعت گفتي دمت گرم روحاني دوستت داريم
  • بي نام IR ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    3 19
    تمامي كارهاي اجرايي.صنعتي رو بي خيال شده چسبيد به تورم ، وقتي تقاضا كمتر از عرضه است خوب تورم هم مياد پايين هر چند پائين هم نيومده كاشكه يه مناظر تشكيل ميدادن بين دولت قبل با همين دولت ، اونوقت همه چي معلوم ميشد ( ثمره كارهاي احمدي نژاد الان به بار نشسته بعنوان مثال وقتي دارن مسكن مهر را تحويل ميدن مطمئنا هم تو قيمت مسكن و هم تو قيمت اجاره بها تاثير گذاشته وقيمتها رو كاهش داده اينا چه ربطي به اين دولت دارد و...!!!؟
  • محسن A1 ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    3 24
    هیچ مجری مثل حیدری نمیتونه وارد بحث های تخصصی بشه و طرف مقابل رو به چالش بکشه
    • بی نام IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      22 0
      مخصوصا در مقابل احمدي نژاد!
  • سید IR ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    7 1
    35 درصد گفت تیتر تصحیح بشه تا مطالبه ایجاد نشه
    • بی نام IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      0 0
      توی تیتر گفته تا پایان سال آینده 25٪ که صحیحه
  • محمد حسین A1 ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    3 35
    ببخشید هواس اقای روحانی هست که اگر جلیلی و احمدی نژاد نبودند ، الان ما 20 درصدی هم نداشتیم که درموردش نذاکره کنیم؟؟؟؟ این سخنان تند آقای روحانی بوی انصاف میداد ؟ کدام افسردیگ . مجری ساده لوح به شعور نصف جامعه راحت توهین کردند . آقای روحانی چرا کلی گویی میکنید و یک سری شعار میدید که ی سری به ظاهر روشن فکر براتون کف بزنن؟ فضای فرهنگ امنیتی بود که از توش فیلم دموکراسی تو روز روشن بر علیه شهدا ساخته شد ؟ امنیتی بود که توش فیلم آتشکار دراومد ؟
    • مصطفی NL ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      9 2
      اگه اقای جلیلی و احمدی نژاد نبودند الان تحریم نبودیم که بخوایم سر چیزی مذاکره کنیم یه کم فکر کن بعدا حرف بزن
  • عباس IR ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    7 10
    برای ما ایرانی ها یه چیز عادی شده که هر مسئول جدیدی میاد عملکرد قبلی رو زیر سوال میبره، یادم میاد دولت اصلاحات دولت هاشمی رو زیر سوال برد، دولت احمدی نژاد دولت خاتمی رو و حالا این دولت عملکرد دولت احمدی نژاد رو انشاالله 8 سال دیگه هم رئیس جمهور بعدی عملکرد و بدهی های این دولت و عملکردش رو زیر سوال میبره، آقای رئیس جمهور در مورد درآمد نفتی ما آخه یه آدم عاقل و اهل فن باشه می دونه که سویفت یا اینتر بانک ما رو تحریم کرده پس انتقال ارز وجود نداره و الان منایع ارزی ما از فروش نفت در کشورهای دیگر وجود دارد که بیش از800 میلیارد دلاره پس حیف و میل نشده انشالله با برداشته شدن تحریم ها به ایران باز می گردد، خبر آنلاین همش نظران موافقان رو چاپ نکن این نظر هم چاپ کن
  • بی نام IR ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    9 2
    آقای روحانی من از خیلی وقت پیش 15 سال قبل تو مجالس سخنرانی های شما شرکت میکردم ولی نمیدونستم اینقدر قوی هستی ما انسجام رو حفظ میکنیم پات وامیستیم. از شما متشکریم شما به معنای واقعی رئیس جمهور ایران هستید با همون حسی که یک مسئول باید نسبت به مردم و وطنش داشته باشه.همون حس که اکثریت عقاید رو علمی بررسی و به بهترین اونا اجازه عمل بده.فرق ایران با سوریه و لیبی و مصر اینجاست .
  • بی نام IR ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    5 1
    کی گفت تا پایان سال جاری 25% چرا خبر نادرست می دهید به مردم؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
  • بی نام IR ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    3 21
    معلوم نيست كي راست ميگويد تا آنجاييكه ما ميدانيم خزانه خالي نبوده مسئولين خود رئيس جمهور نيز اين را تائيد كردند در ضمن تو اين 6ماهه آيا دولت هيچگونه درآمدي نداشته پس ماليات ، عوارض و... چه شده ؟!!!!!!!!! مسئولين همه برعليه يكديگر سخن ميگويند ولي مشكلات مردم هيچ ؟
  • بنت الهدی FI ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    15 0
    دکتر دوست داریم...مرسی که انقد به آدم آرامش میدی...اون آقای احمدی نژاد هم به نظرم باید شدیدا پاسخگو باشه
  • مجتبی A1 ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    69 4
    فقط وفقط خدا تیم دولت احمدی نژاد رولعنت کنه . همین وبس
  • بی نام IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    39 3
    قضیه ما همون قضیه ای که یکی یه سنگ میندازه ته چاه بعد صدتا عاقل نمیتونن درش بیارن.
  • بی نام A1 ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    5 18
    آقای روحانی از ایجاد آرامش در مردم متشکریم اما سیاه نمائی روش خوبی نیست آفتاب همیشه ÷شت ابر نمی مونه
  • موسوی A1 ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    5 34
    روحانی معترضیم , زیرا در پیرامون وضعیت رفاهی و معیشتی کارمندان مظلوم دولت سخنی نشنیدیم.
  • تورج IR ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    9 1
    واقعا همت عالی میخواست که با آن وضعیت بودجه واعتبارات دولت را تحویل گرفتن آفرین
  • بی نام IR ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    22 3
    با این اوضاع اگه ریاست جمهوری احمدی نژاد تا یکسال دیگه ادامه داشت کلا ایران از کره زمین محو می شد.
  • بی نام A1 ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    6 0
    بابا یک مجری خوب بیاورند بهتر ه
  • بی نام IR ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    5 29
    دریغ از یه جو انصاف. دریغ از یه جو تقوا. دریغ از یه جو انسانیت. دریغ از یه جو عدالت. دریغ از یه جو ............ آخه یکی نیست به این شیخ به اصطلاح دیپلمات بگه مگه همه ی کارای احمدی نژاد اشتباه بود که تو اینجوری سیاهنمایی میکنی؟ یعنی واقعا یه دونه کار مثبت نداشت؟ یعنی اینهمه تلاشی که برای این مملکت به خرج داد رو ندیدی و به خودت اجازه دادی یه طرفه بتازی و تمام مشکلات کشور رو به دوش اون بیچاره بندازی؟ کاش یه وقتی تعیین بشه تا احمدی نژاد هم حرفاش رو بزنه اونوقت میشه بهتر قضاوت کرد.
    • سوسن A1 ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      5 2
      دوست عزیز آقای احمدی نژاد به اندازه تمام سیاستمداران معاصر ایران صحبت کردند حالا وقت گوش کردنه
  • پیمان A1 ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    17 1
    و باید گفت سفره مردم 6درصد خالی‌ شده است.
  • اماری IR ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    15 0
    خلاصه هشت سال تمام با امارهای جعلی کلاه سر این ملت گذاشتن و کسی هم صداش در نیامد!!!
  • سعید A1 ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    5 73
    چقدر مردم ایران بدبختند دیشب نشستند پای توضیحات رئیس جمهور: خداوکیلی کجای صحبت های این آقا گزارش کاری صدروزه بود کدوم اتفاق مهم در زمینه هسته ای افتاده اگر چیزی به نفع ایران بود اشتون اینقدر سفت و محکم جان کری رو در آغوش نمی گرفت دولت احدی نژاد هر تحفه ای که بود زحمت های دانشمندان هسته ای به باد نرفت درست برگشتیم به 30سال قبل: حالاکه مثل کپک سرتون رو داخل برف کنید رقص و پیاکوبی کنید شروع مستعمره شدن امریکا بر شما کامنت گذاران نادان و جاهل مبارک
    • بهزاد A1 ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      17 0
      واقعابرات متاسفم مگه قراربوداشتون وکری گریه کنند.
    • بهمن IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      23 1
      ببخشید شما جیره خوار هستین ؟؟!!! مرد حساب موندم با دوتا دانشجو چیکار کنم ترمی 2 میلیون و 100 دارم پول میدم این تحریم هم که تورم رو به 200 درصد رسونده بدبخت هم خودتی
    • بی نام IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      2 26
      بالاخره یه آدم عاقل پیدا شد که به دور از هیجانات زودگذر فکر کنه و نظر بده.
    • parham IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      11 1
      خدا وکیلی خیلی .... آخه تو رو چه به نظر دادن ؟! تو چی میفهمی که میای نظر میدی ؟
    • بی نام IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      16 1
      شما از كجا ديدي اشتون سفت و محكم كري رو در آغوش گرفت ! بدبخت و مستعمره و نادان و جاهل هم اون افكارته.
    • بی نام IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      6 5
      جناب بهمن چو دخلت نیست خرج اهسته تر کن . مگه قراره هرکی هر چند تا بچه که داشت دانشگاه ازاد و غیر انتفاعی برند .
    • بی نام IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      12 2
      سعید جان وقتی که ما مستعمره چین و روسیه شده بودیم کجا بودی؟وقتی بابت یک نیروگاه هسته ای داغون وتکنولوزی رده هزارم اون 12 میلیارد دادیم به روسیه کجا بودی؟وقتی قراردادهای ننگین با چین بستیم که هر کدامش هزار برابر بدتر از ترکمنچای بود کجا بودی؟ ببین من اگر بخواهم سرسپرده هم باشم که نیستم حداقل انتخابم روسیه نیست .و در ضمن باهات موافقم که این گزارش صد روزه هیچی نداشت.چون این بنده خداها این 100 روز فقط داشتند جارو میکردند گند کاریهای دولت عدالت را.
  • بی نام IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    4 28
    روحانی میگه خزانه خلیبود "احمدی نژاد میگه پر تحویل دادیمگیکی این وسط سیاه نمایی میکنه.از صدا و سیما میخوایم یه مناضره شفاف اقتصادی بین دو دولت برگزار کنه
    • بی نام IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      6 4
      شما که بعد از 8 سال فاجعه هنوز متوجه نشدی کی راست میگه کی دروغ 100 صدا و سیما هم نمیتونه روشنت کنه
  • بی نام IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    8 1
    از صدا سیما انتقاد دارم مجریها در سطح این نشست رییس جمهور نبودن انشاالله که مغرضانه نبوده مخصوصا نفر وسطی .
  • بی نام DE ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    7 8
    راستي طرفداران احمدي نژاد کجان؟ ديشب دستپخت رييس جمهور محبوب ببينن
  • امینی IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    4 0
    البته در این که نسبت به مونولوگ های احمدی نزاد، این گفتگو واقعا متفاوت بود شکی نیس اما به نظرم باز هم در سطح مصاحبه با رئیس جمهور نبود. اولا که اگه قراره چند نفر با رئیس جمهور مصاحبه کنند، خب نشست خبری یا کنفرانس رسانه ای بگذارین تا رسانه های مختلف و عقاید مختلف بیان و سوال بپرسن. دوما اینکه این چند نفر که از یه رسانه بودن، مدام حرف هم رو قطع میکردن یا حتی حرف رئیس جمهورو قطع میکردن که کمی سخیف به نظر میرسید. به خصوص اینکه به جای اینکه از یه مجری یا خبرنگار حرفه ای و قوی استفاده بشه از کسانی که بیشتر شوی تلویزیونی اجرا میکنن استفاده شده بود که به نظر مناسب نمی اومد. شاید تازمانی که فقط تلویزیون حق داره با رئیس جمهور گفتگو کنه، باید به همین تغییرات سطحی بسنده کنیم...
  • بی نام IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    4 1
    دولت یک کشور باید از کسانی تشکیل شده باشه که کارشونو بلدن و بتونن مشکلاتو حل کنن. دولت جدید داره کارارو به سمت درستی پیش میبره ولی هنوز خیلی کارا مونده که کشور به رشد و وضعیت مطلوب برسه.
  • بی نام IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    4 20
    همونطور که حدس میزدم فقط محاکمه یک طرفه احمدی نژاد بود.
  • بی نام A1 ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    5 1
    انشالله خدا به دولت تدبیر و امید کمک روزافزون کنه تا بتونه این بدهی ها و مصیبت هایی که دولت بی تدبیر قبلی ایجاد کرد و درست کنه.....روحانی مچکریم
  • ali A1 ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    5 0
    اقا کسی هست 600 ملیارد دلار تبدیل کنه به تومان ببینیم چقر میشه ؟ ببینیم با تین پول چکار کرده