العالم نوشت:

در ادامه هلاکت تروریست های بی وطن در سوریه، منابع خبری گزارش دادند فرزند یکی از ژنرال های بلندپایه سعودی که در کنار داعش می جنگیده، به دست ارتش سوریه به هلاکت رسیده است.
 سایت های اینترنتی متعلق به جریان وهابیت اعلام کردند: بیش از 40 تبعه عربستانی دیروز در درگیری با ارتش سوریه در ریف دمشق و حلب کشته شدند. برخی از این اتباع عربستانی همراه صدها وهابی دیگر که می خواستند محاصره منطقه غوطه در جنوب شرق دمشق را بشکنند، کشته شدند. ارتش سوریه بیش از یک سال است که گروه های مسلح را در منطقه غوطه محاصره کرده است. این سایت های اینترنتی افزودند: 13 نفر از این اتباع عربستانی در منطقه شیخ سعید در حلب کشته شدند. در گزارش سایت ها و صفحات تکفیری ها ادعا شده است که یک تبعه عربستانی به نام مطلق المطلق که یکی از مسئولان ارشد گروه مسلح دولت اسلامی عراق و شام (داعش) و پسر عبدالله المطلق عضو مجمع علمای مسلمین و کمیته دائم فتوای عربستان است، در درگیری های مناطق اعزاز و اطمه مشارکت کرد و در این درگیری ها کشته شد. در همین حال سایت خبری الحقیقه سوریه اعلام کرد که پس از بحث و بررسی در سایت های اینترنتی مربوط به آل المطلق به این نتیجه قطعی رسیده است که مطلق المطلقِ تروریست، پسر عبدالله المطلق عضو مجمع علمای مسلمین نیست بلکه پسر سرلشکر عبدالله المطلق مسئول امور افسران گارد پادشاهی عربستان است. هر چند که پیش از این گزارش هایی در مورد حضور نظامیان سعودی در کنار گروه های تروریستی در سوریه منتشر شده بود، اما این نخستین بار است که فرزند یکی از ژنرال های ارشد ارتش عربستان در خاک سوریه کشته می شود و این در حالی است که معمولا نظامیان عربستانی برای مشارکت در آنچه رژیم وهابی تکفیری عربستان «جهاد در سوریه» می نامد، پس از کسب مرخصی با حقوق وارد خاک این کشور شده بودند.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 324716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    ننگ بر تروریستن های وحشی ، ننگ بر عربستان و ترکیه
  • بی نام IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    44 43
    تروریست ها براحتی امریکا را با پول میخرند و میفروشند و هر کاری دلشان میخواهد با مردم جهان میکنند و امریکای کاسبکار فقط و فقط پولش را میگیرد و بس. ایا چنین کشوری براستی شایسته ی رهبری بر جهان است؟ ایا اگر امریکا قدرت نخست جهان نبود عربستان و قطر می توانستند حقوق بشر و کوچکترین نوع ازادی ها را به تمسخر بگیرند؟ یکم سرمون رو بچرخونیم و به دوروبرمون و کشورهای همسایه نگاه کنیم ایا جز روسیه کشور دیگری هست که همیشه و همواره به طور اصولی با تروریسم مخالفت کرده باشه و به هیچ قیمتی حاضر به باج دادن به اونها و حامیانشون نشده باشه؟ کاش پاسخی در کار بود
    • بی نام A1 ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      3 0
      من این همه نظر می دهم به این سرعت درج نمی شود چه اتفاقی افتاده !!!
    • بی نام IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      12 4
      دوستانی که منفی دادند نظرشون محترم ولی کاش کسی پاسخ میداد ایا در کشورهای همسایه جز روسیه کشوری هست که به طور اصولی و اساسی با تروریست ها با هر نام و عنوانی مخالفت کرده باشه و هرگز بهشون باج نداده باشه ؟ ایا چون از در و دیوار بر ضد روسیه تبلیغ میشه ما هم باید هر چیزی که دیگران میگند رو بدون تحلیل بپذیریم؟ من دوربرمون هر طرف رو نگاه میکنم میبینم که کشورهای همسایه در دوره های گوناگون و به اشکال گوناگون به تروریست ها باج دادند حتا امریکایی که ادعای مبارزه با تروریست ها رو داره بارها و بارها به بهانه های گوناگون از تروریست ها حمایت کرده ولی روسیه به خاطر مخالفت با تروریسم از ملیاردها دلار پول عربستان و قطروبقیه گذشته. اگه چیزی جز این هست امیدوارم دوستانی که اگاهی بیشتری دارند من رو هم اگاه کنند.
    • بی نام A1 ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      4 13
      اقا شما پسر پوتین هستی یا مدودف !!!
    • حمید A1 ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      5 6
      یه نگاهی به چچن بندازی یادت میاد روسیه چقد بامحبته!!!
    • نیما DE ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      5 3
      یکی دیگه از این جک ها راجع به چین کشور دوست،برادر و همسایه!!! هم بگو! کشوری که خودش و در قدم اول رئیس جمهورش تروریست بوده حالا از دید شما شده مخالف تروریست!؟ آمریکا بد، ضد حقوق بشر، نمی دونم جهان خوار و هر چی شما بگی ولی از این جک ها دیگه تعریف نکن واسه کسی!
    • بی نام DE ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      2 5
      باج که نه نمیده، پول می ده که هر وقت لازم شد یه انتحاری بزنن! دست بردار از بی منطقی!!
    • بی نام IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      9 2
      اقا شما پسر پوتین هستی یا ------------ مثل همیشه انها که از امریکا دفاع می کنند هیچ پاسخی جز توهین ندارند!
  • عباس466 A1 ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    64 50
    خاك بر سر وهابي ها كه خود را مسلمان ميدانند و دست به قتل افراد بيگناه مي زنند عرضه دارند با آمريكايي هاي خونخوار بجنگند مردم سوريه كه حداقل مسلمانند هرچندوهابي گمراه نيستند
  • بی نام IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    11 0
    امریکا از این پس بهتره دیگه در مورد ازادی سخن نگه چون مثل عربستان مردم جهان بهش میخندند. سالها بعد خواهند نوشت جهانی که امریکا قدرت نخستش بود همون جهانی بود که عربستان مدعی رعایت نشدن حقوق بشر در کشورهای دیگه بود!!!!!
  • بی نام A1 ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    10 1
    الهی شکر! خدواندا بر تعداد تلفات وهابی های سعودی بیفزای! آمین
  • حسین IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    8 0
    به جهنم.
  • ایمان IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    10 0
    به درک که کشته شد.
  • بی نام IR ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    10 0
    دمشون گرم !!!