فارس نوشت:

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: انقلابی‌نماها، فقط برای روی کار آمدن خودشان دوست دارند مردم در کنار یکدیگر باشند و پس از کسب قدرت، به مردم توجه نکرده و فقط به گروه خودشان توجه می‌کنند.

 سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی در صبحگاه مشترک بسیجیان رسانه ملی که با حضور قائم مقام رسانه ملی در سازمان صدا و سیما برگزار شد، گفت: حماسه تاریخی حضرت زینب (س) همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند با هیچ حادثه تاریخی قابل مقایسه نبوده و فقط عِدل عاشوراست.

سردار نقدی وظیفه بسیجیان رسانه ملی را انتقال پیام شهدا، مظلومان و آزادی خواهان به سراسر جهان دانسته و تصریح کرد: بسیج بعد از اصل ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ارزشمندترین یادگار امام راحل است.

وی وحشت دشمن را در اتحاد و کنار هم قرار گرفتن مردم یادآور شده و افزود: خداوند قدرت خود را در جمع، متبلور کرده و تغییرات و پیشرفت، معلول خواست مردم است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه خاطرنشان کرد: انقلابی نماها، فقط برای روی کار آمدن خودشان دوست دارند مردم در کنار یکدیگر باشند و پس از کسب قدرت، به مردم توجه نکرده و فقط به گروه خودشان توجه می کنند.

وی با اشاره به حضور مسلمانان در نماز جمعه و حج برای نشان دادن قدرت اتحاد بیان کرد: برخلاف برخی که با ادعای تحمل زندان و مجاهدت در راه انقلاب خواهان حکومت هستند؛ نظام اسلامی اراده ملت را در جهت حرکت، تعالی و پیشرفت برای همیشه می خواهد، پس بر اتحاد ملت تاکید دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج خواسته امام بزرگوار را حضور در تمام صحنه ها عنوان نموده و تاکید کرد: باید اراده و اقتدار ملت همیشه حاکم بوده تا به زورگوها و زیاده خواهان اجازه حضور ندهند و بسیجیان نیز که خواستار حق و اجرای عدالت و حرکت برای پیشرفت و عزت هستند در همه صحنه ها حاضرند.

وی به دشمنی استکبار در عرصه های مختلف در طول انقلاب اسلامی اشاره نموده و اظهار داشت: امروز در تهاجم اقتصادی دشمن، ملت ایران سختی ها را با پایداری و مقاومت تحمل کرده و با تاکید بر ارزش ها سبب تعظیم دشمنان می شود.

سردار نقدی بر اهمیت رسانه در جنگ نرم بی بدیل و استثنایی خوانده و تصریح کرد: امروز رسانه ملی یک تنه در مقابل هزاران رسانه نظام سلطه با امکانات بسیار فراوان ایستادگی کرده و از آنجا که پیام ما مبتنی بر فطرت می باشد لذا بر دلها می نشیند و قدرت ما را افزون می کند.

وی با بیان اینکه امروز رییس جمهور امریکا با در اختیار داشتن هزاران رسانه، منفورترین است ادامه داد: پیام اسلام، انقلاب اسلامی و موج بیداری به سراسر دنیا حتی به قلب کفر یعنی امریکا رسیده است و رییس جمهور امریکا در هر نقطه از جهان با مخالفت مردم روبرو می شود اما تصاویر رهبران مقتدر جمهوری اسلامی بر روی دست ملت ها به اهتزاز درآمده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه خاطر نشان کرد: بیداری امروز عمیق تر از آن است که با سرکوفت و تزویر رسانه ای از میدان خارج شود چون مردم با شناخت حقیقت، راه خود را یافته اند.

وی نقش آفرینی رسانه ملی را در خلق حماسه هایی همچون 9 دی یادآور شده و افزود: حضور مهندسین، متخصصین، صاحبان قلم و هنرمندان در بسیج رسانه ملی نشانه اوج عشق بسیجی به حقیقت و تلاش برای پیشرفت و رسیدن به اهداف متعالی نظام اسلامی است.

بنا بر این گزارش، در ابتدای این مراسم با حضور سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین، قائم مقام سازمان صدا و سیما و مسئول بسیج رسانه ملی، 10 پایگاه اینترنتی گردان‌های سایبری بسیجیان صدا و سیما رونمایی و به طور رسمی افتتاح شد.

/27212

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 324665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =