فارس نوشت:

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با اشاره به کارشکنی‌ فرانسه در مذاکرات ژنو، گفت: رفتار فرانسه در ژنو نشان می‌داد که آنها با آمریکا تقسیم کار کرده بودند.

حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مواضع کارشکنی‌های فرانسه در جریان مذاکرات ژنو گفت: کارشکنی‌های فرانسه در این دور از مذاکرات نشان می‌دهد که تقسیم کاری میان فرانسه و آمریکا در این ارتباط صورت گرفته تا از این طریق و با اعمال فشار بر ایران نظرات خود را به جمهوری اسلامی تحمیل کنند.

وی افزود: پیشرفت در مذاکرات ژنو حساسیت‌های بدخواهان جمهوری اسلامی را در پی داشت که از جمله آن می‌توان به عصبانیت مقامات رژیم صهیونیستی و تلاش‌های این رژیم برای ممانعت از انعقاد قرارداد در نشست ژنو اشاره کرد که مذاکرات و رایزنیهای مقامات رژیم صهیونیستی با اعضای 1+5بیانگر عصبانیت و حساسیت مقامات این رژیم در خصوص پیشرفت مذاکرات ژنو است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: عملکرد تیم مذاکره‌کننده ایران در ژنو با توجه به حجم کار عملکرد مناسبی بود و اعضای تیم مذاکره‌کننده کار را با برنامه اداره کرده و با در نظر داشتن همه ابعاد کار را به پیش می‌بردند.

سبحانی‌نیا خاطرنشان کرد: طرفهای مذاکره‌کننده باید بدانند برخورداری ایران از چرخه کامل سوخت هسته‌ای و غنی‌سازی اورانیم در داخل کشور از خطوط قرمز ایران در مذاکرات است و قابل معامله و مذاکره نیست.

/27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 322100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =