خداحافظی فرهاد مجیدی حالا تبدیل به یکی از سوژه‌های مهم فوتبال ایران شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛منصور پورحیدری مدیرفنی استقلال ابتدا در مورد خداحافظی مجیدی به خبرآنلاین گفت:« من هم از این اتفاق تعجب کردم و اصلا انتظار نداشتم که فرهاد از فوتبال خداحافظی کند. او همچنان می‌توانست به استقلال کمک کند و خیلی‌ها دوست داشتند که همچنان فرهاد را با پیراهن استقلال ببینند ولی به هر حال این یک تصمیم شخصی بود که مجیدی گرفت و از فوتبال خداحافظی کرد.»

پورحیدری در پاسخ به این سوال که هنگام تماشای تصاویر خداحافظی مجیدی چه حسی داشتید این واکنش را نشان داد:«‌طبیعتا خداحافظی او برای من و خیلی از استقلالی‌ها ناراحت‌کننده است و جایش همیشه خالی خواهد بود. فرهاد جدا از مسائل فنی از لحاظ شخصیتی هم یک الگو بود و جایگاه خاصی در بین هواداران داشت. او سال‌ها برای استقلال زحمت کشید و برایش آرزوی موفقیت می کنم. البته فرهاد باید در یک بازی بزرگ و در مراسمی که شایسته او باشد از فوتبال خداحافظی کند.»


پورحیدری در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید مجیدی تبدیل به یک مربی بزرگ شود افزود:« او مدتی پیش در کلاس‌های مربیگری شرکت کرد و قصد دارد این کلاس‌ها را ادامه دهد. مطمئنا او تصمیم دارد که در آینده در شغل مربیگری فعالیت کند و امیدوارم در کارش موفق باشد. به هر حال باید منتظر ماند و در آینده شاهد فعالیت مجیدی در حرفه مربیگری باشیم.»
او در خصوص شایعه دوپینگی بودن مجیدی افزود:«متاسفم برای آنهایی که این شایعات را می سازند.او هر وقت مسئولان خواستند تست دوپینگ داد و همه این تست ها منفی بود.فرهاد سالم زندگی کرد و تاسف آور است که به او تهمت بزنند.»

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 319989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =