تسنیم نوشت:

مسئول سازمان هنری رسانه‌ای اوج گفت: نصب بیلبوردهای ضدآمریکایی به نام صداقت آمریکایی با هماهنگی کامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران و نمایندگان آنها صورت گرفته است.

احسان محمد حسنی مسئول سازمان هنری رسانه‌ای اوج در خصوص برخی اظهارنظرها مبنی بر اینکه سازمان فرهنگی هنری اوج به صورت خودسرانه اقدام به نصب بیلبوردها و بنرهای ضدآمریکایی در سطح شهر تهران کرده است، گفت: خیر، اصلا اینگونه نبوده و کاملا با هماهنگی این کار انجام شده است.

وی افزود: در این اقدام ما، نماینده سازمان زیباسازی شهرداری تهران کاملا در جریان کار بوده و با هماهنگی این سازمان، نصب بیلبوردها صورت گرفته است.

مسئول سازمان هنری رسانه‌ای اوج با بیان اینکه سازمان زیباسازی، 2 نماینده را مسئول هماهنگی با ما برای نصب بیلبوردها کرده بود، اظهار داشت: البته یکی از این نماینده‌ها به دلیل اینکه مسئولیت دولتی داشت، فرصت دیدار با وی را نداشتیم اما نماینده دوم، کار سازمان را به صورت کامل تائید کرد. منتهی این تائید مربوط به 2 هفته اخیر بوده است.

حسنی با تاکید بر اینکه این اقدام سازمان اوج کاملا با هماهنگی شهرداری تهران صورت گرفته است، در واکنش اظهارات سخنگوی شهرداری مبنی بر اینکه نصب بیلبوردها بدون هماهنگی شهرداری بوده است، افزود: انجام این کار، کاملا هماهنگ شده و مسئولین سازمان زیباسازی شهرداری تهران این کار را تائید کرده‌اند و هیچ کاری بدون هماهنگی انجام نگرفته است، چه طرح نصب بنرهای شهیدای ترور و چه طرح "جنگ و کار تا پیروزی ادامه دارند هنوز" و به علاوه طرح اخیر که به نام صداقت آمریکایی مطرح است، با هماهنگی کامل سازمان زیباسازی و نمایندگان آنها انجام شده و ما هم از این همکاری آنها تشکر می‌کنیم.

وی افزود: گمان می‌کنم سخنگوی شهرداری در جریان جزئیات کار نیست و اطلاعات وی اطلاعات دقیقی نبوده ولی سخنان ما همراه با اسناد و مدارک است.

مسئول سازمان هنری رسانه‌ای اوج با بیان اینکه به زودی اطلاعیه‌ای را روابط عمومی سامان د راین زمینه منتشر خواهد کرد، اظهار داشت: اگر فرجام آنچه در رسانه‌ها در جریان است، به انباشت و نهایتا انفجار خشم انقلابی فرزندان این آب و خاک د رراه‌پیمایی یوم‌الله 13 آبان منجر شود و در شکوه هرچه بیشتر حماسه ملی پیش روی ملت موثر باشد،‌که هست، پس در طبل‌‌ها بیشتر بکوبید.

حسنی اضافه کرد: کشور در حال حاظر برای برون رفت از مشکلات تلمبار شده بر دوش مسئولین و مردم نیاز به آرامش و ثبات دارد و روشن است که چه کسانی و برای چه منافعی نیاز به حاشیه‌سازی و جنجال دارند.

وی با برشمردن اهداف برخی رسانه‌ها برای حاشیه‌سازی در این باره اظهار داشت: سازمان بر خود فرض می داند ضمن حمایت همه جانبه از دولت مردان جمهوری اسلامی ایران در نحوه برخورد با شیطان بزرگ با افتخار اعلام می‌کند طرح هنری تبلیغاتی صداقت آمریکایی که برخاسته از بدبینی تاریخی ملت ایران نسبت به سرمداران ایالات آمریکا است توسط هنرمندان با استعداد رشته گرافیک در خانه طراحان انقلاب اسلامی به اجرا درآمده است.

حسنی در پایان خاطرنشان کرد: این طرح روند طراحی تصویب و اجرای آن مثل طرح های گذشته دنبال شده است و در چارچوب توافقات از قبل با شهرداری بوده و خط تبلیغی دشمن نه تنها باعث پشیمانی دست اندرکاران این حرکت نشده بلکه برای اجرای طرح های موثرتر در سایر حوزه‌های رسانه ای مصمم تر هستند.
۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 319337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 18
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    هرکسی بوده پای شهرداری و قالیباف این وسط گیره! نکنید آقا به حقوق مردم احترام بزارین
    • نظري A1 ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      46 5
      هنري كه در تضاد با قريب به اتفاق افكار عمومي باشد كه در اين مورد نيز صدق مي كند اوج بي استعدادي هنرور و تيم فكري مربوطه را نشان مي دهد ، مجموعه سازمان شهرداري ، براي شما و اين بازي باخت - باخت را كه بين خودتان راه انداخته ايد متاسفم
    • بی نام A1 ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      6 22
      از کی تا حالا قریب به اتفاق جامعه شده اید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نکنه توهم زدید یا فکر میکنید همه مردم از روش و منش شما پیروی میکنند. مثل اینکه فکر میکنید 1000 نفر اینجا مثبت و منفی میدید شدید تمام جامعه ؟ هنوز فراموش نکردیم زمانی رو که موسوی اون فتنه ها رو بپا کرده بود ولی اکثریتی که بهش رای داده بودند وقتی متوجه شدند عقب گرد کردند. حالا چی شده یه بیلبورد این همه سروصدا به پا کرده . واقعا جای سوال داره که حرفهای نجفی درباره قلیان میشه نظر کارشناسی و حق داره هر حرفی بزنه و کسی هم بهش معترض نشه . ولی اگر سازمانی با مجوز کاری رو انجام بده . چون به مزاج شما خوش نمیاد میکنید پیراهن عثمان و همه جوره بهش تاخت و تاز میکنید . چطور شده درباره گرانی های 2 ماه اخیر هم سکوت اختیار کردید و فقط به به و چه چه دارید
    • بی نام A1 ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
      12 1
      جالبه که فرمانده بسیج شهرداری تهران تأکید کرده مسؤولان شهرداری از این کار بی اطلاع بوده اند و با اطلاع و مجوز او این کار انجام شده باز این آقا تأکید می کنه سازمان زیباسازی هم از ماجرا مطلع بوده. نکنه فرمانده بسیج شهرداری، رئیس سازمان زیباسازی هم هست!
  • باقر A1 ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    11 94
    احسنتم بر قاليباف. احسنتم بر سازمان زيبايي. نه شرقي نه غربي جمهوري اسلامي
  • بی نام IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    60 5
    بودجه این سازمان از کجاست ؟ آیا این افراد با هزینه شخصی این کار را کرده اند یا پول ملت ؟ آیا کسانی که متفاوت از این فکر می کنند نیز به اندازه این آقایان اجازه دارند نظر خود را بیان کنند؟
  • بی نام A1 ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    41 2
    اینا مون کسانی هستند که از این ارتباط می ترسن چون منفع خود را در خطر میبینن
  • بی نام A1 ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    19 3
    اينقدر راجبه بيلبورد تيتر اومده تو خبر انلاين راجبه شعار اقاي روحاني كه تقويت پول ملي زده بود الان دلار ١٥٠٠ تومان بود ! والااا
  • بی نام A1 ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    50 2
    پولش از کجا اومده ایا موسسه از بیت المال تامین میشه یا خودش سوداوری داره؟هزینه بیلبودها چقدر بوده؟
  • ناشناس A1 ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    15 5
    اقای قالیباف 10 بار دیگر هم برای انتخابات شرکت کنید باز رای نمیآورید چون مردم شما را خوب میشناسند با این حرکات هم بیشتر و بیشتر وجه خود را خراب میکنید...................
  • امیر IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    15 4
    دیگه بدتر...
  • بی نام IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    7 2
    " اگر فرجام آنچه در رسانه ها.... انباشت و انفجار خشم انقلابی...پس در طبل ها بیشتر بکوبند" دقیقا یعنی چی؟؟؟ خیلی معنی بدی می ده!!! من از ایشان به دلیل توهینی که به دولت مردمی و ملت ایران شده شکایت دارم. ایشان اصلا چکاره این مملکته؟؟ مگه بیشتر از مدیر یک موسسه هنری است؟؟
  • بی نام IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    6 4
    شهردار برو پل صدر را تمام کن که از برنامه عقبی سیاست خارجی صاحب داره
  • بی نام A1 ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    5 1
    اوج دیگه چیه ؟ اینها از کجا میان که حق مردمو برای شهرشون پایمال می کنند ؟
  • بی نام IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    10 1
    ایا صندوق های رای گویای نظر مردم نیست و فقط راهپیمایی انهم در صورتی که این اقایان متولی اش باشند گویای نظر مردم است ؟پس لطفا اجازه یک راهپیمایی به ملت ایران در حمایت از دولت در سیاست خارجی بدهند. ولی گویا اینهایی که صدایشان بلند است با همه محدود بودن تعدادشان حق دارند هر چه می خواهند بگویندو از طرف همهمردم صحبت کنند.
  • سجاد IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    4 8
    شیر مادرت حلال خودت و برادرت محمد حسنی جان
  • حمید A1 ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
    3 1
    کاش علاوه بر «هنرمندان با استعداد رشته گرافیک در خانه طراحان انقلاب اسلامی» از دانش آموختگان با استعداد زبان های خارجی هم برای انتخاب متن انگلیسی درست و بی غلط نیز استفاده شده بود چون بی تردید مخاطب اون عبارت غلط و مضحک انگلیسی ایرانیان نیستند و خواندن آن برای کسانی که زبان مادری شان انگلیسی است موجب انبساط خاطر می شود. این شیوه کار کردن مصداق آن است که از فرط عصبانیت حتی از یافتن واژگان مناسب نیز ناتوان هستی.
  • محمد احسان A1 ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    0 1
    بسيار كار بدي كردند