کیهان در سرمقاله خود به قلم حسین شریعتمداری نوشت:

 

- اگرچه آقای ظریف، وزیر محترم امور خارجه کشورمان تاکید کرده است مذاکرات ژنو محرمانه است ولی ذوق‌زدگی بی‌سابقه حریف و اظهارنظر مقامات رسمی کشورهای طرف مذاکره که بعد از پایان دور دوم مذاکرات در بیانیه‌ها و یا کنفرانس‌های خبری مطرح شده و حجم انبوهی از اخبار مربوط به مذاکرات ژنو را به خود اختصاص داده است، حکایت از آن دارد که در مقابل امتیازهایی که داده‌ایم و یا قول داده‌ایم و قرار است بدهیم، هیچ امتیازی نگرفته‌ایم. این واقعیت تلخ واضح‌تر از آن است که «محرمانه» بماند! به بیان دیگر، ذوق‌زدگی بی‌سابقه حریف نشان می‌دهد در جریان مذاکرات ژنو، امتیازات برجسته‌ای که برای آنها غیرمنتظره بوده است، دریافت کرده و یا قول دریافت آن را گرفته‌اند. از سوی دیگر، مقامات رسمی کشورهای 5+1 با صراحت اعلام کرده‌اند که هیچ امتیازی به جمهوری اسلامی ایران نداده‌اند و تاکید کرده و می‌کنند که ایران اسلامی ابتدا، بایستی «اعتماد» آنها را جلب کند و گام‌های عملی و موثری در این زمینه بردارد و سپس درباره امتیازاتی که قرار است به ایران داده شود، مذاکراتی صورت پذیرد
-  اعلام محرمانه بودن مذاکرات از یکسو دست طرف مقابل را که دشمن تابلودار اسلام و مردم ایران است برای انتشار خبر به گونه‌ای که مطلوب خود باشد، باز می‌گذارد و به آنها اجازه می‌دهد افکار عمومی را مطابق خواست و نظر 5+1 مدیریت کنند و از سوی دیگر، دست رسانه‌های خودی را برای بیان واقعیات و مقابله با عملیات روانی حریف می‌بندد و این مصداق همان گلایه سعدی در گلستان است که «سگ‌ها را گشاده‌اند و سنگ‌ها را بسته»!
- خودداری از اعلام آنچه در مذاکرات گذشته است، به این تلقی - و شاید توهم- در افکار عمومی داخل کشور دامن می‌زند که اگر مذاکرات آنگونه که آقای ظریف در صفحه فیس‌بوک خود اعلام کرده است «با استحکام» صورت پذیرفته چرا باید محرمانه باشد؟! به بیان دیگر، تیم محترم هسته‌ای کشورمان با اعلام محرمانه بودن مذاکرات، این تردید را در افکار عمومی پدید می‌آورد که مبادا، امتیازات «نابه‌جایی» به حریف داده‌اند که از اعلام آن بیم دارند؟!

گفتنی است کیهان در شماره امروز خود، چند مطلب در اعتراض به محرمانه ماندن مذاکرات ژنو آورده است.

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 318125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 175
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناظم IR ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    همون يه دفعه اي هم که توي کميسيون مجلس صريح حرف زد اشتباه کرد.
    • بی نام CA ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      128 4
      ناراضی باشه، طوری نیست. واقعا وقتی‌ نگران میشن ایشون آدم یکم دلش آروم میگیره که مثل اینکه مشکلات مملکت شاید در حال حل شدن باشه، اینقدر ایشون دلسوز مردم هستن.
    • بی نام IR ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      123 5
      روزنامه کیهان کی راضیه که بار دومش باشه؟؟؟؟؟
    • majid A1 ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      42 3
      اعتراف به اشتباهات اشتباهه از کی!!!
    • عربلو A1 ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      اگر ما افكار عمومي هستيم ، خواهشا ً از طرف ما صحبت نكن ، ما نگران عملكرد تيم ديپلماسي خارجي نيستيم ، چيزي كه نگران مان مي كند چاپ روزنامه كيهان مي باشد
    • بی نام IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      مگه اين دولت راستگويان نيست پس چرا با مردم شفاف حرف نميزنيد كه بفهميم در مذاكرات به غربي ها چه گفته ايد؟
    • shz A1 ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      اقا من کاری به اصلاح طلب و اصول گرا ندارم ولی شما چیکار به کیهان داری مگه نمیگی آزادی بیان بزار اون هرچی میخواهد بنویسه میخواین خودتونو بزرگ کنین جنگ روانی راه نندازین.
    • بی نام A1 ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      من که با نظر آقای شریعتمداری موافقم
    • بی نام EU ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      33 4
      کیهان نا محرم هستی
    • همدانا IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      23 3
      لطفآ به این آقای مسئول کیهان بفرمائید ما خودمان عاقل ، بالغ وباسواد هستیم ونیاز به قیم هم نداریم ایشان به فکر آخرت خودباشند برایشان بهتر است تا دنیای دیگران!
  • بی نام A1 ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    نیش عقرب نه از ره کین است اقتضای طبیعتش این است. این "روزنامه" در حالیکه هیچی هم درباره محتوای مذاکرات نمیدونه باز هم به طبیعتش عمل میکنه و دولت را از نیش و حمله هایش بی بهره نمیگذاره
    • محمد IR ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      رحمت به شیر پاکی که خوردی. احسنت
    • بی نام A1 ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      57 4
      باز ذوق و قریحه ادبی جناب شریعتمداری گل کرد!
    • ناصر A1 ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      55 2
      خیلی جالبه که برای نخستین بار اسرائیلی ها اعلام میکنند با اعراب خلیج فارس و عربستان لابی میکنند تا در کنگره علیه ایران و توافق بر سر برنامه هسته ای رای بدهند و درست در همین مقطع، تندروها و افراطیون داخلی، تلاش سنگینی را برای زیر سوال بردن توافقات دولت با غرب آغاز کرده اند، که البته آغاز مبارکی برای شناخت جریان های اصیل و مردم محور و مدعیان دروغین هوادار انقلاب و مردم است. پیش بسوی روشنگری افکار عمومی....
    • بی نام A1 ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      با ظاهر ازادي ودموكراسي خواهي اصلا طاقت شنيدن صداي مخالف نداريد
    • پاسخ به بي نام IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      66 3
      صداي مخالف؟مگه صداي مخالفي هم مونده؟صداهاي مخالف كه در اوين و كهريزك زنداني شدن و هستند.
  • علی IR ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    خیلی دلسوزه آقای شریعتمداری
    • بی نام IR ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      102 6
      هروقت آقای شریعتمداری ناراحت باشه ما خوشحالیم و برعکس
    • anar IR ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      63 5
      چرا مسئولین امنیت ملی جلوی زبان این آقا رو نمیگیرند؟ چرا و تا کی باید این حرفهای دشمن شاد کن رو از ایشان شنید؟ چرا باید در اردوگاه خودی صدای از بوق دشمن بلند تر گوش خراش و روح آزر باشد؟ خدایا هر کس در هی پست و مقام و لباس، که به این ملت و کشور خیانت میکند و با هر قربت الی الله که دارد اگر اصلاح شدنیست اصلاحش کن ور نه رگ حیاتش را بخشکان
    • جانم فدای وطنم A1 ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      70 2
      چرا موقع آقای احمدی نژاد که گرونی ها داشت روزبه روز بیشتر میشد حس دلسوزی شان گل نکرده بود؟
    • بی نام A1 ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      58 2
      تو این هشت سال چکار کرد؟ چرا دلش واسه مردم نسوخت اون موقع که کمرشون زیر گرونی ها داشت می شکست؟ ایشون فقط جوش هسته ای رو می زنه؟ جوش گرونی ها رو نمیزنه؟ واقعا که چه رویی دارن بعضی ها...
    • بی نام A1 ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      28 2
      واقعا خيلي!!!!!!!!!
    • بهروز A1 ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      40 3
      اين رو بهش نميگن دلسوزي برادر عزيز ! از اين لحن صحبت بوي سوختن چيز ديگه اي .... مياد!كه البته حق هم دارند چون أوضاع بر وفق مراد افراطيون بي منطق و دگم نيست
  • احمد FI ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    باز هم کیهان درتوهمات خود غرق شد .
  • عرشیا A1 ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    اقای شریعتمداری صبح زیبایتان بخیر!!باشه شما راست میگی !!!!
  • من AU ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    حرفهاي خاله زنکي
  • سحر IR ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    مذاکره اینم تو این سطح محرمانه باشه واقعا چه اشکالی داره ! ؟
  • بی نام IR ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    روز نامه كيهان واقعا ديگه شور شو در اورده نه اینکه کاری ازش بر نمیاد شروع کرده به تخریب وافترا ولی اگه این روزنامه اگه انصاف داشت میگفت قرار بعداز سی سال قرار دارایی بلوک شده ایران داره ازاد میشه ولی متاسفم با چشمه بسته ودهن باز تحلیل میکنه به افکار عمومی بخورد میده
    • بی نام IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      7 62
      از کیسه کی داری میبخشی ؟ 30 سال دارایی های ایران چرا باید بلوکه شده باشد ؟ هواپیمای ایر باس ایرانی با 300 نفر انسان بیگناه چرا باید زده شود؟ 8 سال جنگ چرا باید به ایران تحمیل شود ؟ حالا هم دارند لطف میکنند دارایی های ما را به ازای گرفتن حق استفاده صلح امیز از انرژی هسته ای ازاد میکنند . واقعا زحمت دارند میکشند . من موندم امثال شما ها چطور ادمهایی هستید با این نظر دادنتون
    • بی نام A1 ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      40 1
      اشتباه متوجه شدي دوست عزيز , قراره كه پولهاي فروش نفت ايران كه بدلايل تحريمهاي بانكي در حساب خريدار باقي مونده بصورت ضرب الاجل به حساب ايران منتقل بشه , اون پولهاي بلوكه شده اول انقلاب اولا كه مبلغ چشمگيري نيست و بيشترش به خاطر خسارت لغو يكجانبه قراردادهاي ايران با شركتهاي خارجي به آنها پرداخت شده و همچنين بعنوان خسارت به گروگانهاي سفارت آمريكا بخاطر 444 روز اسارت و كمي هم بيشتر كه از ايران در مجامع بين المللي شكايت نكنند . خلاصه اينگه چيزي از اون پولها باقي نمونده . الان بحث سر انتقال پولهاي فروش نفت ايرانه .
  • بی نام A1 ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    مملکت رهبر و رییس جمهور و وزیر امور خارجه داره .صلاح کار خویش خسروان دانند .
  • علی IR ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    برای کیهان محرمانه وجود ندارد
  • بی نام IR ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    اولا که دیپلمات ارشد ما امتیازی نداده , اگر هم بده خوب کرده . بالاخره این کشتی طوفان زده رو یکی باید به ساحل برسونه ولو اینکه مسافرانش خیس بشن ؛هر چی هست بهتر از اینکه که وسط دریا خوراک کوسه ها بشن. گندکاریهای دوستان سابق به این راحتی ها حل نمیشه ..... حاصلش شد هشت سال عقب ماندگی و پس رفت
    • بی نام IR ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      100 تا مثبت
    • بی نام RS ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      46 3
      نکنه کیهان با نرمش قهرمانانه مخالفه!
    • فرهاد IR ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      7 60
      خدا حاج حسین رو حفظش کنه. از الان معلومه نتیجه ی مذاکرات چیه...
    • بی نام IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      5 54
      عقب ماندگی اونجایی که بری سر دستاورد های یک ملت با دشمنان این مملکت معامله کنید غنی سازی 20 درصدی و پیشرفت های هسته ای دستاورد مقاومت این ملت و حاصل خون شهدای هسته ایست و هیچکس حق ندارد بر سر ان با دشمنان معامله کند . تیم مذاکره کننده اگر هم قولی داده باشد که حقوق ملت ضایع شود از طرف خود داده زیرا حمایت از این تیم مشروط است . حق هر کشور را متناسب با اقتدارش می‌دهند نه با لبخند و دادن امتیاز و کرنش .
    • بی نام A1 ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      37 6
      کاش حاصلش فقط 8 سال عقب ماندگی بووووووود!!!!
    • بی نام IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      25 4
      قربان نظرت +++++++++++++++++++++++++++
  • حسین IR ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    سلام ترا خدا آقای شریعتمداری آرام شو تا مشکلات مملکت را جنابعالی و دوستانتان در این هشت سال درست کردید . سرو سامان بگیرد.
  • بی نام IR ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    اگه کیهان از دولت حمایت کنه من مخالف دولت میشم
    • amir IR ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      33 3
      منم با تو همراه میشم
    • بی نام IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      5 45
      من از همین الان با این پنهون کاری دولت مخالفش شدم یعنی چی کار کردیم که نباید بگیم
  • بی نام IR ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    بانظرکيهان موافقم. مذاکره بايد شفاف باشه
    • بی نام A1 ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      شما اصن میدونی مذاکره یعنی چی تو این سال ها از بس احمدی نژاد همه چیز رو به بازی برگزار کرده مردم عادی فکرکردن هر کدوم یه پا وزیر امور خارجه کمی فکر کنید لطفا
    • بی نام IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      39 3
      مذاكره شفاف هست ولي فقط براي اهلش
    • آریــــــا A1 ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      32 4
      اولا اصلا شما میدونی مذاکره چیه؟دوما از تعداد لایک و دیسلایک هات معلومه مردم میخوان شفاف برگذار بشه یا که خیر...
  • محمود IR ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    حالا گيرم ظريف لو نداده. کيهان خبرنگارنداشته اونجا؟
  • بی نام A1 ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    33 3
    نه، معني اون اينه كه به دست كاسبين فتنه سوژه نداده!
    • بی نام IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      8 1
      ای ول . زدی به هدف
  • بی نام IR ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    29 1
    مشروح مذاکرات جلیلی مگه به همگان اعلام می شد؟! اگر رهبری در جریان امور باشند بهتر است افکار عمومی منظور کیهان کمی صبر کند.
  • بهمن IR ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    30 2
    آقایان کیهان توجه داشته باشند در مذاکرات همیشه امتیاز نمی گیرند بلکه گاهی هم باید امتیاز بدهند در هشت سال گذشته آنهمه امتیاز گرفتیم که دنیای استکبار به زانو در آمد! چرا حالا نباید حداقل کمی امتیاز بدهیم؟
    • بی نام IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      10 1
      اخه فقط بلدند به روسيه امتياز بدهند ودرياى خزر را ببخشند!
  • سيا A1 ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    30 4
    اگه امتياز يا هر كاري كرده بالاخره رهبري درجريانه ،پس شما نگران نباش همه چي درست ميشه آقاي شريعتمداري،
  • محمدعلی A1 ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    32 2
    یادش بخیر روزگاری درهمین چندسال قبل دهان بعضی را با پول پر میکردند تا حرف نزد . وسیستمداران نیز گفته اند اگر میخواهی کسی حرف نزند مشغولش کن . از زمان روی کار امدن دولت جدید آقای شریتمداری حرفهای زیادی زده اند معلوم است که منافع ایشان هم به نوعی به خطر افتاده . فقط میدانم مردی که دریا غرق میشود . فریاد واکمکا میخواهد انشا اله خدا همه مان را به راه راست هدایت کند
  • بی نام IR ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    3 52
    خوبه کیهان هست و مثل خیلیها سکوت نمیکنه و حرف حق رو میزنه.
    • بی نام NL ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      25 2
      حرف حق و خوب اومدی!کلی خندیدم.
  • بی نام A1 ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    27 1
    اصلا همه بد تو خوب. يعني چي كه يه روزنامه بياد درباره همه چيز انتقاد كنه و همه چيز دولتي كه بر اساس نظر مردم و خلاف نظر اونا انتخاب شده رو به صلابه بكشه. اصلا مگه تو اين كشور قانون نيست!!! كه يه روزنامه در اين سطح قدرت كاذب بگيره. مذاكرات آقاي جليليتونو هنوز يادمون هست. اگه ادعا ميكنيم نميخايم بمب اتم بسازيم پس بايد با دنيا صادق باشيم.
  • محمد امین A1 ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    خدا وکیل اگه یه روز نامه اصلاح طلب تو هشت سال گذشته این جوری می نوشت چه کارش می کردن؟؟
    • 1 IR ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      26 5
      مدیونی اگه فکر کنی کاریش میکردند...
    • بی نام FI ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      6 36
      بحث ما بحث حق و باطل است،کیهان در جبهه حقه و اصلاحات در جبهه باطل،مقایسه شما خیلی احمقانه است
    • بی نام A1 ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      15 1
      بی نام 10:27 مقایسه تو اوج حماقت است.
  • یاسر IR ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    23 1
    آقای کیهان اگه یه مدتی نظر ندی خیلی خوبه!یه مدت اجازه بدین مشکلاتی که شماها باعث و بانیش هستین حل شه خواست همه اینه.هر چند شما زیاد به خواست اکثریت توجه ندارین!
  • بي بي A1 ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    22 1
    تورو خدا اينقدر مطالب كيهان رو اينقدر بازنشر نكنيد.. ما نخوايم كيهان بخونيم بايد چه كار كنيم.. ؟؟
  • بی نام A1 ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    26 1
    كيهان داره آتيش ميگيره موضوع نداره گير بده
  • بی نام A1 ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    20 1
    بر فرض اگر هم امتیازی داده به ضرر شما نخواهد بود. جناب شریعتمداری شما سنگ کف رودخانه اید این دیپلمات ها و وزرا و ایضا. روسای جمهور می آیند و میروند و جنابعالی همواره چون کوه بر سر عقایدتان ایستاده اید (مثل جریان آقای خاتمی و سوروس) غصه مردم را هم نخورید وضعشان از اینی که رفقای شما ساخته اند بدتر نمی ٬شود
  • بی نام A1 ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    24 0
    خبر جون یهآمار بگیر تیراژ این روزنامه چقدره؟ چقدر خواننده داره؟
  • حق A1 ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    20 0
    علت اینه که خوراک تبلیغاتی برای کیهان و بقیه طرفدارانشون درست نشده
  • بی نام IR ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    3 29
    آنهائی که خون شهدا را دست مایه معامله کرده اید انتقام سخت الهی در دنیا واخرت خوار وذلیلتان خواهد کرد.
    • علی A1 ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      8 0
      کی خواس خون شهید معامله کنه توهم زدی؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    18 0
    به آقای ظریف پیشنهاد میدم در دور بعدی مذاکرات یه مشورتی با ایشان بکنند و در جریان امور بگذارندشان. آخه خیلی سخته که ...
  • بی نام IR ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    17 0
    اخه چرا با محرمانه کردن مذاکرات کیهان رو در آمپاس میذارید؟ یعنی میشه منابع موثق و مطلع و معتبر روزنامه کیهان از طرح محرمانه خبر نداشته باشند؟
  • محمد IR ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    13 1
    اولا قضاوت زود است وفراموش نكنيم كه رهبر داريم.
  • بی نام A1 ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    16 1
    آیا واقعا این روزنامه نباید جوابگوی کسی باشد
  • بی نام IR ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    19 1
    برای من جالبه اگر غیر از کیهان روزنامه دیگه ای انقدر سم پاشی می کرد تا الان بیچارش می کردن !
  • بی نام A1 ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    21 1
    آقاي شريعتمداري از شما بعيده، شما كه هميشه از همه ملاقاتهاي پنهاني و صحبت هاي پشت پرده خبر داريد و ميدونيد در كجا چه جمله اي گفته شده بعيده كه ايندفعه اينجوري از محرمانه بودن مذاكرات گله مي كنيد!!!!!!
  • س س A1 ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    16 1
    بزرگترین امتیازات توی اون سی اندی تحریم که هشت ساله گذشته بر این ملت تحمیل شد داده شد
  • محمد A1 ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    0 18
    جای شکرش باقی پای خاتمی و جورج سورس دوباره وسط نکشید . غلط نکنم باز پای خیانت این اصلاح طلبها و چند نفر طرفداران قلیلشون وسط است .
  • متعجب IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    22 1
    کیهان جان لطفا از لیستهای محرمانه مفاسد اقتصادی و ... هم برای من شفاف سازی کن. عجب ذهن خلاقی داری تو کیهان ...نابودم کردی
  • بی نام IR ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    20 0
    ببینید،نه تنها آقای شریعتمداری،بلکه خیلیهای دیگه اصلاً از راه بحران و تحریم و دشمن تراشی نون میخورن،نباید انتظار داشته باشیم از آرامش و امنیت حمایت کنن.امیدوارم خبرآنلاین دیگه این یکی کامنتمو وارد کنه
  • بسه A1 ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    25 0
    احمدي نژاد درياي خرز رو دو دستي داد به روس ها اينهمه كيهان ناراحت نشد حالا چي شده دو سه ماه از اين دولت نگذشته داره اينجوري ......... بسه ترخدا
  • بی نام IR ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    11 0
    بهتره به قول اون بزرگوار شمشیر رو برداریم بریم پشت خیمه هاشون تو ژنو بزنیم همشونو...
  • امیر IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    9 4
    زیاد به خودتان امید واری ندهید .حرف اول آخر کلام رهبر فرزانه و حکیم ملت ایران است.
  • زارع IR ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    15 6
    کیهان نگران نباشد .ظریف بدون اجازه رهبری امتیازی به انها نمیدهد مگر ندیدید یک تماس تلفنی بدون اجازه چه واکنشی را در پی داشت وچگونه لنگ کفشها به طرف روحانی پرتاب شد؟
    • بی نام A1 ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      16 0
      ایشوت فقط گفتند بجا نبود یعنی در زمان و موقعیت مناسب نبود و اصل رو رد نکردند در ثانی کلی از دولت حمایت کردند و آن رو خدمتگذار نامیدند و گفتند به دولت اعتماد دارند و خوشبین هستند
  • امید A1 ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    26 1
    رژیم صهیونیستی هم خیلی دوست داشت مذاکره علنی باشه
  • فرهاد IR ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    17 0
    كيهان تا به حال از چي راضي بوده و كي هم هست كه بتواند در مقابل آن بايستد!!!!!!!!!!!!!
  • علی A1 ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    16 1
    بی عدالتی یعنی همین یه عده بگن تو میرن زندان یه عده هم هر چی دلشون میخواد میگن. الان ایشون دارن مقام معظم رهبری رو میبرن زیر سوال
  • مه A1 ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    17 1
    بیشتر از اینه که امتیاز داده باشن ایشون،ولی ما بازم قبولشون داریم!حتما مصلحت بوده.جمله معروف خودتون رو تحویل بگیرد!
  • بی نام A1 ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    13 1
    طبق خبری که خبرانلاین گذاشته هشدار در اوضاع بیکاری کشور وجود دارد و اگر اوضاع بهمین منوال بگذرد احتمال تعطیلی بیشتر کارخانه ها وجود دارد همین حالا ما در سایپا که قبلا روزانه 2000 تولید داشتیم روزی 300 دستگاه بزور تولید میکنیم و خطر بیکاری 3000 نفر در گروه خودرو سازی سایپا وجود دارد...پس خواهشا بزارید مسئله هسته ای حل بشه ...دوباره رونق بگیریم
  • شاهین IR ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    18 0
    خبرآنلاین هم دیگه شورش را درآورده با درج هر خبر از این کیهان شریعتمداری. آنها اگر راست میگویند به فرمایش مقام معظم رهبری اطاعت کنند که فرمودند : به دولت و سیاسیون اعتماد دارند. چه شده که رهبر بزرگوار اظهار نظری نمیکنند ، این کیهان افترا فکن توهمات خود را در جامعه پخش میکند؟
  • بی نام IR ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    11 2
    حتما اقا حسین از محتوا خبر داره که اینجور جوش میزنه
  • حسام + 10 A1 ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    20 1
    جناب شریعتمداری توقع داست دکتر ظریف قبل و بعد از مذاکرات از روزنامه کیهان مشاوره بگیرد؟
  • بی نام A1 ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    18 0
    یه سوال .جناب شریعتمداری جان هرکی دوست داری چندساله که نمیدونی قصابی و نونوایی و سوپری که موادشون رو استفاده میکنی کجا هستند و قیمتاشون چنده؟خداوکیلی میدونی آمپول ام اس دونه ای چنده ؟منم جای تو بودم کاری میکردم که این رابطه سرنگیره اون دنیایی هم هست حسین آقا .بترس از اون دنیا.
  • 7 IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    6 23
    از روزنامه! کیهان بابت این همه افشا گری باید تشکر کرد. اگه حاج حسین نبود کشور از دست میرفت.
  • بی نام IR ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    13 2
    کیهان متوجه نیست که همه این مذاکرات به سمع و نظر رهبری میرسه؟ آخه وقتی در مسایل اینچنینی رهبر شخصا نظر میدن، این امواجی که کیهان درست میکنه برای چیه؟
  • بی نام A1 ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    19 1
    كيهان از هر كسي ايراد گرفت بدانيد كه كار اون شخص كاملا درست بوده همين و بس.
  • وحید آرماندو A1 ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    5 19
    من کاری با سخنان شریعتمداری ندارم ولی مذاکرات بین المللی در این سطح نبایستی محرمانه بمونه . محتوای مطالب مورد مذاکره هرچی بوده باید شفاف سازی و به گوش مردم رسونده بشه .
  • بی نام A1 ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    17 1
    نه که تو دوران احمدی نژاد صریح اعلام میشد
  • عباس IR ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    21 0
    آقای شریعتمداری افکار عمومی فقط افکار شما نیست افکار ما هم جزو افکار عمومیه و ما به استحکام مذاکرات آقای ظریف که تو فیسبوکشون گفتن بیشتر از حرف های شما اعتماد داریم برین ببین از کسایی که تو این چند سال حمایت کردین با مردم چه کردند آخرینش هم همین رییس دانشگاه علامه که بعد از برکناری آقای روحانی رو راننده بردزل خواندید ولی حالا سند خیانتش رو شده شما سکوت کردی لعنت به هر کسی که داره به مملکت خیانت میکنه
  • پیام A1 ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    11 0
    بابا جان کسی که این کارو نقد کرده انقدر شعور سیاسی نداره که بدونه تو این رده مذاکرات سیاسی باید در خفا کار انجام بشه بعد بازگو خواهد شد و این مسئله یک امر طبیعیه که ما 8 سال سیاست یادمون رفته بود و این بلا سرمون اومد . لطفا" آدم باشیم
  • بی نام IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    19 1
    اين آقا فكر ميكنه با اين تفكرات بدبيني و مخرب وارد بهشت ميشه!
  • محسن A1 ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    16 1
    به قول آقای هاشمی رفسنجانی سانسور وافعیات دیگه ممکن نیست آقای شریعتمداری !!! ... همون بهتر که تا قبل از نتیجه نهایی امثال تو متوجه نشن تا واقعیات رو سانسور نکنن و تحریف شده به خورد مردم بدن ... رو چند نکته تاکید میکنم: 1) ما به تیم مذاکره کننده اعتماد کامل داریم 2) تیم مذاکره کننده به دنبال نرمش در مذاکرات است نه چشم پوشی از حقوق مسلم هسته ای 3) به هیچ وجه نیازی به آنچه شریعتمداری مقابله با "عمایت روانی" دشمن می نامند نداریم
  • بی نام IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    13 1
    چقدرباهوشه این مردچشم نخوری الهی
  • اهوازی IR ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    12 1
    ای کاش شریعتمداری تا آخر پاییز صبر می کرد
  • رضا US ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    20 1
    من فقط یک سئوال از جناب شریعتمداری دارم ! جناب شریعتمداری : چگونه است که شما گفته تمام این کافران حربی مثل وندی شرمن و ویلیام هیگ و جی کارتی و رسانه هایی مثل cnn ,و سایت دبکا برای شما منبع خبر صادق هستند ولی فرمایش دکتر ظریف که هم وطن و هم دین شماست منبع کاذب ؟ به راستی فرهنگ خودزنی را خوب ترویج میکند ! شایسته است دو واحد دشمن شناسی بخوانید ! مگر اینکه این روزها دشمن ایران ، ایرانی هست و دشمن ایرانی یک ایرانی دیگر ...
    • بی نام A1 ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      13 0
      آفرین خیلی خوب گفتی
  • بهمن IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    12 0
    شما به راحتی از این مقاله کیهان میتونی اون حس برتری بینی این افراد را به عینه لمس کنی . چیزی که باعث میشه خودشان را در سطحی ببینند که حتی وزیرامورخارجه کشور حق مخفی کردن چیزی را از آنها نداشته باشد .
  • امید A1 ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    15 0
    آقای شریعت مداری شما ظاهرا متوجه نیستی . عزیز من این راه اشتباه رو دوستان قدیم شما به حمایت امثال جنابعالی طی کردند و فاتحه همه چیز رو خوندن .اونایی که قطعنامه ها رو کاغذ پاره خوندن رو شما حمایت کردی . امیدوارم یه سری به مناطق پائین شهرهای بزرگ بزنی اونوقت واقعیت ها رو می بینی نه شعارها رو اوضاع خیلی خرابتر از اونیه که فکرشو بکنی .
  • مهشید A1 ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    11 0
    شما نگران ایجاد تردید توی افکار عمومی نباش فکر خودت باش مردم رو هم دست کم نگیر جناب شریعتمداری
  • 555 IR ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    6 1
    غرب امتیاز داده..... اگه غرب امتیاز گرفته بود لو میداد....
  • بی نام IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    8 0
    این غربیها هم چه ضد حالی هستند بابا یکی بیاد به کیهان بگه اونجا چه خبر بوده ! آخه چیه میشه شما غربیها یه ذره احساس مسولیت کنید مثل بعضیها از جلسه محرمانتون به کیهانیها بگین چه خبر بوده !
  • بی نام IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    13 0
    آقا تورو خدا از کیهان چیزی ننویسین به اندازه کافی مشکل عصبی داریم
  • بی نام IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    15 0
    بابا ترو خدا از اين كيهان ننويسين ! أعصاب نداريم همين كه بايد اين همه گروني رو تحمل كنيم بسه به خدا !
  • مسعود IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    13 2
    سخنان رهبری را کیهان فراموش کرده!!!
  • محمد A1 ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    13 0
    آقای شریعتمداری اون عینک بد بینی رو از چشمت در بیار کلا عادت کردی از هر چیزی یه ایرادی بگیری نه؟!!
  • سجاد IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    15 0
    از دید بعضی ها مذاکره یعنی آقای جلیلی بره و با منطق و فلسفه خطابه بخونه،سرسختی نشون بده در مقابل همه چیز ، برگرده و هیچ پیشرفتی اتفاق نیفته و تحریم بیاد رو تحریم و مردم روز به روز بدبخت تر بشن و اینجا با گل و شیرینی ازش استقبال کنن اونایی که به روحانی لنگه کفش می زنن!از دید برادر حسین مذاکره باید اینجوری باشه!
  • ناشناس IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    14 1
    خيلي سنگ ميندازي اما روحاني زرنگتره
  • وحید A1 ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    10 0
    چرا تو این هشت سال که مذاکرات محرمانه بود و نماینده ی ایرانی مذاکرات می گفت مذاکرات خیلی مثبت و سازنده بود و بعدش تحریم های جدید ! آقای شریعتمداری ساکت بود. بیدل این کم همتان بر عز و جاه / فخرها دارند و عاری بیش نیست ...
  • بی نام IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    11 0
    1- در مذاکرات حساس محرمانه بودن جزیی از کار است ضمن اینکه در این مورد نظارت عالیه با مقام معظم رهبری است 2- مگر مذاکرات آقای جلیلی که شما از حامیانش بودید و نتایج آن را نیز ملت با فشار سنگین تورم و بیکاری حس می کنند کاملا آشکار و غیر محرمانه بود 3- شما که اینقدر در این مورد حساس هستید چرا اجازه یک حق عمومی و ساده را که انعکاس آزادانه نظر متفاوت مردم و کارشناسان در مورد انرژی هسته ای هست را با هیاهو و انگ زدن به دیگران نمی دهید
  • رضا IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    13 0
    جناب شريعتمداري 8 سال با نظرات شما كار شد و وضعيت ونتايج را درمملكت ديديم.حالا لااقل به احترام راي مردم فقط يكسال سكوت كنيد و بعد از ديدن نتايج ميتوانيد هر چه خواستيد نقد كنيد!فراموش نكنيد كساني كه دولت را در دست دارند مورد اعتماد رهبري ومردم هستند . تخريبهاي جناحي شما در اين برهه نيز نشان دهنده آن است كه براي شما منافع ملي تا جايي مهم است كه با منافع جناح شما همخواني داشته باشد...
  • بی نام FI ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    3 18
    اگه امثال حاج حسین شریعتمداری و سعید قاسمی و اسماعیل کوثری و مهدی کوچک زاده نبودن این اصلاح طلبان و تیم اقای هاشمی دو دستی کشور رو تقدیم امریکا میکردند مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا
    • بی نام IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      1 2
      شما نان اجانب را نخور بيا ايران به مملكتت خدمت كن!!!
  • دای IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    17 0
    جناب آقای شریعت مداری ودوستانش در زمانی که دریای خزر به روسها بخشیده شد کجا بودند ؟ در ضمن جناب آقای شریعت مداری بروند علم مدیریت بخوانند تاد بگیرند کی وچگونه باید حرف زد وهمیشه نباید ور زد ، ازعلی آموز اخلاص عمل را.آهسته بگو وکم بگو.
  • رضا IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    17 2
    چنان ارادتی به ظریف پیدا کردم که اگه بگه بیا بریم جهنم باهاش میرم
  • بی نام A1 ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    13 0
    کسانی که باید بدانند همانند رهبری از متن پیشنهادات خبر دارند ومطمئنا اگر برخلاف مصالح کشور بود با ارائه ان موافقت نمی کردند ثانیا کار خوبی کردند که افشا نکردند زیرا که از همین الان برادرحسین عزمش را جزم کرده تا به سرانجام نرسد
  • محمد IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    21 1
    حتما تو این چند سال هم همش در حال گرفتن امتیاز بودیم! وضعیت کشور کاملا مشخصه!
  • بی نام IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    10 1
    مملکت ، مملکت ولی فقیه است وتیم مذاکره کننده بدون نظر حضرت آقا نرمشی نشان نخواهد داد واگر محرمانه ای در کار باشد لا اقل برای مقام معظم رهبری نیست وما ایمان داریم که نتیجه هرچه باشد ولو در ظاهر بعضی ها را راضی نکند با درایت رهبری به نفع کشور ونظام است ... حال که امین و ولی ملت بر این مذاکرات اشراف کامل دارند نباید جلو تر از معظم له قدم برداشت ودایه عزیز تر از مادر شد ... یادمان نرود که بودند عده ای که با قبول قطعنامه598 همین بی مهریها را در حق حضرت امام کردند !!! نسبت به آینده جاهل بودند وبه اصطلاح تا نوک دماغ خود را می دیدند . ولایت مداری این نیست که در هر موردی که مطابق میل ماست پشت سر ولایت باشیم و هرجا که خوشمان نیامد سیاه نمیی کنیم .والسلام علی من التبع الهدی
  • حامد A1 ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    16 0
    اولا این دوستان چرا با رفع سو تفاهم و رفع تحریمها که فقط بر روی مردم خرد و کلان تاثیر گذاشته مخالفند؟ آیا این دوستان از این با اعتمادی و تحریمها منافع کلانی می برند که قطعا اینگونه هست و من متاسفم که که حال و روز مردم را میبند ولی باز اینگونه مینویسد چرا تریبون برای اینگونه افراد همیشه باز است و محدودیتی ندارند ولی اگر کسی بصورت کاملا مختصر و یا کلیشه ای به این افراد یک اشاره کوچک هم بکند باید هزاران هزار بار تاوان بدهد ولی این افراد میتوانند در تمام ضمینه ها بخود حق میدهند که به همه تهمت بزند این آقایان در هشت سال گذشته و خزانه خالی امروز چه کردند و چه میگویند
  • کیهان دوست IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    14 0
    یعنی چند ماه دندون رو جیگر گذاشتن انقدر سخته؟!هر روز یه مقاله مخرب ننویسه شب خوابش نمی بره!
  • بی نام A1 ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    2 22
    با کیهان موافقم من عزت ایران رو با هر چیزی عوض نمی کنم ایکاش سیاستمدارامون مثل کشتی گیرامون بودن
  • بی نام A1 ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    19 0
    سانتریفیوژ خیلی خوبه بچرخه به شرطی که زندگیه مردم هم بچرخه
  • بی نام A1 ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    13 0
    لطفا مطالب آقاي ظريف را در مورد محرمانه بودن بخوانيد بعد اظهار نظر كنيد /آقاي منفي باف و تهمت زن كه معلوم ميود منفعت به خطر افتاده . خدا شما را هدايت كند.....
  • بی نام IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    12 0
    کیهان عزیز مگه شش ماهه بدنیا آمدی اگر نتیجه به نفع مردم باشد که تو حریف این دولت نخواهی شد( زور الکی نزن.) و اگر نباشد مردم خودشان میدانند چکار کنند( نیازی به معلق و وارو زدن شما نیست.)
  • بی نام A1 ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    12 0
    کیهان خودتم به خوبی آگاهی که جناب ظریف بدون اجازه ی رهبر و رئیس جمهور قادر به انجام مذاکرات نیست و اگر امتیازی داده شود حتما آنها این اجازه را داده اندپس بی خودی زر نزن.در ثانی کارهای کیهان آدم یاد یه ضرب المثل میندازه :رهبر و رئیس جمهور راضی اینور هم مردم راضی پس غلط کرد کیهان ناراضی!!
  • پویا IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    14 0
    آقای دکتر ظریف بسیار متین فرمودند که حاضرند به جای جار زدن که منافعی زودگذر و بی ارزش دارد به منافع واقعی فکر کنند. ضمنا گفته بودند هجمه ها علیه خودشون رو تحمل میکنند اما با جار زدن و تبلیغات زودگذر روند مذاکرات رو مختل نمیکنند. از نظر بعضی ها سر بلندی این است که بریم بشینیم و بگیم مارو تحریم کنید تحریم برای ما فرصت است!!!! بعد مردم اینجا از شدت فشار له بشن و ما از پیشرفت کشور بگیم. بچه که بودیم دعوا میکردیم زورمون که نمیرسید میرفتیم دور وایمسادیم به طرف بد وبیراه میگفتیم! گاهی میدوید دنبالمون باز کتکمون میزد.! بازم میرفتیم دور وایمسادیم و بد و بیراه میگفتیم و فکر میکردیم الان خیلی پیروز شدیم!!!!!!
  • فرهاد A1 ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    149 1
    آقای شریعتمداری فقط قصد خراب کردن آقای روحانی و مسئله هسته ای رو داره. من نمیدونم ایشون توی این کشور زندگی نمیکنه آیا؟
  • حسین A1 ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    124 2
    شریعتمداری عزیز با این نوشته به رهبر انقلاب توهین میکنید ، مگر شما نمیدانید و یا خود را به ندانستن زدهاید که اگر هم امتیازی از طرف ایران داده شود باید قبل از هر چیز به تایید مقام معظم رهبری برسد،چرا دوست ندارید بنشینید ببینید روحانی و ظریف با تاییدات از رهبری که دارند چه میکتتد.
  • بی نام IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    چطور بعد از مذاکره تو آمریکا و کشورهای دیگه باید تو بوق و کرنا بکنن و از نتیجه های خوب خبر بدن! ولی تو ایران محرمانس!!!!! آخه هر عقل سلیمی میفهمه که ی مشکلی این وسط وجود داره!
    • خشایار IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      15 1
      شما لطفا صحبت از عقل سلیم نکن
    • حسین DK ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      15 0
      لطفا عقل سلیم رو دوباره ترجمه کن اخوی !!!
  • بی نام IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    119 2
    يكي نيست به اين عزيز بگه " مجيد ، دلبندم ، رهبري در جريان هستند و مراقب . محرمانه يعني عوام و دشمن فعلا نبايد بدانند " هرچند كه بنده معتقدم دشمن اصلي قبل از همه باخبر مي شود !
  • بی نام A1 ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    7 238
    حق با شریعت مداریه اومدیم حرفش راست بود اونوقت چی من با نظر حسین شریعتمداری موافقم
  • بی نام IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    193 3
    مطمئناً در سطح مدیریت عالی و تصمیم گیری کشور، اون کسانی که باید از محتوای مذاکرات با خبر بشن، مطلع هستند. شما نمیخواد نگران باشی. اگر لغزشی باشه خود آقا تذکر میدهند. اگر اعلام عمومی نمی شه به خاطر کارشکنی هاست.
  • ادیب IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    14 0
    دموکراسی یعنی همین دیگه همه حرفشون رو بزنن ولی مردم آگاه باشن و درست انتخاب کنن منتها کیهان واقعا دیگه داره بی انصافی میکنه قطعا مفاد این مذاکره با رهبر درمیان گذاشته شده و رهبر هم هرگز از حقوق ملت ایران کوتاه نمیاد و معلومه که حسین شریعتمداری داره عوام فریبی میکنه البته اینم بگم عادت این شریعتمداری مهم نیست. ظریف مچکریم
  • ارمان IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    14 0
    مردم به تیم مذاکره کننده و دکتر ظریف اعتماد کامل دارند و از دکتر ظریف میخواهیم تحت تاثیر یک سری افراد افراطی رانتخوار که منافع اقتصادی و سیاسی انها به خطر افتاده قرار نگیرند
  • محمد IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    16 0
    اقاي شريعتمداري بهتراز همه به مثبت بودن اين برنامه اگاه هست ولي زورش مياد چون افكار خودش ودوستاش ونه كسي داخل كشور نه خارج كشور تحويل نگرفته ولي من توصيه ميكنم به اغوش ملت برگردي اينقدر كارشكني نكنيد
  • بی نام A1 ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    35 2
    آقای شریعتمداری : مسئله هسته ای ایران تماما زیر نظر مقام معظم رهبری می باشد. هیچ کس سرخود نه کاری می تواند انجام بدهد و نه اجازه آن را دارد. این را که دیگر خود شما بهتر می دانید. پس شما اینقدر آیه یاس نخوانید لطفا بگذارید دستگاه دیپلماسی ایران کار خود را انجام دهد شما که خیلی تلاش کردید تا روحانی رای نیاورد که آورد. وزرا رد صلاحیت شوند که دیدید اکثر قریب به اتفاق آنها رای آوردند. در شورای شهر اصلاح طلبان هم رای آورند. بس است دیگر بگذارید مردم یک کم آرامش داشته باشند. مملکت رهبر دارد ، دولت دارد شما که قیم مردم نیستید. یک کم مثبت اندیش باشید. به همه چیز گیر الکی ندهید که فایده ندارد.
  • بی نام CN ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    5 72
    درود بر کیهان
    • بی نام A1 ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      24 2
      از کی کیهان تو چین هم طرفدار پیدا کرده ؟ خخخخخخخخخخ
    • علی IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      9 1
      نه بابا این خود شریعت مداری ای پی شو عوض کرده............
  • اكبر IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    15 0
    ببين جناب كيهان! شوراي امنيت سازمان ملل به دليل آن‌چه كه مدعي است تخلف ايران است، با يك اجماع كم‌سابقه جهاني تحريممان كرده و روزگار را برايمان سخت كرده. حالا اگر قرار باشد رونقي به حال و روزمان بدهيم ما بايد كمي دورانديشي كنيم و كوتاه بياييم يا آن‌ها؟ خب اگر ميخواستيم با شعار و به قيمت نابودي كشور ادامه بدهيم چه گزينه‌اي بهتر از كانديداي شما يعني اقاي جليلي بود؟ ما راي داديم كه اول چرخ مملكتمان بچرخد، بعد اگر مقرون به صرفه بود، چرخ سانتريفيوژ‌ها هم - البته با اهداف غير نظامي- بچرخد. مفهوم شد؟
  • علی موحد A1 ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    1 28
    با اقتدار میشه از متخاصم حق قانونی را گرفت نه با ذلت وگفتن خالی بودن خزانه تا ترحم کنند . 35سال باشرافت زندگی کردیم یکماهه به باد رفت
  • بی نام IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    20 0
    باسلام آقای شریعتمداری مگر شما نمیگفتید اگر کاری کردید که دشمنان شاد شدند بدانید آن کار به زیان است؟ واگر کار شما دشمنان را غمگین کرد آن کار خوب است؟ پس چرا الان که اسرائیل از نتایج مذاکرات ناراحت است شما اینقدر محیط را سم پاشی میکنید؟؟؟؟؟ مشکل شما ریس جمهور محترم میباشد نه امتیاز دهی در مذاکرات
  • محمد الماسی A1 ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    40 0
    جناب آقای شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان با سلام احتراما به استحضار میرساند کلیه مذاکرات ایران با 5+1 با نظر مستقیم مقام معظم رهبری و دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی و با مشاوره کلیه وزرای خارجه سابق و روسای سازمان انرژی هسته ای میباشد و علت محرمانه بودن مذاکرات سنگ اندازی صهیونیستها و اعراب در حل مسئله هسته ای ایران می باشد . همه مفهوم رای مردم در 24 خرداد را متوجه شدند اما شما عامدانه یا سهوا (خدا عالم است ) همچنان بر مواضع افراطی پافشاری مینمایید . قضاوت با ملت فهیم ایران
  • بی نام A1 ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    26 0
    خب خدا رو شکر که کيهان ناراضيه, يعنى بايد به نتيجه مذاکرات اميدوار بود !
  • بی نام A1 ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    25 1
    خب خدا رو شکر که کيهان ناراضيه, يعنى بايد به نتيجه مذاکرات اميدوار بود !
  • بی نام IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    32 1
    وقتی کیهان ناراضیه یعنی اینکه بالای 95 درصد مردم راضیند !!!!!!!!!!!!!
  • بی نام IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    40 0
    این مذاکرات باید از دو نفر مخفی بمونه : 1 - اسراییل 2 - کیهان !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    26 0
    کیهان یه مقاله بزن که تقصیر سید محمد خاتمی بوده و خلاص !!!!!!!!!!!!!
  • سید صادق طبا طبایی A1 ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    3 13
    خوشحالم که طرفدارن رابطه با امریکا افراد احساسی هستند . اقایی گفته با اقتدار باید پاسخ دشمن را داد نه با ذلت .همه رای منفی داده اند .
  • بی نام A1 ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    11 0
    مهم رهبری است که بداند شما چکاره هستید؟ می خواهید طبق معمول فتنه درست کنید؟
    • بی نام IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
      2 1
      خدا لعنت کنه اونایی که قصد ایجاد فتنه را دارند . هنوز فتنه 88 را فراموش نکردیم
  • saeed A1 ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    7 8
    خدایا! یعنی میشه جهان خالی از افراطیون بشه ؟ این کیهان از جون مردم چی میخواد ؟ کیهان! حرف نزنی کسی نمیگه لالی عزیزم ;)
  • ایرانی مسلمان IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    11 0
    مگر همه مردم روزنامه کیهان است که از قول آنها مطلب مینویسد؟ به نطر سنجی مردم مراجع کن.
  • ارش IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    1 14
    کوتاه آمدن از مواضع هسته ای ایران در مذاکرات هسته ای هنری نیست که در بوق و کرنا شود و بگویند محرمانه بماند
  • هوشنگ IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    11 1
    این آقای شریعتمداری خیلی به پیش بینیی خودش مطمئنه تو مقاله ش بخونید : (ذوق زدگی بی سابقه حریف نشان می دهد در مقابل امتیازاتی که داده ایم امتیازی نگرفته ایم ..) اما نمی دونم چرا این استعداد پیش بینی گل نمی کند ! مراجعه کنید به پیش بینی های انتخاباتی ایشان چندین ماه قبل از پیروزی دکتر روحانی که یکسره کاندیداها مورد اقبال خویش را فاتح بلامنازع میدان می شمردند و برای رقیب هیچ شانسی قائل نبودند واما اینکه محرمانه بودن دست امثال ایشان را در راه اندازی جنجال می بندد ببینید در حالیکه ما از دنیا انتظار احترام و تکریم دوطرفه داریم و خویش را ملتی مبادی آداب میشماریم و دین دار و اخلاق گرا ؛ این جناب به چه تمثیلی از سعدی اشاره می کند :(سگ ها را گشاده اند و سنگها را بسته ) دیگر خود قضاوت کنید !
  • حاجی IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    13 1
    فک کن شریعتمداری رییس تیم مذاکره کننده باشه........... خخخخخخخخخخخ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • سید IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    12 1
    شاید این اولین بار است که کیهان نتونسته ازقدرت ماورا.... خود از محتوای جلسه اطلاعاتی بدست آورد که چنین مطلبی را نوشته پس باید به آقای ظریف گفت آفرین
  • بی نام IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    11 3
    نظرهای کیهان دقیقاً مثل نشریات مخالف با ایران هستش ،
  • علی A1 ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    11 3
    آقای شریعتمداری : توی همین نظرات بالا میتونی بفهمی افکار عمومی چی میخوان پس لطفاٌ به همین افکار احترام بذار. خواهشاً
  • مهدی A1 ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    10 3
    فلاحت​پیشه:مذاکرات جلیلی هم محرمانه بوداما ظریف صادقانه در راستای دیپلماسی عمومی این را به مردم گفت
  • علی IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    2 0
    کیهان چون خوب می فهمد باید بر علیهش جوسازی ساده لوحانه بشود کجای کارید سرتان را از زیر برف بیرون بیارید با فکر نظر بدید ببینید چه خبره امروز که مردم ایران قابل اعتماد نیستند چون آقایان رای مردم را گرفتند اما دولتهای مستکبر وشیطان بزرگ واسرائیل قابل اعتمادند چون در روزنامه های آنها همین مطالب محرمانه چاپ شده ونظر چند آدم بی بصیرت را هم افکار عمومی به حساب نیاریدلطفا.
  • رضا IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
    1 3
    یعنی این مذاکرات از رهبری هم مخفی مونده؟ اگه مخفیه وا اسفا و اگه نیست که حتماً نیست پس چرا کیهان کاسه داغ تر از آشه . اگه لازم باشه رهبری خودش علنی میکنه
  • چراغعلی A1 ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
    0 1
    صادقانه بگید اگر اقای چلیلی هم همنی پنهان کاری ها را میگرد شما مثلا معتدل پشتیبانی از ان تیم میکردید؟