امروز رئیس ستاد انتخابات میرحسین موسوی و مسئول کمیته های رسانه و برنامه ریزی این ستاد معرفی شدند.

به گزارش خبرآنلاین دکتر قربان بهزادیان ن‍‍‍‍‍ژاد به عنوان رئیس ستاد انتخابات و دکتر ابوالفضل فاتح و دکتر علی عرب مازار به عنوان مدیران کمیته های رسانه و برنامه ریزی ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی معرفی شدند.

همچنین کمیته جوانان و دانشجویان این ستاد سازمان دهی شده و مسئول آن به زودی معرفی خواهد شد.

قربان بهزادیان نژاد که از دوستان نزدیک میرحسین موسوی است از دانشگاه تربیت مدرس فارغ التحصیل شده و ریاست موسسه تحقیقات و توسعه علوم انسانی را بر عهده دارد. همچنین ابوالفضل فاتح فارغ التحصیل پزشکی از دانشگاه تهران و درمرحله دفاع از رساله دکتری ارتباطات از انگلستان است. او موسس و اولین مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) بوده است.

آگاهان سیاسی استقرار ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی را به معنای جدی شدن تصمیم وی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ارزیابی می کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 3178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دکتر سید حسین قاسمی IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۴
    21 3
    حضور برادر صبور،یار انقلاب و امام و رهرو نظام ولایت را به تمام دوستان سه نسل و امیدواران به سازندگی و تحول منطقی،علمی و عملی تبریک عرض میکنم و امیوارم آنان که دلی سوخته و سینه ای مملو از عشق به وطن دارند دست در دست برادر مقاوم بگذارند، شک ندارم یارانی پر از تجربه و پر تلاش آماده همراهی هستند همیشه حق پیروز است با توکل به خدا گام به میدان بگذارید والسلام
  • mohammad IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۵
    22 2
    فقط اتحاد
  • hamid IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۵
    22 3
    خوشحالیم از این که میرحسین عزیز ما به میدان آمد. سلام ما دانشجویان را به ایشان برسانید و از ایشان تشکر کنید. مطمئن باشید ایشان علاوه بر قشر فرهیخته آرای قاطبه مردم را نیز دارد و در همان مرحله اول به ریاست جمهوری می رسد. خدا یارش باشد. از شما هم ممنونیم که در دوره ای که رسانه های هر دو جناح نسبت به این موضوع بی تفاوتند اخبار دست اول مربوط به ایشان را منتشر می کنید.
  • aLI IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۵
    18 4
    من گیج شدم آقای میر حسین کاندید میشود آقای خاتمی کاندید میشود هردو میشوند؟ یکی میشود؟ هیچکدام نمی شوند ؟
  • basir IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۵
    22 3
    اقای موسوی خوش نام وانقلابی هستند ما منتظر مواضع ایشان هستیم حضور دکتر فاتح در کار گروه ایشان جای تامل دارد