ایسنا نوشت:

مایکل مان در جمع خبرنگاران حاضر در مرکز کنفرانس های بین‌المللی ژنو با بیان اینکه صدای خوبی از تهران شنیده می​شود، افزود: اما ما منتظر اقدامات عملی ایران هستیم.

مان با اشاره به دیدار شب گذشته اشتون و ظریف گفت که دیدار دیشب مثبت بود و دو طرف درباره نحوه تعامل با یکدیگر گفت وگو کردند.

وی گفت که فضای مذاکرات در ژنو نسبت به گذشته متفاوت است و  در پاسخ به این پرسش که بسته ایران نگرانی‌های غرب را رفع خواهد کرد؟، اظهار کرد که هنوز از جزییات این بسته خبری ندارم.

مان درباره وضعیت جسمی مذاکره کننده ارشد ایران گفت که " ما می دانیم ظریف دیشب به شدت دچار ناراحتی بود اما امروز توانست در مذاکرات حاضر شود".

سخنگوی رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در پاسخ به این پرسش که 1+5 ایده یا بسته جدیدی برای ایران دارد؟ اظهار کرد: بسته ما همان بسته آلماتی است.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر این که اما ایران گفته است که بسته آلماتی و بسته های قبلی 1+5 به تاریخ پیوسته است؟ گفت: ما هم پیشنهادتی ارایه خواهیم کرد، اما این ایران است که باید به نگرانی ها پاسخ دهد.

/29295

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 317731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    7 61
    پس اگر بسته همون بسته است یعنی هوتوتو سابیدیم به علک!یعنی دلار4000 تومن.
    • بی نام IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
      0 0
      خیلی ناراحتی الان ارزش دلارت کم شده!؟خخخخخخخخخخ!عزیزم برو بفروش،بخدا خیرتو میخام!نمیخام بیشتر ضرر کنی!
  • بی نام A1 ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    10 2
    اگر حاج منصور ارضی و شریعتمداری کیهان اجازه بدهند
  • بی نام IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    0 2
    این بسته ها رو میبرن میارن یه وخت توش قره قروت نباشه!!!!!!!!!!اخه تو این روزها هر بسته ی که از ایران میاد یکم قرهقروت توش هست