امیر قلعه نویی بازی مهمی را باخت. حالا فرصتی مناسب است برای تسویه حساب با او. با او که منتقدانش را با بدترین الفاظ مورد خطاب قرار می داد. اما زمین زدن قلعه نویی برای یک باخت چه آورده ای برای فوتبال ایران دارد؟ آیا او به رغم نقدهایی می توان به رفتارش داشت ، توانایی فنی کمی دارد؟ می توان بر موفقیت هایش چشم بست؟

فرهاد عشوندی:استقلال درمجموع دو بازی به اف سی سئول باخت. قلعه نویی در برابر تیمی کره ای که فقط یک ملی پوش داشت ، باخت و حذف شد. حالا شاید زمانی مناسب باشد برای انتقام از این مربی. او که ادعا داشت تیم ملی با تفکراتش به جام جهانی رفته خودش نتوانست با 7 ملی پوش در برابر تیمی که یک ملی پوش داشت پیروز شود . این بهانه  خوبی است برای اینکه بتوان قلعه نویی را روی پل برد .او که مدام منتقدانش  را به اجنبی پرستی و نوکری و گاه واژه هایی دور از شان  متهم می کرد ، حالا گوشه رینگ است. می توان قلعه نویی را زد اما...

قلعه نویی را باید انداخت؟ حذف او چه آورده ای برای فوتبال ایران دارد؟ او روز بردهایش منتقدان را می کوبد و منتقدان هم به وقت باخت هایش ، او را و این جنگ تا ابد ادامه دارد. دعوایی که دارد وارد فضایی چاله میدانی می شود. نه دیگر کسی به این می اندیشد که قلعه نویی از نظر نتیجه گیری بهترین مربی تاریخ لیگ برتر ایران است به شهادت  آمار ... و نه او لحظه ای می اندیشد که بخشی از اتفاقات اینچنینی در عدم نتیجه گیری بین المللی اش ناشی از یک اتفاق ساده است. اینکه هنوز وقتی او رجوع به دانش فوتبالی اش می کند باید به کلاسی مربیگری یک ماهه رجوع کند که 16 سال قبل در آلمان برگزار شده و از آن روز تا همین امروز ، بهترین مربی ایران ، دانش فوتبالی اش را در کلاس هایی مشابه نجدید نکرده است. کلاس های دانش افزایی یک یا دو روزه در پایان هر لیگ که فقط از سر تکلیف برگزار می شوند آیا کافی است برای رسیدن به علم روزی که در دنیا اتفاق می افتد؟

اگرچه که همه بحث قلعه نویی و منتقدانش خلاصه شده در چند واژه: « اجنبی پرستی» از یک سو و «مافیا» از سویی دیگر . برایش به هم توهین می کنند و اتهام می زنند البته نه این قدر مستقیم که از هر طرف قابل رسیدگی باشد و این دعوا باید تا ابد ادامه پیدا کند بی آنکه دو طرف گامی بردارند به سوی واقعیت ها. قلعه نویی با همین دانش و با همین ادبیات با یک نسل ، 10 سالی را در سطح اول فوتبال ایران گذرانده . اگرچه نکات مثبتی هم در رفتارهایش می توان دید. رفتن به کلاس زبان برای نزدیک شدن به علم روز فوتبال ، استفاده از دستیارانی مثل مجید صالح و ... و البته ادبیات گفتاری او همچنان بزرگترین دافعه آقای سرمربی است. سرمربی که منتقدانش را فارغ از اینکه چه می گویند ، متهم می کند.

این حکایت رقابتی است که در آن هیچ یک از طرفین نمی خواهند « برد - برد» بازی کنند. حالا همه فوتبال ایران به جای خوردن افسوس برای از دست رفتن فینالیست شدن استقلال باید درگیر دعوایی بی حاصل با امیر قلعه نویی باشد که چه او و چه منتقدانش در دو سر یک کلاف ، نمی خواهند گامی به سوی واقعیت بر دارند. کاش می شد به قلعه نویی گفت علاقه به بهره گیری از دانش روز فوتبال دنیا نامش اجنبی پرستی نیست. کاش می شد او می پذیرفت حتی مربیان صاحب سبک فوتبال دنیا چون آرسنونگر ، همه ساله دوره هایی را برای یافتن تکنولوژی ها و پژوهش های جدید در فوتبال می پردازند. کاش او از حشمت مهاجرانی می پرسید که چرا با این سن و سال و درحالی که 10 سالی است مربیگری نمی کند ، چرا هر ساله به workshop  های معتبر فوتبال دنیا می رود و کاش می شد به این پرداخت که چرا قلعه نویی با همین داشته ها و همین رفتارش ، هنوز موفق ترین مربی فوتبال ایران است؟ چرا بعد از حذف از آسیا طرفدارانش تشویقش می کنند و خبریاز انتقاد نیست. کاش سرمربی استقلال می دید:« آنها که گفتند فوتبالی حذفت می کنند.» اتفاقا اگر منتقدی داشته باشند ، همان های هستند که او «اجنبی پرست» می خواند شان و کاش کسی بود به او می گفت پاسخ ناسزا ، ناسزاست ...

استقلال حذف شد و فوتبال ایران بزنگاهی بزرگ را باخت. حالا می توان به هم تاخت ، فحش داد و ناسزا گفت یا می توان چشم ها را به حقایق گشود و بحث از مشکلاتی ساختاری کرد. قلعه نویی تابو نیست که نتوان آن را شکست. نقد از او همچنان ادامه خواهد داشت تا شاید روزی او خود را به ایده آل ها نزدیک کند اما نیازی نیست ادبیات نقد منتقدان از او و او از منتقدان اینچنین تند و آتشین باشد. 

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 316008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 129
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    جهان پهلوان قلعه نوعی به خاطر همین افتخار آفرینی هم که تا اینجا کردید 75 میلیون ایرانی از شما متشکر هستند
    • محسن IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
      جهان پهلوان امیر کورلئونه ..
    • رضا IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
      قلعه نوعی رو الان نمیزنن .. قلعه نوعی رو از مدتها پیش شرع کردن به زدن تا یه همچین روزی نتیجشو بگیرن...... همه عالم و آدم میدانند که چون فصل قبل استقلال در اوج بود تیم ملی اوج گرفت با ترکیب ما و رفت جام جهانی وگرنه بدون استقلالیا 3 تا 3 تا از عمان و لبنان میخورد
    • امیر A1 ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
      میتونم بپرسم چه افتخاری واسه کشور ایران انجام دادن ایشون؟
    • بی نام IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
      حرف بی ربط نزن گذاشتن این کامنت از سوی سایت محترم نشان دادن افکار هواداران قلعه نوعی است تا همه بدانند که انها چگونه فکر میکنند که البته این گفتار فکر نمیخواست کافی بود چشم بر بندی و دهن بگشایی
    • جاويد IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
      ژنرال فوتبال اميرخاااانه اميرخاااانه ... سرور آنلاين اميرخاااانه اميرخاااانه ...
    • امير تبريز اوغلي ضد لنگي A1 ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
      اولا كلا لنگي و كيسه رو خدا زمين زده . نيازي نيس كه ما زمينش بزنيم. دوما امير مافيا بدون كه خدايي هست
    • بی نام A1 ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
      من بعد از سال 96 که ایران 6-2 کره جنوبی رو برد هیچ وقت ندیدم یه تیم کره ای 2-1 از یه تیم ایرانی عقب باشه و بازم 11 نفره تو دفاع باشه.به نظر من کروش مربی بزرگی هست ولی ایران تو کل دو تا بازی رفت و برگشت 2 تا موقعیت داشت و 2تاش گل شد که البته نشون از حرفه ای بودن تیم داره ولی نمیشه از این مطلب گذشت که تعداد موقعیت های استقلال تو یه بازی دو رقمی بود یعنی استقلال شجاعانه بازی کرد و فوتبالشو به تیم کره ای دیکته کرد(بدون نکونام و آندو) سطح بازی استقلال -سئول رو با بازی استقلال- پرسپولیس مقایسه کنید میفهمید کدوم مربی مقصر جذاب نبودن دربی بود.
    • بی نام IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
      94 2
      استقلا 2 و3 بازی قبل از بازیها ی آسیایی را در لیگ برتر خوب نتیجه نگرفت واین نشون میده استقلال افت کرده اما فصل قبل تو اوج خودش بود اینکه میگه استقلا در صعود تیم ملی نقش داشته بیراه نگفته ! فصل قبل جباری هم داشت که تیم کامل تر بود متاسفانه برنامه لیگ آسیا اصلا به نفع فوتبال کشورمان نیست اما تیم های ژاپنی و کره ای بهترین بهره را از لیگ میبرند چون تو همون فصلی که فوتبال دسته اولشون برگزاره در لیگ آسیایی نیز هستند.
    • بی نام A1 ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
      53 16
      قلعه نوعی از نظر من شخص محترمیه ولی خواهشن از کلمات خواست در جای خودش درست استفاده کنید اگه تختی و پوریای ولی رو جهان پهلوان میگن دیگه خواهشن هر جایی این لقب پر معنا رو استفاده نکنید
    • حافظ IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
      12 64
      آقا رضا! بچه های کوچیکم وقتی فیفا بازی میکنن و میازن بهانه هایی برای باخت دارن! و تقصیر رو میندازن گردن عوامل ناشناخته! خدایی تو خودت فیفا بازی کنی قبول میکنی شکست تقصیر خودت بوده استقلالی با غیرت؟؟؟!!!!! :)) خوب هیچ ادمی نمیاد شکست خودشو قبول کنه!!! امیر خانم فقط بلده توی ایران کار کنه توی آسیا .................... ضمن اینکه چه رطی داره هر وقت تیم ملی برد استقلال تو اوج بود الانم که میگی استقلال توی اوج نیست! خودتو با بارسلونا مقایسه نکن که میگن پایه ی تیم ملیه اسپانیاست! لطفا حد خودت رو بدون! بارسونابدونه داره با استقلال مقایسه میشه دسته جمعی همه خودکشی میکنن یا میان شمارو جمع میکنن! سدمهدی خان رحمتی ملیاردی پول میگیره بعدم دست پیش میگیره که پس نیفته!!!!!
    • mostafa IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
      18 5
      لطفا از زبون بقیه حرف نزنید
    • بی نام IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
      54 12
      هیچکی قدرت زمین زدن استقلال و قلعه نویی رو نداره. هر وقت به اندازه قلعه نویی افتخار آوردین بهش انتقاد کنید. همه دیدن که استقلال مثل تیم ایران ترسو و خوش شانس نبود. من کاری ندارم لنگیا ضد قلعه نویی حرف میزنن هر چند ما به دلایل توانایی فنی بالای سرمربیتون دوست داریم علی لابی برای همیشه پرسپولیس باشه ولی هر کی میگه ایران جلوی کره که از تیم سئول ضعیفتر هم بود شانس نیاوردیم داره به فوتبال ما خیانت میکنه. من کی روش رو چون باکلاسه دوست دارم ولی اون دو تا بازی با کره و بازی تو ازبک فقط شانس آوردیم. شما ببینین تو این 3 تا بازی چند تا موقعیت بالای 60% داشتیم؟ نهایتا 5 تا که سه تاش گل شد. دم قوچی گرم که اگه نبود همین لنگیا داشتن به کی روش فحش میدادن. خبر ثبت کنیا کلی تایپ کردم
    • محمدرضا A1 ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
      20 48
      قربونت من هیچ وقت از این آدم بد دهن متشکر نیستم بلکه بخاطر ادبیاتش و طرز تفکرش ازش متنفرم
    • بی نام A1 ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
      34 31
      جهان پهلوان ؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! تو رو خدا تن جهان پهلوان تختی رو نلرزون تو گور با این حرفات
    • علی IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
      19 36
      جهان پهلوان!!!!!!!!!!!!!!!تعریفت چیه عزیزم از جهان پهلوان؟این اقا غیر موفقیت تو عرصه ی ورزشی کدوم ویژگی یک پهلوانو داره ؟این اقا همونیه که دوست داره همه چیزش شیک باشه!تو پسرخالش نیستی؟!!!!!!!!!!!!!
    • بی نام CN ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
      25 55
      جهان پهلواااان :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) یعنی خدا خیرت بده.... امشب یه ملت رو شاد و مسرور کردی با این جوکت :))))
  • یزدان IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    عمرا بتونید ژنرال را بزنید. قلعه نویی انیقدر افتخار داره که شما خبرنگارا نمی تونید به قلعه نویی فشار بیارید. در ضمن تیم سئول با خارجیهاش نتیجه گرفت و استقلال هم از تیم ملی خیلی بهتر بازی کرد. مثل اینکه یادتونر فته رفت و برگشت با کره جنوبی تو قوطی بودیم و شانسی بردیم یا می خوهید خودتون رو گول بزنید. مشکل اینجاست که می خوان قلعه نویی رو زمین بزنن و تمام کارها رو هم کردن که تیمش تو آسیا نتیجه نگیره.
    • برنا A1 ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
      23 72
      سئول با خارجیهاش برده یعنی چی؟ مگه طبق قانون هرتیم باچند تا خارجی می تونه بازی کنه؟همزمان2نفر .ماهم که ساموئل ولاوره رو داریم.اتفاقا ساموئل گل زنی هم کرد. اینقدر هم ژنرال ژنرال وشوالیه نکنید باورشون می شه.اگه اینا ژنرال هستن پس فرگوسن ولیپپی وکی هستن؟
    • مجيد IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
      92 7
      مگه يادتون رفته كه استقلال در گروه مرگ قرار داشت و با اقتدار بالا اومد ولي سپاهان و تراكتور مفتضحانه حذف شدند. ضمنا استقلال در برابر كره با اين كه 2 بازيكن اصليش را نداشت ولي خيلي خوب بازي كرد و موقعيتهاي گلش خيلي زياد بود ولي بدشانسي آورد.
    • مهدی IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
      117 8
      "علاقه به بهره گیری از دانش روز فوتبال دنیا نامش اجنبی پرستی نیست" !!! این آقای کروش چه دانش روزی را انتقال دادن ؟ شما تو مصاحبه چند روز پیش با آقای فتح الله زاده فرمودید که اگر کروش جنگ روانی راه نمی انداخت نمی رفتیم جام جهانی ! من از شما می پرسم دانش روز ایشون این بود ؟! مگر قرار نبود کروش دانش فنی اش را به مربیان ایرانی انتقال بده ، پس چی شد ؟ حتما پاسختون اینه که زیر ساخت و امکانات نداریم . آخه پاورپوینت نگاه کردن در کنار مربیای ایرانی که دیگه امکانات و استادیوم نمی خواست ! ولی این آقا این کار را نکرد چون چیزی برای انتقال نداشت . اصلا سوال من اینه که برای اندازه گرفتن میزان عملکرد یک " کمک مربی " در یک تیم چه متری وجود دارد ؟ چطور میشود موفقیت های فرگوسن را به کروش ربط داد ؟
  • محمدی IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    در همین دو بازی نیز توانایی فنی قلعه نوعی کاملا مشهود بود، هم در بازی رفت برای بازی برنامه دقیقی داشت و هم در بازی برگشت. تعویض هایی که می تواند کاملا جریان بازی را عوض کند و... نقض ضعف عمده قلعه نوعی ناتوانی در برقراری رابطه خوب با روزنامه نگاران و منتقدان است، که باعث شده آنها همواره علیه وی موضع بگیرند.
  • بی نام A1 ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    لطفا اطلاعاتتان را بیشتر کنید این تیم سئول 9 ملی پوش داشت که دو نفرشان در ارنج 11 نفره تیم ملی کره قرار می گرفتند !! ضمنا اینکه یک ملی پوش "مونته نگرویی" هم داشت :) انصافا خبر انلاین و خبر ورزشی هر چقدر توانستند برای استقلال حاشیه ساختند
  • شاهرخ A1 ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    قلعه نوعی ادم درستیه و چون تو کارش موفقه همه میخوان یه جوری زمین بزننش پس چرا بقیه مربیا رو اینجوری نقد نمیکنید مثلا ابراهیم زاده که با ذوب اهن به فینال اسیا رفت و حالا با راهن قعر جدول رو نقد نمیکنید و چرا فقط قلعه نوعی و تیمش باید محروم بششن اما بقیه باشگاه ها هر اعتراضی کنن اصلا به چشم نمیاد یه خورده واقع بین باشیم و منطقی میبینیم که حق با قلعه نوعیه
  • مریلا IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    باید بین توانایی فنی قلعه نوعی و نوع رفتار و برخوردش تفاوت قائل شد. توانایی مربی گری قلعه نوعی بسیار بالاست این را از همین دو بازی در مقابل سئول می توان فهمید، ترکیب مناسب، تعویض های به موقع که روند بازی را عوض می کند و... اما رفتارش با منتقدین چندان خوب نیست.
  • بی نام IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    دستش درد نکنه تو هر بازی آسیایی حرف از غیرت ایرانی.خلیج فارس .ائمه اطهار میزنه . اینا مثل خاری میمونه تو چشم دشمنان خودش و دشمنان ایران
  • بی نام IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    امیرقلعه نویی
  • مرتضي IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    خبرآنلاين تو پرسپوليسي هستيييييي ... امير قلعه نويي بژرافتخارترين مربي اين دهه فوتباله ... ... لابد بهترين مربياي ايران دايي و استيلي وگل محمدي و پيرواني و بقيه پرسپوليسيها هستند ...
  • ایدین A1 ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    میخان امیر خانو خراب کنن یکیش همین روزنامه ی خبر ورزشی با اون تیتر مسخره ی دیروزش
  • کمال پیروز IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    به نظر من امیر قلعه نوعی مربی هست که فنون قهرمان شدن در بازی های داخلی را از سلطان علی پروین یاد گرفته و بهمین خاطره که همیشه میگه من نسبت به آقای پروین ارادت دارم ولی در بازیهای بین المللی که به دانش بیشتری نیاز هست ایشون ناموفق بودن چون غرور ایشون اجازه نمیده که تو کلاسای مربیگری ثبت نام کنه و با دانش روز آشنا بشه
    • بی نام IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
      یک مربی ایرانی رو که الان مشغول به فعالیته و تو آسیا موفقه رو نام ببرید لطفا.
    • بی نام IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
      36 88
      مثل منصور ابراهیم زاده !
    • مازيار A1 ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
      8 15
      لوكا بوناچيچ،ويرا،حتي كرانچار
  • بی نام IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    در مورد هر شخصی نباید از دایره انصاف خارج شد، چه کسی می تواند تائید نکند در حال حاضر قلعه نوعی از لحاظ فنی بهترین مربی ایران و حتی یکی از بهترین های آسیاست. او دیگر ترکیبی از هوش جوانی و تجربه شده است.
  • حمید IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    اقای عشوندی برات متاسفم.واقعادلیل این همه حرفهی نامربوطونمیفهمم!!مگه اقای قلعه نوعی چیکاربایست میکرد؟یعنی تنهامقصرایشونن؟؟خودتواصلاح کن برادر
  • واحد ضد مافیا A1 ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    امیر مافیا بزرگترین معضل و مشکل فوتبال ایران است و هر چه زودتر باید از صحنه فوتبال برای همیشه حذف شود .انشاالله .
    • بدیع الزمان A1 ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
      این آرزو به گور می برید......لنگیها و تیمهای بی هویت دیگر بدانید به کوری چشم بدخواهان ژنرال درست مثل فرگوسن ماندگاره...فقط میتونید فوتبال دنبال نکنید و بس و گرنه باید بسوزید.....
    • بی نام IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
      معضل فوتبال ایران امثال رویانیان هستند.
    • واحد ضد مافیا A1 ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
      اول که این ارزو نیست بلکه به حول و قوه الهی همین پایان فصل محقق میشود .ثانیا تو ارزوی زمین خوردن سرورت و سالرت پرسپولیس رو به گور میبری .ثالثا فرگوسن برو بمیر که با گروهبان مافیا مقایسه شدی .
    • بدیع الزمان A1 ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
      45 6
      اول اینکه من هیچ آرزوی نکردم جناب لنگی بی سواد....دوما تیم لنگ سالهست که زمین خورده خبر نداری....باور کنید اگر شما بد دهنی نکنید عمرا بیایم برای تیم لنگ بی افتخار کری بخوانم چون در این حد نیست....
    • بدیع الزمان A1 ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
      23 6
      اول اینکه من هیچ آرزوی نکردم جناب لنگی بی سواد....دوما تیم لنگ سالهست که زمین خورده خبر نداری....باور کنید اگر شما بد دهنی نکنید عمرا بیایم برای تیم لنگ بی افتخار کری بخوانم چون در این حد نیست..
    • یزدان IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
      46 5
      البته راست میگی برای شما لنگیا معضله چون نمیذاره آب خوش از گلوتون پایی بره. شما لنگیا فعلا برید تخمه بخرین تا گرون نشده برای چند ماه بعد که بازیهای استقلال رو تو اسیا دوباره از تلویزیون ببینید.
    • بدیع الزمان A1 ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
      15 5
      اول اینکه من هیچ آرزوی نکردم جناب لنگی باسواد....دوما تیم لنگ سالهست که زمین خورده خبر نداری....باور کنید اگر شما بد دهنی نکنید عمرا بیایم برای تیم لنگ بی افتخار کری بخوانم چون در این حد نیست..
    • بی نام CN ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
      8 26
      خخخخخ :))) کیسه کش فیتیله رو بکش پایین
    • منطق A1 ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
      58 6
      اگه امیر خان مربی نبود .آقای رویانیان 9میلیارد تومان پیشنهاد نمیداد که بیاد تو پرسپولیس
  • هفت و چهار A1 ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    31 66
    درست میگه انصافا به روز نیست دانشش. امیر مربطی خوبی هست ولی بهتر بود دو عادت را می گذاشت کنار : یکی وقت صرف کردن برای انتقام از بازیکن ها مثل فصل پیش با فرهاد و این فصل با آرش. دوم هم دانش افزایی
  • یوسف IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    46 85
    اقا فرهاد عزیز به مسائل خوبی اشاره نمودید.امیر خان در این اواخر مدعی مربیگری تیم ملی بودند و برد تیم ملی از کره را شانسی قلم داد کردند اما خود ایشان با 7.8 ملی پوش رفت و بر گشت به ان تیم باختند انهم با 4 گل بحث بروز نشدن مربیان ایرانی در امر علم مربیگری و اشاره بجای شما به ان حضور 30 روزه در کمپ لورکوزن برای چند دهمین بار چرا نباید مربیانی در این سطح با دریافتهای نجومی خودشان بفکر ارتقاع خود باشند چرا از جیب شخصی خرج نمیکنند تا بیشتر بدانند که حتما بیشتر در امد خواهند داشت.فوتبال ایران دو نوع مربی دارد کسانی که مسلط به زبانهای خارجی برای فراگیری بیشتر هستند و معمولا بیکار و کسانی با کمترین اشنایی با زبانهای خارجی اما همیشه بر سر کار این یعنی فوتبال ایران فوتبالی نتیجه نمیگیرد .
  • بی نام A1 ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    کسی قصد زدن این آدم رو نداره، چون اصلاً اهمیتی نداره. همین که در ایران مربی پرافتخاری هست و در آسیا 40 ساله نتونسته یه تیم شرقی رو ببرن، خودش گویای همه چیز هست. این آقا به شدت توهم داره و فکر می کنه همه علیه ایشون هستند و مصاحبه ای نیست که به عالم و آدم حمله نکنه.
    • بی نام IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
      54 5
      ببخشید ببخشید چی گفتی؟ شما که سالهاست رنگ جامی بجز ولایت رو ندیدید.شما که با رانت سردارتون خروار خروار پول مردم رو دزدیدید و 13 دهم لیگ شدید. شما که تو کل مجموع تون مربی موفقی نداشتید. و......الان هم با ببخشید کجای دنیا و هوچی گری محض اقا قلدره ورانت افراد خیری که ثروت شون رو از خانه های مردم دراوردن میخواین سهمیه بگیرین ارزوتونه که امیر مربی تون باشه .
    • بی نام A1 ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
      4 4
      تو خوبی!
  • بی نام US ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    34 85
    این سایت استقلاله
  • محمد A1 ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    دلم میسوزه واسه اون دسته از طرفدار هایی که از روی نداشتن تیم تو اسیا طرفدار اف سی سئول میشن افسوس و صد افسوس اف سی سئول تو اسیا تیم جدید لنگیا
    • بی نام A1 ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
      19 1
      مرسی
  • محمد A1 ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    من نه نوچه قلعه نوعیم نه دوستش نه جیره خورش نه تا حالا از نزدیک دیدمش اما بهتره واقع بین باشیم ...قلعه نوعی تو فوتبال ما بدون رقیبه...چرا همین مربی به قول شما بیشترین منتقد رو داره واقعا دلیلش چیه...چرا هیچ کس نمیبینه استقلال تا پای فینال اومد...چرا هیچ کس از نبود اندو و نکونام یک نیمه یازی کردنه خسرو وقاضی چیزی نمیگه چرا اینجا از بازیکن های فوق العاده ای که با ملیتهای مختلف تو این تیم توپ میزدن حرفی نمیزنه اما همین نقد بالا که تقریبا بیطرف هست فقط از داشتن یک ملی پوش در این تیم صحبت میکنه واقعا چرا؟ بزنید امیر رو بزنید اما ایا واقعا حضور در جمع 4 تیم برتر اسیا نشانه ضعف یک مربیه؟
    • مسعود A1 ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
      54 4
      قربون دهنت داداش اما این آدمای حسود این چیزا حالیشون نیست و مثل کپک سرشون زیر برف کردن اما ته دل خودشونم میدونن امیر قلعه نویی موفقه و موفق تر هم میشه
  • بي نام IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    انشالله امسال به كوري همه مخالفاي اميرخان هر 3تا جام رو ميگيريم و جزء 10 تيم برتر جهاااااااااااااان ميشيييييييييم. حالا پرسپوليس بره خوابشو ببينه.
    • خلیج فارس EU ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
      4 32
      فعلا که شما خواب تشریف داری. بیدار شو بابا...
    • بی نام US ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
      2 35
      در صورتی که مدان اندونزی و سلانگو ر مالزی رو راه بدن به این مسابقات، شما به جای 3 جام 4 تا هم می تونید بگیرد! اما با حضور کره و ژاپن به همون دو ستاره عهد وزوزک شاه باید افتخار کنید همچنان!
    • سورنا سرخ A1 ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
      2 11
      پاشو اخوی پاشو. بازم خواب میدیدی؟! پاشو مدرسه ات دیر شد.
    • پرسپولیس دبل کاپ تنها قهرمان بدون باخت EU ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
      3 46
      هروقت تیمتون مثل پرسپولیس دبل کاپ کرد یا تونست دو بار پشت سرهم قهرمان لیگ بشه اون وقت به فکر گرفتن 3جام باشین......بقیه رکوردهای پرسپولیسو نگفتم به این دلیل که تیمتو عوض نکنی.اگه گفتین تنها تیمی که توی ورزشگاه ازادی به اماراتیها باحته کدوم تیمه؟؟؟؟؟؟
    • بی نام CN ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
      2 13
      امسال که جامی نمونده اخوی.هر سه تا رو هم که تا حالا از دست دادید. کاشکی حداقل فینالست یه جام میشدید .
  • مهدی IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    59 4
    کدوم باخت؟ قلعه نویی موفق شد استقلال رو توی این بل بشوی ورزشی و سیاسی و اقتصادی اخیر به چهار تیم برتر آسیا برسونه.قهرمان میشد کارشو تکمیل کرده بود اما الان هم نمیشه بهش خرده گرفت.کارشو خوب انجام داده. یادمه وقتی مرحوم حجازی توی فینال روی دوتا موقعیت به تیم ژاپنی باخت و تیمش هرچه زد به درب بسته و تیر دروازه و ... خورد همه منتقد شده بودن. درحالیکه حجازی استقلال رو از رده سیزدهم جدول قهرمان ایران کرد و بعدش دوم آسیا! این انتقاد داره یا قدردانی؟!! لطفا واقع بین باشید. اگر اینطوره هر سال باید در اروپا منچستر و بارسلونا و رئال و بایرن مونیخ و دروتموند و آژاکس و یونتوس و میلان و ... همه با هم قهرمان جام قهرمانان بشن تا به کسی بر نخوره و از کسی انتقاد نشه !!!
  • حسام A1 ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    4 41
    من استقلالی هستم ولی خدائیش اگه استقلال 10 بار دیگر هم با این تیم کره ایی بازی میکرد باز هم میباخت چون اون تیم خیلی قوی تر بود تازه شانس آوردیم به اون تیم چینی نخوردیم وگرنه احتمالا 5-6 تا میخوردیم....
  • فرهاد A1 ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    0 4
    ممد نوری فر.... هی هی .....ممد نوری فر ...هی هی!!!!!
  • بی نام A1 ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    64 1
    چراسپاهان وتراكتوربامربي خارجي وبادانششون والبته پول هايي كه براشون خرج شدازگروه شون كه خيلي راحتترازاستقلال(گروه مرگ)بودبالانيومدن؟؟چراصلابالانيومد؟؟؟ايناكه تانيمه نهايي اومدن بعنوان تيم اول هم اومدن روميكوبيد!!پس اونايي كه تومرحله مقدماتي بامربيان خارجي حذف شدن رواعدام كنيد
  • رضا IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    2 12
    جهان پهلوان یکی بود.هست.خواهد بود... اونم اقا تختی...نه کسی دیگه......
  • ارمین4444 IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    33 2
    لنگیا از موفقیت و قهرمانی های استقلال با ژنرال می سوزن برای همین تهمت می زنن و ما از سوختن و حرص خوردن این جماعت لذت می بریم چون امیر خان حالا حالاها تو استقلال میمونه و افتخار افرینی میکنه
  • ali.. IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    62 1
    متاسفانه در ایران همه به محض باخت یکنفردهن بازمیکنندولی حرف از موفقیت های شخص نمیزنند.همه میدونندکه قلعه نویی بهترین مربی ایرانه.چرااز موفقیتهاش نمیگید؟تا میبازه محکومش میکند؟خدایش این صعودتیم ملی دلچسب بود؟بازی باکره حرفی برای گفتن داشتیم؟ دیروز شبکه خبربا روزنامه نگاری بنام آرش محمدی(اگه اشتباه نکنم)مصحابه میکرد گفت منظورقلعه نویی ازرعایت نشدن عدالت نفهمیدم وربطش دادبه داوری ،چرانفهمیدچون باقلعه نویی دشمنی داره منظور قلعه نویی ضربات آخر وحملات بود که استقلال هرچی زد گل نشد ولی اونازدن گل شد.متاسفم برای این نوع روزنامه نگارها.خوشحالی موج میزد در چهره این خبرنگار.ومطمئن شدم یکی ازعوامل پس رفت فوتبالمون وجودچنین خبرنگاران و تحلیلگران است.
  • سلما IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    0 14
    زدنش این فایده رو داره مربی های دیگه درس عبرت بگیرن فکرنکنن خیلی بارشونه و از کسای دیگه مشاوره بگیرن
  • بی نام A1 ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    36 1
    مثلا مربیای با دانش خارجی چه گلی به سر باشگاهای ایران زدن؟ دنیزلی تو اسیا چیکار کرد...سه تا از الاتحاد خرد اروی فوتبال ایرانو برد
  • مهربان توسی A1 ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    3 16
    امیر خان مغروره نیازبه باخت داشت
  • ارمین4444 IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    32 1
    لنگیا از موفقیت و قهرمانی های استقلال با ژنرال می سوزن برای همین تهمت می زنن و ما از سوختن و حرص خوردن این جماعت لذت می بریم چون امیر خان حالا حالاها تو استقلال میمونه و افتخار افرینی میکنه
  • ترنم A1 ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    33 1
    همیشه پشت آدمای بزرگ حرف هست وقتی شخصی دشمن داره از بزرگیشه امیر خان تنها ترین مرد این روزهای فوتبال ماست همه خنجر رو از رو بستن براش ولی ما هوادارا تا تهش باهاشیم به قول خود امیر خان عزت و خدا میده وبس
  • بی نام A1 ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    5 25
    این امیرخان امیرخان که می گفتن این بود راستی خان کدوم آبادی بوده
    • بی نام IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
      44 3
      خان لنگ اباد
  • ارمین4444 IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    11 2
    لنگیا از موفقیت و قهرمانی های استقلال با ژنرال می سوزن برای همین تهمت می زنن و ما از سوختن و حرص خوردن این جماعت لذت می بریم چون امیر خان حالا حالاها تو استقلال میمونه و افتخار افرینی میکنه
  • بهنام A1 ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    2 45
    کاش می شد به این پرداخت که چرا قلعه نویی با همین داشته ها و همین رفتارش ، هنوز موفق ترین مربی فوتبال ایران است؟ آخه این سوال داره واقعا؟؟؟! کدوم سال بدون حرف و حدیث ایشون یه جام گرفته؟
  • محمدامانی A1 ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    10 1
    تومیر عشقی دشمنان بسیار داری نابود گری با جان لنگی کارداری
  • سیامک A1 ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    48 3
    اخه دوست عزیز کجا حذف تو نیمه نهایی اسمش ناکامیه؟دوست عزیز که می گی سئول 1 ملی پوش داشت شما دامیانوویچ و مولینار و بقیه بازیکنای با کیفیت خارجی سئول ندیدی؟خدا وکیلی پرسپولیس می رسید نیمه نهایی لیگ قهرمانان همین جوری رفتار میکردین یا اینکه 7 شب 7 روز جشن می گرفتین؟
  • محمد حسن IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    5 33
    با سلام آقا تو رو خدا این آدمو اینقدر گندش نکنید این بشر هر افتخاری داره با مافیا بازی بوده اگه البته استقلالی ها واقع بین باشن مثله قضییه اون 2تا ستاره که هیچ جای دنیا مرسوم نیست ولی استقلال زده ولی بالاخره دوره امیر مافیا هم تموم شدنیه
  • مجید A1 ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    4 38
    هر کی ی کمی فقط ی کمی به فوتبال ایران و لیگ برتر و باشگاهها نزدیک باشه و از نوع روابطی که هیچوقت جلوی دوربینها نمیاند خبر داشته باشه میدونه که این آقا چه جوری و از چه حربه هایی برای اعمال نفوذ روی داور و بازیکنای حریف استفاده میکنه. آخرین مورد همین نظری هست که از فجر اومده ، یا اصلا بازی دادن به کسایی که خودش اورده و نیمکت نشینی برهانی و ... . قلعه نویی در داخل بهترینه چون بیرون از زمین تیم خوبی داره. اونایی که تو فوتبالند خودشون میدونند واقعیت همینه.بهرحال اونایی که سن و سالشون قد بده و دوران بازیکنی امیر و به یاد بیارند میدونند که قد این حرفا و اداهایی که در میاره نیست.
  • بی نام A1 ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    41 2
    من قضیه قلعه نوعی رو که می بینم یاد حرف رئیس فداراسیون کشتی جهانی میافتم که گفت مشکل شما داخل کشورتان است شما با هم اتحاد ندارید و زیر آب همدیگر رو میزنید دقیقا اتفاقی که واسه قلعه نوعی افتادو همه می خوان زمینش بزنن بدون آنکه بفهمن اون یه آدم ورزشی و افتخار ایرانه ولی یه غیر ورزشی مثل حسن زاده و علیپور دارن واسه فوتبال نقشه می کشن
  • ترانه A1 ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    3 53
    ادمی که خودش ی عمر فوتبال یکسری بازیکن را خراب کرد و تو کار حجازی و مظلومی و مرفاوی میزاشت...حالا زدن هم داره
  • بی نام IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    68 3
    من سي ساله استقلاليم. از خيلي از رفتارهاي قلعه نوعي هم خوشم نمياد. اعتقادم دارم كه تو همين بازي هم اگه از اول برهاني رو ميذاشت دفاع اونا باز ميشد و كار براي مجيدي هم راحت تر ميشد... اما از حق نبايد گذشت كه توي هر دو بازي استقلال نزديك به ٦-٧ موقعيت خوب رو از دست داد... اگر حنيف اون اشتباه رو نميكرد زدن دو گل در دسترس بود... به نظرم تيتر هايي كه خبر و بعضي از همكاران ديگتون استفاده ميكنند به خاطر بغض و كينه شخصي هست.. .. قلمتون رو جوري بچرخونيد كه اگه ده سال ديگه نوشته هاي خودتون رو ديديد شرمنده نباشيد.
    • بی نام IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      10 0
      درود به شرفت،اصل مطلب همينه،اينا انتقاد نميكنن تخريب ميكنن،بقيه تيمها كه اصلا از گروهشون صعود نكردن چي بايد بگن؟
  • ایرانی A1 ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    4 42
    برید تیمهایی که اصغر زاده با ذوب آهن برد و رسید فینال مفایسه کنید با الشباب و بویرام ببینید اونا خیلی قویتر بودن در ضمن ذوب نصف بازىکنای استقلال و تماشاچی هم نداشت.بابا باختی قبول کن هیچی ازت کم نمیشه تا بندازی گردن بازیکنا و داور و مافیا.یعنی هیچ وقت تو باختا هیچیوقت مقصر نیستى
    • مهدی IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
      2 0
      اصغر زاده نه ، ابراهیم زاده !!!
  • بی نام IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    41 3
    ما ایرانیها از قدیم به افراده موفق در هر زمینه حسودی کردیم . حالا تو فوتبال نمیتونیم ببینیم این آقا با هر تیمی تو ایران موفقه . یادتون نره تیم ملی به لبنان و عمان باخت ولی وقتی تیمه امیر قلعه نوعی آماده بود ما رفتیم جام جهانی . حالا همون تیم خستس بدنسازی نکرده ریکاوری نشده . ربطی به مربی نداره . البته ایشون هم یه ذره بد اخلاق تشریف دارن ولی بهترین مربی ایران امیره
  • بی نام IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    47 2
    من یادمه استقلال همیشه هرسال اردوی پیس فصل داشت اکثرا ترکیه . همین امسال پرسپولیس 3تا اردو برگزار کرد اردبیل . شمال . کرج . سپاهان به ترکیه رفت ولی استقلال 1هفته مونده لیگ شروع شه دیدم سره تمرین فقط اکبرپور رو میشناسم .تقصیره مربی چیه ؟ چرا به این تیم که باعث صعود به جامه جهانی شد بی مهری صورت گرفت که بازیکن بدون بدنسازی هم تو لیگ بازی کنه هم جامه آسیا . حالا ضررشو تو جام جهانی خواهید دید . امیر تقصیر نداره وضع این باشگاه همین الان هم به قوله دوسته نامردمون مسخرس . و باید به صاحبان باشگاه یعنی وزارت ورزش تبریک گفت . آقای عشوندی شما دلیل ضعف استقلال و میدونی انصاف نیست حق و نادیده بگیری . اگر استقلال مثله بقیه تیمها بدنسازی میکرد .الان فینال بود . تو لیگ هم بدون شکست اول .
  • ای A1 ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    17 1
    اینکه ما نخبه ها را بزنیم چیز جذیدی نیست علاوه بر فوتبال در مسائل دیگر هم وجود دارد قلعه نوئی خیلی قوی بوده که داوم آورده اصولا هر جا که پول و قدرت باشه زر آب زدن خیلی بیشتر است یک علت اصلی عدم موفقیت کشور همین است برای رسیدن به این هدف از هیچ کاری (تهمت دروغ افترا و.....) دریغ نمی کنیم خدا همه را به راه راست هدایت کند
  • امير تبريز اوغلي ضد لنگي IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    4 17
    زنده باد فقط تراختوووووووووووور
  • بی نام A1 ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    1 15
    مربی که میگه فقط از من تعریف کنید نه انتقاد من همه چیز بلدم
  • رافا IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    45 1
    آقای عشوندی آقای اشراقی... خبر ورزشی عزیز من چندین ساله هر روز خبر می خونم ولی تیتر دیروزتون واقعا بد بود.یه چیزی در حد روزنامه زرد پیروزی.شما بعنوان بزرگترین روزنامه ورزشی ایران خیلی با بغض مطلب می نویسید.بدونید که استقلال بزرگ نه مال قلعه نوعیه نه حجازی و نه هیچ کس دیگه.این تیم مال هواداراشه که بدون چشمداشت با نتایجش زندگی می کنن.اگه یه دوستی تو روزنامه با قلعه نوعی مشکل داره این حقو نداره که افکارشو به جامعه القا کنه.قلعه نوعی بی شک بهترین مربی ایرانه و تا همین جا هم که این تیم نیم بند بی پولو بالا آورد ازش ممنونیم.شما اگه خیلی دلسوز بودید اول فصل که این تیم محتاج 2ملیارد پول بود واسه آقای وزیر مقاله می نوشتید که آرش افشین و جباری رو از دست نده
  • بی نام IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    26 2
    در کل فکر می کنم برخی مطالبی که سایتها قرار می دند جنبه ی تخریب داره و خواننده باید عاقل باشه هر چند من از امیر "مغرور" خوشم نمیاد اما ایشون حداقل تونسته سه تا جام پشت سر هم بیاره و اینم تو فوتبال تا سر حد به فساد کشیده شده ی ایران خودش یه افتخاریه!
  • امیر A1 ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    35 3
    این که 7 تا بازیکن ملی پوش بودن تو تیم اف سی سئول هم 2 تا بازیکن ملی پوش مطرح از 2 تا کشور دیگه بودن. تازه بد بازی کردن فوتبالیستا که همش تقصیر مربی نیست؟ نه آقا ما نامرد نیستیم امیر جان دمت گرم ، همین که الان 3 تا تیم برتر ایرانی یکیش استقلاله و پرسپولیس تو لیست نیست خودش کلّی حرفه. اونایی که حرف پشت سر قلعه نویی می زنن خودشون هیچّی تو چنته ندارن و چیزی بارشون نیست که بخوان به این بنده خدا گیر بدن.
  • بی نام IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    1 2
    بی نام عزیز بیدار شو صبح شده داری خواب میبینی!
  • استقلالی IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    41 2
    من از طرفداران قلعه نویی نیستم اما این عادت ماست هر کی موفق باشه میزننش تا اوج نگیره تو ورزش ما امثال قلعه نویی زیاد هستند
  • بی نام EU ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    3 34
    زدن قلعه نوئی احیای فوتبال اصیل و علمی است/
  • مجید استقلالی 444 IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    32 2
    ما تا آخر از ژنرال دوست داشتنیمون حمایت میکنیم و البته تشکر . ایشالا سال بعد حتما موفق میشه
  • بی نام US ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    35 5
    بضاعت تیم رو در نظر نگرفتید. هفت ملی پوش و یک ملی پوش عددند. وقتی مدیر عامل تیم به خاطر مشکل شخصی مغزمتفکر تیم رو بیرون گذاشت، امیر حرفش رو زد. نکونام هر چقدر خوب، امیر نمی خواستش.باز هم مدیر عامل تنها برای تبلیغ خودش اوردش به تیم. زوج حیدری-حمودی رو از هم پاشید و هیچ وقت نتونست هیچ کدوم از بازیکنهای مد نظر مربی رو جایگزین کنه. به این می گن فوتبالی زدن یک مربی. قیاس هفت ملی پوش و یک ملی پوش قیاس مع الفارق است. جباری سال گذشته با همین امیر مشکل شخصی داشت، ولی امیر نه تنها به تیم اوردش بلکه تمام قد به پاش ایستاد و البته در تمام فصل کنترلش کرد. این اسمش حرفه ای گریه. این اسمش قربانی نکردن موقیت تیم به پای امیال شخصیه
  • حمید IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    51 2
    با سلام و احترام من مقالتون رو خوندم اگه خاطرتون باشه امیرخان در دوران بازیش گرچه ظریف وشکننده از نظر بدنی بود ولی هوش مثال زدنیش در همان زمان هم بیانگر سرامدیش بود مورد اینکه ایشون از علم روز دنیا عقبه چند نکته رو متذکر میشم دوستان عزیز فرضکنیم ایشون با مدارک 16 سال قبل هنوز مشغولن پس چطور اینهمه موفقند چقد مربیان دیگه عقبترند که ایشون پرافتخارترین تو ایگ برترن اگر امیرخان به کلاس جدید نرفتن ایا باقیه مربیان تو این کلاسها حضور پیدا کردن و متولیه برگزاری این کلاسها نباید فدراسیون باشیه نکته مهمتر به نظرم ما ملتی هستیم که قدر نخبه هاشون رودرهیچ زمینه نمیدونیم و سعی میکنیم با حسادت اونارو خراب کنیم زمانی سال78 هاشمی رو در زمینه سیاست الان امیرو در فوتبال بیایید حداقل منصف باشیم
  • محمد IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    55 1
    قهرمانان نمی میرند یادتان باشد هرچه باامیر دشمنی کنید خداوند بیشتر می خندد وبیشتر به او عزت می دهد ومحبوبییت او هم بیشتر می شود چون هیچ کی به ادمهای خنثی کاری نداره ماایرانیها دوخصلت بزرگ داریم یکی مرده پرستی دوم دشمنی باادمهای موفق
  • كوروش A1 ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    15 0
    آقا يعني چي هر كامنتي كه اين اوغلي ميزاره چاپ ميشه؟تو هر صفحه ده تا كامنت بزاره اشكالي نداره ما يه نظر ميزاريم هم چاپ نميكني؟واقعا براي يه خبرگزاري بين المللي جاي تاسف داره.همه جاي دنيا دارن نظرات مارو ميبينن.
  • فرشید IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    6 2
    کاملا موافقم
  • حمید IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    22 0
    اقایون بازم امیر خان تیم مارو به نیمه نهایی رسوند دیگر مربیا چه کردند عربها با اینهمه پول چه کردند امیر به خاطر هوش بیهمتاش امیر پرافتخار شده حرفاشم عمیقو پر مغزه اقایون ما هنوز مربیان کروات درجه 2 رو میاریم واوناهم خوب نتیجه میگیرن چون علم مربیان ما عقبه چون فدراسیون مربیان برجسته رو دعوت نمیکنه حتا در برگزاری اردوی تیم ملی مونده حتمن مربیای دیگه عقبن که احساس رقابت در وجود امیر شکل نمیگیره مگه بقیه مربیا چه کردن اگر کره برد به خاطر 3 بازیکن خارجیش بود که سطحشون از اسیا بالاتر بود
  • کمالی IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    56 2
    قلعه نویی بااین مشکلاتی که برای او وااستقلال درست کردند بهترین نتیجه راگرفت وسوم شدن دراسیا بعد 15سال برای استقلال خوب بود اگریاریش می کردیم ومی کردند سنگ جلوی پایش نمی انداختند امروزقهرمانی اسیاراداشتیم امامابه اوافتخارمی کنیم وتاابد حامی اوهستیم ومی دانیم اوروزی بااستقلال قهرمان اسیا می شود
  • بی نام IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    3 18
    قلعه نویی مربی بازی های حذفی نیست و مشکل بعدیش برد تیمهای قویتر و حتی هم سطح خوشه.اما ایران مربی سطح بالا نداره که بخواد قلعه نویی رو باهاش مقایسه کنی.
  • مهران . ت A1 ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    49 1
    تقصیر خودشه که علیرغم عملکرد نسبتا خوب تیمش میاد همه رو می کوبه-ولی در کل قلعه نوعی خیلی خوددار تر از علی داییه در برخورد با مسائلی که بر علیه تیمش هست .
  • فرزاد IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    22 1
    فرهاد جان نمیخواد کاسه داغتر از آش بشی برو به پرسپولیست برس شاید اسا بتونه از گروه خودش صعود کنه
  • بی نام A1 ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    32 2
    لنگی ها بابت بازیهای آسیایی صحبت نکنند . مگر تا حالا بازیهایی آسیایی را به افتخارشان دیده اند
  • امین A1 ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    48 25
    خدا لعنت کند بد خواه فرهاد خان و امیر خان
    • بی نام A1 ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      3 0
      چرا منفی دادین مگه شما بدخواهین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • محسن A1 ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    4 64
    قلعه نوعی دیگه حق نداره در مورد ناصر حجازی لفاضی کنه،حالا همه استقلالیها قدر اون مرحوم رو میدونن چون بدون ملی پوش و بازیکن خارجی استقلال رو تا فینال اسیا برد،قلعه نوعی با فوتبال سنتی و ایستگاهی دیگه دورانش تموم شده
  • ناعادل IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    53 0
    خبر محترم! برای بار nام! کی این عشوندی لنگی رو اخراج می کنین و یک آدم بی طرف رو میذارین تا اسقلالیا هم به سایت تون برگردن؟؟
  • بی نام A1 ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    6 0
    فوتبال ایران مافیایی و کثیفه. این عشوندی هم از همه بدتره
  • حميد A1 ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    6 0
    تخريب اميرخان به نفع فوتبال ايران نيست بايد پي عواملي باشيم كه اجازه يارگيري بعد از قهرماني استقلال در باشگاههاي ايران را ندادند و كار را به جايي رساندند كه مهرههايي كه عامل مهمي در قهرماني اين تيم بودند ار آن جدا شوند بر عكس ديگر كشورها كه كمك مي كنند تا نماينده كشورشان در جام باشگاهي قاره اي قويتر شود اينجا بر عكس است . آقاي دكتر فتح اله زاده اگر شما مطمئن بوديد فدراسيون به شما كمك نمي كند كاشكي استعفا مي داديد و اجازه نمي داديد با اعتبار ژنرال ايران اينگونه بازي شود همه مي دانيم قلعه نويي در اين فصل فقط به خاطر استقلال و دل هواداران ماند . او اين روز را ديده بود اما بسيار خون دل خورد و نتوانست خيلي چيزها را به خاطر استقلال بر زبان آورد.
  • میترا IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    6 0
    بر خلاف تیتر این نوشته کاملا مطالب بر علیه سرمربی استقلال است به این میگن سیا ه نمایی یا ؟و جالبه خیلی ظریف دارند امیر رو میکوبند از تیتر دیروز معلومه حداقل جرئت داشته باشید ظاهر تون با گفتارتون یکی کنید مطمئنم چاپ نمیشه اما عشوندی که میخونه خواستم بگم مردم جیگر نیستن
  • پیام A1 ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    5 0
    قلعه نویی باخت ؟؟؟!!!! استقلال را با این همه مشکل مالی قهرمان لیگ کرد و بعد هم در آسیا سوم شدیم .. آیا این باخت است ؟ پس مربیان دیگر تیمها مثل سپاهان و تراکتور که همان اول 4 تا 4 تا خوردند و در لیگ هم چیزی نشدند را چه باید بگویند !
  • مجید استقلالی 444 IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    6 0
    آقا محسن : این آتیلا حجازیه که خودشو نخود هر آش میکنه و با اظهارات نابخردانه میاد تیم رو به حاشیه میبره . عاشقتم ژنرال عزیز
  • احسان A1 ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    5 1
    طبق معمول آقای عشوندی با ژست بی طرفی شروع به کوبیدن قلعه نویی در نهایت بی منطقی کرده، که از همان دروغ اول که "تیم کره ای 1 ملی پوش و استقلال 7 ملی پوش داشت" گویاست. البته ما هم عادت کرده که با ادب انتقاد کنیم و نظراتمان طبق معمول سانسور شود
  • بی نام A1 ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    4 1
    متاسفانه در کشور ما عده ای چون توان انرا ندارند که خود را بالا بکشند هنر خود را در این میبینند که بزرگان را تخریب کنند این تفکر فردی نیست حاصل یک اطاق فکر است همانانیکه با لابیگری تیم ملی را در اختیار میگیرند و با بهره وری از مافیای اقتصادی مربی و مدیریت تیم پر طرفداری را به عهده میگیرند این گروه طبیعتا" از حمایتهای گسترده رسانه های دیداری ونوشتاری بهره مند هستند
  • علیرضا A1 ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    2 3
    باعث تاسفه که که هروقت کامنتهارو میخونم اسمهای آشنایی مثل بدیع الزمان وتبریزاوغلی واستقلال 444وآرمین444 مشاهده میشن که بارزترین نکات مطالبشون اهانت وتوهین به پرسپولیسه البته با انتقاد وکری خوندن مشکلی ندارم وبرعکس میتونه نوعی سرگرمی باشه که کار جالبی هستش ولی نمیدونم چرا اینهمه کلمات زشت ورکیک این افراد نمایش داده میشه اصلا چرا این 3الی4 نفر همیشه اسمشون هست وکامنت دیگران رویت نمیشه وبدتر اینکه چون اکثرا کامنتهای من نشون داده نمیشد یکی دوبار کامنتها رو با توهین غلیظترش کردم که متاسفانه منتشر شد البته شاید استنباط غلطی داشته باشم ولی وقتی اسم این چند نفر که واقعا مطالبشون بسیار بی ادبانه وبدور از انصافه نشون داده میشه این باور به حقیقت نزدیکتر میشه .واقعا نگران کم شدن طرفداراتون نیستید؟؟؟؟
  • مجید IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    6 1
    مشکل اینجاست که هرکس دیگری هم به جای امیر قلعه نوعی با موفقیتهائی که داره بود الآن خرابش می کردند. کلا تو ذات ما ایرانیهاست که ادمای موفق رو یه جوری بکشیم پائین. هیچ نیازی به اثبات نیست که خیلی ها نگران بودند نکنه قلعه نوعی بتونه بره فینال آسیا اونوقت دهنشون برای همیشه بسته میشد. در ضمن آقای به قول خودت کارشناس که این مطلب رو گذاشتی : که تیم سئول فقط یک ملی پوش داشت! پس چرا از اون 3 بازیکن اروپائی تیم حریف که خیلی هم حرفه ای کار می کردند نام نبردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شما انتظار داشتی عقب افتادگی کل فوتبال مارو قلعه نوعی به تنهائی جبران می کرد؟؟؟؟مگه قبل از ایشون هم اقای ابراهیم زاده و بوناچیچ اسیر حرفه ای بودن تیمهای شرق آسیا نشدندو دست خالی بر نگشتند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • امید IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    7 0
    با اینکه پرسپولیسیم ولی مربی خوبیه
  • amin A1 ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    10 1
    قلعه نویی باخته؟ تیمی که الهلال، العین، الریان، الشباب و بویرام تایلند رو شکست داده و از 12 بازی آسیایی 2 امتیاز گرفته و در رنکینگ سوم آسیا شده باخته؟ تیمی که سرمربیش کاندید کسب عنوان بهترین مربی سال آسیا شده باخته؟ تیمی که چند ستاره ملی پوشش رو در آخرین بازی نداشته باخته؟ تیمی که 90 هزار نفر پس از پایان بازی تشویقش کردند باخته؟ نه فرهاد عزیزم، نه عزیزم، کسایی باختند که امروز در مکتب حسادت دست و پا می زنند...
  • آریا A1 ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
    8 0
    نمی دونم چرا اینقدر نتایج قلعه نویی برای پرسپولیسی ها مهم شده .. شما اخبار تیمت رو پیگیری کن بذار ما هم به تیممون بریم اینقدر نظر میدین همش هم بی معنی یکم شرم کنید .. این همه تیم بزرگ حذف شدن ما هم یکیشون چه ربطی به قلعه نویی داره ؟؟ انصاف هم خوب چیزیه ..
  • آریا A1 ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
    9 0
    الاهلی .. الهلال .. لخویا .. و سایر تمیهای عربی که بازیکنانی 10 میلیون دلاری و مربی های درجه یک خارجی داشتند چیکار کردند ؟؟
  • فرزاد فرومند A1 ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    5 1
    دم همه استقلاليهاى با تعصب گرم كه اينقدر زيبا و منطقى از اميرخان و استقلال دفاع كردند و از مظلوميت ژنرال گفتند ، من به استقلالى بودن خودم افتخار ميكنم ، اميرخان در بازيهاى آسيائى موفق بود و خيلى بدشانسى آورد اما بهشون خسته نباشيد ميگم و انشالله سال ديگه قهرمان ميشيم با درايت امير قلعه نوعى البته با كمك و لطف خدا
  • بی نام US ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    2 0
    تموم اون تیم رو سه بازیکن خارجیش تشکیل می داد که کل لیگ ما به پای اونا نمیرسه، پس نگید فقط 1 بازیکن ملی داشت!